Johan Bakayoko
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Er staat gewoon een jeugdspeler in die geen voetbalintelligentie heeft op dit moment.
Dan schiet ie er straks in de tweede helft eentje prima binnen en dan word je een hater genoemd.
Maar als ze hier meer dan 30 op bieden, altijd doen.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik heb het al gezegd maar dan is het hier te klein, die jongen bezit geen voetbal intelligentie, als je daar 30 miljoen voor kan krijgen wil ik hem zelfs op de fiets weg brengen.
Je kan vandaag al uit gaan lopen op Ajax en Feyenoord maar zie Vitesse eerder een 2e maken dan PSV gelijk
Je kan vandaag al uit gaan lopen op Ajax en Feyenoord maar zie Vitesse eerder een 2e maken dan PSV gelijk
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Maar ook niet extreem veel beter. Het probleem is dat die wedstrijd tegen Sturm Graz thuis de uitzondering is.
Hij is te afwezig, te voorspelbaar, te wispelturig/grillig en weet amper het spel naar zich toe te trekken. Zonder een inhoudelijke analyse erop los te laten.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Kan dadelijk ineens de 1-1 binnen jagen. Is jong en heeft inderdaad nog vrij diepe dalen, maar een bod van minstens 30 is volledig marktconform.
#FreeGeneratie4
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- ruuddevil
- Legende
Via de linkerkant komt helemaal niets. Bakayoko is in ieder geval aanspeelbaar. Speelde na een leuk begin inderdaad beroerd maar ik begrijp nog steeds niet waarom dit topic roodgloeiend staat. Waar waren Veerman, Sangare, De Jong etc.
-
- Lid 2e elftal
Die jongen kan er ook niks aan doen dat die op zo'n jonge leeftijd al zo belangrijk moet zijn. Het is een groot talent maar je kan niet verwachten dat die er wekelijks een paar inschiet en assists aflevert. Het is al vaker gezegd maar PSV moet echt een extra aanvaller kopen die op een gezonde manier de strijd aan kan gaan met o.a. Bakayoko. Vertessen is van nature eerder een rechtsvoor dan een linksvoor maar die zie ik liever vertrekken..
- PSVERLIEFD
- Verbannen
- Favoriete speler: Lang
Het is heel makkelijk om Bakayoko te afreageren. Alle ogen moeten verdomme naar Luuk gericht gaan. Wat een drama beleid dat hij nog steeds onze eerste spits is.
-
- Bankzitter
Omdat FC Accountancy hier zeker nog voor minimaal een maand na elke mislukte actie van Baka moet roepen dat we hem toch maar moeten verkopen voor X miljoen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Inderdaad, wat een kansloze reacties weer.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- ruuddevil
Het beste voor Bakayoko zou zijn als ie dit seizoen eerste invaller word op de flanken en in de luwte zich verder kan ontwikkelen, komt voor de basis gewoon nog te kort en is veel te inconsistent.
Maar bij een bod van 30 plus, lekker verkopen. Denk dat je dat nooit meer voor hem krijgt, mist gewoon teveel, zeker op tactisch gebied.
Maar bij een bod van 30 plus, lekker verkopen. Denk dat je dat nooit meer voor hem krijgt, mist gewoon teveel, zeker op tactisch gebied.
Last edited by dePinhodeSouza on 19 Aug 2023, 19:59, edited 1 time in total.
- DC_PSV
- Vedette
Gisteravond een classic Baka match. 0 diepte, 0 acties, 0 geslaagde voorzetten en steeds dat terugkappen juist als er ruimte ligt. Het is nog een enorm jonge speler, Gakpo was op die leeftijd echt niet verder, maar als er een bod van 40mln binnenkomt absoluut overwegen (mits er GOEDE vervangers) komen.
#simplythebest
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Klopt niet helemaal. Die actie buitenom en voorzet op Vertessen waren gewoon prima, alleen jammer dat Yorbe over de bal maaide. Er waren er in de eerste helft genoeg die slechter waren, maar deze jongen is nu voor een groepje supporters steeds als eerste de gebeten hond.DC_PSV wrote: ↑20 Aug 2023, 11:03 Gisteravond een classic Baka match. 0 diepte, 0 acties, 0 geslaagde voorzetten en steeds dat terugkappen juist als er ruimte ligt. Het is nog een enorm jonge speler, Gakpo was op die leeftijd echt niet verder, maar als er een bod van 40mln binnenkomt absoluut overwegen (mits er GOEDE vervangers) komen.
Jij hebt er dus weinig kijk op
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als je gisteren bekijkt dan kun je niet stellen dat Bakayoko onvervangbaar is. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet nog kan groeien. Ik denk op dit moment dat niet verkopen beter is dan wel verkopen voor de hoofdprijs. Ik zie gisteren een speler waar veel niet lukte maar het is wel een andere speler dan vorig jaar. En als Bosz nog de juiste snaar kan raken bij hem zodat hij nog extra diepgang krijgt (zoals Til en Saibari lieten zien) dan is dit nog niet het eindproduct.
Bosz maakt spelers beter en ik geloof in minimaal 20 wedstrijden Bakayoko in de basis en dan zien we in de winter wel weer verder.
Bosz maakt spelers beter en ik geloof in minimaal 20 wedstrijden Bakayoko in de basis en dan zien we in de winter wel weer verder.