Kom ik eens een keer met wat meer inhoud is het ook niet goed! Dan doe ik maar weer een one liner voor de volgende.SKERLA wrote: ↑21 Aug 2023, 23:48Dat bedoelde ik dus, maar jij bent wat meer van de lange verhalen natuurlijkRIO wrote: ↑21 Aug 2023, 23:44 Nogmaals, met de driehoek Debast Boscagli en Schouten hebben we enorm veel opties qua opbouw vanuit achteruit dat het zo moeilijk wordt voor de tegenstander om grip op ons te krijgen en de opbouw te verstoren. Daarnaast heb je ook nog een Dest die aan de bal erg sterk is en daarvoor Veerman. En als dat echt niet lukt om de een of andere reden dan speel je de lange bal. Met types zoals Debast en Boscagli kan je ook de bal achter de verdediging leggen als er ruimte is. Beiden herkennen die situaties. In Nederland win je 9 van de 10 wedstrijden. Debast heeft alle tijd om zich te ontwikkelen als verdediger bij ons.
Transferwindow 2023/24
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- These users thanked the author RIO for the post (total 6):
- SKERLA • Lorenzo von Matterhorn • D.Millpants • PapaHiljemark • RV1913 • Ren Höek
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Ik ga mee met je verhaal, maar ik denk tegelijkertijd dat het een opportunistische/naïeve gedachte is dat dat over 34 wedstrijden voldoende afweegt in verhouding tot de verdedigende problemen.RIO wrote: ↑21 Aug 2023, 23:44 Nogmaals, met de driehoek Debast Boscagli en Schouten hebben we enorm veel opties qua opbouw vanuit achteruit dat het zo moeilijk wordt voor de tegenstander om grip op ons te krijgen en de opbouw te verstoren. Daarnaast heb je ook nog een Dest die aan de bal erg sterk is en daarvoor Veerman. En als dat echt niet lukt om de een of andere reden dan speel je de lange bal. Met types zoals Debast en Boscagli kan je ook de bal achter de verdediging leggen als er ruimte is. Beiden herkennen die situaties. In Nederland win je 9 van de 10 wedstrijden. Debast heeft alle tijd om zich te ontwikkelen als verdediger bij ons.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
En over 32, mogelijk 31?Heruone wrote: ↑22 Aug 2023, 01:41Ik ga mee met je verhaal, maar ik denk tegelijkertijd dat het een opportunistische/naïeve gedachte is dat dat over 34 wedstrijden voldoende afweegt in verhouding tot de verdedigende problemen.RIO wrote: ↑21 Aug 2023, 23:44 Nogmaals, met de driehoek Debast Boscagli en Schouten hebben we enorm veel opties qua opbouw vanuit achteruit dat het zo moeilijk wordt voor de tegenstander om grip op ons te krijgen en de opbouw te verstoren. Daarnaast heb je ook nog een Dest die aan de bal erg sterk is en daarvoor Veerman. En als dat echt niet lukt om de een of andere reden dan speel je de lange bal. Met types zoals Debast en Boscagli kan je ook de bal achter de verdediging leggen als er ruimte is. Beiden herkennen die situaties. In Nederland win je 9 van de 10 wedstrijden. Debast heeft alle tijd om zich te ontwikkelen als verdediger bij ons.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- SKERLA
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Bankzitter
Ik heb het gevoel dat PSV nog steeds met sanchez bezig is.
Reden van mijn gedachten zijn als volgt. Ernie heeft in het intervieuw voor de jc schaal niet benoemd dat dit defenitief niet zou door gaan. Maar meer van speelt op dit moment niet hebben het geprobeerd maar was niet haalbaar voor ons. Sanchez wil zelf graag naar PSV en zei bv al een spartak Moskou af. Las laatst dat as Monaco hem wilde hoor je ook niks meer over een Monaco legt zo 15 miljoen neer. En zijn salaris is ook geen punt daar.
