Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Noa gaat ons de CL in schieten.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    ComeOnPSV
    Ittot
    Internationale topspeler

Ik denk dat de blessure meevalt en dat hij echt uit pure voorzorg uit de selectie is gehouden. Mede ook om Rangers zand in de ogen te strooien.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ittot wrote: 20 Aug 2023, 23:18 Ik denk dat de blessure meevalt en dat hij echt uit pure voorzorg uit de selectie is gehouden. Mede ook om Rangers zand in de ogen te strooien.
    Ik denk dat het gewoon zo is zoals gezegd: Er is (of hopelijk was) een risico dat het zou kunnen verslechteren als hij zou spelen.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Tavernier had, dat drukken we maar zachtjes uit, meer nachtmerries van Gakpo dan van Lang. Onzichtbaar.
    DonyellMalen
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Gakpo was tegen Rangers ook niet goed. Overigens totaal onnodig om daar nog op terug te kijken. Heb je helemaal niets aan.

Lang was dreigend, maar kan veel beter dan dit. Is er ook een tijd uit geweest he. Is volgende week in eigen huis 100% beter.
    DC_PSV
    Vedette

Kwam terug van een blessure, nu een weekje opladen en volgende week afmaken.
    #simplythebest
    koetje
    Legende

Kreeg extra mandekking (op rechts wel meer ruimte daardoor). Daarnaast waren ze hem regelmatig aan het uitdagen met duwtjes in de rug enzo.
    Standbeeld
    Mister PSV

koetje wrote: 22 Aug 2023, 23:01 Kreeg extra mandekking (op rechts wel meer ruimte daardoor). Daarnaast waren ze hem regelmatig aan het uitdagen met duwtjes in de rug enzo.
    Baka had ook dubbele dekking.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik vond hem te veel aan de binnenkant spelen in de 1e helft. Het kan best af en toe en met Dest of Pattie aan de buitenkant prima maar 2e helft veel gevaarlijk en meer aan de buitenkant. Als hij zo aan de binnenkant moet spelen hoef je ook geen 10 op te stellen en kan Schouten er gewoon bij.
    Standbeeld
    Mister PSV

Speelde wat ongelukkig. Zat er net niet helemaal lekker in. Volgende week wel weer.
    ComeOnPSV
    Vedette

Was inderdaad niet zijn beste wedstrijd. Qua dynamiek liep het nog niet goed met Dest. Maar dat is logisch. Dest speelde wel goed.

Week trainen om patronen erin te krijgen. Come on!
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    JChovanec
    SNDR87
    Lid 2e elftal

Volgens mij speelde Noa gewoon op safe en was die nog voorzichtig door zijn blessure. Speelde slordig en voorspelbaar. Gelukkig nu 7 dagen rust zodat ze allemaal even kunnen opladen en het dan in Eindhoven kunnen afmaken!
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Dit is ook Noa Lang. Voordeel is dat het volgende week alleen maar beter kan.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Speelde beroerd. Volgende week maakt ie de winnende.
    trouwepsvfan
    Vedette

Viel echt niet mee vandaag maar we moeten accepteren dat deze jongen wisselvallig is en prutwedstrijden af gaat wisselen met geniale momenten. Als zijn rendement hoog genoeg blijft heb ik daar geen problemen mee.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Rikkert1234
    Vedette

Speelde gister met de rem erop. Weekje hard trainen en dan gaat hij volgende week woensdag gewoon vlammen, alle vertrouwen in.
    Robson de Souza
    Vedette

Je merkte dat hij zeker de eerste helft een soort van in aan het houden was. Dat werd de tweede helft gelukkig wat beter.
    Volgende week gewoon 100%.
    grasveld
    Internationale topspeler

Die gasten doken er gewoon direct (fel) bovenop wanneer Lang de bal kreeg. Dat is ook de manier waarop hij bespeeld moet worden. Als die teveel tijd en ruimte krijgt wordt hij gevaarlijk. Ik vond dus niet zozeer dat Lang slecht speelde. Hij kreeg gewoon geen tijd en ruimte om gevaarlijk te worden. Al ging hij in het begin wel bijna de mist in na een domme dribbel op een onnodige plek. Volgende week met steun van het thuispubliek gaat het ongetwijfeld een stuk beter.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Paar wedstrijden gemist, geen idee of hij al echt voluit kon gaan, maar hopen dat het volgende week beter is en hij voluit mee kan trainen in de tussentijd.
    DC_PSV
    Vedette

Vandaag jouw moment om te shinen BRO!
    #simplythebest
    Juancho
    Mister PSV

Ja idd! Heen wedstrijd vond ik hem vrij matig en kon z'n stempel helaas niet drukken. Hij is nu weer topfit, dit zijn de wedstrijden waarin spelers met een "grote bek" of noem het veel zelfvertrouwen 😁 moeten opstaan en hun klasse etaleren.

Vlammen Noa! 🙏
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Razzaa
    Jeugdinternational

Ik 'voel' het eigenlijk overal wel.. Noa7k Sssscchiiiieeeettttt PSVeeeeee vanavond de Champions League in !
    DonyellMalen
    Legende

Dit zijn de wedstrijden voor Noa. Vorige week 80% fit, nu 100%. Hij gaat het samen met Veerman en De Jong doen vanavond. Let's go. :strong: :heart:
    Razzaa
    Jeugdinternational

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/noa-l ... tje/423428

Same old same old ..

Ze kunnen het gewoon niet laten hè..
    Last edited by Razzaa on 30 Aug 2023, 14:22, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Razzaa for the post:
    Grasmat
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Als hij het deze wedstrijd laat zien( Met rendement ), zal ik al mijn vooroordelen bij de prullenbak zetten en een shirt kopen met Lang op mijn rug!
    Post Reply