Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
loginnaam
Internationale topspeler

SKERLA wrote: 26 Aug 2023, 10:11 Met het risico dat het forum straks onbereikbaar wordt, gooi ik er de volgende stelling uit, gewoon omdat het kan:

Met het aantrekken van Dest, de terugkeer op het trainingsveld van Obispo en de interesse in een linksback is een nieuwe CV niet meer prioriteit.

Voor:
We hebben straks, indien we met Dest en Aanholt gaan spelen, 4 CV's, keurig verdeeld over links en rechts.
Met Sambo, een nieuwe linksback en later eventueel Mauro zijn alle posities in de verdediging dubbel bezet.

Tegen:
Als we blijven spelen met drie CV's in de opbouw hebben we onderbezetting.
Bovendien is een kwaliteitsinjectie hier wel gewenst.
Interesse in een linksback? Welke interesse in een linksback?
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Gakpo

Schouten en Veerman zijn zekerheidjes op het middenveld. Het beste is als Ibi verkocht wordt. Hij is niet geschikt als de meest vooruitgeschoven middenvelder. Daarvoor is iemand met meer creativiteit nodig en vooral ook scorend vermogen. Saibari zou kunnen, al moet hij wel leren schieten. Van Tillman kan ik nog weinig zeggen. 90 minuten gespeeld met de reserves, maar nog niet in PSV1.
ruuddevil
Legende

Saibari is geen 10 jongens, laat het gaan. Het is een 8.
Teletubby
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 26 Aug 2023, 12:03
René1978 wrote: 26 Aug 2023, 11:59Als je maximaal een 6 bent, kun je nooit een 7+ zijn.
Oh jawel, vrouwen in de kroeg door middel van de befaamde pilsbril. :mrgreen:
Of door het welbekende "cheerleader effect"
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

loginnaam wrote: 26 Aug 2023, 12:30
SKERLA wrote: 26 Aug 2023, 10:11 Met het risico dat het forum straks onbereikbaar wordt, gooi ik er de volgende stelling uit, gewoon omdat het kan:

Met het aantrekken van Dest, de terugkeer op het trainingsveld van Obispo en de interesse in een linksback is een nieuwe CV niet meer prioriteit.

Voor:
We hebben straks, indien we met Dest en Aanholt gaan spelen, 4 CV's, keurig verdeeld over links en rechts.
Met Sambo, een nieuwe linksback en later eventueel Mauro zijn alle posities in de verdediging dubbel bezet.

Tegen:
Als we blijven spelen met drie CV's in de opbouw hebben we onderbezetting.
Bovendien is een kwaliteitsinjectie hier wel gewenst.
Die Braziliaan van onze Braziliaanse ambassadeur.
Last edited by SKERLA on 26 Aug 2023, 12:39, edited 1 time in total.
Bosz
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

René1978 wrote: 26 Aug 2023, 11:59
RIO wrote: 26 Aug 2023, 09:47 Saibari is maximaal een 6je. Af en toe een 7+.
Als je maximaal een 6 bent, kun je nooit een 7+ zijn.
Ben het daar overigens niet mee eens. Saibari levert voortdurend en heeft met 2 assists, 1 doelpunt en een zeer belangrijk overstapje ook een heel behoorlijk rendement.
Fair enough! Ik ben fan van Izzy hoor, hoop dat ie minimaal 10 goals maakt en 10 assists geeft dit seizoen. Maar ik vrees het ergste.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    René1978
    RIO
    Legende

SKERLA wrote: 26 Aug 2023, 12:39
    loginnaam wrote: 26 Aug 2023, 12:30

Hey S K E L E R A AR, ik snap er de ballen van. Doe es normaal schrijven.
    SKERLA
    Legende

RIO wrote: 26 Aug 2023, 12:40

Zoek het zelf maar uit, LIO!
    RIO
    Legende

SKERLA wrote: 26 Aug 2023, 12:42

Zoek het zelf maar uit, LIO!
    Dikke LIO in je LEET.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Brunsfield
    Trixm
    Vedette

grasveld wrote: 26 Aug 2023, 12:03 Ik denk dat Bosz er lak aan heeft om 30 miljoen op de bank te zetten. Volgens mij heeft hij in het verleden wel vaker 'onlogische' beslissingen genomen. Kampioen worden is het grote doel waarvoor alles moet wijken. En als dat betekent dat Sangare (individueel inderdaad een goede speler) op de bank plaats moet nemen, denk ik niet dat hij dat zal nalaten.

