Benieuwd waar we staan over een week. Dat we wat nodig hebben is duidelijk, en ik houd mijn hart vast voor volgende week.
We zijn een mooi huis aan het bouwen en hebben een aantrekkelijke architect in binnen gehaald. We zijn alleen wel met het dak begonnen, hopelijk gaat dat niet ten koste van de fundering.
Transferwindow 2023/24
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Dit klopt wel (zoals PSV meer jonge Argentijnse middenvelders volgt), maar is voor deze window geen thema meer na de komst van Schouten.TomV23 wrote: ↑24 Aug 2023, 12:11 Ik denk niet dat dit heel betrouwbaar is, maar bij gebrek aan geruchten misschien toch leuk om te delen:
Federico Redondo (zoon van Fernando Redondo), verdedigende middenvelder, 20 jaar en een marktwaarde van €4 miljoen.
https://www.transfermarkt.nl/federico-r ... ler/909758
- Maax
- Meervoudig international
Leuk gedaan! Waar ik benieuwd naar ben, kan je de data van Hancko het jaar voor hij naar Feyenoord kwam hierin verwerken, dus zijn laatste jaar Praag? Wel benieuwd of je dan betere data ziet omdat hij daar in een mindere competitie speelde, en of hij dus heeft ingeleverd of zich gewoon heel erg snel aan heeft gepast.Sensation wrote: ↑24 Aug 2023, 11:20Het ging over aankopen. Wat betreft jeugdopleiding zijn daar zeker stappen in te maken, alhoewel Aad altijd heeft gezegd dat Obispo beter is dan De LigtMr. Spock wrote: ↑24 Aug 2023, 11:00
In je ajax rijtje vergeet je Schuurs, die het nu best goed doet in Italië, in de belangstelling stond van grotere clubs en een flinke waarde heeft.
Tel voor de gein ook even de opleide centrale verdedigers bijelkaar op:
Teze
Obispo
Botman
De Ligt
Timber
Wereld van verschil.
En Schuurs zijn niveau bij Ajax is natuurlijk onvergelijkbaar met Moreno hier en Hancko bij Feyenoord. De stelling was; onderin LaLiga of in Oost-Europa kan je echt wel de volgende Moreno of Hancko oppikken. En ik wilde met deze rijtjes enkel aantonen dat het echt niet gemakkelijk is om zomaar even een CV van dat niveau op te pikken omdat dat in de recente geschiedenis (8 jaar) door de topclubs samen maar een stuk of 5x geluk is om een CV met dergelijk niveau/impact te halen.
Heel plat en kort door de bocht, maar we zeiken best veel op Ramalho (imo ook best veel terecht), maar vergelijk zijn stats eens met de 4 duurste CV's van onderkant/middenmoot LaLiga:
Zoals je ziet, de één blinkt uit in het ene, de ander in het andere, maar op basis van deze stats is er niet echt een duidelijke speler aan te wijzen waarvan je kan zeggen: die is veel beter dan de rest. Ramalho en Aidoo blinken uit in duel%, Ramalho in de passing, Bueno in carrying en Bueno, Catena en Garcia in Aerials. Maar je ziet ook bij iedereen een duidelijker zwak punt.
Kijk nu voor de grap wat er gebeurd als ik Ramalho vervang door Hancko:
Als je dit ziet is er maar één speler die je heel duidelijk kan aanwijzen als de beste en dat is Hancko. Geen zwakke plekken (alhoewel zijn def duels niet superhoog zijn maar als je Ramalho ernaast ziet scoort die maar nipt beter), overal de beste of gedeeld de beste. Dus ja, Hancko is best exceptioneel en niet zomaar één twee drie te scouten én dan ook nog te halen, kudos voor Feyenoord in deze.
Btw, voor wie het weten wil, mijn stokpaardje Gigot blijft nog altijd mijn favoriet. Ook al speelt hij bij Marseille, ook al is hij wat ouder, ook al is hij niet goedkoop. Zie zijn spinnenweb en ga mij maar uitleggen hoe hij niet complementair aan Boscagli kan zijn. Man man man wat blinkt hij verdedigend uit zeg:
-
- Vedette
Interessante optie voor PSV? Huur met koopoptie met dank aan Roger? We moeten nog een leuke buitenspeler hebben toch?
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 6):
- FritskePhilips • Kritischepsver • nilssonH • Heruone • DaveB • Mikelvb
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Dat kan iemand doen die voor 8eu per maand een pro-account heeft op die website, met gratis toegang kan je alleen de data van laatste seizoen ophalen.Maax wrote: ↑24 Aug 2023, 12:30Leuk gedaan! Waar ik benieuwd naar ben, kan je de data van Hancko het jaar voor hij naar Feyenoord kwam hierin verwerken, dus zijn laatste jaar Praag? Wel benieuwd of je dan betere data ziet omdat hij daar in een mindere competitie speelde, en of hij dus heeft ingeleverd of zich gewoon heel erg snel aan heeft gepast.Sensation wrote: ↑24 Aug 2023, 11:20
Het ging over aankopen. Wat betreft jeugdopleiding zijn daar zeker stappen in te maken, alhoewel Aad altijd heeft gezegd dat Obispo beter is dan De Ligt
En Schuurs zijn niveau bij Ajax is natuurlijk onvergelijkbaar met Moreno hier en Hancko bij Feyenoord. De stelling was; onderin LaLiga of in Oost-Europa kan je echt wel de volgende Moreno of Hancko oppikken. En ik wilde met deze rijtjes enkel aantonen dat het echt niet gemakkelijk is om zomaar even een CV van dat niveau op te pikken omdat dat in de recente geschiedenis (8 jaar) door de topclubs samen maar een stuk of 5x geluk is om een CV met dergelijk niveau/impact te halen.
