Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Maax
Meervoudig international

Teletubby wrote: 24 Aug 2023, 12:31 Kan wel zijn dat Nottingham terug is gekomen bij PSV maar dat deze knakker gewoon een bedrag noemt. Ik ben toch benieuwd hoe dit allemaal in elkaar gaat vallen deze week. Sangare lijkt weg te willen anders zeg je tegen die broer van je zaakwaarnemer wel dat die niet zo popiejopie moet doen in de media. Bayern niet concreet geïnteresseerd (volgens plettenburg), PSG mag geen middenvelders meer halen, dan blijft alleen Liverpool nog over van dat rijtje maar die lijken elke andere middenvelder behalve Sangare te willen halen. Vranckx zit ook nog steeds in de wachtkamer hiervoor, het lijkt me dat die jongen zich toch wel erg gepiepeld gaat voelen als hij uiteindelijk niet naar PSV kan en dan een heel jaar tweede viool mag gaan spelen achter die nieuwe aankoop van Wolfsburg.
Ik denk, maar dat is wellicht iets voor een ander topic, dat PSV richting Vranckx gewoon open kaart heeft gespeeld; als Sangare gaat of we halen CL lichten we de clausule anders kunnen we het niet. PSV heeft deze jongen dadelijk echt niet aan het lijntje gehouden.
  • These users thanked the author Maax for the post:
    EL NINO
    ruuddevil
    Legende

Dat is afgerond 25 mln euro en dan krijgen we over een jaar betaald. PSV moet iets dus ik kan me voorstellen dat er beweging komt. Bijv. met een hoge huursom van 5 mln (bovenop het salaris) en dan 30 mln voor 30/6/24. Ik kan me namelijk voorstellen dat voor PSV de boekwinst belangrijker is dan de liquiditeit momenteel, maar dat weet ik niet zeker.
    Teletubby
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Maax wrote: 24 Aug 2023, 12:34
    Teletubby wrote: 24 Aug 2023, 12:31 Kan wel zijn dat Nottingham terug is gekomen bij PSV maar dat deze knakker gewoon een bedrag noemt. Ik ben toch benieuwd hoe dit allemaal in elkaar gaat vallen deze week. Sangare lijkt weg te willen anders zeg je tegen die broer van je zaakwaarnemer wel dat die niet zo popiejopie moet doen in de media. Bayern niet concreet geïnteresseerd (volgens plettenburg), PSG mag geen middenvelders meer halen, dan blijft alleen Liverpool nog over van dat rijtje maar die lijken elke andere middenvelder behalve Sangare te willen halen. Vranckx zit ook nog steeds in de wachtkamer hiervoor, het lijkt me dat die jongen zich toch wel erg gepiepeld gaat voelen als hij uiteindelijk niet naar PSV kan en dan een heel jaar tweede viool mag gaan spelen achter die nieuwe aankoop van Wolfsburg.
    Ik denk, maar dat is wellicht iets voor een ander topic, dat PSV richting Vranckx gewoon open kaart heeft gespeeld; als Sangare gaat of we halen CL lichten we de clausule anders kunnen we het niet. PSV heeft deze jongen dadelijk echt niet aan het lijntje gehouden.
    Zeker voor een ander topic maar dit lijkt me voor die vranckx toch ook niet fijn. PSV weet ongeveer 24 uur voordat de transferperiode eindigt of ze zich plaatsen voor CL. Indien sangare niet verkocht wordt en CL lukt niet dan moet die Vranckx dus in 24 uur doorschakelen naar een andere club. Lijkt me dat er voor de wedstrijd van Rangers wel al duidelijkheid moet zijn over Sangare en Vranckx.
    Standbeeld
    Mister PSV

Natuurlijk zal PSV gewoon netjes communiceren. Earnie zal niemand aan het lijntje houden want dat komt altijd wel als een boemerang terug. We zijn gewoon een nette club.

