Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza wrote: 21 Aug 2023, 08:47 Maar eh, om de vergelijking met vorig seizoen te maken: kosten van Hoever afgelopen seizoen gelijk aan die van Dest dit seizoen toch.
Als dat niet beter gaat dan wordt Dest wel een hele grote flop.
Vind dit een slechte vergelijking.
Hoever werd elke keer uitgeleend aan kleine clubs en had niet de ervaring die Dest heeft
Teletubby
Nationale topspeler

Waarom zit iedereen constant de vergelijking met hoever te maken? Gewoon omdat ze allebei op rechtsback staan en uit hun ogen kijken alsof ze net 4 plakken spacecake achter hun kiezen hebben?
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Lorenzo von Matterhorn
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

MaxedMatthew wrote: 21 Aug 2023, 08:45 Denk niet dat Dest al basis staat morgen. Verwacht 'gewoon' PvA (indien fit, anders Sambo), Oli, Ramalho, Teze. Lijkt me sterk dat 'ie in zo'n belangrijke wedstrijd een speler die net 1 training heeft meegespeeld al basis gaat zetten.
    Als Schouten (die ik toch een paar klasses hoger inschat) na een paar trainingen er niet in staat, dan verwacht ik zeker niet dat Dest morgen speelt zonder één training mee te doen.

Zal hoogstwaarschijnlijk alleen minuten maken als blessures dat forceren.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Ook fijn voor Baka dat hij een back achter zich krijgt waar meer voetbal in zit.
    Joenepsv
    Legende

Matige back. Ben niet enthousiast maar hij mag het tegendeel bewijzen.

Wel weer een huurling. Dacht dat Stewart wat minder in de huurlingen hoek wou handelen. Weliswaar met koopopties maar dat is samen met Tillman al 25 miljoen.
    Madueke
    Legende

Nummer 8, dat past gewoon niet bij een vleugelverdediger :tear:

Maargoed, totaal geen fan van Dest, maar als hij Ramalho naar de uitgang duwt is dat mooi meegenomen.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Heel blij mee. Dit wordt een optie lichten na dit seizoen, Ben ik van overtuigd. Hopelijk Mauro snel weer topfit, dan heb je twee topbacks voor PSV. Nu nog een rcv en we zijn er helemaal klaar voor!
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
    DeefPeefNoosa
    Robson de Souza
    Vedette

Maikel wrote: 21 Aug 2023, 08:50
    Robson de Souza wrote: 21 Aug 2023, 08:47 Maar eh, om de vergelijking met vorig seizoen te maken: kosten van Hoever afgelopen seizoen gelijk aan die van Dest dit seizoen toch.
    Als dat niet beter gaat dan wordt Dest wel een hele grote flop.
    Vind dit een slechte vergelijking.
    Hoever werd elke keer uitgeleend aan kleine clubs en had niet de ervaring die Dest heeft
    Het ging mij puur om het financiële aspect, waarbij ik zeker ben dat Dest veel meer toe zal voegen. Was denk ik niet duidelijk genoeg van mij.
    Ardbeg
    Mister PSV

Grasmat wrote: 21 Aug 2023, 00:56
    Omdat je met gerede regelmaat roept: "heb je hem wel ooit zien spelen?"
    Vraagt* Prima vraag toch? Anyway, blij met Dest aan boord. Benieuwd wie geslachtofferd wordt. Ik vermoed een centrum Boscagli-Teze, PvA links en Dest rechts. Hopelijk komt er nog wel een CV bij.
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Ik ben blij met deze deal. ik vermoed ook, net als Ardbeg, een verdediging met Dest rechts, pvA links en een centrum met Boscagli en Teze.
    Daarvoor Schouten, Veerman, Sangare (zolang die blijft).... en aanval met Lang, Luuk en Baka..

En laat de nieuwe RCV het dan maar uitvechten met Teze.
  • These users thanked the author DeefPeef for the post:
    DeBruyne
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Madueke wrote: 21 Aug 2023, 09:05 Nummer 8, dat past gewoon niet bij een vleugelverdediger :tear:

Maargoed, totaal geen fan van Dest, maar als hij Ramalho naar de uitgang duwt is dat mooi meegenomen.
    In de jaren 70 stond Jan Jongbloed gewoon met nummer 8 in het doel.
    Kan best Dest.
    Image
    TomV23
    Bankzitter

Prima interview. Zijn houding valt me reuze mee, zeker in vergelijking met Hoever vorig jaar.
  • These users thanked the author TomV23 for the post:
    bachus
    ComeOnPSV
    Vedette

Heel leuk interview.

Ik lijk ook een soort opluchting bij hem te zien. Hij is zeer blij om bij PSV te gaan voetballen. Mooi om te zien.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
    NotoriousBIG046Noosa
    Skuddem
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Met een PSV shirt aan zijn al die jongens toch een stuk sympathieker opeens.
  • These users thanked the author Skuddem for the post (total 4):
    GrasmatDribbleNotoriousBIG046DeefPeef
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Teletubby wrote: 21 Aug 2023, 08:50
    Sjorsensjimmie wrote: 21 Aug 2023, 08:44 Hoezo nummer 8? Wat een onzin is dat. Had Schouten nummer 8 gegeven en Dest 22.
    Man man man.
    Wat maken die nummers uit? Misschien heeft die 22 wel een speciale betekenis voor schouten
    22 + 8 = 30
    2 × 2 + 8 = 12
    8 x 22 = 176

176 + 12 + 30 = 218!

