Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 20 Aug 2023, 19:16
mateja wrote: 20 Aug 2023, 19:13 Bijzonder, als het klopt. Niet te weigeren bod en vervanger staat al klaar?
Wat is een niet te weigeren bod? Mietjesland heeft nog nooit meer dan 5mln aan een transfer uitgegeven.
Die club werd even gehyped een aantal jaar geleden omdat ze op een andere manier spelers kochten, maar uiteindelijk hebben ze w.m.b. nooit echt iets structureel spraakmakends weten neer te zetten. Ik zou er niet naartoe gaan als jonge Belg, dan kun je nog beter in de Belgische top gaan voetballen wat mij betreft.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Juancho
Mister PSV

Zie veel en veel liever El G gaan. Vertessen heeft zo z'n tekortkomingen maar ook zeker z'n kwaliteiten die heel bruikbaar zijn.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
    Smeets14Bossche bol29.04.2007
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Søren
    Meervoudig international

Zeker in de CL als je zelf het spel niet hoeft te maken, zou hij zomaar heel waardevol kunnen zijn (counter).
    Heeft z’n beperkingen maar ook wapens (mn snelheid) die onze andere spitsen ontberen…
    Coach
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Gini Wijnaldum is voor 6 miljoen op te halen bij PSG.
    Standbeeld
    Mister PSV

Coach wrote: 20 Aug 2023, 21:26Gini Wijnaldum is voor 6 miljoen op te halen bij PSG.
    Daar krijg je dan als club alleen een giga-salaris bij. Hij zal wel naar Besiktas gaan of zo.
    Jwoeloe
    Moderator

Dat is 6 miljoen te veel voor iemand zonder restwaarde en die een dik contract moet krijgen.
    ComeOnPSV
    Vedette

Denk dat Gini een iets te grote mond had rondom het NL-elftal over terugkeer naar Fnoord of PSV.

Hij mag nu blij zijn als zo'n club komt
    Bram
    Nationale topspeler

Coach wrote: 20 Aug 2023, 21:26

Gini Wijnaldum is voor 6 miljoen op te halen bij PSG.
    Kunnen we AUB eens een keer stoppen over Wijnaldum? Trouwens heb je gezien hoeveel middenvelders wij hebben?
  • These users thanked the author Bram for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Standbeeld
    Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 20 Aug 2023, 21:33 Denk dat Gini een iets te grote mond had rondom het NL-elftal over terugkeer naar Fnoord of PSV.

Echt een hele domme keuze geweest om voor het geld van PSG te kiezen. Dat is mij erg tegengevallen van Gini.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Achterhoekpsv
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Zonde. Terug naar Liverpool zou niet slecht zijn, maar eigenlijk had hij daar nooit moeten vertrekken.
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Ik hopen dat we komende dinsdag een soort van reuzenstap kunnen zetten en Stewart nog 3 verdedigers erbij haalt. Ik heb er alle vertrouwen in (Stewart en dinsdag hoopvol) en begin ook ongeduldig te worden tegelijkertijd.
    Chucky
    Vedette

ComeOnPSV wrote: 20 Aug 2023, 21:33 Denk dat Gini een iets te grote mond had rondom het NL-elftal over terugkeer naar Fnoord of PSV.

Inderdaad. Het zal waarschijnlijk Turkije of SA worden verwacht ik, want qua niveau zal hij subtop NL zijn nu. En daar voelt hij zich te groot voor.
    Robson de Souza
    Vedette

Mauro bijna terug, nu nog een topper op CV en winst op Rangers. Dan is deze window echt een 9 of 10..
    milansandro
    Legende

Robson de Souza wrote: 20 Aug 2023, 21:55 Mauro bijna terug, nu nog een topper op CV en winst op Rangers. Dan is deze window echt een 9 of 10..
    Mauro dat duurt echt nog een paar maanden..
    Voordat hij echt wedstrijdfit is is het 2024..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Robson de Souza
    Vedette

milansandro wrote: 20 Aug 2023, 21:58
    Robson de Souza wrote: 20 Aug 2023, 21:55 Mauro bijna terug, nu nog een topper op CV en winst op Rangers. Dan is deze window echt een 9 of 10..
    Dit klinkt toch anders?