Wel denk ik dat PSV zich flink op de situatie verkeken heeft mbt Sangare. Letterlijk uit alles bleek dat PSV had verwacht dat ze Sangare meteen aan het begin van de window wel zouden verkopen. Rik berichtte aan het begin van de window al over "een snel vertrek wordt verwacht". Daarna diverse keren: "binnen nu en een aantal weken". Ook de zaakwaarnemer van Vranckx heeft al een aantal keer laten weten aan die transfertwitteraars dat een deal zo goed als rond is. Eindstand is Sangare nog steeds niet verkocht en is het nog afwachten of het wel gaat gebeuren.
    ElTigre
    Meervoudig international

Teletubby wrote: 24 Aug 2023, 12:39

Zeker voor een ander topic maar dit lijkt me voor die vranckx toch ook niet fijn. PSV weet ongeveer 24 uur voordat de transferperiode eindigt of ze zich plaatsen voor CL. Indien sangare niet verkocht wordt en CL lukt niet dan moet die Vranckx dus in 24 uur doorschakelen naar een andere club. Lijkt me dat er voor de wedstrijd van Rangers wel al duidelijkheid moet zijn over Sangare en Vranckx.
    In principe niet, want een club kan Sangaré op ieder moment vastleggen voor in ieder geval de afkoopsom. Daar heeft PSV niets tegenin te brengen.
    Maax
    Meervoudig international

Teletubby wrote: 24 Aug 2023, 12:39

Ik denk dat Vranckx ook niet meer zoveel betere opties heeft. Ik wil hem niet mislukt noemen bij zowel Milan als Wolfsburg, maar geslaagd is zeker anders. Ik denk dat PSV deze jongen een heel mooi verhaal in de trend van Madueke, Gakpo en Xavi heeft voorgelegd waarin hij en om de prijzen kan spelen en na een paar jaar een mooie stap kan maken en dat hij bereid is daarop te wachten.

Ik weet het niet hé, maar het kan goed zijn dat Vranckx geen zin heeft om bij Crystal Palace te gaan spelen en het fijn vindt om dicht bij huis met jongens als Bakayoko en Saibari te spelen. En anders voor zijn kans gaat bij Wolfsburg. Maargoed, dit is allemaal speculeren ;).
    Gomes92
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Chucky Lozano

Is deze man nu nog niet verkocht? Hopelijk komt er snel beweging, zodat we kunnen doorpakken op andere posities.
    Maax
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 24 Aug 2023, 12:42

Natuurlijk zal PSV gewoon netjes communiceren. Earnie zal niemand aan het lijntje houden want dat komt altijd wel als een boemerang terug. We zijn gewoon een nette club.

Wel denk ik dat PSV zich flink op de situatie verkeken heeft mbt Sangare. Letterlijk uit alles bleek dat PSV had verwacht dat ze Sangare meteen aan het begin van de window wel zouden verkopen. Rik berichtte aan het begin van de window al over "een snel vertrek wordt verwacht". Daarna diverse keren: "binnen nu en een aantal weken". Ook de zaakwaarnemer van Vranckx heeft al een aantal keer laten weten aan die transfertwitteraars dat een deal zo goed als rond is. Eindstand is Sangare nog steeds niet verkocht en is het nog afwachten of het wel gaat gebeuren.
    Helemaal eens. Ik hoor Rik en Marco al al sinds januari roepen dat er enorm veel interesse is in Ibi. PSV had waarschijnlijk nooit verwacht dat Ibi een week voor het sluiten van de markt hier nog was. Maargoed, het is toch afwachten en we hopen er maar op dat hij er volgende week bij de tweede pot in ieder geval nog bij is. Daarna kan je nog altijd kijken wat er gebeurd, maar ik zou niet in paniek ineens akkoord gaan met huur zonder verplichte optie of minder dan de clausule.
    60yearsofglory
    Ballenjongen

De transfer markt sluit op 1 september om 23.59 uur in Nederland vlgs KNVB. En niet 24 uur na wedstrijd tegen de Rangers .
    ComeOnPSV
    Vedette

60yearsofglory wrote: 24 Aug 2023, 13:01 De transfer markt sluit op 1 september om 23.59 uur in Nederland vlgs KNVB. En niet 24 uur na wedstrijd tegen de Rangers .
    Opvallend inderdaad! Transfermarkt.nl heeft het ook aangepast.

We lopen nu wel weer gelijk met Engeland etc.

https://www.transfermarkt.nl/statistik/transferfenster
    Teletubby
    Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 24 Aug 2023, 13:06
    60yearsofglory wrote: 24 Aug 2023, 13:01 De transfer markt sluit op 1 september om 23.59 uur in Nederland vlgs KNVB. En niet 24 uur na wedstrijd tegen de Rangers .
    Opvallend inderdaad! Transfermarkt.nl heeft het ook aangepast.