Dus ik denk dat PSV en sanchez hopen dat die td van spurs wilt bewegen
Reden van mijn gedachten zijn als volgt. Ernie heeft in het intervieuw voor de jc schaal niet benoemd dat dit defenitief niet zou door gaan. Maar meer van speelt op dit moment niet hebben het geprobeerd maar was niet haalbaar voor ons. Sanchez wil zelf graag naar PSV en zei bv al een spartak Moskou af. Las laatst dat as Monaco hem wilde hoor je ook niks meer over een Monaco legt zo 15 miljoen neer. En zijn salaris is ook geen punt daar.
- These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
- DeefPeef
- ShovingNE2
- Site Admin
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dus Moskou en Monaco schrijf je wel goed, maar PSV niet?vak kk 1988 wrote: ↑22 Aug 2023, 06:43 Ik heb het gevoel dat PSV nog steeds met sanchez bezig is.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 7):
- Ardbeg • MC Hammer • vak kk 1988 • Vanthaman18 • DadOfFour • RV1913 • Razzaa
-
- Bankzitter
Omdat het kleine letters zijn ? PSV zo beter azijnpisserSKERLA wrote: ↑22 Aug 2023, 07:28Dus Moskou en Monaco schrijf je wel goed, maar PSV niet?vak kk 1988 wrote: ↑22 Aug 2023, 06:43 Ik heb het gevoel dat PSV nog steeds met sanchez bezig is.
- These users thanked the author vak kk 1988 for the post (total 2):
- 60yearsofglory • Jopie
- Hatseflats
- Vedette
Het is hier een PSV-forum. PSV schrijf je ten alle tijden met hoofdletters, anders ben je een Ajacied/troll
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Razzaa
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ja.
Nu nog 10 keer doen, daarna volstaat de gemakzucht weer, met dank aan de uitvinding smartphone.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wel consequent zijn dan, het is te allen tijde.Hatseflats wrote: ↑22 Aug 2023, 08:26Het is hier een PSV-forum. PSV schrijf je ten alle tijden met hoofdletters, anders ben je een Ajacied/troll
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Hatseflats
- Vedette
Nasideninho32 wrote: ↑22 Aug 2023, 08:46Wel consequent zijn dan, het is te allen tijde.Hatseflats wrote: ↑22 Aug 2023, 08:26
Het is hier een PSV-forum. PSV schrijf je ten alle tijden met hoofdletters, anders ben je een Ajacied/troll
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Wat betreft wisselspelers verkopen heeft PSV nog gigantische stappen te maken. De een na de ander wordt gratis, of tegen zeer gereduceerd tarief verkocht.
El Ghazi hebben we 2.5mln voor betaald, mag na een jaar gratis weg. Dan gaat er toch iets goed mis, daar zou je minimaal de aankoopprijs weer voor moeten kunnen ontvangen. Geen topper, maar als Aston Villa daar 2.5mln voor kan vragen, waarom wij niet?
Mwene gaat waarschijnlijk ook voor een minimaal bedrag weg, Baumgartl was gratis, Philipp Maxx bijna gratis
Ik snap dat het spelers zijn die we graag lozen, maar het zijn geen koekenbakkers. Het gaat per stuk niet om wereldbedragen, maar je zou wel structureel wat meer er uit moeten kunnen halen.
Over koekenbakkers gesproken: Fenerbace heeft Bruma met een mooie winst kunnen doorverkopen, dat geeft wat mij betreft wel aan dat we gewoon structureel te weinig ontvangen voor onze wisselspelers.
El Ghazi hebben we 2.5mln voor betaald, mag na een jaar gratis weg. Dan gaat er toch iets goed mis, daar zou je minimaal de aankoopprijs weer voor moeten kunnen ontvangen. Geen topper, maar als Aston Villa daar 2.5mln voor kan vragen, waarom wij niet?
Mwene gaat waarschijnlijk ook voor een minimaal bedrag weg, Baumgartl was gratis, Philipp Maxx bijna gratis
Ik snap dat het spelers zijn die we graag lozen, maar het zijn geen koekenbakkers. Het gaat per stuk niet om wereldbedragen, maar je zou wel structureel wat meer er uit moeten kunnen halen.
