Olivier Boscagli
-
- Legende
Aan de bal is er nooit twijfel geweest over Boscagli, maar defensief schort er wel het één en ander aan hem. Dat heeft Ramalho ook, maar ondanks dat beide niet heel snel zijn en wel eens mis zitten, kunnen ze wel allebei doordekken en vooruit verdediging en als de middenvelders in de buurt zijn en hun ondersteunen komen ze wel in hun kracht te voetballen.
-
- Internationale topspeler
Ik vind Boscagli veeeeeel beter dan Branthwaite
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Bankzitter
Deze krijger speelde fantastisch. Won veel kopduels en een paar goede tackles. Onderschepte inspeel ballen op de aanvallers van Feyenoord. Onze linkerkant is echt meer dan prima. Boscagli en van Aanholt is uitstekend voor PSV.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Van Aanholt was verdedigend prima, had hele goede loopacties in de diepte. Maar zijn voortzetting daarna was slechtNumber 8 On Tour wrote: ↑05 Aug 2023, 09:36 Deze krijger speelde fantastisch. Won veel kopduels en een paar goede tackles. Onderschepte inspeel ballen op de aanvallers van Feyenoord. Onze linkerkant is echt meer dan prima. Boscagli en van Aanholt is uitstekend voor PSV.
Nog steeds vind ik Angelino een gemiste kans deze transferperiode.
De eerste 20 minuten vond ik Ramalho de betere verdediger, daarna kwam Boscagli sterk terug.
-
- Talent
Niet voor niks mijn favoriete speler. Ben erg blij dat hij terug is. Nu nog een absolute slager naast hem op rechts om zijn paar tekortkomingen op te vangen en we hebben het beste centrum van Nederland
-
- Geselecteerd voor Oranje
Fijn dat hij goed heeft gespeeld, heb alleen de 1e helft kunnen zien. En vertegenwoordigt ook weer kapitaal als hij het goed blijft doen, en daar kicken we ten slotte op hier
-
- Nationale topspeler
Deels eens, maar ik vind het duo wel erg kwetsbaar met ruimte in de rug. Het eerste half uur kwam Feyenoord er een aantal keer gevaarlijk uit of gooiden ze gewoonweg de bal over de defensie en dan zagen Boscagli en Ramalho er niet goed uit. Niet als duo, maar ook individueel.Massimo wrote: ↑04 Aug 2023, 23:53 Aan de bal is er nooit twijfel geweest over Boscagli, maar defensief schort er wel het één en ander aan hem. Dat heeft Ramalho ook, maar ondanks dat beide niet heel snel zijn en wel eens mis zitten, kunnen ze wel allebei doordekken en vooruit verdediging en als de middenvelders in de buurt zijn en hun ondersteunen komen ze wel in hun kracht te voetballen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Eigenlijk is dit de meest stabiele en fitte speler tot nu toe. Doet zeer weinig fout, leuke speler om naar te kijken, past perfect bij de filosofie van Bosz en er is geen enkele twijfel of hij wel goed genoeg is voor PSV. Doodzonde dat we hem vorig jaar zo hebben gemist.
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik vond hem gisteren zijn slechtste wedstrijd van het seizoen spelen. Was niet goed aan de bal. Te vaak verloor hij de bal met een pass. Dat moet beter. Als Obispo terug is gaat ook Oli weer sterker worden omdat hij dan concurrentie heeft.
Gisteren was niet goed, maar tot dusver zeer tevreden over zijn seizoen.
Gisteren was niet goed, maar tot dusver zeer tevreden over zijn seizoen.
- De Realist
- Internationale topspeler
Enige met een voorzet vandaag en zorgt er in zijn eentje voor dat onze verdediging niet compleet niveau FC Balophetdak 3 is
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
-
- Meervoudig international
En toch moet hij voor die 2-2 daar de overtreding gewoon maken. Hij stapt door als CV en houdt vervolgens in terwijl hij de bal niet heeft, terwijl hij ziet dat Veerman en Sangare weg zijn. Dan heb je geen keuze. Staat nog op de helft van de tegenstander.
Dat is sowieso wel wat ik een beetje mis. Veerman kan het in die situatie ook al eerder doen. Ziet zelf dat hij te laat is, en dat de organisatie niet goed staat. Het is allemaal wel erg lief.
Dat is sowieso wel wat ik een beetje mis. Veerman kan het in die situatie ook al eerder doen. Ziet zelf dat hij te laat is, en dat de organisatie niet goed staat. Het is allemaal wel erg lief.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- MaartenV