Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Los van hoe het voor PSV is, vind ik het wel echt super mooi voor die jongen zelf. Als bescheiden en rustige strikjesjongen via hard werken een gestage ontwikkeling doorgemaakt met als beloning de aandacht van zo ongeveer half Europa als de berichten kloppen. Mooi man.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Teletubby wrote: 25 Aug 2023, 10:19
Sensation wrote: 25 Aug 2023, 10:18
228 followers, dat zal wel niet kloppen.
En toch als ik zijn Posts even door scroll zit daar geen onzin tussen. Nooit echt de eerste brenger van het nieuws maar ook geen onzin berichten, dus wie weet. Alhoewel ik ook 30mil te weinig vind. Aan de andere kant is zijn theorie; Salah vertrekt niet nu maar na het seizoen, Baka wordt nu gekocht want FOMO, wordt aan PSV terugverhuurd en volgt Salah na dit seizoen op. Lijkt mij wat onrealistisch maar ergens een perfect scenario voor ons.
ruuddevil
Legende

Verkopen en dan een seizoen huren zie ik niet zitten. Ben je weer voor een andere club aan het opleiden. Het is nu kopen en wegwezen, of over een jaar kopen met het risico voor Liverpool dat de prijs dan veel hoger is. Als Baka gaat dan leiden wij wel weer iemand anders op op die positie.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
    Standbeeld29.04.2007
    Trixm
    Vedette

vergeet de bron check niet jongens, dit is toch obvious fake.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 3):
    GrasmatRikkert1234JoJo
    Saibari is underrated.
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Mag hopen dat ze de korting op Gakpo weer bij het bedrag van Bakayoko optellen als Liverpool het wordt. M.a.w. ik hoop dat als het echt tot een transfer komt voor minder dan 40 niet wordt gepraat. Niet met alle interesse en de betere financiële positie van PSV op dit moment vergeleken met de winter.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Trixm wrote: 25 Aug 2023, 10:32
    Heb ik gewoon gecheckt, komt niet echt met breakie breakie nieuws maar verkondigt ook geen onzinberichten qua transfers. Vandaar dat ik het de moeite waard vond om toch te plaatsen, maar niet dat ik er heilig in geloof dat het klopt nee.
    DC_PSV
    Vedette

• These users thanked the author DC_PSV for the post (total 2):
    De RealistLeon77M
    #simplythebest
    Standbeeld
    Mister PSV

Sensation wrote: 25 Aug 2023, 10:58
    Trixm wrote: 25 Aug 2023, 10:32

Heb ik gewoon gecheckt, komt niet echt met breakie breakie nieuws maar verkondigt ook geen onzinberichten qua transfers. Vandaar dat ik het de moeite waard vond om toch te plaatsen, maar niet dat ik er heilig in geloof dat het klopt nee.
    Gewoon plaatsen inderdaad. Was wel weer toe aan een nieuw gerucht. Mijn honger is weer even gestild. Op naar nieuwe geruchten. 8)
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Sensation
    El Sordo
    Vedette

Sensation is underrated.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Wanneer gaan we Al Hillal leegkopen? 8)
    Søren
    Meervoudig international

PSV laat zo’n beetje overal weten dat er vanaf 30 mln gepraat kan worden.
    Da’s veel geld voor een wisselvallig talent, maar PSV zet zichzelf daarmee ook gelijk weer buitenspel voor hogere biedingen gezien de huidige FOMO/hype.
    Hoe dan ook, zou mooi bedrag zijn, als PSV zijnde altijd doen.
    Heb alleen niet het idee dat Baka daar aan spelen toe gaat komen, heeft absoluut niet het niveau voor Liverpool, en daar eigenlijk niks te zoeken.
    Zou me nog steeds zeer verbazen als dit gerucht klopt.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

DC_PSV wrote: 25 Aug 2023, 11:01
    Haha ja de bal naar Sangaré tikken terwijl onze Veerman hem panklaar voor z'n voeten krijgt... Foutje van de zaak zullen we maar zeggen.
    Ex unitate vires
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

Haha ja de bal naar Sangaré tikken terwijl onze Veerman hem panklaar voor z'n voeten krijgt... Foutje van de zaak zullen we maar zeggen.
    Ex unitate vires
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tactisch is ie niet de slimste...Had hem idd moeten laten gaan zodat Joey hem kon nemen.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Qua corners heeft Bakayoko wel een betere trap dan Veerman
  • These users thanked the author Bossche bol for the post:
    SKERLA
    dePinhodeSouza

