Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
EDG
Jeugdinternational

Effe een rondje om t stadion gedaan, maar t lijkt wel een reguliere zondag: nul beweging en/of interessante auto’s te bekennen…
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

EDG wrote: 20 Aug 2023, 12:21 Effe een rondje om t stadion gedaan, maar t lijkt wel een reguliere zondag: nul beweging en/of interessante auto’s te bekennen…
Kijk even in het Dest topic. Bij TopSupport is het te doen momenteel. ;)
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    EDG
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Jwoeloe wrote: 20 Aug 2023, 10:06
    Garnaal wrote: 20 Aug 2023, 09:53

Morgen zelfs ook nog.
    Dat ligt eraan hoe je de regels leest. Ze hebben een uiterlijke deadline van 24.00 CET op de dag voor de eerste wedstrijd. Alleen loopt een dag tot 23.59 en springt daarna naar 0.00, dus je kan dus betwisten of ze tot vannacht hebben (uitgaande dat 24.00 hetzelfde is als 0.00) of datzelfde tijdstip van maandag op dinsdag. Ze zullen het bij PSV ongetwijfeld wel weten, maar het wordt nou niet echt heel duidelijk uit het reglement.
    Rik zegt dit erover:

• These users thanked the author SKERLA for the post:
    Jwoeloe
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Klapstoel wrote: 20 Aug 2023, 12:19
    psvgouda wrote: 20 Aug 2023, 12:16 Zou kunnen. Ik vind t wankel hoor. We moeten dan wel collectief bidden dat 1. Bosca voor de winterstop of daaromtrent niet geblesseerd raakt en/of 2. dat de verbeterde versie van De Ligt sneller terugkomt dan gepland
    Teze zou ook met de aankoop centraal kunnen spelen. Verwacht dat de aankoop voetballend goed is aangezien elke aankoop dat nog is
    Als er nog een aankoop komt hè, àls… Maar in dat geval is dit de meest voor de hand liggende optie, natuurlijk. Schietgebedje dat de bodem van de kas nog niet in zicht is en er een behoorlijk beest ergens valt op te pikken
    Klapstoel
    Basisspeler

psvgouda wrote: 20 Aug 2023, 12:43
    Klapstoel wrote: 20 Aug 2023, 12:19

Teze zou ook met de aankoop centraal kunnen spelen. Verwacht dat de aankoop voetballend goed is aangezien elke aankoop dat nog is
    Als er nog een aankoop komt hè, àls… Maar in dat geval is dit de meest voor de hand liggende optie, natuurlijk. Schietgebedje dat de bodem van de kas nog niet in zicht is en er een behoorlijk beest ergens valt op te pikken
    Als Sangare gaat dan komt er een centrale verdediger en Aster Vranckx.

Daarnaast zullen Drommel, Mwene, Ramalho (bij komst CV) en El Ghazi nog (mogen) vertrekken.

Ben nog wel benieuwd wat er rondom Bakayoko speelt. Het bericht van Marco Timmer is niet opgevolgd.
    psvgouda
    Vedette

Klapstoel wrote: 20 Aug 2023, 12:51
    psvgouda wrote: 20 Aug 2023, 12:43
    Als Sangare gaat dan komt er een centrale verdediger en Aster Vranckx.

Daarnaast zullen Drommel, Mwene, Ramalho (bij komst CV) en El Ghazi nog (mogen) vertrekken.

Ben nog wel benieuwd wat er rondom Bakayoko speelt. Het bericht van Marco Timmer is niet opgevolgd.
    Dat zijn allemaal veronderstellingen, speculaties op basis van wat de directie heeft gezegd. Met een redelijke kans van slagen hoor, daar niet van, zo pessimistisch ben ik niet. Of het allemaal zal lukken is een tweede, maar de intentie is er in ieder geval. En er lijkt voldoende geld te zijn, zeker als Sangaré wordt verkocht . Maar dan nog zijn er voldoende kansen dat er roet in het eten wordt gegooid. Het ziet ernaar uit dat we een prima transfer window gaan meemaken, laten we hopen dat die cv er inderdaad komt: kers op de taart. Of beter gezegd: de taartbodem, want basis :mrgreen:
    FieseFriedrich
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey

Zou die ijzersterke verdediger dan toch vandaag komen? Vandaag heeft ene Zelensky voet op Eindhovense bodem gezet. Schijnt er wel wat van te kunnen.
    psvgouda
    Vedette

