Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler

Wat een kortzichtigheid af en toe. Nog niet eens de helft van alle transfers zijn nu uitgevoerd, we mogen qua tijd misschien op het einde van de transfermarkt zitten maar qua uitgaven zitten we nog niet op de helft.

En anders blijft ie lekker hier.

Rangers fans wisten niet wat ze zagen trouwens, zo goed vinden ze hem. En dat na een optreden zoals gisteren. Koekoek.
  • These users thanked the author Tovast for the post:
    philipswonderland
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Laat Ibi maar blijven hoor. Absolute topper voor ons. Dat hij ook maar een mens is, want die maken soms een mindere dag mee, neem ik wel voor lief.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    ziege maar ook zagge
    Ex unitate vires
    Maax
    Meervoudig international

Het zou pas kapitaalvernietiging zijn om na 1 kutaanname akkoord te gaan met elke cent minder dan de clausule
  • These users thanked the author Maax for the post (total 3):
    LucNilisLegendVanthaman18Hatseflats
    Johann Vogel
    Vedette

Ik zou het helemaal niet erg vinden om hem nog een jaartje te houden. Met Schouten als controleur en Ibi en Veerman daarvoor heb je een prachtig middenveld.
  • These users thanked the author Johann Vogel for the post:
    ziege maar ook zagge
    El Sordo
    Vedette

Tovast wrote: 23 Aug 2023, 18:28 (…) maar qua uitgaven zitten we nog niet op de helft.
    Koekoek.
    🤔
    Lucky Luc
    Jeugdspeler

Johann Vogel wrote: 23 Aug 2023, 20:24 Ik zou het helemaal niet erg vinden om hem nog een jaartje te houden. Met Schouten als controleur en Ibi en Veerman daarvoor heb je een prachtig middenveld.
    Ik vrees te weinig diepgang en snelheid. Met Vranckx of Tillman lijkt het mij beter in balans.

Met aankoop van Schouten is volgens mij echt voorgesorteerd op vertrek Sangaré. Hij wil zelf ook weg dus voor beide partijen beste als dat nu gaat lukken. Maar het wordt inderdaad wel spannend, erg weinig geruchten. Had verwacht dat er de dag na de wedstrijd wel weer voortgang kwam. Maar misschien gebeurt er van alles achter de schermen?
    Johann Vogel
    Vedette

Schouten is volgens mij de opvolger van Guti. Vranckx de beoogd opvolger van Sangare.
    Klapstoel
    Basisspeler

Johann Vogel wrote: 23 Aug 2023, 20:45 Schouten is volgens mij de opvolger van Guti. Vranckx de beoogd opvolger van Sangare.
    Haha inderdaad is volgens mij ook redelijk vaak gecommuniceerd door verschillende media 😁
    El Sordo
    Vedette

Lucky Luc wrote: 23 Aug 2023, 20:34
    Johann Vogel wrote: 23 Aug 2023, 20:24 Ik zou het helemaal niet erg vinden om hem nog een jaartje te houden. Met Schouten als controleur en Ibi en Veerman daarvoor heb je een prachtig middenveld.
    Ik vrees te weinig diepgang en snelheid. Met Vranckx of Tillman lijkt het mij beter in balans.
    Dit lees ik regelmatig, maar waar is het op gebaseerd? Hoe duid je “diepgang” in dit geval? Als Sangaré wat meer naar voren komt te spelen zal hij regelmatig in de vijandelijke 16 opduiken, geloof ik. Veerman is wellicht niet de snelste, maar Paling Pirlo heeft dat ook niet nodig. Van Schouten weet ik het niet, maar Sangaré steekt in drie stappen het volledige veld over.
    Lucky Luc
    Jeugdspeler

Wat ik bedoel is diepgang zonder bal, aanspeelbaar op snelheid. Dat zie ik Sangaré veel minder doen dan bijvoorbeeld Xavi, is ook niet zijn positie. Ik verwacht dat Vranckx en Tillman dat meer hebben. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat dat meer hoop is vanuit wat ik gelezen heb dan kennis over hoe ze echt spelen.
    ruuddevil
    Legende

Ik moet er niet aan denken dat Sangare blijft en we geen versterkingen meer kunnen halen.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 5):
    SKERLALeon77MmilansandroguusTyyne
    El Sordo
    Vedette

ruuddevil wrote: 23 Aug 2023, 21:20 Ik moet er niet aan denken dat Sangare blijft en we geen versterkingen meer kunnen halen.
    Doe dan maar die Verenigde Stater, die wil ik alleen al zien omdat hij qua fysiek Sangaré op een luciferhoutje doet lijken.
    Het Kanon
    Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 23 Aug 2023, 21:20 Ik moet er niet aan denken dat Sangare blijft en we geen versterkingen meer kunnen halen.
    Er werd al voorgesorteerd op een vertrek bij zijn contractverlenging van vorig jaar. Toch is hij nog steeds PSV-speler. De grote vissen happen niet.
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Het Kanon wrote: 23 Aug 2023, 21:27
    Er werd al voorgesorteerd op een vertrek bij zijn contractverlenging van vorig jaar. Toch is hij nog steeds PSV-speler. De grote vissen happen niet.
    Ik ben bang dat er helemaal niet meer gehapt wordt.
    Tovast
    Nationale topspeler

