Chucky zie ik vaak voorbij komen, maar past hij in het gezochte profiel? Het is geen rechtsbuiten en op z'n best met ruimte voor zich, toch?
Johan Bakayoko
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Lozano heeft bij Napoli meer rechtsbuiten gespeeld dan anders. Vorig seizoen het gehele seizoen op RB. Op links stond namelijk Kvaratskhelia.
Ik vergelijk ze ook kwa niveau, en volgensmij kan je dat ook prima met elkaar vergelijken. Leeftijd is irrelevant in deze vergelijking.Ardbeg wrote: ↑25 Aug 2023, 14:53Ja, vergelijk hem anders met spelers van 4, 12, 4, 5, 5 en 10 jaar ouder.dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 14:44 Hij is geen categorie, Lang, de Jong, Veerman, Boscagli, Benitez.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja, dat vind je vast irrelevant. Als je een oneerlijke vergelijking wil maken. Da's hetzelfde dat jij bij mij komt werken en wordt beoordeeld op "minder goed dan ik" terwijl je 10 jaar minder ervaring hebt. Hoe is't?dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:00Ik vergelijk ze ook kwa niveau, en volgensmij kan je dat ook prima met elkaar vergelijken. Leeftijd is irrelevant in deze vergelijking.
Vind ik niet, ik vind ze (op het huidige niveau van Baka) vergelijkbaar. Baka scoort vergelijkbare g/a als Narsingh (en daar zitten 2 ongeloofelijke kutseizoenen van Narsingh bij). Lens scoort zelfs nog een heel stuk beter.Ykhim wrote: ↑25 Aug 2023, 15:12Vergelijkbaar met Lens en Narsingh? Hou op met me hoor. Hij is nu al beter dan die twee waren toen ze al jaren Eredivisie achter de rug hadden.dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 14:44En dat is precies het punt waar ik en jij van mening verschillen, ik beschouw Bakayoko niet tot categorie "dat soort talenten". Madueke en Malen beschouwde ik tot toptalenten, Bakayoko een categorie daaronder. "Categorie Bakayoko" mag in deze fase gewoon nog geen onbetwist basisspeler zijn bij een topclub (als je teminste een grotere kans wil op een landstitel en/of goede prestaties in Europa). "Categorie Bakayoko" (vergelijkbaar met categorie Narsingh of Lens) moet bij een PSV gewoon concurrentie hebben, en als ie beter is speelt Bakayoko. Hij is gewoon niet goed genoeg/talentvol genoeg om hem op dit moment als een onbetwiste basisspeler te zien. Hij is geen categorie, Lang, de Jong, Veerman, Boscagli, Benitez.
Last edited by dePinhodeSouza on 25 Aug 2023, 16:16, edited 1 time in total.
- DC_PSV
- Vedette
Maak d'r van wat je wilt maken (de o zo vermoeiende) Ardbeg. Als je (onbetwist) in de basis staat bij een topclub is leeftijd irrelevant. Dan moet je leveren, constant presteren en tactisch van een bepaald basis niveau zijn, Bakayoko is dat imo nog niet.Ardbeg wrote: ↑25 Aug 2023, 16:02Ja, dat vind je vast irrelevant. Als je een oneerlijke vergelijking wil maken. Da's hetzelfde dat jij bij mij komt werken en wordt beoordeeld op "minder goed dan ik" terwijl je 10 jaar minder ervaring hebt. Hoe is't?dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:00
Ik vergelijk ze ook kwa niveau, en volgensmij kan je dat ook prima met elkaar vergelijken. Leeftijd is irrelevant in deze vergelijking.
Even een persoonlijke noot, lees de gehele discussie terug, of leer fatsoenlijk begrijpend lezen, of houd je gewoon buiten de discussie. Je slaat weer wartaal uit waaruit blijkt dat je niet de gehele discussie hebt gevolgd of begrijpt. Erg vermoeiend dat jij dan weer allerlei insinuaties doet.
Last edited by dePinhodeSouza on 25 Aug 2023, 16:20, edited 1 time in total.
- These users thanked the author dePinhodeSouza for the post:
- milansandro
- DonyellMalen
- Legende
Was al een clubrecord geweest. Die gaan nooit minimaal 35 betalen natuurlijk. En dat zou ik al net te weinig vinden.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dus omdat ik het niet met je eens ben en het overduidelijk is dat je spelers met veel meer jaren ervaring niet moet vergelijken met een jong talent, moet je weer persoonlijk beginnen? Netjes jongen, applaus Zoek het uit man.dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:13Maak d'r van wat je wilt maken (de o zo vermoeiende) Ardbeg. Als je (onbetwist) in de basis staat bij een topclub is leeftijd irrelevant. Dan moet je leveren, constant presteren en tactisch van een bepaald basis niveau zijn, Bakayoko is dat imo nog niet.
