Sergiño Dest
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2023, 12:23Dat is vrijwel altijd zo. Bij een definitieve overname moet Dest ook willen ofwel een akkoord kunnen bereiken met PSV.De Realist wrote: ↑20 Aug 2023, 12:17Edit: overigens lees ik in Rik zijn tweet de woorden "als de huur beide partijen goed bevalt"
Betekent dus dat als PSV zou willen maar Dest niet, dat die koopoptie niet gelicht kan worden?
En dat akkoord lijkt er al te zijn, want verschillende media berichten over een contract van 1 jaar + 4 jaar tot 2028. Ofwel hij wordt 1 jaar gehuurd en als PSV de koopoptie licht, zijn ze het al eens over een meerjarig verblijf!?
- These users thanked the author Coach for the post:
- Standbeeld
-
- Moderator
Klopt, een koopoptie is namelijk eenzijdig. Dus dat is puur afhankelijk van PSV. Dat betekent dat men nu al akkoord moet zijn met Dest, dus over zowel salaris en contractduur. Zelfde geldt dus voor een speler als Tillman. PSV hoeft enkel de optie te lichten en het geld af te tikken. Als dat lukt, staan ze officieel bij PSV onder contract per volgend seizoen. Speler zelf heeft daar geen inspraak meer in, al zal PSV de optie waarschijnlijk niet lichten als de speler zelf niet wilt blijven.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Een okay speler is een prima aankoop?Johnnie Walker wrote: ↑20 Aug 2023, 13:28 Prima aankoop wat mij betreft. Geen topper, maar een okay speler. Snelheid is erg belangrijk. Dest voor Mwene is een flinke upgrade. Gaat ongetwijfeld basis spelen.
Enige wat deze transfer toch een teleurstelling kan maken is als we nu geen CV meer halen. Hopelijk én Dest én een CV.
Wat is een prima speler dan voor aankoop?
- De Realist
- Internationale topspeler
Ah we gaan weer vrolijk verder met het bashen van onze veruit belangrijkste speler en clubicoon?
- These users thanked the author De Realist for the post:
- guus
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Nou plaats ik er met opzet een bij... Kijk anders even in het LdJ topic hoe ik over hem denk. En als dat teveel moeite is, wat ik mij kan voorstellen op deze prachtige zonnige dag, dan zeg ik je hier dat ik nog altijd bijzonder blij ben met Luuk ... Hoewel ik wel verwacht dat hij op termijn steeds meer speelminuten aan Pepi zal moeten 'afstaan', dat dan weer welDe Realist wrote: ↑20 Aug 2023, 15:35Ah we gaan weer vrolijk verder met het bashen van onze veruit belangrijkste speler en clubicoon?
Edit: het is overigens vooral bedoeld om het ren-je-rot en de matige voorzetten van Dest in een bepaald daglicht te plaatsen. Áls ik aan een van deze twee spelers twijfel, dan toch wel aan Dest (ook dat valt terug te lezen... )
-
- Meervoudig international
Die aflevering waar Dest bij Van der Meijde in de auto zit is wel cult hoor
- These users thanked the author Raw85 for the post:
- latjetraplimburg
-
- Legende
Gewoon blij mee. Ik vind Mwene een sympathieke gozer maar Dest is een upgrade voor zowel rechtsachter als linksachter op dit moment. Maar nu in godsnaam, kom met een centrale verdediger. En geen niveau Derijck AUB.
-
- Nationale topspeler
Ben altijd wat voorzichtiger met aankopen als deze en sta er wat neutraal in. Hij heeft sportief gezien best een tijd stilgestaan. We gaan zien wat hij gaat brengen, niet enkel aanvallend (mist volgens mij wel een goede voorzet en crossbal wat Teze wel heeft) en verdedigend in het spel van Bosz.
- Trixm
- Vedette
Scheelt dat het stilstaan bij Barcelona en ac Milan was en niet bij telstar.Zuc0 wrote: ↑20 Aug 2023, 16:23 Ben altijd wat voorzichtiger met aankopen als deze en sta er wat neutraal in. Hij heeft sportief gezien best een tijd stilgestaan. We gaan zien wat hij gaat brengen, niet enkel aanvallend (mist volgens mij wel een goede voorzet en crossbal wat Teze wel heeft) en verdedigend in het spel van Bosz.
Saibari is underrated.
