Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
loginnaam
Internationale topspeler

Madueke wrote: 22 Aug 2023, 09:30 Kunnen ze Vranckx en de nieuwe cv nog inschrijven voor volgende week als Ibi deze week vertrekt?
Nee, deadline voor inschrijven was afgelopen middernacht.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

loginnaam wrote: 22 Aug 2023, 09:40
Madueke wrote: 22 Aug 2023, 09:30 Kunnen ze Vranckx en de nieuwe cv nog inschrijven voor volgende week als Ibi deze week vertrekt?
Nee, deadline voor inschrijven was afgelopen middernacht.
Met Schouten is de vervanger op 6 al in huis. Dat zou dus geen probleem moeten zijn. En mochten we Ibi nog nodig hebben, moeten ze maar afspreken dat hij pas na de thuiswedstrijd naar PSG gaat.
Lucky Luc
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

Mooi als dit inderdaad de komende dagen rond komt. Kunnen wij Vranckx en Sanchez halen en nog een volwaardige buitenspeler als back-up
Dan hebben we een CL waardige selectie staan.

Ik hoop dat Sangaré vanavond nog wel mee doet. Volgens mij mogen we volgende week inderdaad geen nieuwe spelers meer inzetten: thuis dan met Schouten, Veerman, Tillman/Saibari
Hatseflats
Vedette

Gewoon zeggen tegen die petit pains dat Ibi pas na Rangers thuis vrijgegeven wordt . En anders 80 mil lappen
Jur1913
Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 22 Aug 2023, 09:46 Gewoon zeggen tegen die petit pains dat Ibi pas na Rangers thuis vrijgegeven wordt . En anders 80 mil lappen
Ik denk dat je hier een herenakkoord over af kunt spreken, maar dat je geen poot hebt om op te staan aangezien PSV het bod moet accepteren
Standbeeld
Mister PSV

Jur1913 wrote: 22 Aug 2023, 09:48
Hatseflats wrote: 22 Aug 2023, 09:46 Gewoon zeggen tegen die petit pains dat Ibi pas na Rangers thuis vrijgegeven wordt . En anders 80 mil lappen
Ik denk dat je hier een herenakkoord over af kunt spreken, maar dat je geen poot hebt om op te staan aangezien PSV het bod moet accepteren
Je kan nog rekken over details zoals betaaltermijn en zo, maar ik verwacht niet dat PSV het zal riskeren. Ook zonder Ibi moeten we winnen van Rangers.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Jur1913
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Iemand al iets gezegd over een terugkoopclausule van 10% van de initiele verkoopprijs?
    La vida és massa curta per no fer broma
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Nee juist zo snel mogelijk afronden zodat er meer tijd is om verdedigende versterking aan te kunnen trekken en Vranckx af te ronden.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Zullie (GR) vinden blijkbaar toch al dat ze het betere middenveld hebben. Laat ze in die illusie, verkoop Sanga en stel een middenveld zónder Sanga op, rekenen ze toch niet op. En dan stiekem volgende week Aster opstellen (want ondertussen wèl sneaky binnengehaald en ingeschreven) :mrgreen:
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik zat ook daar te lezen maar ze zijn echt geen fan van PSV he? Doe mij Celtic maar.
    Last edited by Ardbeg on 22 Aug 2023, 10:35, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Kingfisher
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Vanavond even knallen, zodat die €37m geen discussie meer is.
    rjg1992
    Bankzitter

Zou hij ook centraal achterin kunnen vanavond en Schouten op 6? heb daar meer vertrouwen in qua snelheid en kopkracht achterin.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

rjg1992 wrote: 22 Aug 2023, 10:35 Zou hij ook centraal achterin kunnen vanavond en Schouten op 6? heb daar meer vertrouwen in qua snelheid en kopkracht achterin.
    Lijkt me niet verstandig
    Rikkert1234
    Vedette

rjg1992 wrote: 22 Aug 2023, 10:35 Zou hij ook centraal achterin kunnen vanavond en Schouten op 6? heb daar meer vertrouwen in qua snelheid en kopkracht achterin.
    Ik vind Sangare een geweldenaar maar hij is toch niet snel?
    Juancho
    Mister PSV

In zijn, waarschijnlijk, laatste of ene laatste wedstrijd voor PSV die bovendien enorm belangrijk is nog even experimenteren met Sangare. Natuurlijk.... :mrgreen:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Tomm
    Vedette

