en dat zou niet heel gek zijn toch?Op weg naar nr 25 wrote: ↑23 Aug 2023, 14:22Dit HOOP ik, nu met de bekendmaking van interesse in Jarred weet ik het echter nog niet zo zeker. Althans wbt de RCV dan.ShovingNE2 wrote: ↑23 Aug 2023, 13:36 Het is simpel: ze vinden het belangrijker om de beste optie gedurende 3 jaar te hebben dan een mindere optie snel voor deze wedstrijden.
Kan je het mee eens zijn of niet, maar het is wel beleid. Je kan er op wachten dat het weer een A-international is of er heel dicht tegenaan zit.
Jarred is in niets de beoogde voetballende, snelle, met ruimte in de rug kunnen spelende verdediger waar we naar op zoek zijn.
Ik krijg het idee dat de onzekerheid mbt CL en het uitblijven van een move van Sangaré onze koers wat doet veranderen.
Transferwindow 2023/24
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- ArounaKone
- Trixm
- Vedette
Het gaat erom dat het continu hetzelfde is, hameren op je eigen gelijk. Kritiek is prima, maar een beetje nuance en positiviteit zou mijn inziens je posts een stuk meer waarde geven.Juancho wrote: ↑23 Aug 2023, 13:57 @Sensation
Nee niet volledig en alleen defensief, maar het zou wel een heel belangrijk onderdeel van je ''nieuwe beleid' moeten zijn. En dat mis ik. Ik zie dat er nu iets andere keuzes worden gemaakt maar dat er ook flink meer geld wordt uitgegeven. Dat is natuurlijk heel mooi, maar ook daar valt nog iets voor te zeggen. Bijv. dat we 4x een aanvallende middenvelder hebben terwijl er maar 1 kan spelen (Saibari/Bababi/Tillman/Til) terwijl we een buitenspeler te kort komen. Is Tillman dan achteraf gezien de speler die nodig was? of toch meer aandacht en financiele kracht richting de achterhoede? Lijken me hele legitieme discussies zolang je tegen dezelfde issues aan blijft lopen waar elke trainer de afgelopen jaren tegen aan is gelopen: namelijk een gammele en niet stabiel genoeg zijne defensie.Beleid volledig plotten op defensieve aankopen. Ja, defensieve aankopen zijn zeer zeer zeer gewenst, maar beleid staat daar echt volledig los van.
Dus nee, ik snap je opmerking dan ook niet dat het er zelfs helemaal los van staat. Hoe kan je dat in godsnaam stellen? Sterker nog, Bosz begon in zijn eerste gesprekken ook juist over hoe belangrijk een goede defensie is want daar begint het mee. Lijkt me eerder een onderdeel van je beleid die gezien de afgelopen jaren met stipt op 1 zou moeten staan.
En verder nogmaals, we hebben Brands en de Jong toch ook vaak genoeg gehoord dat ze willen gaan en desnoods wachten op die ene speler die ze zo graag willen en dat dat vervolgens heel lang duurt of zelfs niet meer lukt? Tuurlijk, Stewart heeft nog een weekje. Daarin zal het moeten gebeuren en pas dan kan je spreken over een hele goede transferwindow waar echt serieuze stappen zijn gezet. Nu krijg ik voorzichtig weer het idee: leuke aanval, leuk middenveld dramatische achterhoede. En ik herken dat ergens van, hoewel elke window natuurlijk weer wat anders is.
Hoef je het verder niet mee eens te zijn, zo beleef ik het voorlopig en dat wordt helaas gesterkt door wedstrijden als die van gister wat vrijwel letterlijk een copy was van die van vorig jaar.
@Trixm dus jij hebt verder als ik je goed begrijp nooit kritiek of een andere gedachte gehad bij hoe PSV heeft gewerkt de laatste jaren? Gewoon omdat je eens dacht, hmm is dit wel zo slim en goed? Want je slaat zo aardig elke discussie dood natuurlijk he.
Het probleem van sommigen dat ze alleen hun eigen visie kunnen zien. Je kan het niet eens zijn met de visie en beleidskeuzes, maar als je ze niet ziet, dan wil je het ook niet zien.
Want zo werkt natuurlijk elke trainer en TD bij PSV. Of dacht je dat een de Jong en Schmidt/Ruud zomaar wat deden zonder idee en visie hoe ze zo goed mogelijk kunnen presteren met PSV?Stewart en Bosz hebben samen bedacht dat ze met deze selectie van rangers moeten kunnen winnen. Met het geld dat vrij komt kan dan een uitzonderlijk talent worden aangetrokken als CV. Lukt het volgende week niet dan kan je harde conclusies trekken.
Saibari is underrated.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Ik was niet zo'n fan van Brantwaithe, dus van mij hoeft hij niet terug te komen.
