We mogen best kritisch zijn. Het waren twee prima assists maar ook vandaag ging er een hoop verkeerd. Zaterdag ook trouwens.LucNilis87 wrote: ↑22 Aug 2023, 23:27 Haha die reacties van sommigen hier. Hij speelde echt een prima wedstrijd, ruim voldoende en ook nog eens 2 assists. Ik geniet ook echt van zijn onverstoorbare houding: geen rouwmomentjes en gewoon lekker blijven voetballen en acties maken. Als ik dan toch iets moet noemen wat minder was: die mislukte ingooi.
Johan Bakayoko
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
-
- Nationale topspeler
Je mag best kritisch zijn, maar hij had vandaag het hoogste rendement van alle spelers. Dan kunnen de pijlen beter op iemand anders worden gericht lijkt me.GiveCup2day wrote: ↑22 Aug 2023, 23:31We mogen best kritisch zijn. Het waren twee prima assists maar ook vandaag ging er een hoop verkeerd. Zaterdag ook trouwens.LucNilis87 wrote: ↑22 Aug 2023, 23:27 Haha die reacties van sommigen hier. Hij speelde echt een prima wedstrijd, ruim voldoende en ook nog eens 2 assists. Ik geniet ook echt van zijn onverstoorbare houding: geen rouwmomentjes en gewoon lekker blijven voetballen en acties maken. Als ik dan toch iets moet noemen wat minder was: die mislukte ingooi.
-
- Regelmatige invaller
Van mij mag je alles zeggen en er is ook zeker genoeg voor verbetering vatbaar bij Bakayoko. Maar hetgeen wat jij hierboven ergens zei, vind ik echt helemaal nergens op slaan. Zeker na deze wedstrijd niet.GiveCup2day wrote: ↑22 Aug 2023, 23:31We mogen best kritisch zijn. Het waren twee prima assists maar ook vandaag ging er een hoop verkeerd. Zaterdag ook trouwens.LucNilis87 wrote: ↑22 Aug 2023, 23:27 Haha die reacties van sommigen hier. Hij speelde echt een prima wedstrijd, ruim voldoende en ook nog eens 2 assists. Ik geniet ook echt van zijn onverstoorbare houding: geen rouwmomentjes en gewoon lekker blijven voetballen en acties maken. Als ik dan toch iets moet noemen wat minder was: die mislukte ingooi.
- GiveCup2day
- International
Waarom?
Sure, Ramalho ging met clownschoenen het veld op, maar bij hem heb ik de hoop al even opgegeven. Kritiek hoort er gewoon bij, ook al speelde er 10 man nog slechter. De lat moet bij Bakayoko gewoon omhoog, zeker als we de CL in willen.
-
- Nationale topspeler
Het stoort me dat hij voor sommigen steeds als eerste aan de beurt is. Alsof hij de speler is die de kar moet trekken. Is vandaag gewoon ontzettend belangrijk. Hij heeft vandaag in tegenstelling tot anderen geen kapitale fouten gemaakt, maar is wél beslissend. We mogen vandaag heel blij zijn met Bakayoko.GiveCup2day wrote: ↑22 Aug 2023, 23:38Waarom?
Sure, Ramalho ging met clownschoenen het veld op, maar bij hem heb ik de hoop al even opgegeven. Kritiek hoort er gewoon bij, ook al speelde er 10 man nog slechter. De lat moet bij Bakayoko gewoon omhoog, zeker als we de CL in willen.
Last edited by René1978 on 23 Aug 2023, 14:25, edited 1 time in total.
- These users thanked the author René1978 for the post (total 4):
- Ykhim • LucNilis87 • TylerDurdn • Ren Höek
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vond het zelf niet bijzonder vandaag wat hij liet zien.
- These users thanked the author Leon77M for the post:
- LucNilis87
- GiveCup2day
- International
Dat mag jij vinden. In mijn beleving zeg ik niets geks. Hij is niet bijzonder snel, heb hem de laatste week heel veel mislukte slappe schoten zien lossen en zijn dribbels beginnen vaak leuk, om vervolgens terug te kappen en Teze aan te spelen.LucNilis87 wrote: ↑22 Aug 2023, 23:35Van mij mag je alles zeggen en er is ook zeker genoeg voor verbetering vatbaar bij Bakayoko. Maar hetgeen wat jij hierboven ergens zei, vind ik echt helemaal nergens op slaan. Zeker na deze wedstrijd niet.GiveCup2day wrote: ↑22 Aug 2023, 23:31
We mogen best kritisch zijn. Het waren twee prima assists maar ook vandaag ging er een hoop verkeerd. Zaterdag ook trouwens.
Ik hoop heel erg dat hij dit seizoen goed doorbreekt, maar er moet echt nog een hele hoop beter.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Eens. Voortaan geen ingooien meer laten nemen, totdat hij er goed op getraind heeft.LucNilis87 wrote: ↑22 Aug 2023, 23:27 Haha die reacties van sommigen hier. Hij speelde echt een prima wedstrijd, ruim voldoende en ook nog eens 2 assists. Ik geniet ook echt van zijn onverstoorbare houding: geen rouwmomentjes en gewoon lekker blijven voetballen en acties maken. Als ik dan toch iets moet noemen wat minder was: die mislukte ingooi.
- These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
- Tikkieterug • LucNilis87
-
- Nationale topspeler
“Best player on the pitch”…..Stats zijn goed, maar zeggen niet het hele verhaal. Maakt nog te vaak domme keuzes (onlogische loopacties, terugkappen terwijl de ruimte voor je ligt, etc) Kan je nagaan wat voor stats hij in potentie kan scoren.
