Transferwindow 2023/24
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Stewart kan sowieso de keuken in, al zal je een plan A en plan B moeten hebben, afhankelijk van de uitkomst van die twee wedstrijden. En daarna alles rap afronden. Als je pas begint als de uitkomst van die 2 wedstrijden vast staan, dan ben je te laat. Heb er wel vertrouwen in dat hij alles onder controle heeft. Zie bijvoorbeeld Vranckx die klaar staat voor als Sangare gaat.
-
- Internationale topspeler
Gini moeten we niet meer aan beginnen. PSG was echt een domme keuze, hij had gewoon bij Liverpool moeten blijven.
Ik ben benieuwd waar Ernie nog mee gaat komen. Hij gaf sowieso aan dat er veel interesse is in spelers van Jong die tegen 1 aan zitten om te verhuren (Fofana e.d.) en ik hoop dat hij Vitesse - PSV heeft gekeken en daar ook zijn conclusies uit heeft getrokken.
Er zijn best nog wat vraagtekens voor uitgaande transfers:
El Ghazi, Til, Sangare, Mwene, Ramalho, Bakayoko en mogelijk nog verrassing?
En tevens wat wensen, zoals een CV.
Los even vd kwaliteit vd spelers, het valt me wel op dat Ernie iedereen weet te enthousiasmeren, het lijkt erop dat iedereen die op 1 staat op het lijstje ook echt komt. Ongeacht interesse van andere clubs. Dat verdiend wel een pluim.
Nu nog een goede CV
Ik ben benieuwd waar Ernie nog mee gaat komen. Hij gaf sowieso aan dat er veel interesse is in spelers van Jong die tegen 1 aan zitten om te verhuren (Fofana e.d.) en ik hoop dat hij Vitesse - PSV heeft gekeken en daar ook zijn conclusies uit heeft getrokken.
Er zijn best nog wat vraagtekens voor uitgaande transfers:
El Ghazi, Til, Sangare, Mwene, Ramalho, Bakayoko en mogelijk nog verrassing?
En tevens wat wensen, zoals een CV.
Los even vd kwaliteit vd spelers, het valt me wel op dat Ernie iedereen weet te enthousiasmeren, het lijkt erop dat iedereen die op 1 staat op het lijstje ook echt komt. Ongeacht interesse van andere clubs. Dat verdiend wel een pluim.
Nu nog een goede CV
- ComeOnPSV
- Vedette
Qua budget natuurlijk wel een enorm verschil of je 20 miljoen netto uit CL haalt of niet. Als je het haalt gaat PSV denk ik echt nog uitpakken.Jwoeloe wrote: ↑20 Aug 2023, 22:29 Stewart kan sowieso de keuken in, al zal je een plan A en plan B moeten hebben, afhankelijk van de uitkomst van die twee wedstrijden. En daarna alles rap afronden. Als je pas begint als de uitkomst van die 2 wedstrijden vast staan, dan ben je te laat. Heb er wel vertrouwen in dat hij alles onder controle heeft. Zie bijvoorbeeld Vranckx die klaar staat voor als Sangare gaat.
- ParkJiSung
- Basisspeler
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Luc Nilis
PSV_Haarlem wrote: ↑20 Aug 2023, 22:07Winst of verlies tegen Rangers is alles bepalend over het oordeel of het een goede of matige transferperiode was (als we het halen dan vind ik het ook minimaal een prima 8 vooralsnog). Het niet halen van een CV vind ik echter een gemiste kans. Ik snapte de aankoop van Pepi een maand geleden wel, maar ik had in de week daarna een exit van Ramalho en een nieuwe RCV verwacht. Kennelijk zitten we nu te wachten op de inkomsten bij een vetrek van Sangare om zowel Vranckx als de gewenste CV in een niveau klasse boven die van Ramalho (Debast?) te kunnen kopen. Ik had persoonlijk dan de 10 miljoen van Pepi geïnvesteerd in een RCV aangezien we Vertessen als 2e spits hebben.Robson de Souza wrote: ↑20 Aug 2023, 21:55 Mauro bijna terug, nu nog een topper op CV en winst op Rangers. Dan is deze window echt een 9 of 10..
Indien de CL niet wordt gehaald of Sangare toch niet weggaat verwacht ik die Robinson. Ergens hoop ik op het scenario dat Sangare niet weggaat, maar dat dit ook niet nodig is omdat we CL veiligstellen (+40 mil) en alsnog een geschikte CV binnenhalen. Verwacht dat dit 'wisfull thinking' is maar toch; een aanval met Lang-Luuk en Baka, middenveld met Veerman-Sangare en Schouten en een verdediging met Dest/Teze-aankoop-Boscagli-PvA (Mauro of Dest) en Benitez op goal wordt kampioen in Nederland.
-
- Regelmatige invaller
Is Sanchez niet gewoon de 3e CV na Van der Ven en Romero? Zolang zij geen nieuwe centrale verdediger hebben, snap ik niet waarom ze Sanchez voor een miljoen of 10 de deur uit doen.