Maar goed, let's agree to disagree. Verschillende inzichten over de kwaliteiten van Sangare. Een deel op het forum hier vind hem een van de beste middenvelders van de 21e eeuw, en een ander deel (waaronder ik) slaat hem iets minder hoog aan.

Ik denk wel dat we we allemaal op gerekend hadden dat Sangare inmiddels wel verkocht zou zijn. Maar in Europa staat hij er denk ik ook wat minder op dan ons beeld van hem hier op het forum.
    Bosz en Stewart zijn met een langetermijnvisie bezig. Die heeft daar helemaal geen lak aan, het bepaalt namelijk ook het transfer budget voor volgend jaar. Als Sangare geen basisspeler is onder Bosz zal PSV een bod van nottingham op Sangare nog wel gaan accepteren. Op de bank zetten zou absurd zijn.
    Saibari is underrated.
    Juancho
    Mister PSV

Ik weet niet hoor maar volgens mij moet elke speler gewoon presteren. Ongeacht je Sangare, Benitez, de Jong of wie dan ook heet... Doe je dat niet en is je concurrent beter.. jammer dan. Als Ibi alsnog blijft ligt het natuurlijk in de verwachting dat hij met Veerman en Schouten gaat spelen, maar er zitten hongerige wolven op de bank natuurlijk. Alleen maar goed. Misschien juist voor Sangare, dat hij ook concurrentie voelt en weet dat hij stabieler moet zijn en dat die slaap/slappe momenten er echt uit moeten.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    grasveld
    Internationale topspeler

Trixm wrote: 26 Aug 2023, 13:19 Bosz en Stewart zijn met een langetermijnvisie bezig. Die heeft daar helemaal geen lak aan, het bepaalt namelijk ook het transfer budget voor volgend jaar. Als Sangare geen basisspeler is onder Bosz zal PSV een bod van nottingham op Sangare nog wel gaan accepteren. Op de bank zetten zou absurd zijn.
    Als Bosz denkt dat PSV zonder Sangare beter voetbalt, dan zal hij hem niet opstellen. Jij denkt dat Sangare sowieso speelt, ongeacht de situatie. Ik denk er anders over. Fair enough. We gaan snel genoeg zien wat er gaat gebeuren.

Ik hoop dat hij gewoon vertrekt. Al zal het wel een klote situatie zijn m.b.t. timing wedstrijd en een eventuele vervanger. Het gaat een heet weekje worden.
    Thoresen
    Nationale topspeler

Zolang Sterwart maar niet van zulke uitspraken doet vind ik alles best.
    Tijn
    Internationale topspeler

Was volgens mij een gerucht over een Braziliaanse Joao Vinicius, linksback, die als zaakwaarnemer Gomes heeft
  • These users thanked the author Tijn for the post:
    RIO
    Lichtstadd
    Bankzitter

Nassoh, Antonisse en Fofana kunnen de club komende week nog verlaten. Zou ik echt zonde vinden in het geval van Nassoh.
    SKERLA
    Legende

Lichtstadd wrote: 26 Aug 2023, 14:49 Nassoh, Antonisse en Fofana kunnen de club komende week nog verlaten. Zou ik echt zonde vinden in het geval van Nassoh.
    Verhuur wellicht?
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Heeft nog een contract voor 1 jaar. Zal wel een verhuur + verlengen of verkoop + flink doorverkoop zijn.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Hopelijk verhuur van Nassoh. Een van de weinige spelers van Jong die het niveau een beetje kan bijbenen.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Joenepsv
    SKERLA
    Legende

Heruone wrote: 26 Aug 2023, 14:52 Heeft nog een contract voor 1 jaar. Zal wel een verhuur + verlengen of verkoop + flink doorverkoop zijn.
    Oh, een jaar nog maar! Ik zou het toch wel jammer vinden als hij niet verlengt.
    PCMVB
    Lid 2e elftal