Heel plat en kort door de bocht, maar we zeiken best veel op Ramalho (imo ook best veel terecht), maar vergelijk zijn stats eens met de 4 duurste CV's van onderkant/middenmoot LaLiga:
Zoals je ziet, de één blinkt uit in het ene, de ander in het andere, maar op basis van deze stats is er niet echt een duidelijke speler aan te wijzen waarvan je kan zeggen: die is veel beter dan de rest. Ramalho en Aidoo blinken uit in duel%, Ramalho in de passing, Bueno in carrying en Bueno, Catena en Garcia in Aerials. Maar je ziet ook bij iedereen een duidelijker zwak punt.
Kijk nu voor de grap wat er gebeurd als ik Ramalho vervang door Hancko:
Als je dit ziet is er maar één speler die je heel duidelijk kan aanwijzen als de beste en dat is Hancko. Geen zwakke plekken (alhoewel zijn def duels niet superhoog zijn maar als je Ramalho ernaast ziet scoort die maar nipt beter), overal de beste of gedeeld de beste. Dus ja, Hancko is best exceptioneel en niet zomaar één twee drie te scouten én dan ook nog te halen, kudos voor Feyenoord in deze.
Btw, voor wie het weten wil, mijn stokpaardje Gigot blijft nog altijd mijn favoriet. Ook al speelt hij bij Marseille, ook al is hij wat ouder, ook al is hij niet goedkoop. Zie zijn spinnenweb en ga mij maar uitleggen hoe hij niet complementair aan Boscagli kan zijn. Man man man wat blinkt hij verdedigend uit zeg:
- Maax
- Meervoudig international
Crowdfundingkje starten dan maar?!Sensation wrote: ↑24 Aug 2023, 12:55Dat kan iemand doen die voor 8eu per maand een pro-account heeft op die website, met gratis toegang kan je alleen de data van laatste seizoen ophalen.Maax wrote: ↑24 Aug 2023, 12:30
Leuk gedaan! Waar ik benieuwd naar ben, kan je de data van Hancko het jaar voor hij naar Feyenoord kwam hierin verwerken, dus zijn laatste jaar Praag? Wel benieuwd of je dan betere data ziet omdat hij daar in een mindere competitie speelde, en of hij dus heeft ingeleverd of zich gewoon heel erg snel aan heeft gepast.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Als hij ook maar half zo goed is als zijn vader mag Schouten gewoon banken hoor.Ykhim wrote: ↑24 Aug 2023, 12:27Dit klopt wel (zoals PSV meer jonge Argentijnse middenvelders volgt), maar is voor deze window geen thema meer na de komst van Schouten.TomV23 wrote: ↑24 Aug 2023, 12:11 Ik denk niet dat dit heel betrouwbaar is, maar bij gebrek aan geruchten misschien toch leuk om te delen:
Federico Redondo (zoon van Fernando Redondo), verdedigende middenvelder, 20 jaar en een marktwaarde van €4 miljoen.
https://www.transfermarkt.nl/federico-r ... ler/909758
- These users thanked the author Thijs for the post:
- Kingfisher
-
- Lid 2e elftal
''Las Palmas opent onderhandelingen om João Victor in dienst te nemen; voormalig Corinthians-speler werd opnieuw door Benfica op de lijst van te lenen spelers geplaatst; stond de laatste tijd ook in het vizier van PSV en Galatasaray''
Wordt gevolgd door heel veel betrouwbare transfergoeroes dus zal een kern van waarheid inzitten.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Zou ik een prima speler vinden.7Koentjuh7 wrote: ↑24 Aug 2023, 15:48
''Las Palmas opent onderhandelingen om João Victor in dienst te nemen; voormalig Corinthians-speler werd opnieuw door Benfica op de lijst van te lenen spelers geplaatst; stond de laatste tijd ook in het vizier van PSV en Galatasaray''
Wordt gevolgd door heel veel betrouwbare transfergoeroes dus zal een kern van waarheid inzitten.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Goed zo. Met als reden? Te duur?
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Kingfisher
-
- Talent
Wordt er niet bij vermeld. Neem aan dat we een andere keuze gemaakt hebben voor de prijs-kwaliteit.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Kan er niks aan doen, maar elke keer als ik de naam PSV Medium zie moet ik aan Jomanda denken...
- Vanthaman18
-
- Nationale topspeler
- Vanthaman18
Denk het wel.
Kun je bericht hier eens delen?
-
- Nationale topspeler
Oh ik zie net dat dit een oud bericht is van 1 augustus die hij gelinked heeft bij de uitleg dat Debast niet meer komt. Sorry voor de dode mus.
-
- Talent
Dat gaat over een bericht van 1 augustus.
-
- Talent
Hoop overigens wel op Sanchez. Heeft nog steeds nergens getekend.
- These users thanked the author JZeot for the post:
- Lorenzo von Matterhorn