Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
DC_PSV
Vedette

Kompany zit daar natuurlijk, dat zal vast een rol spelen. Maar ze mogen met het dubbele aankomen, 40mln en dan praten we.
#simplythebest
De Realist
Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 24 Aug 2023, 22:00 Ik zal het ergens van hem best apart vinden als hij gaat. Enige rechtsbuiten in de selectie, dus bijna een gegarandeerde basisplaats bij een titelkandidaat in de eredivisie. Zeker met het EK dat er aan komt. Het lijkt mij iig dat Burnley als wel gepolst heeft of hij open staat voor een overstap voordat de een bod doen.
Nou dat denk ik niet als ze denken dat ze bij de action aan het shoppen zijn.

Hebben ze een shirtje opgestuurd gekregen?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind het bedrag niet zo belangrijk maar eerder de vervanger. Als dat Summerville is dan kan het ook slecht uitpakken.
29.04.2007
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Teletubby wrote: 24 Aug 2023, 21:37
29.04.2007 wrote: 24 Aug 2023, 21:32

Lees anders m'n eerste zin even nog een keer. Ik zeg nergens dat hij voor 20 of 25 miljoen verkocht zou moeten worden. Ik leg alleen uit waarom ik dat bedrag geen schandalig en/of respectloos bod vind. Jij denkt daar anders over, prima.
Zijn waarde ligt op dit moment van de transferperiode gezien alle genoemde redenen gewoon op 35-40 miljoen met de kanttekening erbij dat PSV een vervanger moet kunnen halen. Dan is de helft bieden gewoon respectloos, Maargoed daar kunnen we natuurlijk in mening van verschillen inderdaad.
Ah oke. Gezien jouw redenen vind jij hem 35-40 miljoen waard. Gezien mijn redenen vind ik hem 25-30 miljoen waard. Eindstand volgens Teletubby; hij is dus gewoon 35-40 miljoen waard. :lol: Das hendig discussiëren ja, haha.

Persoonlijk vind ik hem zelfs maar amper 20 miljoen waard op dit moment. Tenminste, ik zou er zeker niet blij mee zijn als PSV nu een Bakayoko zou kopen voor 20 miljoen.
Maar dat betekent niet dat ik hem nu voor 20 miljoen zou verkopen. Door de hype moet hij meer op kunnen brengen, denk ik dat het uiteindelijk geen top-top speler gaat worden, maar uitsluiten moeten we dat natuurlijk ook niet doen en dus betaalt een club ook een stukje potentieel. Verder vind ik ook dat PSV hem alleen moet verkopen wanneer ze er daardoor zowel sportief als financieel op vooruit gaan; dus met de zekerheid dat er een minimaal gelijkwaardige, maar eigenlijk een betere, vervanger voor terug wordt gehaald. En dat zou m.i..vanaf een miljoen of 30 zeker moeten lukken (er sportief en financieel op vooruitgaan).
nilssonH
Moderator

Mooi moment voor een polletje, staat erop.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

Een heel mooi ijkpunt is de transfer van Jeremy Doku van Stade Rennais. Vandaag getransfereerd voor 60 miljoen naar City. 21 jaar en 14 interlands, waarin 2 goals.

Doku en Baka zijn ongeveer even oud, zelfde nationaliteit en even goed.
En dan denkt Burnley voor Baka te komen shoppen voor 20 miljoen :grin: . 60 miljoen it is.
Last edited by Tikkieterug on 24 Aug 2023, 22:16, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Tikkieterug for the post (total 2):
    JuanchoDribble
    Smeets14
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 24 Aug 2023, 22:02 Ik vind het bedrag niet zo belangrijk maar eerder de vervanger. Als dat Summerville is dan kan het ook slecht uitpakken.
    Ik zou denk ik best blij zijn met Summerville als vervanger.
    Ittot
    Internationale topspeler

Voor minder dan 40 niet doen.

Voor de duidelijkheid. Het gaat er niet om hoe goed hij is. Maar hoe goed hij in de markt staat. Dat moet je een optimaal benutten. Een jonge Belgische international met goede statistieken. Meerdere PL clubs hebben interesse, wij willen hem niet kwijt en we hebben het geld niet nodig.

Ajb een keer geen uitverkoop.

Minimaal 40.
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 4):
    Vanthaman18Zuc0YkhimRen Höek
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

De Realist wrote: 24 Aug 2023, 22:02
    danko-lazovic wrote: 24 Aug 2023, 22:00 Ik zal het ergens van hem best apart vinden als hij gaat. Enige rechtsbuiten in de selectie, dus bijna een gegarandeerde basisplaats bij een titelkandidaat in de eredivisie. Zeker met het EK dat er aan komt. Het lijkt mij iig dat Burnley als wel gepolst heeft of hij open staat voor een overstap voordat de een bod doen.
    Nou dat denk ik niet als ze denken dat ze bij de action aan het shoppen zijn.