El Sordo wrote: 23 Aug 2023, 20:27
    Tovast wrote: 23 Aug 2023, 18:28 (…) maar qua uitgaven zitten we nog niet op de helft.
    Koekoek.
    🤔
    Snap m niet, hoe bedoel je?
    El Sordo
    Vedette

Tovast wrote: 23 Aug 2023, 22:47
    El Sordo wrote: 23 Aug 2023, 20:27

🤔
    Snap m niet, hoe bedoel je?
    Ah, je hebt het over transfers in het algemeen. Was even in de veronderstelling dat je het over PSV had.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Fanatic-U-s wrote: 23 Aug 2023, 18:30 Laat Ibi maar blijven hoor. Absolute topper voor ons. Dat hij ook maar een mens is, want die maken soms een mindere dag mee, neem ik wel voor lief.
    Precies. Idioot gedoe om iemand opeens compleet af te schrijven na een ongelukkig potje waarin hij nog scoort ook, opportunisme ten top. Sangaré is superbelangrijk voor PSV, als ie nog een jaar blijft mogen we ons m.i. in de handjes knijpen.
  • These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 5):
    GrasmatHatseflatsPersepolisDadOfFourLucNilis87
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ibi gaat knallen volgende week, heeft wel Schouten achter zich nodig. Maar ben bang dat Schouten als CV zal spelen volgende week aangezien Ramalho kapot is.

Teze Schouten Boscagli Dest
    weer Sangare als 6
    Tillman Veerman
    Baka Luuk Lang

Zo hoop ik.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

RIO wrote: 24 Aug 2023, 05:29 Ibi gaat knallen volgende week, heeft wel Schouten achter zich nodig. Maar ben bang dat Schouten als CV zal spelen volgende week aangezien Ramalho kapot is.

Teze Schouten Boscagli Dest
    weer Sangare als 6
    Tillman Veerman
    Baka Luuk Lang

Zo hoop ik.
    Ramalho kapot? Beetje kramp, heeft een week om te herstellen he? Sangaré bankie, Schouten op 6.
  • These users thanked the author AddoCultheld for the post:
    milansandro
    Joenepsv
    Legende

Doe maar Teze centraal en Sambo rechtsback. Lijkt me beter dat je een centrale verdediger op zijn beste positie zet. Schouten als controleur en Samgare en Veerman ervoor.
    mr.top
    Internationale topspeler

ziege maar ook zagge wrote: 23 Aug 2023, 23:44
    Fanatic-U-s wrote: 23 Aug 2023, 18:30 Laat Ibi maar blijven hoor. Absolute topper voor ons. Dat hij ook maar een mens is, want die maken soms een mindere dag mee, neem ik wel voor lief.
    Precies. Idioot gedoe om iemand opeens compleet af te schrijven na een ongelukkig potje waarin hij nog scoort ook, opportunisme ten top. Sangaré is superbelangrijk voor PSV, als ie nog een jaar blijft mogen we ons m.i. in de handjes knijpen.
    Hij word niet afgeschreven. Maar het ziet er naar uit dat de clausule teveel is voor deze speler wanneer zelfs PSG lijkt te zeggen: "Bedankt, maar deze sigaar laten we aan ons voorbijgaan".
    Maax
    Meervoudig international

mr.top wrote: 24 Aug 2023, 09:19
    ziege maar ook zagge wrote: 23 Aug 2023, 23:44

Hij word niet afgeschreven. Maar het ziet er naar uit dat de clausule teveel is voor deze speler wanneer zelfs PSG lijkt te zeggen: "Bedankt, maar deze sigaar laten we aan ons voorbijgaan".
    Dan roken we hem zelf toch op? Ook geen straf :)
  • These users thanked the author Maax for the post:
    Fanatic-U-s
    Standbeeld
    Mister PSV

TigTogFlip wrote: 24 Aug 2023, 12:09
    Volgens mij heeft Rik dit nieuws een aantal weken geleden al gebracht.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Standbeeld wrote: 24 Aug 2023, 12:13
    TigTogFlip wrote: 24 Aug 2023, 12:09
    Volgens mij heeft Rik dit nieuws een aantal weken geleden al gebracht.
    Ja oud nieuws. En iets wat PSV nooit gaat doen.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Ardbeg
    Teletubby
    Nationale topspeler

Kan wel zijn dat Nottingham terug is gekomen bij PSV maar dat deze knakker gewoon een bedrag noemt. Ik ben toch benieuwd hoe dit allemaal in elkaar gaat vallen deze week. Sangare lijkt weg te willen anders zeg je tegen die broer van je zaakwaarnemer wel dat die niet zo popiejopie moet doen in de media. Bayern niet concreet geïnteresseerd (volgens plettenburg), PSG mag geen middenvelders meer halen, dan blijft alleen Liverpool nog over van dat rijtje maar die lijken elke andere middenvelder behalve Sangare te willen halen. Vranckx zit ook nog steeds in de wachtkamer hiervoor, het lijkt me dat die jongen zich toch wel erg gepiepeld gaat voelen als hij uiteindelijk niet naar PSV kan en dan een heel jaar tweede viool mag gaan spelen achter die nieuwe aankoop van Wolfsburg.
    Last edited by Teletubby on 24 Aug 2023, 12:35, edited 1 time in total.
    Post Reply