Fanatic-U-s wrote: 25 Aug 2023, 11:07
    Komen dit soort beslissingen ook terug in de statestiekjes van Ykhim en Sensation? :tear:
    grasveld
    Internationale topspeler

Dat is typisch Bakayoko. Hij heeft goede intenties. Maar hij doet maar wat. Soms lukt het, maar vaker niet.
  • These users thanked the author grasveld for the post (total 2):
    SKERLAGiveCup2day
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Bossche bol wrote: 25 Aug 2023, 11:10
    Qua corners heeft Bakayoko wel een betere trap dan Veerman
    Dit is dan ook weer waar. Cody had de beste. Net zoals Karlsson ook een hele goede corner neemt.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

grasveld wrote: 25 Aug 2023, 11:13 Dat is typisch Bakayoko. Hij heeft goede intenties. Maar hij doet maar wat. Soms lukt het, maar vaker niet.
    Het leven van een aanvaller...
    Ex unitate vires
    Standbeeld
    Mister PSV

dePinhodeSouza wrote: 25 Aug 2023, 11:10
    Fanatic-U-s wrote: 25 Aug 2023, 11:07

Komen dit soort beslissingen ook terug in de statestiekjes van Ykhim en Sensation? :tear:
    Komt meneer de hater weer aan. Bosz zal hem dit fragment ook wel laten zien hoor. Fouten maken mag, daar wordt hij alleen maar beter van. Niemand is perfect en tegenover één zo'n fout staan twee assists deze wedstrijd.
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 25 Aug 2023, 11:21

Komt meneer de hater weer aan. Bosz zal hem dit fragment ook wel laten zien hoor. Fouten maken mag, daar wordt hij alleen maar beter van. Niemand is perfect en tegenover één zo'n fout staan twee assists deze wedstrijd.
    En laten we ook niet vergeten dat het nog een jong talent is. Is eerder voor de leeuwen gegooid dan gewenst waardoor hij volgens mij wat harder beoordeeld wordt dan vergelijkbare talenten toen ze rond de 20 in PSV 1 stonden.
    dePinhodeSouza

Haha hater nog wel. Ik gun het Bakayoko van harte, speelde relatief goed afgelopen woensdag en hoop dat ie in de thuiswedstrijd 3 keer scoort en mij de mond snoert. Echter gaat er nog heel veel mis, net als dit fragment, waardoor ik mijn twijfels heb. Je mag spelers van PSV best een beetje kritisch benaderen, ookal heten ze geen Ramalho, Rosario, van Aanholt of Philip Max...
  • These users thanked the author dePinhodeSouza for the post:
    SKERLA
    JoJo
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Joey

Søren wrote: 25 Aug 2023, 11:07 PSV laat zo’n beetje overal weten dat er vanaf 30 mln gepraat kan worden.
    Da’s veel geld voor een wisselvallig talent, maar PSV zet zichzelf daarmee ook gelijk weer buitenspel voor hogere biedingen gezien de huidige FOMO/hype.
    Hoe dan ook, zou mooi bedrag zijn, als PSV zijnde altijd doen.
    Heb alleen niet het idee dat Baka daar aan spelen toe gaat komen, heeft absoluut niet het niveau voor Liverpool, en daar eigenlijk niks te zoeken.
    Zou me nog steeds zeer verbazen als dit gerucht klopt.
    Ik heb nog niemand van PSV zelf dit horen zeggen.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Komt meneer de hater-zegger weer aan...
    Je kan het blijkbaar erg moeilijk accepteren dat niet iedereen dezelfde mening heeft over Bakayoko als jij.

Over het algemeen vind ik je een erg goede en genuanceerde poster, maar als het over Bakayoko gaat verlies je al die goede eigenschappen.
    Standbeeld
    Mister PSV

SKERLA wrote: 25 Aug 2023, 11:30
    Komt meneer de hater-zegger weer aan...
    Je kan het blijkbaar erg moeilijk accepteren dat niet iedereen dezelfde mening heeft over Bakayoko als jij.

Over het algemeen vind ik je een erg goede en genuanceerde poster, maar als het over Bakayoko gaat verlies je al die goede eigenschappen.
    Klopt, ik ben Baka fan. :heart:
    Post Reply