Hebben ze een shirtje opgestuurd gekregen?
    Eérst betalen hè? Dan pas een shirtje 8)
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    De Realist
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 17 Aug 2023, 10:29
    Joepp12 wrote: 17 Aug 2023, 10:03 Wat zou een goede/haalbare vervanger zijn, mocht Bakayoko vertrekken? Moeten we dan denken aan Summerville waar eerder geruchten over rondgingen?
    Targetlijstje van mijn kant, op volgorde, maar Stewart flikt het toch altijd om de nummer 1 binnen te halen:
    1. Lozano
    2. Skov Olsen
    3. Summerville
    4. Pablo Solari
    5. Lukebakio
    6. Strefezza
    7. Silas
    Sulemana?
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Heruone
    Lid scoutingsteam

nilssonH wrote: 24 Aug 2023, 20:54
    PSVTOPOss wrote: 24 Aug 2023, 20:48CV moet sowieso komen dus die kan al vantevoren, Vranckx staat al klaar en waarom 2 buitenspelers als er 1 vertrekt?
    Tot de return van Rangers verwacht ik niks. Dus die CV vantevoren lijkt mij sterk. Vranckx zal dan inderdaad wel lukken. En twee buitenspelers omdat daar eigenlijk met de huidige bezetting al een speler bij moet, terwijl El Ghazi ook nog steeds kan vertrekken. Ik vind het bijzonder ambitieus om dit allemaal nog te verwachten, en vind het dan ook opvallend hoe makkelijk sommigen denken over een vervanger halen de laatste dagen.
    Er gebeuren natuurlijk wel vaak transfers in die laatste twee dagen die nooit uitkomen. Volgens mij hebben er in de laatste twee dagen namelijk regelmatig wat spelers in het Phillips stadion gezeten die uiteindelijk nooit getekend hebben om wat voor reden dan ook.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Joosth
    Vaste waarde in elftal

Zou Sinisterra niet een optie kunnen zijn als Bakayoko weg zou gaan?
    Josef Dettelbacher
    Legende

Tikkieterug wrote: 24 Aug 2023, 22:14 Een heel mooi ijkpunt is de transfer van Jeremy Doku van Stade Rennais. Vandaag getransfereerd voor 60 miljoen naar City. 21 jaar en 14 interlands, waarin 2 goals.

En dan denkt Burnley voor Baka te komen shoppen voor 20 miljoen :grin: . 60 miljoen it is.
    Ja, maar Stade Rennais heeft waarschijnlijk geen forum waarop 83% van de leden roept dat Doku er niets van kan.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Voijke
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Standbeeld
    Mister PSV

Joosth wrote: 24 Aug 2023, 22:23 Zou Sinisterra niet een optie kunnen zijn als Bakayoko weg zou gaan?
    Die speelt op links toch?
    Joosth
    Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 24 Aug 2023, 22:26
    Joosth wrote: 24 Aug 2023, 22:23 Zou Sinisterra niet een optie kunnen zijn als Bakayoko weg zou gaan?
    Kan ook prima van rechts komen.
    Daarnaast kan hij tijdens de wedstrijd af en toe ook wisselen van flank met Lang.
    Rikkert1234
    Vedette

Leeds mag geen spelers meer verhuren en kans lijkt me vrij miniem dat Leeds hem zou verkopen tegen een gunstige prijs
    Standbeeld
    Mister PSV

Joosth wrote: 24 Aug 2023, 22:27
    Standbeeld wrote: 24 Aug 2023, 22:26

Daarnaast kan hij tijdens de wedstrijd af en toe ook wisselen van flank met Lang.
    Lijkt mij een uitstekende optie dan, indien betaalbaar.
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

Josef Dettelbacher wrote: 24 Aug 2023, 22:24
    Tikkieterug wrote: 24 Aug 2023, 22:14 Een heel mooi ijkpunt is de transfer van Jeremy Doku van Stade Rennais. Vandaag getransfereerd voor 60 miljoen naar City. 21 jaar en 14 interlands, waarin 2 goals.

Ja, maar Stade Rennais heeft waarschijnlijk geen forum waarop 83% van de leden roept dat Doku er niets van kan.
    Ik las op hun forum het volgende: Bakayoko est un meilleur footballeur que Doku.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Heruone wrote: 24 Aug 2023, 22:20
    Sensation wrote: 17 Aug 2023, 10:29

Targetlijstje van mijn kant, op volgorde, maar Stewart flikt het toch altijd om de nummer 1 binnen te halen:
    1. Lozano
    2. Skov Olsen
    3. Summerville
    4. Pablo Solari
    5. Lukebakio
    6. Strefezza
    7. Silas
    Sulemana?
    Huren zonder koopoptie? Lijkt mij onbetaalbaar
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Theike
    Joosth
    Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 24 Aug 2023, 22:29
    Joosth wrote: 24 Aug 2023, 22:27

Lijkt mij een uitstekende optie dan, indien betaalbaar.
    Zou de uitwedstrijd in de Kuip alleen maar mooier maken 😉
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 24 Aug 2023, 22:31
    Heruone wrote: 24 Aug 2023, 22:20

Sulemana?
    Huren zonder koopoptie? Lijkt mij onbetaalbaar
    Zouden dat soort spelers niet afspraken/release clausules hebben? Summerville kost om die reden ook maar rond de 12 miljoen dacht ik.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

https://www.transfermarkt.nl/giovanni-r ... ler/504215

Geen idee hoe haalbaar, maar aangezien we op de Amerikaanse tour zijn zal het mij niet verbazen als daar een belletje naar uitgaat. Vorig seizoen maar 4 keer in de basis gestaan, dus zeker geen basisspeler.

Verder zal het mij niet verbazen als een Summevile en Skov Olsen op het lijstje staan.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Teletubby
    Nationale topspeler

Sensation wrote: 25 Aug 2023, 10:18
    228 followers, dat zal wel niet kloppen.
    ComeOnPSV
    Vedette

Liverpool en PSV kunnen het aardig stil houden. Dat hebben we gezien bij Gakpo.
    Post Reply