Eens. Noni is nu al 1 van de beste spelers. Je bent knettergek als je die jongen volgend jaar niet als basis speler ziet. En Der Roger is ook gek van hem, dus dat gaat ook wel goedkomen. Noni moet het geld opbrengen dat Mo niet gaat opbrengen. Had ik hier trouwens al gezegd dat ik 1 jaar gelden al had voorspeld dat Noni meer dan Mo gaat opbrengen? Ja? Nee? Nou bij deze nog een keer...
Transferwindow 2021-2022
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid scoutingsteam
Had je trouwens al benoemd dat je het laten gaan van zowel Aboukhlal als Gudmundsson kapitale blunders vond? Zahavi was je ook niet over te spreken, laat staan Boscagli vorig seizoen. Toch niet zo goed gezien allemaal. Rosario en Sangaré als duo voldoet prima, maar Boscagli-Rosario is eenieder ook bevallen en dus moet je maar je gelijk halen?
En dit zijn slechts de voorbeelden die ik uit mijn hoofd ken. Moet je nagaan hoeveel quotes ik kan vinden als ik mijn best doe.
En dit zijn slechts de voorbeelden die ik uit mijn hoofd ken. Moet je nagaan hoeveel quotes ik kan vinden als ik mijn best doe.
- ShovingNE2
- Site Admin
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
- ShovingNE2
- Site Admin
- Persepolis
- Vedette
Ricardo RodriguezYkhim wrote: ↑04 Mar 2021, 17:45 Had je trouwens al benoemd dat je het laten gaan van zowel Aboukhlal als Gudmundsson kapitale blunders vond? Zahavi was je ook niet over te spreken, laat staan Boscagli vorig seizoen. Toch niet zo goed gezien allemaal. Rosario en Sangaré als duo voldoet prima, maar Boscagli-Rosario is eenieder ook bevallen en dus moet je maar je gelijk halen?
- Maikel
- Site Admin
Vergeet Willem Haak nietYkhim wrote: ↑04 Mar 2021, 17:45 Had je trouwens al benoemd dat je het laten gaan van zowel Aboukhlal als Gudmundsson kapitale blunders vond? Zahavi was je ook niet over te spreken, laat staan Boscagli vorig seizoen. Toch niet zo goed gezien allemaal. Rosario en Sangaré als duo voldoet prima, maar Boscagli-Rosario is eenieder ook bevallen en dus moet je maar je gelijk halen?
-
- Legende
Geen idee waar je het over hebt. Ik neem aan dat je in de war bent met [mention]ShovingNE2[/mention] Die zit er altijd naastYkhim wrote: ↑04 Mar 2021, 17:45 Had je trouwens al benoemd dat je het laten gaan van zowel Aboukhlal als Gudmundsson kapitale blunders vond? Zahavi was je ook niet over te spreken, laat staan Boscagli vorig seizoen. Toch niet zo goed gezien allemaal. Rosario en Sangaré als duo voldoet prima, maar Boscagli-Rosario is eenieder ook bevallen en dus moet je maar je gelijk halen?
Boscagli zat ik idd wel erg naast. Net als iedereen trouwens en ik heb dat ook al aangegeven. Net zoals ik dat ook al heb aangegeven dat ik er naast zat over Zahavi.
Zoek maar op en vraag aan Ren of hij dat in mijn eigen topic kan plaatsen, dan krijgen andere, minder getalenteerde posters toch ook een beetje een goed gevoel dat zelfs een visionair zoals ik er heel af en toe (gebeurt eigenlijk nooit) er naast kan zitten. En dat dan ook gewoon toegeef
- ShovingNE2
- Site Admin
- Maikel
- Site Admin
Niet jokken. Visionairs [mention]TylerDurdn[/mention] en ikzelf zijn vanaf dag 1 Boscagli aanhangers. Het was een eenzaam bestaan maar sinds dit jaar zien we het ledenbestand van de fanclub groeien en groeien.