En we weten allemaal wat dat betekent:
    Helemaal niets
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    trouwepsvfanDribble
    Siemen
    Nationale topspeler

PvA (later: Mauro) - Boscagli - Teze (later: nieuwe aankoop die wel kan verdedigen) - Dest

Priem. Hopelijk.
    Sao-Mellow
    Meervoudig international

TomV23 wrote: 21 Aug 2023, 09:32

Prima interview. Zijn houding valt me reuze mee, zeker in vergelijking met Hoever vorig jaar.
    Echt een prima interview, komt heel goed over.
    ComeOnPSV
    Vedette

Dest op Insta:

Image

Mooi beschreven Sergino! Welkom bij de mooiste club ter wereld.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
    NotoriousBIG046DeefPeef
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

SKERLA wrote: 21 Aug 2023, 09:36
    Teletubby wrote: 21 Aug 2023, 08:50

Wat maken die nummers uit? Misschien heeft die 22 wel een speciale betekenis voor schouten
    22 + 8 = 30
    2 × 2 + 8 = 12
    8 x 22 = 176

176 + 12 + 30 = 218!

En we weten allemaal wat dat betekent:
    Helemaal niets
    Jawel, geen toeval dat jij dit post op 21-8 :alien:
    ruuddevil
    Legende

Skuddem wrote: 21 Aug 2023, 09:36 Met een PSV shirt aan zijn al die jongens toch een stuk sympathieker opeens.
    Zeker opvallend. Ik had bij Dest niet het idee dat hij zo positief over kwam en hij kwam goed uit zijn woorden. Die jongens kunnen zich ontwikkelen en het PSV shirt doet de rest.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Sensation
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

We gaan het zien. Ik blijf sceptisch wat betreft zijn verdedigende kwaliteiten, maar hij verdient een eerlijke kans. En het fijne is: het is maar huur dus we zitten nergens aan vast.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Leon77M
    Juancho
    Mister PSV

Grasmat wrote: 21 Aug 2023, 10:00 En het fijne is: het is maar huur dus we zitten nergens aan vast.
    Dit begint wat mij betreft wel een beetje een dooddoener te worden ondertussen :mrgreen: . Je moet weer spelers gaan hebben die PSV daadwerkelijk direct of anders zsm beter maken. Kwaliteit toevoegen, dat is wat PSV nodig heeft. Geen zoveelste twijfelgeval waar we met een gerust hart na een half seizoen of heel seizoen weer vanaf kunnen ;).

Juist omdat het huur is moet Dest gewoon rap gaan leveren. Als je huurt, moet je die kant op gaan. Of Dest dat kan, ik heb mijn twijfels zoals eerder gezegd en hoop ook maar vooral dat het achterin hier niet bij blijft.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 21 Aug 2023, 09:55
    Skuddem wrote: 21 Aug 2023, 09:36 Met een PSV shirt aan zijn al die jongens toch een stuk sympathieker opeens.
    Zeker opvallend. Ik had bij Dest niet het idee dat hij zo positief over kwam en hij kwam goed uit zijn woorden. Die jongens kunnen zich ontwikkelen en het PSV shirt doet de rest.
    Wat waardering wel niet kan doen. Die jongen is mogelijk verdwaald in Barcelona en Milaan en ervaart nu de warmte van onze club. Kan ons gaan verrassen
    Maax
    Meervoudig international

Juancho wrote: 21 Aug 2023, 10:04
    Grasmat wrote: 21 Aug 2023, 10:00 En het fijne is: het is maar huur dus we zitten nergens aan vast.
    Dit begint wat mij betreft wel een beetje een dooddoener te worden ondertussen :mrgreen: . Je moet weer spelers gaan hebben die PSV daadwerkelijk direct of anders zsm beter maken. Kwaliteit toevoegen, dat is wat PSV nodig heeft. Geen zoveelste twijfelgeval waar we met een gerust hart na een half seizoen of heel seizoen weer vanaf kunnen ;).

Juist omdat het huur is moet Dest gewoon rap gaan leveren. Als je huurt, moet je die kant op gaan. Of Dest dat kan, ik heb mijn twijfels zoals eerder gezegd en hoop ook maar vooral dat het achterin hier niet bij blijft.
    Ik vind Dest een prima optie om te huren. Het punt is meer, wie had je anders gehaald? We kunnen wel zeggen scouting zus, scouting zo, maar in de huidige markt had PSV volgens mij ook gewoon niet zoveel betaalbare opties. Ajax haalt nu voor bijna 14 miljoen een back die 29 potjes in Belgie heeft gespeeld. Ik ben ook geen mega fan van Dest, maar een jongen die op zijn leeftijd al bij Milan en Barca ervaring heeft en welke je kan huren met optie tot koop, kan zowel op links- als rechtsback is.

En ik denk dat iedereen het eens is dat het hier achterin niet bij moet blijven.
  • These users thanked the author Maax for the post (total 3):
    StruvietVugtermanHeissenberrug
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Maax wrote: 21 Aug 2023, 10:11
    Juancho wrote: 21 Aug 2023, 10:04

Ik vind Dest een prima optie om te huren. Het punt is meer, wie had je anders gehaald? We kunnen wel zeggen scouting zus, scouting zo, maar in de huidige markt had PSV volgens mij ook gewoon niet zoveel betaalbare opties. Ajax haalt nu voor bijna 14 miljoen een back die 29 potjes in Belgie heeft gespeeld. Ik ben ook geen mega fan van Dest, maar een jongen die op zijn leeftijd al bij Milan en Barca ervaring heeft en welke je kan huren met optie tot koop, kan zowel op links- als rechtsback is.

En ik denk dat iedereen het eens is dat het hier achterin niet bij moet blijven.
    Het alternatief had door sommigen hier Stewart een Brenet van onvermogen opgeleverd.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
    Rikkert1234R.MancoEindhovenvoetbal
    Post Reply