Ik vind wel dat er een verschil is tussen kritisch zijn en je eigen spelers op iedere mogelijke manier afbranden. Bakayoko doet niet alles perfect, sterker nog, verre van zelfs. Maar we vergeten volgens mij af en toe dat het gastje pas 20 jaar is. Natuurlijk maakt zo'n speler fouten. Om dan iedere keer zijn fouten uit te vergroten vind ik ook niet echt fair.SKERLA wrote: ↑25 Aug 2023, 11:30Komt meneer de hater-zegger weer aan...Standbeeld wrote: ↑25 Aug 2023, 11:21
Komt meneer de hater weer aan. Bosz zal hem dit fragment ook wel laten zien hoor. Fouten maken mag, daar wordt hij alleen maar beter van. Niemand is perfect en tegenover één zo'n fout staan twee assists deze wedstrijd.
Je kan het blijkbaar erg moeilijk accepteren dat niet iedereen dezelfde mening heeft over Bakayoko als jij.
Over het algemeen vind ik je een erg goede en genuanceerde poster, maar als het over Bakayoko gaat verlies je al die goede eigenschappen.
Dat zoveel clubs interesse in hem hebben zegt toch ook wel wat? Kunnen we het op FOMO of hype gooien maar die hebben hele afdelingen die spelers bekijken dus als het echt alleen gebaseerd was op FOMO had er allang een no-go afgegeven geworden.