FieseFriedrich wrote: 20 Aug 2023, 14:08 Zou die ijzersterke verdediger dan toch vandaag komen? Vandaag heeft ene Zelensky voet op Eindhovense bodem gezet. Schijnt er wel wat van te kunnen.
    Van welke topper is hij de zaakwaarnemer? (Overigens komt hij de Otten Cup uitreiken)
    Carnelito
    Lid 2e elftal

FieseFriedrich wrote: 20 Aug 2023, 14:08 Zou die ijzersterke verdediger dan toch vandaag komen? Vandaag heeft ene Zelensky voet op Eindhovense bodem gezet. Schijnt er wel wat van te kunnen.
    Ik vind hem meer een doel verdediger. Tegenhouden kan hij inderdaad erg goed maar het heroveren blijkt een heikel punt voor hem. Hopelijk kan hij zich daarin verbeteren.
    Asterix
    Meervoudig international

Teveel afhankelijk van anderen en schijnt miljarden te kosten. Doorschakelen Earnie!
    Ich liebe gegenpressung
    Bossche bol
    Meervoudig international

psvgouda wrote: 20 Aug 2023, 14:10
    Van welke topper is hij de zaakwaarnemer? (Overigens komt hij de Otten Cup uitreiken)
    Hij wordt wel gesteund door de Amerikanen😉
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

Nakamura, hier toch regelmatig genoemd.
    Nu bij Reims in de basis. 12 miljoen voor betaaldl!!
    Ik ben blij dat we voor iets meer geld ons Noa hebben gehaald.

Grappig om in dit topic terug te lezen, hoe sommige liever Nakamura zagen dan Lang.
    Juancho
    Mister PSV

Sangare voor 25 netto weg, Sanchez en Vranckx halen met dat geld. Yes please.

Daarna nog ff wat ballast lozen (El G/Till/Ramalho) en je kan nog een leuke extra talentvolle buitenspeler halen.
    Last edited by Juancho on 20 Aug 2023, 15:41, edited 1 time in total.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Fc Denzel wrote: 20 Aug 2023, 15:37 Nakamura, hier toch regelmatig genoemd.
    Nu bij Reims in de basis. 12 miljoen voor betaaldl!!
    Ik ben blij dat we voor iets meer geld ons Noa hebben gehaald.

Grappig om in dit topic terug te lezen, hoe sommige liever Nakamura zagen dan Lang.
    Wow 12 miljoen. Ik dacht 3 a 5 miljoen leuk voor erbij.
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

PSV medium heeft weer een foto met een zandloper geplaatst dat deed hij ook al bij Dest, ik denk dat dit om Vranckx gaat
  • These users thanked the author Danny03 for the post:
    stefanD
    Maikel
    Site Admin

Danny03 wrote: 20 Aug 2023, 17:39 PSV medium heeft weer een foto met een zandloper geplaatst dat deed hij ook al bij Dest, ik denk dat dit om Vranckx gaat
    Is toch al weken bekend dat PSV rond is met Vranckx?
    Fabrizio meldde dit vorige week ook nog eens
    TomPSV
    Legende

Danny03 wrote: 20 Aug 2023, 17:39 PSV medium heeft weer een foto met een zandloper geplaatst dat deed hij ook al bij Dest, ik denk dat dit om Vranckx gaat
    Vind dat wel interessantdoenerij als je verder geen naam of info deelt.
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 3):
    YkhimMaikelEindhovenvoetbal
    Jwoeloe
    Moderator

Exit Mwene lijkt me?
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

TomPSV wrote: 20 Aug 2023, 17:43
    Vind dat wel interessantdoenerij als je verder geen naam of info deelt.
    Ach ja bij Dest had hij gelijk, we gaan het zien
    Klapstoel
    Basisspeler

Waar? Het kan ook een bod zijn op iemand natuurlijk
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Klapstoel wrote: 20 Aug 2023, 17:48
    Ook niks gezien. Kan iemand hem hier posten?
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Vanthaman18 wrote: 20 Aug 2023, 17:49
    Klapstoel wrote: 20 Aug 2023, 17:48

Ook niks gezien. Kan iemand hem hier posten?
    Ik heb screenshot alleen weet niet hoe ik die plaats
    Standbeeld
    Mister PSV

Jwoeloe wrote: 20 Aug 2023, 17:44 Exit Mwene lijkt me?
    Of officiële aankondiging Dest. Of is dat al gebeurd?
    EesEes
    Lid 2e elftal

Je ziet een wazige foto en het lijkt me een rood shirt met zwart aan de bovenkant. Kan ook Debast zijn mocht het om het Belgisch shirt gaan.
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Ziet eruit als Vranckx ja
    Post Reply