Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tjompie
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Of zou het kunnen dat de blessure van Boscagli toch een serieuze is?
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 23 Aug 2023, 14:48
Sensation wrote: 23 Aug 2023, 14:47

Gekke Gerrit + sterke, ervaren RCV zou echt een no-brainer zijn en de verdediging zowel in de basis als in de breedte een stuk sterker maken.
En als extra voordeel: we zijn van het geneuzel af wat nou goed beleid voeren is :mrgreen:
Zul je zien dat hij opeens gehuurd wordt zonder koopoptie en blijkt de ervaren verdediger een 33-jarige te zijn, moeten we het dáár weer over gaan hebben.... :brain: :mrgreen:
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Tjompie wrote: 23 Aug 2023, 14:51 Of zou het kunnen dat de blessure van Boscagli toch een serieuze is?
Die interesse is toch niet ineens gisteravond ontstaan?
Tjompie
Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 23 Aug 2023, 14:52
Tjompie wrote: 23 Aug 2023, 14:51 Of zou het kunnen dat de blessure van Boscagli toch een serieuze is?
Maar wel ineens concreter geworden
Sjorsensjimmie
Bankzitter

Stewart haalt wel veel potentieel cashcows.

Ook Gerrit kan dat worden. In dat opzicht word ik wel vrolijk en voor de club ook van belang.
We hebben straks wel veel waarde op het veld staan:

Sangaré
Veerman
Lang
Saibari
Pepi
Bakayoko
Branthwaite?
Babadi
Land
Tillman?
Dest?
Benitez?
Vanthaman18
Internationale topspeler

Tjompie wrote: 23 Aug 2023, 14:54
Vanthaman18 wrote: 23 Aug 2023, 14:52

Maar wel ineens concreter geworden
Wie zegt dat dat 'ineens' concreter is geworden? Ik geloof dat niet. Hij zat toch al in het stadion toen Boscagli nog fit was? of is hij daarna pas komen kijken? :P
Ykhim
Lid scoutingsteam

Als 'ie in het stadion zat, dan zal de aankondiging ook niet ver weg hoor. Dan gaat het om details.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    DeefPeef
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Ykhim wrote: 23 Aug 2023, 15:00 Als 'ie in het stadion zat, dan zal de aankondiging ook niet ver weg hoor. Dan gaat het om details.
    Zonder de verkoop van Sangabeast ?
    We can't change the world until we change ourselves.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Sjorsensjimmie wrote: 23 Aug 2023, 14:54 Stewart haalt wel veel potentieel cashcows.

Ook Gerrit kan dat worden. In dat opzicht word ik wel vrolijk en voor de club ook van belang.
    We hebben straks wel veel waarde op het veld staan:

Sangaré
    Veerman
    Lang
    Saibari
    Pepi
    Bakayoko
    Branthwaite?
    Babadi
    Land
    Tillman?
    Dest?
    Benitez?
    Voor ene behoorlijk aantal daarvan mogen we toch vooral John de Jong bedanken, volgens mij…
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    PSVDenHaagShovingNE2
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 23 Aug 2023, 15:00 Als 'ie in het stadion zat, dan zal de aankondiging ook niet ver weg hoor. Dan gaat het om details.
    Zat hij in het stadion? Dan is het wel 1+1=2
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    DeefPeef
    Juancho
    Mister PSV

NotoriousBIG046 wrote: 23 Aug 2023, 15:01
    Zonder de verkoop van Sangabeast ?
    Huur met optie tot koop ala Tillman/Dest ;)
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Galactico
    Meervoudig international

Hm jaar lang kunnen scouten en dan uitkomen bij Gerrit. Dat vind ik een leuke verdediger, maar geen glasbak die het niveau opkrikt.
    Djorditje10
    Jeugdspeler

PSV Medium, laatste tijd vaak bij het juiste eind, is aan het aftellen op Instagram voor een verrassing over +- 2 uur. Hebben we hier te maken met een verrassende transfer uit de hoge hoed of worden we teleurgesteld met een bv. cadeau voor een winactie… #transferjosti
    PSVehv
    Lid 2e elftal

