Ibrahim Sangaré
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Een complete off-day vandaag, kan gebeuren. Alleen wel kut, voor zowel PSV als voor hemzelf, dat het uitgerekend in deze wedstrijd was.
-
- Legende
Vandaag weer mijn punt gemaakt. Goede speler, maar unreliable.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- milansandro
-
- Legende
"De clausule wordt lachend afgetikt door PL clubs"
"Nottingham Forest is een veel te laag niveau voor hem"
"Sangare is een speler voor de absolute top'"
En nog meer van dit soort kreten..
Duidelijk is dat er maar 1 club tot nu toe een aanbod heeft gedaan: Forest..
En ook die zijn maar verder gaan kijken..
Onbetrouwbaar, wild, tactisch geen hoog draver..
En zie waarom Sangare nog steeds hier speelt..
"Nottingham Forest is een veel te laag niveau voor hem"
"Sangare is een speler voor de absolute top'"
En nog meer van dit soort kreten..
Duidelijk is dat er maar 1 club tot nu toe een aanbod heeft gedaan: Forest..
En ook die zijn maar verder gaan kijken..
Onbetrouwbaar, wild, tactisch geen hoog draver..
En zie waarom Sangare nog steeds hier speelt..
- These users thanked the author milansandro for the post:
- Menno1
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Haters. Wel verwachten dat hij 30+ oplevert maar hem niet goed vinden.
Sangaré is een beest met iets teveel risico op de verkeerde momenten. Het is inmiddels zeer duidelijk waarom de echte topclubs niet komen en dat is wel zonde. We zitten inmiddels bijna bij het worst case scenario.
Sangaré is een beest met iets teveel risico op de verkeerde momenten. Het is inmiddels zeer duidelijk waarom de echte topclubs niet komen en dat is wel zonde. We zitten inmiddels bijna bij het worst case scenario.
-
- Vaste waarde in elftal
Eerder een best case scenario. Rayke blijft gewoon nog minimaal een half jaar en gaat lekker shinen voor ons in de Champions League.11 Tinus wrote: ↑23 Aug 2023, 07:56 Haters. Wel verwachten dat hij 30+ oplevert maar hem niet goed vinden.
-
- Internationale topspeler
De tijd om te vertrekken is wel gekomen. Hij is een held, maar ik ben ook van mening dat er eigenlijk geen geschikte plek meer voor hem is binnen deze formatie. Schouten gaat het van hem winnen op de 6 positie. Daar ben ik van overtuigd. Die kan gewoon beter voetballen. Slimmer in het kaatsen, wegdraaien, opendraaien. Dat gaat bij hem een stuk makkelijker. Veerman is de man van de passing en de openingen. Dat is iets wat Sangare veel minder beheerst. Dat zou wat mij betreft de tweede middenvelder zijn.
Dan is er nog 1 vacante positie, de aanvallendste positie op het middenveld. Daar zou hij kunnen spelen. Hij kan een goal maken. Maar qua voetbal, passing, vernuft, slimheid vind ik hem daar eigenlijk tekort voor komen. We gaan wel het nodige missen qua fysiek en koppend vermogen. Daarom liet Bosz hem gister ook staan, is mijn overtuiging. Hij haalt wel veel weg. Maar betrouwbaar? Dat is hij allerminst.
Ik opteer voor verkoop. Liefst voor de clausule natuurlijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat we dat voor hem gaan beuren. Juist op momenten als gister sta je op als topper. En Sangare zakt door het ijs. Ik denk dat we met minder genoegen moeten nemen. Van dat geld kan een kwalitatief goede CV gehaald worden om Ramalho af te lossen. En misschien kan ook Vranckx daarvoor nog gehaald worden.
Dan is er nog 1 vacante positie, de aanvallendste positie op het middenveld. Daar zou hij kunnen spelen. Hij kan een goal maken. Maar qua voetbal, passing, vernuft, slimheid vind ik hem daar eigenlijk tekort voor komen. We gaan wel het nodige missen qua fysiek en koppend vermogen. Daarom liet Bosz hem gister ook staan, is mijn overtuiging. Hij haalt wel veel weg. Maar betrouwbaar? Dat is hij allerminst.
Ik opteer voor verkoop. Liefst voor de clausule natuurlijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat we dat voor hem gaan beuren. Juist op momenten als gister sta je op als topper. En Sangare zakt door het ijs. Ik denk dat we met minder genoegen moeten nemen. Van dat geld kan een kwalitatief goede CV gehaald worden om Ramalho af te lossen. En misschien kan ook Vranckx daarvoor nog gehaald worden.
- These users thanked the author grasveld for the post:
- milansandro
-
- Regelmatige invaller
Sangaré is gewoon een hele goede speler die momenteel verkeerd gebruikt wordt. Hij kan gewoon niet leveren wat van hem gevraagd wordt als opbouwende 6. Laat alsjeblieft Schouten daar staan volgende week en Sangaré met Veerman ervoor en dan lekker oorlog maken iets hoger op het veld
- These users thanked the author LucNilis87 for the post (total 5):
- Eindhovenvoetbal • Hatseflats • TylerDurdn • PapaHiljemark • Koning_Mason
-
Ik ben het absoluut niet met je eens.. Hij speelde dramatisch, laat ik dat vooropstellen. Maar Sangare heeft juist in Europa en in grote wedstrijden structureel laten zien enorm belangrijk voor PSV te zijn en vaak juist te domineren. Gisteren was een uitzondering.