Het zou oké zijn als hij als huurspeler zou komen om de bank te versterken, maar los van dat Brantwaithe en Everton daar waarschijnlijk geen zin in zullen hebben, kan ik het me ook niet voorstellen dat PSV in deze fase van de transferperiode twee CV's gaat halen. Brantwaithe zal in ieder geval niet de oplossing zijn voor de problemen centraal achterin.
Het zou oké zijn als hij als huurspeler zou komen om de bank te versterken, maar los van dat Brantwaithe en Everton daar waarschijnlijk geen zin in zullen hebben, kan ik het me ook niet voorstellen dat PSV in deze fase van de transferperiode twee CV's gaat halen. Brantwaithe zal in ieder geval niet de oplossing zijn voor de problemen centraal achterin.
- These users thanked the author Mick Jagger for the post:
- Trixm
-
- Vedette
Nee, helemaal niet, Stewart gaf ook aan dat dat wel het een en ander zou kunnen versnellen dus vertragen kan het uitblijven van een transfer dus ook.Vanthaman18 wrote: ↑23 Aug 2023, 14:22en dat zou niet heel gek zijn toch?Op weg naar nr 25 wrote: ↑23 Aug 2023, 14:22
Dit HOOP ik, nu met de bekendmaking van interesse in Jarred weet ik het echter nog niet zo zeker. Althans wbt de RCV dan.
Jarred is in niets de beoogde voetballende, snelle, met ruimte in de rug kunnen spelende verdediger waar we naar op zoek zijn.
Ik krijg het idee dat de onzekerheid mbt CL en het uitblijven van een move van Sangaré onze koers wat doet veranderen.
-
- Bankzitter
In ieder verhaal over eventuele interesse van PSV in een speler hoor je steeds dat Sangaré verkocht moet worden. Ik word daar wel een beetje moe van eerlijk gezegd. Sangaré (zonder dat hij er zelf iets aan kan doen) houdt PSV wel aardig in zijn greep. Heb liever vandaag dan morgen dat hij verkocht is zodat we eindelijk door kunnen!
-
Gerrit huren en alsnog een slager halen...... Wel met een optie van 12 miljoen natuurlijk
Verhaal is in mijn ogen ook niet erg logisch dat Ollie gaat banken voor Gerrit. Ollie staat net lekker te ballen en heeft gewoon een topper naast zich nodig. En aangezien Bosz met 3 achterop wil spelen lijkt het mij ook niet logisch dat Teze naar het midden gaat
Verhaal is in mijn ogen ook niet erg logisch dat Ollie gaat banken voor Gerrit. Ollie staat net lekker te ballen en heeft gewoon een topper naast zich nodig. En aangezien Bosz met 3 achterop wil spelen lijkt het mij ook niet logisch dat Teze naar het midden gaat
- ShovingNE2
- Site Admin
Wie heeft het over 'magische' a-international. Ik haal de aangetrokken spelers aan die dat allemaal zijn. Dan moet zelfs jij een patroon kunnen zien toch?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- SKERLA
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
- DonyellMalen
- Legende
Vind Boscagli op LCB wel prima. Dat is echt de positie van Gerrit. Hebben een RCB nodig met leiderschapskwaliteiten.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Juancho
- Mister PSV
Ramalho verkopen, geen rekening meer houden met Obispo (mag ie best weten, herstellen bij PSV maar zijn toekomst is hier verder klaar). Dan Sanchez of een type Sanchez halen en evt Gerrit terughalen als 3de serieuze CV die zo weer genoeg aan spelen toekomt en dat zal dan vast ook via een huur met (verplichte?) optie tot koop zijn om het allemaal te kunnen bolwerken.
Sanchez/Boscagli/Brantwaith dat ziet er toch veel anders uit? Heb je lengte, snelheid, voetballend vermogen en fysiek. Perfecte cocktail.
Sanchez/Boscagli/Brantwaith dat ziet er toch veel anders uit? Heb je lengte, snelheid, voetballend vermogen en fysiek. Perfecte cocktail.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- El Sordo
- Vedette
Wmb alleen te verantwoorden als Obispo of Ramalho vertrekt, wat gezien de blessure van eerstgenoemde onlogisch lijkt. Boscagli zal, terecht, de eerste keuze blijven op LCV en op RCV is Gerrit simpelweg niet de beste optie. Als we zoals eerder aangegeven met name kijken naar wat de selectie nodig heeft lijkt een extra LCV in eerste instantie niet de meest logische optie. Bovendien was hij vorig jaar m.i. lang niet zo stabiel als hier soms wordt voorgedaan .