Er wordt continu geklaagd dat Veerman en Sangare defensief niet stabiel genoeg is want beide zijn meer 8 dan 6 om vervolgens te opperen om hem centraal achterin te zetten. Antwoord is dus nee, niet aan beginnen.
    Joofcorn
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Paling Pirlo

Ardbeg wrote: 22 Aug 2023, 10:29 Ik zat ook daar te lezen maar ze zijn echt geen fan van PSV he? Doe mij Celtic maar.
    Kan te maken hebben met het feit dat er vorig jaar een stel natte tosti's voor de Rangers bus "We love you Celtic, we do!" liepen te roepen. Werd door mijn Schotse maat (Rangers-fan) ook niet bepaald in dank afgenomen.

Overigens zijn Celtic supporters en Feyenoord supporters sinds een paar jaar ook een beetje maatjes geworden. Dus nee, doe mij Celtic maar niet.

On topic: Heeft PSG al afgetikt?
    "Nulla è reale, tutto è lecito"
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Joofcorn wrote: 22 Aug 2023, 11:11
    Ardbeg wrote: 22 Aug 2023, 10:29 Ik zat ook daar te lezen maar ze zijn echt geen fan van PSV he? Doe mij Celtic maar.
    Kan te maken hebben met het feit dat er vorig jaar een stel natte tosti's voor de Rangers bus "We love you Celtic, we do!" liepen te roepen. Werd door mijn Schotse maat (Rangers-fan) ook niet bepaald in dank afgenomen.

Overigens zijn Celtic supporters en Feyenoord supporters sinds een paar jaar ook een beetje maatjes geworden. Dus nee, doe mij Celtic maar niet.

Aberdeen dan maar?
    Ardbeg
    Mister PSV

Net zoals zij met een ajax vlag zaten? Balen voor je Schotse maat maar daar heb ik niks mee te schaften natuurlijk :mrgreen:
    Joofcorn
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Paling Pirlo

Ardbeg wrote: 22 Aug 2023, 11:22

Net zoals zij met een ajax vlag zaten? Balen voor je Schotse maat maar daar heb ik niks mee te schaften natuurlijk :mrgreen:
    I know I know. Had ik ook al bij hem aangekaart en dan krijg ik als antwoord dat het maar een klein groepje is die een beetje probeert te provoceren en we het niet zo serieus moeten nemen.
    Niets zo hypocriet als een voetbalsupporter hè :L
    "Nulla è reale, tutto è lecito"
    ruuddevil
    Legende

Dat hele Schotland is een soort achtergebleven broertje van Engeland, boeiend wat ze daar vinden. Als dat hele stuk afdrijft naar de Noordpool is er niemand die ze mist.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Paco Casal
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

VTheMan wrote: 22 Aug 2023, 11:15

Aberdeen dan maar?
    Dunfermline natuurlijk!
    Born in Vilnius, Skerla started his career at local club Žalgiris Vilnius in 1995, before Dutch club PSV Eindhoven signed him in 1996. After an unsuccessful spell in the Netherlands, Skerla signed for SPL side Dunfermline Athletic
    Fc Denzel
    Vaste waarde in elftal

VTheMan wrote: 22 Aug 2023, 11:15

Aberdeen dan maar?
    Motherwell of Kilmarnock misschien?
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Na vanavond verkopen is gewoon prima verdedigbaar. Dan heb je, mits je een goed uitgangspunt hebt, aan Schouten en Veerman genoeg voor de return. Dan heb je die 7 extra dagen om de andere transfers rond te maken. Er komt nog een CV en indien Vranckx nog steeds in de wachtkamer zit dan lijkt het me ook weer niet zo overduidelijk dat we echt een topper kunnen halen als CV. Als in, 15 miljoen voor Debast en 12 miljoen voor Vranckx zie ik niet gebeuren. En Sanchez afhankelijk van de transfersom maar zolang hij nog bij Spurs zit is het wellicht een stuk minder dan de eerdere 12 miljoen die genoemd werd.
    Persepolis
    Vedette

Die Qatarezen mogen lekker het bedrag van de clausule gaan dokken of oprotten. Zou het jammer vinden als hij daarnaartoe gaat, een van mijn favoriete spelers van de afgelopen jaren naar zo'n club. Maar uiteindelijk telt wat het beste voor PSV is.
    Post Reply