Liverpool heeft nu interesse in Andra, Braziliaanse middenvelder van Fluminense. Willen ze 30 mln voor betalen, clausule bedraagt 40 mln. Als Sangare al ergens op een lijst staat bij Liverpool dan is het niet erg hoog.
Ik denk dat veel clubs aanhikken tegen het feit dat ze hem met de Afrika Cup kwijt zijn komend jaar. Maakt hem net wat minder aantrekkelijk dan andere opties op de lijstjes.
Psg zou dus aan het twijfelen zijn om de clausule af te tikken en Sangare wilt graag erheen. Als ik het goed begrepen heeft strijken Sangare en zijn entourage redelijk veel van de transfersom op waardoor er netto 25 miljoen voor PSV is, correct? Indien dat zou kloppen dan kan het entourage van Sangare natuurlijk wat water bij de wijn doen waardoor PSV alsnog de 25 netto incasseert.
Teletubby wrote: ↑22 Aug 2023, 13:14
Psg zou dus aan het twijfelen zijn om de clausule af te tikken en Sangare wilt graag erheen. Als ik het goed begrepen heeft strijken Sangare en zijn entourage redelijk veel van de transfersom op waardoor er netto 25 miljoen voor PSV is, correct? Indien dat zou kloppen dan kan het entourage van Sangare natuurlijk wat water bij de wijn doen waardoor PSV alsnog de 25 netto incasseert.
Is deze 25 netto niet gebaseerd op hoeveel Sangaré nog als afschrijvingspost op de balans bij PSV staat (+/- 12 miljoen)? Maw, dan staat dit los van wat Sangaré en zijn omgeving gaat opstrijken en hoeven vanuit die richting niets te verwachten.
Maar laat PSG gewoon die 37 miljoen aftikken. Kan me niet voorstellen dat het bedrag een issue is voor een club met zoveel middelen. Zal meer zitten in hoe graag ze Sangaré werkelijk willen hebben. Waarschijnlijk zit daar nog de twijfel.
Dunfermline natuurlijk!
Born in Vilnius, Skerla started his career at local club Žalgiris Vilnius in 1995, before Dutch club PSV Eindhoven signed him in 1996. After an unsuccessful spell in the Netherlands, Skerla signed for SPL side Dunfermline Athletic
Totaal offtopic, maar wat erger ik me altijd aan nederlanders die Dunfermline verkeerd uitspreken......Dunfermlaajn ipv Dunfermlin
Dunfermline natuurlijk!
Born in Vilnius, Skerla started his career at local club Žalgiris Vilnius in 1995, before Dutch club PSV Eindhoven signed him in 1996. After an unsuccessful spell in the Netherlands, Skerla signed for SPL side Dunfermline Athletic
Totaal offtopic, maar wat erger ik me altijd aan nederlanders die Dunfermline verkeerd uitspreken......Dunfermlaajn ipv Dunfermlin
Mr. Spock wrote: ↑22 Aug 2023, 13:58
ruuddevil wrote: ↑22 Aug 2023, 21:24
Veroorzaakt onrust, ik zou hem wisselen voor Schouten of dieper laten spelen.
Had vooraf al gemoeten. Schouten is zo hard nodig om wat rust, balans en stabiliteit te creëren. Kan Sanga lekker doen waar hij wel heel goed in is: jagen.
Speelt Ibi weer zo... Dan snap ik wel dat clubs twijfelen.