-
- Lid scoutingsteam
Als verdediger absoluut. Aan de bal is Boszcagli wel een van de betere centrumverdedigers die ik in Nederland heb zien spelen. Aan de andere kant vind ik Gerrit aan de bal ook geen prutser hoor.
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Alex
Ik ben zelf behoorlijk gecharmeerd van Chris Richards van Crystal Palace. Opnieuw een Amerikaanse jongen die een zeer verdienstelijke Gold Cup heeft gespeeld en niet aan de bak lijkt te komen bij Crystal Palace. Rechter centrale verdediger die qua type aan lijkt te sluiten op het voetbal dat Bosz wil spelen. Recent is er naar buiten gekomen dat hij misschien verhuurd kan worden aan Stuttgart, dan moeten wij toch ook wel kans maken op zijn handtekening. Het enige wat me laat twijfelen is zijn recente blessures.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Gekke Gerrit + sterke, ervaren RCV zou echt een no-brainer zijn en de verdediging zowel in de basis als in de breedte een stuk sterker maken.Juancho wrote: ↑23 Aug 2023, 14:40 Ramalho verkopen, geen rekening meer houden met Obispo (mag ie best weten, herstellen bij PSV maar zijn toekomst is hier verder klaar). Dan Sanchez of een type Sanchez halen en evt Gerrit terughalen als 3de serieuze CV die zo weer genoeg aan spelen toekomt en dat zal dan vast ook via een huur met (verplichte?) optie tot koop zijn om het allemaal te kunnen bolwerken.
- Juancho
- Mister PSV
En als extra voordeel: we zijn van het geneuzel af wat nou goed beleid voeren isSensation wrote: ↑23 Aug 2023, 14:47Gekke Gerrit + sterke, ervaren RCV zou echt een no-brainer zijn en de verdediging zowel in de basis als in de breedte een stuk sterker maken.Juancho wrote: ↑23 Aug 2023, 14:40 Ramalho verkopen, geen rekening meer houden met Obispo (mag ie best weten, herstellen bij PSV maar zijn toekomst is hier verder klaar). Dan Sanchez of een type Sanchez halen en evt Gerrit terughalen als 3de serieuze CV die zo weer genoeg aan spelen toekomt en dat zal dan vast ook via een huur met (verplichte?) optie tot koop zijn om het allemaal te kunnen bolwerken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Kijkend naar ons middenveld (de bezetting daarvan), kan het haast niet anders dan dat er nog 2 versterkingen aan zitten te komen voor centraal achterin. We hebben 7 spelers voor 3 posities op het middenveld.
En eigenlijk maar 3 spelers voor 2 posities centraal achterin met Ramalho, Teze en Boscagli.
En eigenlijk maar 3 spelers voor 2 posities centraal achterin met Ramalho, Teze en Boscagli.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Mochten we CL halen en Sangare verkopen, zie ik dit wel gebeuren.Sensation wrote: ↑23 Aug 2023, 14:47Gekke Gerrit + sterke, ervaren RCV zou echt een no-brainer zijn en de verdediging zowel in de basis als in de breedte een stuk sterker maken.Juancho wrote: ↑23 Aug 2023, 14:40 Ramalho verkopen, geen rekening meer houden met Obispo (mag ie best weten, herstellen bij PSV maar zijn toekomst is hier verder klaar). Dan Sanchez of een type Sanchez halen en evt Gerrit terughalen als 3de serieuze CV die zo weer genoeg aan spelen toekomt en dat zal dan vast ook via een huur met (verplichte?) optie tot koop zijn om het allemaal te kunnen bolwerken.
- Ardbeg
- Mister PSV
Brandwond en Elvedi halenSensation wrote: ↑23 Aug 2023, 14:47Gekke Gerrit + sterke, ervaren RCV zou echt een no-brainer zijn en de verdediging zowel in de basis als in de breedte een stuk sterker maken.Juancho wrote: ↑23 Aug 2023, 14:40 Ramalho verkopen, geen rekening meer houden met Obispo (mag ie best weten, herstellen bij PSV maar zijn toekomst is hier verder klaar). Dan Sanchez of een type Sanchez halen en evt Gerrit terughalen als 3de serieuze CV die zo weer genoeg aan spelen toekomt en dat zal dan vast ook via een huur met (verplichte?) optie tot koop zijn om het allemaal te kunnen bolwerken.
-
- Lid 2e elftal
Je hebt dan bij een eventueel vertrek van Boscagli volgend seizoen de vervanger klaar staan.
Iets wat ze met Vranckx ook willen gaan doen lijkt het, zodra Sangare vertrekt. Die klaar stomen voor volledig basis zodra er het seizoen erop een middenvelder vertrekt.
Vanuit dat oogpunt is het logisch dat PSV nog een "jonge" buitenspeler haalt, als toekomstig opvolger van.