Galactico wrote: 23 Aug 2023, 15:04 Hm jaar lang kunnen scouten en dan uitkomen bij Gerrit. Dat vind ik een leuke verdediger, maar geen glasbak die het niveau opkrikt.
    Er zal nog steeds een nieuwe RCV moeten komen. Gerrit is een LCV.
    Lijkt me ook afhankelijk van het wel of niet halen van CL.
    Gerrit lijkt me een gevalletje Dest en Tillman, die zal wel gehuurd worden met een optie tot koop.
    Met het mogelijke geld van de CL en afhankelijk van het resultaat dit seizoen zal dan bepaald kunnen worden of de optie tot koop op Dest, Tillman en Gerrit gelicht wordt.
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Gerrit zit op de bank bij het dramatisch gestarte Everton.
    Die zijn 100% weer degradatiekandidaat.
    Max 5 miljoen voor Gerrit zou ik acceptabel vinden als lichte upgrade buiten de topper die nog moet komen.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Doperwt11 wrote: 23 Aug 2023, 15:10 Gerrit zit op de bank bij het dramatisch gestarte Everton.
    Max 5 miljoen voor Gerrit zou ik acceptabel vinden als lichte upgrade buiten de topper die nog moet komen.
    5 miljoen?
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Doperwt11 wrote: 23 Aug 2023, 15:10 Gerrit zit op de bank bij het dramatisch gestarte Everton.
    5 miljoen Thaise Bath welteverstaan
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

PSV heeft 3 pogingen gedaan door het jaar heen. Het zou heel logisch zijn om nu nog eens de spreekwoordelijke peilstok erin te stoppen.

Huur lijkt mij persoonlijk het meest realistische, van de andere kant schermt PSV al jaren dat Sangaré elk moment weg kan gaan en ik zie liever Jarred dan Debast.
    Kezmania
    Meervoudig international

Minimaal het dubbele moet hij kosten. Ik zou hem wel prima vinden als er nog een echte glasbak naast wordt gehaald op rcv. Als de verlosser is Gerrit simpelweg nog niet goed genoeg.
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

11 Tinus wrote: 23 Aug 2023, 15:17 PSV heeft 3 pogingen gedaan door het jaar heen. Het zou heel logisch zijn om nu nog eens de spreekwoordelijke peilstok erin te stoppen.

Huur lijkt mij persoonlijk het meest realistische, van de andere kant schermt PSV al jaren dat Sangaré elk moment weg kan gaan en ik zie liever Jarred dan Debast.
    huur met optie tot koop tot max 10 miljoen zou ik prima vinden. Dan heb je hem in principe al gekocht.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 23 Aug 2023, 15:02Zat hij in het stadion? Dan is het wel 1+1=2
    Blijkbaar. Ik zat er niet naast, maar ik beroep me op de berichtgeving :mrgreen:
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
    DeefPeefSensation
    DC_PSV
    Vedette

Hahahaha wat is dit zeg. Doek die hele zogenaamde scouting dan maar op, als je niet verder komt dan Sanchez, Debast en Brantwaite. Alsof er in heel Europa geen betaalbare verdedigers rondlopen die beter zijn dat wat nu al hebben. Ik zou wel blij zijn met Gerrit hoor, maar het is pure armoede dat we weer bij hem aankomen.
  • These users thanked the author DC_PSV for the post:
    De Realist
    #simplythebest
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ykhim wrote: 23 Aug 2023, 14:44
    SKERLA wrote: 23 Aug 2023, 14:38Vind je hem beter dan Boszcagli?
    Als verdediger absoluut. Aan de bal is Boszcagli wel een van de betere centrumverdedigers die ik in Nederland heb zien spelen. Aan de andere kant vind ik Gerrit aan de bal ook geen prutser hoor.
    Maar je zou Gerrit opstellen, als je zou moeten kiezen tussen die twee?
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

SKERLA wrote: 23 Aug 2023, 15:35Maar je zou Gerrit opstellen, als je zou moeten kiezen tussen die twee?
    Gerrit op RCV is ook beter dan Ramalho, dus dat heeft mijn voorkeur :mrgreen:
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Grasmat
    De Realist
    Internationale topspeler

DC_PSV wrote: 23 Aug 2023, 15:31 Hahahaha wat is dit zeg. Doek die hele zogenaamde scouting dan maar op, als je niet verder komt dan Sanchez, Debast en Brantwaite. Alsof er in heel Europa geen betaalbare verdedigers rondlopen die beter zijn dat wat nu al hebben. Ik zou wel blij zijn met Gerrit hoor, maar het is pure armoede dat we weer bij hem aankomen.
    jAmAaR dE sCoUtInG dOeT dE iNkOpEn NiEt
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Post Reply