Daarnaast hebben Alvarez en Timber ook regelmatig zulke wedstrijden gespeeld. Die vlieger gaat niet op.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Prima afjager, balafpakker en loper. Moet alleen niet de man zijn die bal krijgt. Ik zou Schouten erin brengen voor het voetbal, naast Ibi en Veerman.
Ik geloof overigens ook niet dat iemand 37,5 miljoen gaat betalen voor hem.
Ik geloof overigens ook niet dat iemand 37,5 miljoen gaat betalen voor hem.
-
We hebben onder Bosz tegen dergelijke tegenstanders 70%+ balbezit. Ondanks dat Sangare een goede jager, balafpakker en loper is; is er dan niet een conclusie te trekken dat hij misschien niet zo goed binnen ons spel en binnen de formatie past?
Hij is geen 6. Al heeft hij wel de fysieke attributen daarvan. Maar als je geen 6 bent, sta je hoger op het veld. Bosz poogt op de helft van de tegenstander te spelen en hen onder druk te zetten. Met veel balbezit hebben we de bal dus veelvuldig diep op helft van de tegenstander. Is Sangare wel een geschikte middenvelder om een verdediging kapot te spelen met combinatievoetbal? Ik waag het te betwijfelen.
Schouten en Veerman zijn wat mij betreft over een aantal weken degenen die onbetwist aan de aftrap moeten verschijnen. Dan is er nog 1 plek over. Saibari, Babadi, Tillman, Til en dan dus ook nog Sangare.
Sangare moet gewoon lekker vertrekken. Met 25-30 miljoen zou ik persoonlijk tevreden zijn. Gewoon lekker gaan beuken, vliegen, rennen en bikkelen in de middenmoot van de PL. Dat is perfect voor hem en daar past hij goed. 25 miljoen zou alsnog op plek 7 staan van onze grootste transfers.
-
- Bankzitter
Slimme tactiek inderdaad door Veerman af te schermen. Daarom denk ik dat we Schouten nodig hebben volgende week en niet Sangaré als de nummer 6. Schouten voetbalt makkelijker dan Sangaré.
-
- Bankzitter
Ik denk wel dat we allemaal of te lovend of te negatief zijn over deze grote man. Soms zo onaanvolgbaar goed. Dat je denkt van ja dit is top !! Maar dan actie der op levert ie de bal weer in als een kind van 6 bij de F hes
Ik hoop dat ie verkocht word omdat we een betere nummer 6 in huis hebben en we dan 2 goeie nieuwe spelers kunnen halen. Waar van zeker een goeie rechter centrale cv
Sanagre is eigenlijk gewoon een 8 maar daar staat veerman en die gaat niet der uitgehaald worden.
Maar ik denk zelf dat ie niet verkocht word waar heel de PSV directie wel op gehoopt had
Ik hoop dat ie verkocht word omdat we een betere nummer 6 in huis hebben en we dan 2 goeie nieuwe spelers kunnen halen. Waar van zeker een goeie rechter centrale cv
Sanagre is eigenlijk gewoon een 8 maar daar staat veerman en die gaat niet der uitgehaald worden.
Maar ik denk zelf dat ie niet verkocht word waar heel de PSV directie wel op gehoopt had
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Ik vind onnavolgbaar een beetje overdreven wat betreft Sangaré. Prima speler, maar zou hoe dan ook een dienende speler moeten zijn. De periode waarin we nu leven maakt hem zoveel waard, maar staat niet in mijn top-20 beste PSV spelers die ik heb zien spelen.vak kk 1988 wrote: ↑23 Aug 2023, 10:36 Ik denk wel dat we allemaal of te lovend of te negatief zijn over deze grote man. Soms zo onaanvolgbaar goed. Dat je denkt van ja dit is top !! Maar dan actie der op levert ie de bal weer in als een kind van 6 bij de F hes
- These users thanked the author Gomes92 for the post:
- vak kk 1988
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Legende
25 - 27 miljoen strik erom en weg ermee..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het bedrag van de clausule en anders mag hij nog lekker een jaar bij ons beesten.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- Doperwt11 • Persepolis • TylerDurdn
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Precies dit. Mensen die nu na 1 wedstrijd roepen dat hij maar voor 25 miljoen weg moet, zijn gek.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
- Persepolis • Grasmat • Maax
- mr.top
Je hebt ook met de jongens zelf te maken. Kan hij zich nog opladen voor nog een jaar in Eindhoven? Het ziet er naar uit dat de clausule simpelweg te duur voor hem is.Vanthaman18 wrote: ↑23 Aug 2023, 18:17Precies dit. Mensen die nu na 1 wedstrijd roepen dat hij maar voor 25 miljoen weg moet, zijn gek.
- Persepolis
- Vedette
Sangaré heeft weleens een off-day ja. Timber had vorig seizoen een off-seizoen. Clubs kijken wat verder dan de gemiddelde opportunistische supporter. Er kunnen talloze redenen zijn waarom hij nog niet is opgepikt, dat hij zo'n off-day als gisteren heeft is er niet 1 van.Ittot wrote: ↑23 Aug 2023, 09:43Ik ben het absoluut niet met je eens.. Hij speelde dramatisch, laat ik dat vooropstellen. Maar Sangare heeft juist in Europa en in grote wedstrijden structureel laten zien enorm belangrijk voor PSV te zijn en vaak juist te domineren. Gisteren was een uitzondering.
Daarnaast hebben Alvarez en Timber ook regelmatig zulke wedstrijden gespeeld. Die vlieger gaat niet op.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Tijn