Teletubby
    Nationale topspeler

Robson de Souza wrote: 20 Aug 2023, 22:00

Dit klinkt toch anders?

Ik lees het dat hij nog enkele weken nodig heeft om fit genoeg te zijn om met de groep te trainen en daarna nog enkele weken om wedstrijdfit te geraken. Dan kan je zeker wel spreken over maanden. Net op tijd denk ik voor Maccabi uit.
    Trixm
    Vedette

Dit klinkt toch anders?

Dit bericht verbaast mij ook, die jongen staat pas net op de loopband, misschien toch een andere blessure dan?
    Saibari is underrated.
    PSV_Haarlem
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Luc Nilis

Winst of verlies tegen Rangers is alles bepalend over het oordeel of het een goede of matige transferperiode was (als we het halen dan vind ik het ook minimaal een 8). Het niet halen van een CV vind ik echter een gemiste kans. Ik snapte de aankoop van Pepi een maand geleden wel, maar ik had in de week daarna een exit van Ramalho en een nieuwe RCV verwacht. Kennelijk zitten we nu te wachten op de inkomsten bij een vetrek van Sangare om zowel Vranckx als de gewenste CV in een niveau klasse boven die van Ramalho (Debast?) te kunnen kopen. Ik had persoonlijk dan de 10 miljoen van Pepi geïnvesteerd in een RCV aangezien we Vertessen als 2e spits hebben.

Indien de CL niet wordt gehaald of Sangare toch niet weggaat verwacht ik die Robinson. Ergens hoop ik op het scenario dat Sangare niet weggaat, maar dat dit ook niet nodig is omdat we CL veiligstellen (+40 mil) en alsnog een geschikte CV binnenhalen. Verwacht dat dit 'wisfull thinking' is maar toch; een aanval met Lang-Luuk en Baka, middenveld met Veerman-Sangare en Schouten en een verdediging met Dest/Teze-aankoop-Boscagli-PvA (Mauro of Dest) en Benitez op goal wordt kampioen in Nederland.
    Last edited by PSV_Haarlem on 20 Aug 2023, 23:13, edited 5 times in total.
    milansandro
    Legende

Dit klinkt toch anders?

Ik moet het nog maar eens zien..
    Ik hoop dat zijn revalidatie voorspoedig verloopt en dat hij geen terugslag krijgt..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Teletubby
    Nationale topspeler

Nu we de laatste uurtjes ingaan van de zondag ben ik wel benieuwd hoe het is met de status van Vranckx. Half Italië was begin deze week ervan overtuigd dat de deal in de afrondende fase zat en hij deze week zou aansluiten. Ik ben toch benieuwd waar zij hun informatie vandaan hadden en wat (als ze goed geïnformeerd waren) de kink in de kabel is geweest waardoor dit niet heeft kunnen plaatsvinden.

Waren er signalen bij PSV dat een club zou doorpakken op Sangare en hebben ze dit niet gedaan? Dit zou de switch van bijna zeker een bod neerleggen voor debast (volgens Rikkert) naar het als een trein binnenhalen van schouten verklaren. Hebben ze hier tegelijkertijd ook extra contact gehad met Wolfsburg of Vranckx? Ik zie hem nog steeds graag komen.
    Chucky
    Vedette

Dit klinkt toch anders?

De vraag is vooral.. gaat-ie Maccabi-uit halen?
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Grasmat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik wil een hele goede centrale verdediger.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    Robson de SouzaDeBruyne
    Siemen
    Nationale topspeler

Grasmat wrote: 20 Aug 2023, 22:17 Ik wil een hele goede centrale verdediger.
    Eens. Het aller belangrijkste voor nu. Een type Sanchez: snel en sterk, waardoor we met een hoge linie kunnen spelen.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Grasmat wrote: 20 Aug 2023, 22:17 Ik wil een hele goede centrale verdediger.
    Oh ja joh? Vertel...
    Bram
    Nationale topspeler

Ik hoop echt dat we komende dinsdag in Glasgow met 3 doelpunten verschil winnen zodat Earnie een weekje eerder de keuken in kan.
  • These users thanked the author Bram for the post (total 3):
    ComeOnPSVPsv_fanfritske
    Post Reply