Daar geloof ik niks van. Mwene vertrekt en Mauro is nog enige tijd geblesseerd. Deze huur met koopoptie was nodig omdat we anders te weinig vleugelverdedigers zouden hebben.trouwepsvfan wrote: ↑20 Aug 2023, 11:22 Tja. Ik ben idd bang dat dit betekent dat er dus helemaal geen CV meer wordt gekocht en het idee is om Teze RCV te maken met Dest op rechtsback.
Sergiño Dest
- Asterix
- Meervoudig international
Ich liebe gegenpressung
-
- Vedette
- ruuddevil
- Legende
Prima als het huur met optie tot koop is, net als bij Tillman. Je hebt een jaar om te bekijken of ze de transfersom waard zijn.
Vwb de CV positie is er niets veranderd. Een serieuze investering daar kan pas na een uitgaande transfer van Sangare of Bakayoko.
Vwb de CV positie is er niets veranderd. Een serieuze investering daar kan pas na een uitgaande transfer van Sangare of Bakayoko.
-
- Legende
Heeft 3 weken geleden nog de nodige minuten gemaakt voor Barca tegen Arsenal, Real Madrid en AC Milan.
-
- Internationale topspeler
Who cares, als je talent hebt, kan je overal meteen mee.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... -barcelona
Hier nog wel wat interessante informatie onderaan het artikel voor de 'statistieken' mensen.
Hier nog wel wat interessante informatie onderaan het artikel voor de 'statistieken' mensen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Die gedachte bekroop mij ook na de eerste berichten over zijn eventuele komst. Maar goed, wie weet hoe het allemaal uitvalt: bijna geen enkele verwachting van mij lijkt dit seizoen te kloppen (de andere seizoenen laten we sowieso maar even buiten beschouwing ), dus ‘in the professor we trust’. (10m wèl wat veel hoor, weet niet of we de boekhouder óók zo kunnen vertrouwen, vooruit maar)trouwepsvfan wrote: ↑20 Aug 2023, 11:22 Tja. Ik ben idd bang dat dit betekent dat er dus helemaal geen CV meer wordt gekocht en het idee is om Teze RCV te maken met Dest op rechtsback.
-
Een bedrijf wat veel met data doet en dan ingehuurd wordt voor bijvoorbeeld voetbalclubs. Ze hebben een database met speler die allemaal een 'Sciskill-index' krijgen, in 2016 was dit de top 50 bijvoorbeeld.
https://www.scisports.com/sciskill-inde ... the-world/
-
- Lid van verdienste
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 47):
- TomPSV • Tjompie • Joenepsv • Maikel • Bossche bol • ruuddevil • Leon77M • TomV23 • Splash • Rikkert1234 • Bram • psvgouda • De Realist • AddoCultheld • JChovanec • Ykhim • SKERLA • Frisian1913 • deninho32 • Wholesome • TinuZzZ • NotoriousBIG046 • Asterix • TacticalReliable • Tomm • Kingfisher • EDG • Analist • Teletubby • LucNilisLegend • Jur1913 • Jwoeloe • Thijs • Hammer • J O H N • Magliore • DeEintovenaar • Heissenberrug • Voijke • Falch • FieseFriedrich • MrsPSV • MaxedMatthew • Noosa • TomPSV023 • James Rodriguez • Ren Höek
-
- Nationale topspeler
Als er geen CV wordt gehaald is dat een bizarre inschattingsfout. Boscagli-Ramalho is een veel te traag centrum en verdedigend 1 op 1 niet zeker op de bal.trouwepsvfan wrote: ↑20 Aug 2023, 11:22 Tja. Ik ben idd bang dat dit betekent dat er dus helemaal geen CV meer wordt gekocht en het idee is om Teze RCV te maken met Dest op rechtsback.
-
Het zal mij benieuwen, succes dan maar Serginho!
- These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
- Woodenshoes