Het risico van een blessure is dan groter dan de opbrengst/besparing salaris lijkt me. Levy bovendien niet bang om spelers tegen hun wil bij de club te houden.
Het risico van een blessure is dan groter dan de opbrengst/besparing salaris lijkt me. Levy bovendien niet bang om spelers tegen hun wil bij de club te houden.
- voskat
- Nationale topspeler
We hebben nu dus ongeveer een dozijn verdedigers, stuk voor stuk van het type dat liever middenvelder lijkt te zijn.
Ik weet dat PSV traditioneel slechts max. 3 killer CV's haalt per decennium, dus nu zou het geschikte moment zijn...
Ik weet dat PSV traditioneel slechts max. 3 killer CV's haalt per decennium, dus nu zou het geschikte moment zijn...
- These users thanked the author voskat for the post:
- Sao-Mellow
-
- Vedette
An sich heb je een punt maar Dest komt voor Mwene, die killer CV staat nog op de lijst van Stewart.
Tot nu toe vind ik elke aankoop doordacht, die CV moet het afmaken.
Halen we CL dan hebben we ook een CL-waardige CV nodig en zal die ook komen.
-
- Meervoudig international
Wordt inderdaad weer eens tijd. Maar ik heb moeite om zelfs tot die 3 te komen.
- These users thanked the author Sao-Mellow for the post:
- voskat
-
- Vaste waarde in elftal
Als je al zo veel geld hebt zou je ook kunnen zeggen. Salarisje van 2 miljoen is ook genoeg maar zo werkt het blijkbaar niet.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2023, 21:28Daar krijg je dan als club alleen een giga-salaris bij. Hij zal wel naar Besiktas gaan of zo.
-
- Internationale topspeler
Dat mag ik hopen. Centraal achterin is het toch gewoon te dun bezet?
Boscagli, Teze, Ramalho en Obispo (die er nog langdurig uitligt). Kwantitatief én (vooral juist) kwalitatief te mager bezet. Maar dat betekent dus dat er gewoon nog een zak met geld is. Of hiermee zegt Stewart indirect dat er nog iemand vertrekt (een Baka of Sangare).
Boscagli, Teze, Ramalho en Obispo (die er nog langdurig uitligt). Kwantitatief én (vooral juist) kwalitatief te mager bezet. Maar dat betekent dus dat er gewoon nog een zak met geld is. Of hiermee zegt Stewart indirect dat er nog iemand vertrekt (een Baka of Sangare).
- Juancho
- Mister PSV
Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat CL inkomsten voor PSV heel belangrijk zijn (los van verkoop Sangare) en dat ze dan alsnog Sanchez binnen willen halen. En dat andersom CL voetbal voor Sanchez weer belangrijk is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zou zomaar kunnen.
Ik denk dat er hoe dan ook een CV bijkomt, afhankelijk van of er nog vers geld binnenkomt wordt dat de goedkopere Robinson, of een duurdere optie (Sanchez, Debast).
- Trixm
- Vedette
Sanchez komt niet, zoveel afschrijvingen is niet te doen voor PSV. Dan hadden ze Sutalo wel gehaald als dit reel was geweest. PSV zet in op jonge talenten.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
Sanchez kost ongeveer de helft van Sutalo toch? Al verwacht ik ook niet dat Sanchez komt. Maar Stewart had het wel over zaken die nu vloeibaar worden... dus wie weet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Trixm
- Vedette
Ik reken het salaris ook gelijk mee.ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2023, 12:57 Sanchez kost ongeveer de helft van Sutalo toch? Al verwacht ik ook niet dat Sanchez komt. Maar Stewart had het wel over zaken die nu vloeibaar worden... dus wie weet.
Saibari is underrated.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Nicoooo Elvediiiii.
Het is wel stil rondom Bakayoko. Dacht dat Timmer zei dat er twee ploegen gingen bieden op hem.
Het is wel stil rondom Bakayoko. Dacht dat Timmer zei dat er twee ploegen gingen bieden op hem.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- ShovingNE2
- Site Admin
Ah ja. Dan zal het weinig schelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Sanchez en Sutalo zullen qua salaris elkaar niet veel ontlopen bij een PSV/Ajax verwacht ik hoor.Trixm wrote: ↑21 Aug 2023, 12:58Ik reken het salaris ook gelijk mee.ShovingNE2 wrote: ↑21 Aug 2023, 12:57 Sanchez kost ongeveer de helft van Sutalo toch? Al verwacht ik ook niet dat Sanchez komt. Maar Stewart had het wel over zaken die nu vloeibaar worden... dus wie weet.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Lid 2e elftal
Zal vast wel gebeuren, maar de afhandeling zal over de wedstrijd heen getild worden (mits bod goedgenoeg).
PSV kan het zich nu veroorloven om dat uit te stellen in tegenstelling tot Gakpo die meteen verkocht moest worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het valt mij op dat Earnie tijdens het interview niet benoemt dat hij nog kijkt naar een aanvaller. Enkel een verdediger.