-
- Internationale topspeler
Als je dagelijks traint met topspelers dan zul je niet stilstaan in ontwikkeling.Trixm wrote: ↑20 Aug 2023, 16:49Scheelt dat het stilstaan bij Barcelona en ac Milan was en niet bij telstar.Zuc0 wrote: ↑20 Aug 2023, 16:23 Ben altijd wat voorzichtiger met aankopen als deze en sta er wat neutraal in. Hij heeft sportief gezien best een tijd stilgestaan. We gaan zien wat hij gaat brengen, niet enkel aanvallend (mist volgens mij wel een goede voorzet en crossbal wat Teze wel heeft) en verdedigend in het spel van Bosz.
- Trixm
- Vedette
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Een okay aankoop?Franciscus wrote: ↑20 Aug 2023, 15:26Een okay speler is een prima aankoop?Johnnie Walker wrote: ↑20 Aug 2023, 13:28 Prima aankoop wat mij betreft. Geen topper, maar een okay speler. Snelheid is erg belangrijk. Dest voor Mwene is een flinke upgrade. Gaat ongetwijfeld basis spelen.
Enige wat deze transfer toch een teleurstelling kan maken is als we nu geen CV meer halen. Hopelijk én Dest én een CV.
Wat is een prima speler dan voor aankoop?
Iemand van het kaliber Dest zou ik als CV niet prima vinden. Voor op de back erbij vind ik kaliber Dest (een okay speler) wel prima.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Barca fans doen hem het liefst gratis weg en klagen over zijn "negatieve" voetbal IQ. En hij kan niet verdedigen. Niveau Barca is wat anders als Eredivisie, maar op voorhand niet super positief allemaal.
Maar goed, hij krijgt een eerlijke kans. Hopelijk laat ie het zien.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- R.Manco
- Trixm
- Vedette
Tsja tottenham fans zijn even positief over Danjuma en Sanchez. Heel ander niveau, zegt niks.Buitenspelgoal wrote: ↑20 Aug 2023, 17:41 Barca fans doen hem het liefst gratis weg en klagen over zijn "negatieve" voetbal IQ. En hij kan niet verdedigen. Niveau Barca is wat anders als Eredivisie, maar op voorhand niet super positief allemaal.
Saibari is underrated.
- Standbeeld
- Mister PSV
Bij ajax en onder Koeman deed hij het nog redelijk goed. Daarna is het allemaal minder geworden. Waarschijnlijk kan Dest gewoon geen Spaans en Italiaans verstaan. Dat verklaart een hoop. Vandaar dat hij Nice heeft afgezegd. Hij kan ook geen Frans. Onder Bosz gaat het weer goed komen. Helemaal top.Buitenspelgoal wrote: ↑20 Aug 2023, 17:41 Barca fans doen hem het liefst gratis weg en klagen over zijn "negatieve" voetbal IQ. En hij kan niet verdedigen. Niveau Barca is wat anders als Eredivisie, maar op voorhand niet super positief allemaal.
- RalfEdstrom
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Ralf Edstrom
Ik voorzie een zelfde weg als bij van Aanholt. Waren we in het begin ook enthousiast over, begon leuk maar zakt nu ook terug naar zijn werkelijke niveau.
-
- Lid 2e elftal
We gaan het zien, maar na zijn eerste seizoen waren ze nog hartstikke positief. Er zit duidelijk een "vlekje" op maar potentie genoeg. Voor het spel van Barça komt hij te kort. Maar dat komen al onze spelers. Dus dat is geen goede graadmeter. Met duidelijk instructies van Bosz geloof ik erin dat Dest voor ons een hele goede aanwinst is.Buitenspelgoal wrote: ↑20 Aug 2023, 17:41 Barca fans doen hem het liefst gratis weg en klagen over zijn "negatieve" voetbal IQ. En hij kan niet verdedigen. Niveau Barca is wat anders als Eredivisie, maar op voorhand niet super positief allemaal.
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Luc Nilis
Zoals al eerder gemeld hier, Dest voor Mwene is toch echt een upgrade. Er wordt hier gedaan alsof Dest helemaal niets kan, gozer heeft meer dan 20 CL wedstrijden/interlands op zijn naam en is net 22. Met gemak bij beste 5 backs van de Eredivisie. Prima dat hij in Eindhoven komt spelen (met koopoptie), kan hij laten zien of hij beter is dan Teze of van Aanholt (Mauro). Kan me heel goed voorstellen dat de verdediging de komende tijd (alhoewel ik echt op hoop op een CV) er als volgt uitziet: PvA-Boscagli-Teze-Dest.
- Juancho
- Mister PSV
Een upgrade voor Mwene zegt me niks want die is ooit gehaald als backup. PSV heeft behoefte aan een hele goede back voor in de basis. Of Dest dat wordt? Ik heb grote twijfels maar hij komt dus hij mag het laten zien. Maar als 1:1 vervanger voor Mwene... Ik hoop dat dat niet het idee was.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”