Misschien zie ik het verkeerd, maar
Ik heb te weinig dingen gezien op zowel sportief als mentaal vlak dat dit een succes gaat worden en zijn periode bij zowel Barcelona als Milan hebben dat beeld ook niet kunnen veranderen. Over Lang kan je op voorhand ook veel van vinden c.q. vonden, maar hij had al wel sportief geleverd.
Sergiño Dest
- Ardbeg
- Mister PSV
Thanks voor de tag man. Geen idee waarom maar goed.Ittot wrote: ↑20 Aug 2023, 22:43 Mauro voegt voetballend echt minimaal 2 keer zo veel toe dan Dest.
Snel zijn en een goede techniek hebben zegt niets over je voetballende vermogen als verdediger / back. Hij kan zich hiermee uit bepaalde situaties redden en zich hiermee onder druk kunnen uitspelen, wat zeker van waarde is, maar het gaat bijv. ook om positiespel, keuzes maken, inspeelpass, voorzet en tegenwoordig ook als 6 kunnen acteren. Allemaal dingen waar Mauro veel beter in is.
Maar goed, we zullen zien hoe ver Dest ons brengt, ik verwacht er bijzonder weinig van. Maar ik laat me graag verrassen. Ik zit er wel vaker naast. Zo ook met de houding en gedrag van Noa Lang bijvoorbeeld. dus hopelijk ook over de voetbalkwaliteiten van Dest.
Speciaal voor @Ardbeg:
Ik heb Dest zeker minimaal 20 keer zien spelen, bij Ajax, Barcelona en een paar keer bij Milan. Bij alle clubs vond ik hem bijzonder matig.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Mauro jr, fijne speler, maar is gewoonweg vaker geblesseerd dan dat ie fit is geweest.
Heb de cijfers niet paraat, maar als je ziet hoe vaak hij gespeeld heeft tov hoe lang hij al onder contract staat, is dat gewoon geen serieuze optie meer om vanuit te gaan.
Zeker als je met een selectie van 20 + 4 wil werken.
De beste voorspeller vd toekomst is het verleden…
Categorie Romero, John de Jong.
Iedere wedstrijd die hij nog speelt is bonus.
Dest verwacht ik meer continuïteit van.
-
- Lid scoutingsteam
Precies en hopelijk wordt en blijft Mauro fit.Søren wrote: ↑21 Aug 2023, 00:35Mauro jr, fijne speler, maar is gewoonweg vaker geblesseerd dan dat ie fit is geweest.
Heb de cijfers niet paraat, maar als je ziet hoe vaak hij gespeeld heeft tov hoe lang hij al onder contract staat, is dat gewoon geen serieuze optie meer om vanuit te gaan.
Zeker als je met een selectie van 20 + 4 wil werken.
De beste voorspeller vd toekomst is het verleden…
Categorie Romero, John de Jong.
Iedere wedstrijd die hij nog speelt is bonus.
Dest verwacht ik meer continuïteit van.
Dan hebben we de aankomende jaren twee topbacks.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Omdat je met gerede regelmaat roept: "heb je hem wel ooit zien spelen?"Ardbeg wrote: ↑21 Aug 2023, 00:28Thanks voor de tag man. Geen idee waarom maar goed.Ittot wrote: ↑20 Aug 2023, 22:43 Mauro voegt voetballend echt minimaal 2 keer zo veel toe dan Dest.
Snel zijn en een goede techniek hebben zegt niets over je voetballende vermogen als verdediger / back. Hij kan zich hiermee uit bepaalde situaties redden en zich hiermee onder druk kunnen uitspelen, wat zeker van waarde is, maar het gaat bijv. ook om positiespel, keuzes maken, inspeelpass, voorzet en tegenwoordig ook als 6 kunnen acteren. Allemaal dingen waar Mauro veel beter in is.
Maar goed, we zullen zien hoe ver Dest ons brengt, ik verwacht er bijzonder weinig van. Maar ik laat me graag verrassen. Ik zit er wel vaker naast. Zo ook met de houding en gedrag van Noa Lang bijvoorbeeld. dus hopelijk ook over de voetbalkwaliteiten van Dest.
Speciaal voor @Ardbeg:
Ik heb Dest zeker minimaal 20 keer zien spelen, bij Ajax, Barcelona en een paar keer bij Milan. Bij alle clubs vond ik hem bijzonder matig.
-
- Meervoudig international
- DeefPeef
- Veelbelovend talent
-
- Basisspeler
Ik ben nog niet echt enthousiast. Nu Teze naar het centrum kan, zal onze verdediging zeker wel verbeteren. Maar of Dest een onbetwiste basisspeler zal blijven?
Nu voor Rangers uit komt hij wel op tijd. Teveel blessures momenteel.
Nu voor Rangers uit komt hij wel op tijd. Teveel blessures momenteel.
-
- Jeugdspeler
Transfer definitief rond. Officieel bevestigd door Barcelona.
Ben benieuwd, vertrouwen in Peter Bosz zijn plannen
Ben benieuwd, vertrouwen in Peter Bosz zijn plannen
-
- Jeugdspeler
Rugnummer 8 en PSV dat een ‘header’ op Twitter heeft met een Amerikaanse vlag. Zucht
-
- Bankzitter
- MaxedMatthew
- Jeugdinternational
Denk niet dat Dest al basis staat morgen. Verwacht 'gewoon' PvA (indien fit, anders Sambo), Oli, Ramalho, Teze. Lijkt me sterk dat 'ie in zo'n belangrijke wedstrijd een speler die net 1 training heeft meegespeeld al basis gaat zetten.
"Dan moet je maar op dammen gaan".
-
- Vedette
Ik ben benieuwd, het is in ieder geval een optie erbij. Ik heb hem niet zien spelen bij Barcelona en Milan, wellicht dat hij daar verdedigend gezien stappen heeft gezeten
Ik ben ook benieuwd of Mwene nu vertrekt.
Ik ben ook benieuwd of Mwene nu vertrekt.
-
- Nationale topspeler
Hahaha je kan maar ergens druk over maken zeg. Spelers mogen ook gewoon zelf kiezen hè. Schouten wilde zelf nummer 22.Sjorsensjimmie wrote: ↑21 Aug 2023, 08:44 Hoezo nummer 8? Wat een onzin is dat. Had Schouten nummer 8 gegeven en Dest 22.
Man man man.
-
- Vedette
Maar eh, om de vergelijking met vorig seizoen te maken: kosten van Hoever afgelopen seizoen gelijk aan die van Dest dit seizoen toch.
Als dat niet beter gaat dan wordt Dest wel een hele grote flop.
Als dat niet beter gaat dan wordt Dest wel een hele grote flop.
-
- Nationale topspeler
Wat maken die nummers uit? Misschien heeft die 22 wel een speciale betekenis voor schoutenSjorsensjimmie wrote: ↑21 Aug 2023, 08:44 Hoezo nummer 8? Wat een onzin is dat. Had Schouten nummer 8 gegeven en Dest 22.
Man man man.