Even een persoonlijke noot, lees de gehele discussie terug, of leer fatsoenlijk begrijpend lezen, of houd je gewoon buiten de discussie. Je slaat weer wartaal uit waaruit blijkt dat je niet de gehele discussie hebt gevolgd of begrijpt. Erg vermoeiend dat jij dan weer allerlei insinuaties doet.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Hij heeft al meer geleverd dan Lang, moeten we die ook maar voor een fooitje de deur uit sturen en een nieuwe linksbuiten halen?dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:13Maak d'r van wat je wilt maken (de o zo vermoeiende) Ardbeg. Als je (onbetwist) in de basis staat bij een topclub is leeftijd irrelevant. Dan moet je leveren, constant presteren en tactisch van een bepaald basis niveau zijn, Bakayoko is dat imo nog niet.
Je hebt de discussie dus niet gevolgd of je begrijpt 'm niet, prima.Ardbeg wrote: ↑25 Aug 2023, 16:24Dus omdat ik het niet met je eens ben en het overduidelijk is dat je spelers met veel meer jaren ervaring niet moet vergelijken met een jong talent, moet je weer persoonlijk beginnen? Netjes jongen, applaus Zoek het uit man.dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:13
Maak d'r van wat je wilt maken (de o zo vermoeiende) Ardbeg. Als je (onbetwist) in de basis staat bij een topclub is leeftijd irrelevant. Dan moet je leveren, constant presteren en tactisch van een bepaald basis niveau zijn, Bakayoko is dat imo nog niet.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja want je bent oh zo complex Hoppa, op negeer. Geen zin in.dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:25Je hebt de discussie dus niet gevolgd of je begrijpt 'm niet, prima.
Je weet dat Lang hier pas 5 wedstrijden heeft gespeeld en geblesseerd is geweest. Verder vind ik 30/35 miljoen bepaalt geen fooi...VTheMan wrote: ↑25 Aug 2023, 16:24Hij heeft al meer geleverd dan Lang, moeten we die ook maar voor een fooitje de deur uit sturen en een nieuwe linksbuiten halen?dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:13
Maak d'r van wat je wilt maken (de o zo vermoeiende) Ardbeg. Als je (onbetwist) in de basis staat bij een topclub is leeftijd irrelevant. Dan moet je leveren, constant presteren en tactisch van een bepaald basis niveau zijn, Bakayoko is dat imo nog niet.
- VTheMan
Bakayoko heeft dit seizoen toch ook pas 5/6 wedstrijden gespeeld?dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:27Je weet dat Lang hier pas 5 wedstrijden heeft gespeeld en geblesseerd is geweest. Verder vind ik 30/35 miljoen bepaalt geen fooi...
Daarom een beetje te vroeg om daar zware conclussies over te trekken. Ik neem in mijn beeld ook de Bakayoko van vorig seizoen mee. Die kwam toen nog zwaar te kort, hij heeft stappen gemaakt, maar imo nog steeds niet het niveau dat we als basisspeler moeten nastreven. Jij vind van wel, dat mag.VTheMan wrote: ↑25 Aug 2023, 16:27Bakayoko heeft dit seizoen toch ook pas 5/6 wedstrijden gespeeld?dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:27
Je weet dat Lang hier pas 5 wedstrijden heeft gespeeld en geblesseerd is geweest. Verder vind ik 30/35 miljoen bepaalt geen fooi...
- VTheMan
Klopt, ik heb heel veel vertrouwen in deze jongen. En ik denk dat hij voor een veel hoger bedrag dan de bedragen die nu in de media worden genoemd ons gaat verlaten. Zeker als we CL kunnen halen en hij zich op een nog hoger niveau kan laten zien.( Ik denk dat zijn kwaliteiten veel beter tot uiting gaan komen tegen ploegen die wel de bal willen hebben.)dePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 16:32Daarom een beetje te vroeg om daar zware conclussies over te trekken. Ik neem in mijn beeld ook de Bakayoko van vorig seizoen mee. Die kwam toen nog zwaar te kort, hij heeft stappen gemaakt, maar imo nog steeds niet het niveau dat we als basisspeler moeten nastreven. Jij vind van wel, dat mag.
Jazeker, maar mijn prioriteit als PSV fan is kampioen worden, en die is een stuk groter met een betere rechtsbuiten.
Hij kan als eerste invaller/3e buitenspeler ook nog genoeg minuten maken en zichzelf ontwikkelen hoor, hij ondervind dan alleen wat meer concurrentie, en als ie beter is als zn concurrent speelt Bakayoko.
-
Er zijn hier mensen die compleet doorslaan in Baka verheerlijking en hem 100mln waard vinden.Standbeeld wrote: ↑25 Aug 2023, 12:09Nou ja, even serieus dan: ik vind het wel wat kansloos ja om na zo'n tweet als een duveltje uit een doosje te komen en dan een cynische oneliner te posten als iets in de trant van: staat dit ook in de statistieken van Ykhim en Sensation? Volgens mij is juist data objectief. Uit de data kan je opmaken dat Baka heel goed bezig is, maar dat er ook nog wel wat werk aan de winkel is. Daarnaast speelde Baka verder een degelijke pot en verzorgde hij twee assists. Dus met zijn reactie vind ik hem uiteindelijk aardig in de buurt komen van een hater.SKERLA wrote:
Klopt, ik ben Baka fan.