Na mijn prestaties in de PL zou je niet verwachten dat ik ooit iets goed zou voorspellen, wonderen bestaan blijkbaar.
- Hatseflats
- Vedette
Snap niet zo goed waarom mensen hier per se zijn gelijk wil halen . En als je geen gelijk hebt dan alsnog gelijk willen halen dat je hebt gezegd dat je geen gelijk hebt... Wat is deze?? :bye :wall
Edit: en wat [mention]Ykhim[/mention] dus zegt is dat we inderdaad vrijwel nooit kunnen voorspellen of het links of rechtsom gaat.
Edit: en wat [mention]Ykhim[/mention] dus zegt is dat we inderdaad vrijwel nooit kunnen voorspellen of het links of rechtsom gaat.
- Lorenzo von Matterhorn
Vergeet mij niet. Ik pleitte al sinds dag 1 voor Boscagli op het middenveld, maar dat werd door alles en iedereen afgefikt. Maargoed, ik noemde Steffi Nijland ooit de nieuwe Bergkamp, dus mijn krediet was logischerwijs op.Maikel_91 wrote: ↑05 Mar 2021, 07:47Niet jokken. Visionairs @TylerDurdn en ikzelf zijn vanaf dag 1 Boscagli aanhangers. Het was een eenzaam bestaan maar sinds dit jaar zien we het ledenbestand van de fanclub groeien en groeien.
Na mijn prestaties in de PL zou je niet verwachten dat ik ooit iets goed zou voorspellen, wonderen bestaan blijkbaar.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- ShovingNE2
- Site Admin
Hoezo? :oPaco Casal wrote: ↑05 Mar 2021, 12:03 Iedere Baumgartl aanhanger kan op dit moment sowieso beter eventjes zijn/haar mond dicht houden .
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Zijn contract is met 5 jaar verlengdShovingNE2 wrote: ↑05 Mar 2021, 18:04Hoezo? :oPaco Casal wrote: ↑05 Mar 2021, 12:03 Iedere Baumgartl aanhanger kan op dit moment sowieso beter eventjes zijn/haar mond dicht houden .
grapje.
- ShovingNE2
- Site Admin
Oh god. Ik zal eens dm's gaan delen de komende tijd met oprechte verwijten van figuren die mij de schuld van Baumgartl geven. Maar echt oprecht mij de schuld geven. IK HEB NIET EENS EEN SHIRTJE VAN DIE GAST!
Over shirtjes gesproken: die van Mauro Jr. is nog steeds niet binnen. Vorige week al besteld.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
Kurt Zouma zit nu op de bank in Engeland. Het is in de categorie whisful thinking maar hij zou in zijn eentje wel alle spitsen (invlusief bewierookte Haller) opvreten en uitspuigen. Teze naar rechts of wellicht naast Teze en Boscagli er voor op het middenveld.... Gewoon fijn soms te dagdromen.
Aan Baumgartl in de basis denk ik liever niet meer jammer dat zijn contract nog even doorloopt. Ik wens de beste man het allerbeste maar jeetje wat heeft hij weinig tot letterlijk niets laten zien dit jaar.
Aan Baumgartl in de basis denk ik liever niet meer jammer dat zijn contract nog even doorloopt. Ik wens de beste man het allerbeste maar jeetje wat heeft hij weinig tot letterlijk niets laten zien dit jaar.
-
- Legende
Natuurlijk krijg jij de schuld. By default. Maar jij was ook voorzitter van de BAUMGARRRRTLLLL!!! Fanclub. Heb je het welkomst commite al opgericht voor de terugkeer van Der-Rick?ShovingNE2 wrote: ↑05 Mar 2021, 18:22Oh god. Ik zal eens dm's gaan delen de komende tijd met oprechte verwijten van figuren die mij de schuld van Baumgartl geven. Maar echt oprecht mij de schuld geven. IK HEB NIET EENS EEN SHIRTJE VAN DIE GAST!
Over shirtjes gesproken: die van Mauro Jr. is nog steeds niet binnen. Vorige week al besteld.