Als Vranckx was gekomen ipv Sangaré dan hadden we ook geen echte 10 gehad. Een middenveld Schouten, Veerman en Sangaré kan volgens mij prima werken. Veerman kan nog wel tot 10 doelpunten komen, Sangaré 5 gok ik. Dus qua doelpunten zullen de aanvallers er wel 10 extra moeten maken om het middenveld te compenseren.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

SKERLA wrote: 26 Aug 2023, 14:57
    Heruone wrote: 26 Aug 2023, 14:52 Heeft nog een contract voor 1 jaar. Zal wel een verhuur + verlengen of verkoop + flink doorverkoop zijn.
    Hij staat niet per se bekend als een jongen die extreem talentvol is en hij zijn perspectief op het 1e is ook niet bepaald heel groot. Prima spelertje overigens momenteel. Denk dat hij voor best veel ED clubs stiekem een prima aanwinst zou zijn. Maar PSV heeft op zijn positie natuurlijk een aantal talenten met een grotere upside rondlopen.

Ik zou het betwijfelen of hij verlengt. Idealiter is het verlengen en verhuren uiteraard (net als met Sambo vorig jaar).
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Juancho
    Mister PSV

PCMVB wrote: 26 Aug 2023, 14:58 Als Vranckx was gekomen ipv Sangaré dan hadden we ook geen echte 10 gehad. Een middenveld Schouten, Veerman en Sangaré kan volgens mij prima werken. Veerman kan nog wel tot 10 doelpunten komen, Sangaré 5 gok ik. Dus qua doelpunten zullen de aanvallers er wel 10 extra moeten maken om het middenveld te compenseren.
    En één en ander wordt gecompenseerd als we een stuk of 10 minder tegengoals krijgen dit seizoen :mrgreen: ;)
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Lichtstadd
    Bankzitter

Heruone wrote: 26 Aug 2023, 15:04
    SKERLA wrote: 26 Aug 2023, 14:57

Hij staat niet per se bekend als een jongen die extreem talentvol is en hij zijn perspectief op het 1e is ook niet bepaald heel groot. Prima spelertje overigens momenteel. Denk dat hij voor best veel ED clubs stiekem een prima aanwinst zou zijn. Maar PSV heeft op zijn positie natuurlijk een aantal talenten met een grotere upside rondlopen.

Ik zou het betwijfelen of hij verlengt. Idealiter is het verlengen en verhuren uiteraard (net als met Sambo vorig jaar).
    Hij heeft vooral pech dat met Babadi een toptalent op dezelfde positie speelt en nu voorrang krijgt. In andere jaren was een speler als Nassoh al een tijdje aangesloten bij 1 ben ik van overtuigd.
    Joenepsv
    Legende

Lichtstadd wrote: 26 Aug 2023, 14:49 Nassoh, Antonisse en Fofana kunnen de club komende week nog verlaten. Zou ik echt zonde vinden in het geval van Nassoh.
    Peersman mag ook nog verhuurd worden.

Wat Nassoh betreft, zou ik altijd zijn contract openbreken en hem een jaar verhuren. Hele fijne speler die nog lang niet zijn plafond heeft bereikt.

Antonisse heb ik nooit iets in gezien. Blinkt nergens in uit hoewel hij het bij Emmen best aardig heeft gedaan. Dat is dan ook meteen zijn niveau.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

For what its worth. Denk dat we die ook wel kunnen wegstrepen.

Benieuwd of Elvedi in the picture zou zijn. Heb 'm al zo vaak genoemd hier, maar BMG lijkt nog steeds nadrukkelijk op een transfer in te zetten, terwijl er tot op heden nog niemand voor gekomen is.

Of wellicht deze naam: Tosin Adarabioyo. Mvogoat kwam daar laatst mee aanzetten. Goede sterke PL verdediger van 1.96 die bovendien rete snel is en prima aan de bal. Ziet er uit als iemand met het perfecte template voor Bosz-ball die de verdediging mooi kan aanvullen. Heeft nog een 1 jaar contract. Zal wel wat moeten kosten. Er was sprake van dat hij naar Monaco zou gaan, maar die deal lijkt nu geklapt te zijn.

https://www.transfermarkt.nl/tosin-adar ... ler/258878

• These users thanked the author Heruone for the post:
    mateja
    Post Reply