Over koekenbakkers gesproken: Fenerbace heeft Bruma met een mooie winst kunnen doorverkopen, dat geeft wat mij betreft wel aan dat we gewoon structureel te weinig ontvangen voor onze wisselspelers.
- These users thanked the author Dr. Gonzo for the post (total 5):
- DE MADERA 76 • Tikkieterug • Magliore • Persepolis • TomPSV
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Wel een aandachtspuntje, ja. Behalve de toppers lijkt PSV geen gelukkige hand te hebben qua uitgaande transfers. En dan trek ik nog maar niet de vergelijking met de vrienden uit Amsterdam… (Oké andere grootheden)
-
- Internationale topspeler
Ik denk eerder dat al deze spelers gewoon veel te slecht gepresteerd hebben. El Ghazi even buiten beschouwing gelaten.Dr. Gonzo wrote: ↑22 Aug 2023, 10:17 Ik snap dat het spelers zijn die we graag lozen, maar het zijn geen koekenbakkers. Het gaat per stuk niet om wereldbedragen, maar je zou wel structureel wat meer er uit moeten kunnen halen.
Maar wat hebben een Baumgartl, Bruma en Max hier nou gepresteerd? Max begon leuk in zijn eerste halve seizoen. Maar daarna was het echt ver beneden ieder profniveau wat je mag verwachten. Baumgartl en (met name) Bruma hoeven we het niet eens over te hebben.
Een goede speler verkoopt zichzelf. Wij hebben teveel brandhout aangetrokken, daar teveel voor betaald en als gevolg daarvan hen ook nog eens veel te veel salaris uitgekeerd. En ons elftal presteerde gelijktijdig ook nog eens erg slecht waardoor iedereen er individueel ook mager uitzag.
- Koenjo
- Meervoudig international
Het is speculeren maar het klinkt niet onlogisch wat je zegt, ik hoop het echt want een type als Sanchez kunnen we ontzettend goed gebruiken i.t.t. een Debast.vak kk 1988 wrote: ↑22 Aug 2023, 06:43 Ik heb het gevoel dat PSV nog steeds met sanchez bezig is.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Legende
Het verschil tussen verlies beperken en ze t.e.a.b. van de hand te doen is inderdaad veel te groot. PSV is daar sowieso nooit echt een ster in geweest. Spelers met dure salarissen maakt het sowieso lastig. De selectie wordt al wat beter ingericht dan hiervoor, maar ook onder Stewart zullen er missers worden gemaakt of zullen een aantal spelers niet uit de verf komen. Als Stewart het lukt de komende jaren daar het verlies op te beperken dan zou dat financieel al een stap vooruit zijn.
-
- Bankzitter
Wat denk je dat het doet dat IEDEREEN weet dat PSV moet verkopen, moet lozen, ieder jaar weer?Dr. Gonzo wrote: ↑22 Aug 2023, 10:17 Wat betreft wisselspelers verkopen heeft PSV nog gigantische stappen te maken. De een na de ander wordt gratis, of tegen zeer gereduceerd tarief verkocht.
Daarom vind ik het zo bizar dat mensen Sanchez willen. Dat is ook weer zo'n potentiële hele dure hoospartij over 2-3 jaar.
Blijf gewoon een koersvast spelers met restwaarde en een normaal salaris kopen. Die kun je dan ook weer fatsoenlijk kwijt.
Als we straks keer 50 miljoen op de bank hebben wordt alles makkelijker. Daar komen we alleen door Vrancxkjes, Langetjes, Tillmans te kopen.
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Fijn dat je mijn privacy waarborgt door het kenteken te blurren.
- These users thanked the author TomPSV023 for the post (total 7):
- EDG • DoubleUCoolman • RV1913 • SKERLA • PapaHiljemark • Ykhim • TacticalReliable
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Huracan Performante Spider kost zo'n 3,5 ton.
Zijn spelers niet verplicht om in een BMW te rijden i.v.m. de deal met van Laarhoven? lijkt me eerder een zaakwaarnemer o.i.d.
- These users thanked the author RV1913 for the post:
- VakOBommel
- Ardbeg
- Mister PSV
Vandaar dat hij ook "Zaakwaarnemer-alert" zei denk ik