Dus dan is iedereen die het niet is een 'hater' kennelijk.
Dan mag je best een beetje tegengas geven toch?
Baka is nl geen buitencategorie, en zal dat ook nooit worden, de rood-witte bril tast bij velen blijkbaar de realiteitszin nogal aan.
Die klutsbal met Veerman is nou juist geen toevalligheid, maar zegt alles over zijn voetbalintelligentie, en handelingssnheid.
Maar “haten”, nou nou…
Baka is een hele leuke kerel, en voor PSV qua niveau een leuke gozer om erbij te hebben, hartstikke blij mee.
Voorlopig gewoon een talent wat alles nog te bewijzen heeft, en als we een fatsoenlijke rechtsbuiten hadden gehad zou ie gewoon 80 minuten per wedstrijd op de bank zitten.
Niks mis mee ook op zijn leeftijd.
Maar laten we wel ff normaal blijven doen met z’n allen.
-
- Bankzitter
Bakayoko is met afstand de speler waarvan of de helft van de supporters het talent niet goed van inschat / niet ziet. Of de helft hem flink aan het overschatten is.
Maar hem "vergelijkbaar vinden aan narsingh " is gewoon pure onzin. Die jongen heeft net 1 heel seizoen 1e elftal erop zitten terwijl Narsingh al 4 jaar 1e elftal ervaring had. Leeftijdtechnisch gezien was narsingh ook ouder.
Bakayoko moet 1 ding vooral ontwikkelen en dat is diep gaan zonder bal. Hij wil veel te veel de bal in de voeten hebben terwijl ie met rechterschouder in de verdediger hangt.
Buiten spelers moeten niet met hun rug naar het doel voetballen, daar hebben we Luuk voor.
Maar hem "vergelijkbaar vinden aan narsingh " is gewoon pure onzin. Die jongen heeft net 1 heel seizoen 1e elftal erop zitten terwijl Narsingh al 4 jaar 1e elftal ervaring had. Leeftijdtechnisch gezien was narsingh ook ouder.
Bakayoko moet 1 ding vooral ontwikkelen en dat is diep gaan zonder bal. Hij wil veel te veel de bal in de voeten hebben terwijl ie met rechterschouder in de verdediger hangt.
Buiten spelers moeten niet met hun rug naar het doel voetballen, daar hebben we Luuk voor.
-
- Lid scoutingsteam
Oproepen dat mensen normaal moeten blijven doen, maar wel zelf compleet doorslaan om een punt te moeten maken. Niemand vindt hem 100 miljoen waard en hooguit een zeer zeldzame uitzondering heeft hem misschien buitencategorie genoemd. Lekker overdreven dus.Søren wrote: ↑25 Aug 2023, 17:11Er zijn hier mensen die compleet doorslaan in Baka verheerlijking en hem 100mln waard vinden.
Baka is nl geen buitencategorie, en zal dat ook nooit worden, de rood-witte bril tast bij velen blijkbaar de realiteitszin nogal aan.
Die klutsbal met Veerman is nou juist geen toevalligheid, maar zegt alles over zijn voetbalintelligentie, en handelingssnheid.
Maar “haten”, nou nou…
Baka is een hele leuke kerel, en voor PSV qua niveau een leuke gozer om erbij te hebben, hartstikke blij mee.
Voorlopig gewoon een talent wat alles nog te bewijzen heeft, en als we een fatsoenlijke rechtsbuiten hadden gehad zou ie gewoon 80 minuten per wedstrijd op de bank zitten.
100 miljoen is inderdaad wel het meest uiterste geval, maar in dit topic is inderdaad de vergelijking met de Antony transfer ook aan de orde gekomen...Ykhim wrote: ↑25 Aug 2023, 17:46Oproepen dat mensen normaal moeten blijven doen, maar wel zelf compleet doorslaan om een punt te moeten maken. Niemand vindt hem 100 miljoen waard en hooguit een zeer zeldzame uitzondering heeft hem misschien buitencategorie genoemd. Lekker overdreven dus.Søren wrote: ↑25 Aug 2023, 17:11Er zijn hier mensen die compleet doorslaan in Baka verheerlijking en hem 100mln waard vinden.
Maar “haten”, nou nou…
- Hatseflats
- Vedette
Ook door 1 iemand zeker? Ga zo door, jongendePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 17:53100 miljoen is inderdaad wel het meest uiterste geval, maar in dit topic is inderdaad de vergelijking met de Antony transfer ook aan de orde gekomen...
Misschien zelfs wel door 2Hatseflats wrote: ↑25 Aug 2023, 17:57Ook door 1 iemand zeker? Ga zo door, jongendePinhodeSouza wrote: ↑25 Aug 2023, 17:53
100 miljoen is inderdaad wel het meest uiterste geval, maar in dit topic is inderdaad de vergelijking met de Antony transfer ook aan de orde gekomen...
Last edited by dePinhodeSouza on 25 Aug 2023, 17:59, edited 1 time in total.
- Hatseflats
- Vedette
Ok