-
- Internationale topspeler
Hij levert 2 assists en is in die zin beslissend. Maar als je daarmee kritiek afwimpelt, doe je wat mij betreft wel een beetje aan scorebordjournalistiek. Al zijn assists (en goals) natuurlijk gewoon belangrijk, en levert hij in die zin gewoon. In de rust lieten ze het bij RTL al zien; Bakayoko stond de hele tijd naar binnen. Hij maakte het veld klen, en speelde hiermee Rangers in de kaart.
Het leek erop dat Bosz dit ook gezien heeft. In de tweede helft hield hij het veld breed en ging het een stuk beter. Bij de 1e goal komt hij vanaf de zijlijn (waar hij breed hield), hierdoor verschaft hij zichzelf meer ruimte en tijd na de voorzet van Boscagli.
Maar los van zijn assits, doet Bakayoko iedere wedstrijd allerlei rare dingen die anderen in problemen brengen. Het kan niet zijn dat je dit niet ziet. In de eerste helft gaf hij bijvoorbeeld twee keer een hoge, harde bal terug vanaf de rechtsbuiten positie op Ramalho. Tot 2 keertoe. Hierbij brengt hij hem enorm in de problemen, en het is al niet iemand met het meeste zelfvertrouwen. Baka weet in deze situatie gewoon niet wat hij moet en ramt die bal dan als een kip zonder kop terug. Dit zag ik ook al in de Eredivisie een aantal keer, zowel tegen Utrecht als tegen Vitesse.
Het leek erop dat Bosz dit ook gezien heeft. In de tweede helft hield hij het veld breed en ging het een stuk beter. Bij de 1e goal komt hij vanaf de zijlijn (waar hij breed hield), hierdoor verschaft hij zichzelf meer ruimte en tijd na de voorzet van Boscagli.
Maar los van zijn assits, doet Bakayoko iedere wedstrijd allerlei rare dingen die anderen in problemen brengen. Het kan niet zijn dat je dit niet ziet. In de eerste helft gaf hij bijvoorbeeld twee keer een hoge, harde bal terug vanaf de rechtsbuiten positie op Ramalho. Tot 2 keertoe. Hierbij brengt hij hem enorm in de problemen, en het is al niet iemand met het meeste zelfvertrouwen. Baka weet in deze situatie gewoon niet wat hij moet en ramt die bal dan als een kip zonder kop terug. Dit zag ik ook al in de Eredivisie een aantal keer, zowel tegen Utrecht als tegen Vitesse.
- DC_PSV
- Vedette
Twee momenten waarbij ik echt dacht van wat doe je? Die uitbraak de eerste helft waar we 3 vs 3 moeten uitspelen en hij recht op de keeper schoot. En dat momentje tweede helft dat Veerman de bal zo kan inkrullen en Baka de bal voor zn voeten weghaalt. Verder was hij weer erg zwak aan de bal en heeft hij die Barisic (met geel op zak) vrijwel de hele wedstrijd met rust gelaten.
#simplythebest
- Hatseflats
- Vedette
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Prima pot van hem! Moet alleen soms wat intelligenter worden in zijn keuzes. Ook bij die bal met Veerman bijvoorbeeld.
-
- Nationale topspeler
Het werkt twee kanten op. Er zijn hier ook mensen die van Baka alleen de slechte dingen zien en in deze topic elke wedstrijd moord en brand schreeuwen, terwijl er zeker ook een boel dingen goed gingen gisteren, (zoals blijkt uit de stats). Ook bezorgde hij zijn directe tegenstander geel als ik het me goed herinner. Niemand zal zeggen dat het optreden perfect was, maar Baka was gisteren bepalender dan de meeste spelers, zo is het ook.
-
- Nationale topspeler
Blijkbaar Chelsea en tottenham ook concreet in de markt geweest voor die Doku. Zou me niks verbazen als die gekke Engelsen zich bij ons gaan melden voor een speler met een vergelijkbaar profiel als die Doku. Bakayoko dus.
Speelde over het algemeen sterk gisteren, had rendement in een topwedstrijd en was een stuk sterker dan onze vriend aan de linkerkant.
Af en toe nog steeds tactisch onvoldoende en maakte soms hele rare keuzes, maar er zit duidelijke groei in tov zijn eerdere topwedstrijden (van vorig seizoen). Dit stemt mij een stuk hoopvoller in deze casus, maar hoop nog steeds dat er een buitenspeler komt met wie hij kan concurreren.
Af en toe nog steeds tactisch onvoldoende en maakte soms hele rare keuzes, maar er zit duidelijke groei in tov zijn eerdere topwedstrijden (van vorig seizoen). Dit stemt mij een stuk hoopvoller in deze casus, maar hoop nog steeds dat er een buitenspeler komt met wie hij kan concurreren.
- Standbeeld
- Mister PSV
Misschien hebben ze zich al gemeld. Timmer schijnt daar meer over te weten.
-
- Nationale topspeler
Als die Engelse idiote bedragen gaan gooien dan zou het ook nog kunnen dat PSV eieren voor het geld gaan kiezen en hij niet eens meer start tegen de Rangers. Zonder plaatsing voor CL moet Sangare of Bakayoko (of natuurlijk een andere transferklapper) vertrekken voor 1 juli 2024. Aangezien we dit jaar hebben gezien dat een verkoop in de winter allesbehalve wenselijk is (moeilijke markt etc.). Zal dan de voorkeur uitgaan naar nu verkopen en vervanger halen. Gaat nog een spannende week worden.