Schouten is het perfecte voorbeeld van het nieuwe beleid. Speler die graag wil, al maanden, die international wil worden, uit de Serie A naar ons komt.Juancho wrote: ↑23 Aug 2023, 12:23En hoezo is dit volgens jou dan ander beleid dan onder Brands en later de Jong? Die riepen dezelfde teksten. En dat was dan wel kut beleid ofzo?SKERLA wrote: ↑23 Aug 2023, 12:14
Dat het beleid is onderstreept deze uitspraak van gisteren van Bosz ook weer:
'Het is geen geheim dat we nog een centrale verdediger willen aantrekken. Waarom dat zo lang duurt? Omdat we de juiste speler willen hebben.'
Het verklaart nogmaals waarom er nog geen verdediger is, daarnaast bevestigt het indirect dat wel degelijk de CL van volgend seizoen belangrijker is dan deze.
Dus jij mag het uiteraard een schande vinden @Juancho , maar bij PSV denken ze er kennelijk toch anders over.
Natuurlijk wil elke trainer en elke TD de beste spelers. Laten we aub niet doen alsof dat nu anders is. Wat beleid anders zou maken is de output. Dus stel er was een heel groot (internationaal) toptalent gekomen. Je ziet de klasse maar weet ook, ervaring/leeftijd kan zorgen voor wat foutjes. Prima, dan is de output iig anders en is er beleidsmatig een andere keuze gemaakt. Daarmee kan ik prima leven.
Maar een week voor sluiten van de markt weer spelen met Aanholt, Ramalho, Boscagli en Teze... Dat is geen beleid. Dat is vooral geen beleid uitvoeren op je defensie maar met dezelfde input een andere output verwachten. En dan hopen dat er last minut nog wat beschikbaar komt. Goh, waar kennen we dat ookal weer van?
Maar proof me wrong, Ben benieuwd wat dat speciale nieuwe beleid dan inhoudt.
Geduldig wachten tot Bologna overstag gaat, ook al gaat dat ten koste van de play-offs. En niet Sperings halen omdat het eerder kan (met dank aan Bosz in dit geval denk ik).
Heb je liever Schouten of had je liever Spierings gehad?
Met Debast bijvoorbeeld zullen ze dezelfde tactiek hebben.
Er wordt geïnvesteerd in kwaliteit, voor mij duidelijk meer dan de afgelopen jaren.