We lopen nu wel weer gelijk met Engeland etc.

https://www.transfermarkt.nl/statistik/transferfenster
    Oh dat is in ieder geval top. We hebben allemaal vorig jaar gezien dat die Engelse clubs opeens op de stoep kunnen staan met 40 miljoen en dan ben je gewoon kansloos. Nu het gelijk loopt en PSV al een vrijwel zekere deal heeft met Wolfsburg en Vranckx zou je op die laatste dag meteen als je de bevestiging van een vertrek van Sangare de deal rond kunnen maken met Wolfsburg.
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

Zie Nottingham niet meer komen van Sangaré.

SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

7Koentjuh7 wrote: 24 Aug 2023, 23:53 Zie Nottingham niet meer komen van Sangaré.
    In tegenstelling tot iedere andere vrouw? 🦵🏿🦵🏿🦵🏿
    ElTigre
    Meervoudig international

Rik meldt net in zijn bericht dat Nottingham nogsteeds aan het kijken is of het voldoende geld bij elkaar kan sprokkelen voor Sangaré
    trouwepsvfan
    Vedette

SKERLA wrote: 25 Aug 2023, 07:55
    7Koentjuh7 wrote: 24 Aug 2023, 23:53 Zie Nottingham niet meer komen van Sangaré.
    Vrouwen komen helemaal niet van grote piemels
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

trouwepsvfan wrote: 25 Aug 2023, 08:01
    SKERLA wrote: 25 Aug 2023, 07:55

Vrouwen komen helemaal niet van grote piemels
    Jij vindt die van Sangaré te groot?
    Standbeeld
    Mister PSV

7Koentjuh7 wrote: 24 Aug 2023, 23:53Zie Nottingham niet meer komen van Sangaré.
    Het is hopen op een topclub in paniek. Dat was het al, dus dat scheelt.
    Ittot
    Internationale topspeler

Honden zijn het daar. Wel de hoofdprijs betalen voor kabouter Timber, TBS'er Alvarez en Kudus maar niet voor Sangare.

Dat ze optiefen bij WHU met zo'n waardeloos bod.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    De Realist
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Ittot wrote: 25 Aug 2023, 12:02 Honden zijn het daar. Wel de hoofdprijs betalen voor kabouter Timber, TBS'er Alvarez en Kudus maar niet voor Sangare.

Hét verschil zit hem erin dat die spelers allemaal CL en/of WK gespeeld hebben en ook nog wat hebben laten zien, woensdag a.s. wordt daarom extra cruciaal.

On-topic: Sangaré is voor de deadline echt nog wel weg, clubs die hun nummer 1, 2 of 3 niet zien doorgaan.
    Bubba Gump
    Meervoudig international

Ik denk dat afgelopen dinsdag wel maakt dat we een miljoentje of 10 minder gaan krijgen voor dit bakbeest .
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik denk niet dat ze er bij PSV hetzelfde in zitten als de meeste hier. Als er morgen iemand richting die 30 miljoen gaat en je kunt gewoon de plannen uitrollen die je hebt liggen (Vranckx en een CV) dan heb je jezelf veel werk en zorgen bespaard in die laatste 2 a 3 dagen. Daarnaast kun je dan nog makkelijker de poot stijf houden mbt Bakayoko en als iemand hem wil dan betaalt ie die 7 miljoen waste op Sangaré maar erbij.

Het enige nadeel is dat Schouten wellicht nodig is als CV. En dan kun je Sangaré enkel nu verkopen na de wedstrijd. En wat als ie dan geblesseerd raakt.... ouch.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Leon77M
    ShovingNE2
    Site Admin

Ittot wrote: 25 Aug 2023, 12:02 Honden zijn het daar. Wel de hoofdprijs betalen voor kabouter Timber, TBS'er Alvarez en Kudus maar niet voor Sangare.

Goed lezen. WHU heeft het bod van 21,3 miljoen pond niet gedaan. Ze willen nu een bod doen NADAT Nottingham een bod van 21,3 deed.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Bossche bol
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    milansandro
    Legende

27,5 - 30 miljoen euro dan is het een done deal..
    Kom op WHU..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Drommels
    Bankzitter

Zou het dan toch dat na 1,5 jaar schreeuwende zaakwaarnemer hij zijn client dan toch voor 37,5 mil kan gaan verkopen?
  • These users thanked the author Drommels for the post:
    Kritischepsver
    Post Reply