En Ramalho? Voordeel van een van deze twee lijkt me dat ze, zoals je zegt, het spel van Schmidt kennen, ervaring brengen en, in het geval van Berisha, ook de nodige pit. Een ander voordeel is dan dat je wellicht flink kunt uitpakken voor die andere positieSensation wrote: ↑04 Mar 2021, 15:14Ja hmm mweh, blijf Valon Berisha altijd wel interessant vinden, maar het is meer iemand die vooral ervaring kan brengen dan iemand die echt significant beter is dan wat we nu hebben. Wel heel erg goed in het pressingspel van Schmidt en goed in de verticale passing. Wat dat betreft wel een verbetering dan wat we nu hebben, vooral ook omdat hij daar ervaring in heeft, Götze laat zien hoe belangrijk die slimheid is.Heruone wrote: ↑04 Mar 2021, 15:05 Ik ken hem verder niet heel goed, maar zijn stats zijn wel promising. Zover ik zo snel zie op beelden lijkt het een beetje op Yannick Gerhardt, waar PSV in de winterstop ook aan gelinkt is. Praktisch gezien gewoon een type speler Ryan Thomas maar dan paar niveautjes beter. Wellicht dat anderen meer over Berisha kunnen vertellen. @Sensation volgt volgens mij het Oostenrijkse voetbal wel redelijk als ik zijn Szoboszlai odes serieus moet nemen
Ik blijf me afvragen hoe Schmidt over van Ginkel denkt. Vind hem ook nog wel echt een geschikte optie, mits hij topfit wordt en blijft. Ik vraag me ook af in hoeverre hij dat momenteel is eigenlijk.
Veerman is heel interessant. Technisch echt heel goed. Maar als je hem gister hebt zien spelen, kan je eigenlijk niets anders dan concluderen dat dat iig niet de middenvelder is die overall geschikt is om in die double-pivot te spelen. Daarvoor is hij op bepaalde facetten teveel een labiliteit.
Interessante spelers
- El Sordo
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik hoop ook dat we iets hoger mikken dan Berisha. Berisha is vooral een nuttige speler. Ik zie graag echt een leider.Sensation wrote: ↑04 Mar 2021, 15:14Ja hmm mweh, blijf Valon Berisha altijd wel interessant vinden, maar het is meer iemand die vooral ervaring kan brengen dan iemand die echt significant beter is dan wat we nu hebben. Wel heel erg goed in het pressingspel van Schmidt en goed in de verticale passing. Wat dat betreft wel een verbetering dan wat we nu hebben, vooral ook omdat hij daar ervaring in heeft, Götze laat zien hoe belangrijk die slimheid is.Heruone wrote: ↑04 Mar 2021, 15:05 Ik ken hem verder niet heel goed, maar zijn stats zijn wel promising. Zover ik zo snel zie op beelden lijkt het een beetje op Yannick Gerhardt, waar PSV in de winterstop ook aan gelinkt is. Praktisch gezien gewoon een type speler Ryan Thomas maar dan paar niveautjes beter. Wellicht dat anderen meer over Berisha kunnen vertellen. @Sensation volgt volgens mij het Oostenrijkse voetbal wel redelijk als ik zijn Szoboszlai odes serieus moet nemen
Ik blijf me afvragen hoe Schmidt over van Ginkel denkt. Vind hem ook nog wel echt een geschikte optie, mits hij topfit wordt en blijft. Ik vraag me ook af in hoeverre hij dat momenteel is eigenlijk.
Veerman is heel interessant. Technisch echt heel goed. Maar als je hem gister hebt zien spelen, kan je eigenlijk niets anders dan concluderen dat dat iig niet de middenvelder is die overall geschikt is om in die double-pivot te spelen. Daarvoor is hij op bepaalde facetten teveel een labiliteit.
Zo'n type. Godver, wat mis ik dit:
- Hatseflats
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik zou zelf niet weten waarom je hem zou halen terwijl je voor peanuts iemand als Micky vd Ven kan oppikken. Die kan in zijn rol groeien bij PSV terwijl een ervaren centrale verdediger (die nog moet komen) de honneurs waarneemt en Teze/Boscagli onder zijn hoede neemt.
-
- Lid scoutingsteam
Prima voetballer. Blij dat hij er is.
Nu stappen maken in doelpunten en diepte passing. In de diepte iemand wegsteken lukte hem bij Toulouse regelmatig met een boogballetje. Zijn nauwkeurigheid in passes die aankomen is al enorm verbeterd.
- Ailon
- Vedette
Van juistem.Ardbeg wrote: ↑04 Mar 2021, 16:51 Ik zou zelf niet weten waarom je hem zou halen terwijl je voor peanuts iemand als Micky vd Ven kan oppikken. Die kan in zijn rol groeien bij PSV terwijl een ervaren centrale verdediger (die nog moet komen) de honneurs waarneemt en Teze/Boscagli onder zijn hoede neemt.
In de eredivisie loopt niet veel rond wat bij PSV direct van toegevoegde waarde zou kunnen zijn.
Van de Ven is er daar - op termijn - wel eentje van en dan ook nog op een positie waar er toch sprake is van schaarste.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ailon wrote: ↑04 Mar 2021, 20:59Van juistem.Ardbeg wrote: ↑04 Mar 2021, 16:51 Ik zou zelf niet weten waarom je hem zou halen terwijl je voor peanuts iemand als Micky vd Ven kan oppikken. Die kan in zijn rol groeien bij PSV terwijl een ervaren centrale verdediger (die nog moet komen) de honneurs waarneemt en Teze/Boscagli onder zijn hoede neemt.
In de eredivisie loopt niet veel rond wat bij PSV direct van toegevoegde waarde zou kunnen zijn.
Van de Ven is er daar - op termijn - wel eentje van en dan ook nog op een positie waar er toch sprake is van schaarste.
Maar dan ook echt iemand die nu al echt dingen laat zien waar van je denkt "holy shit"
- Ailon
- Vedette
Ik vind zijn positionering en anticipatievermogen boven gemiddeld van wat ik van hem gezien heb (tegen PSV en FC Eindhoven)
Als hij nog wat wint aan duelleerkracht en handelingssnelheid dan zou ik de gok in de basis naast een meer ervaren kracht , centraal in de verdediging, wel met hem aandurven.
Bovendien hebben we dan een multi-functionele verdediger. Zoals Teze goed uit de voeten kan als rechtervleugelverdediger, zo kan van de Ven dat op links
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Nog maar eens een suggestie: Marek Hamsik. Na jaren voor Napoli te hebben gespeeld, naar China gegaan en daar nu 2 jaar gespeeld. Vertrekt daar per direct en gaat tot einde seizoen bij Göteborg tekenen. Vanaf volgend seizoen dus weer transfervrij. Inmiddels 33, kan zijn huidig niveau niet inschatten, want ik kijk niet naar de Chinese competitie, maar zou dus naast Sangare een hoop kwaliteit en ervaring kunnen toevoegen aan onze jonge, talentvolle groep. En dan heb je een speler op die positie die ook doelpunten kan maken. Je zou in ieder geval zeggen dat wij op z'n minst hetzelfde salaris op zouden kunnen hoesten als een Göteborg.
- Ardbeg
- Mister PSV
Heel goede suggestie maar had hem liever 3,4 jaar terug zien komen. Ik vind 33 te oud. Die kan je binnen no-time weer vervangen..Jwoeloe wrote: ↑05 Mar 2021, 16:28 Nog maar eens een suggestie: Marek Hamsik. Na jaren voor Napoli te hebben gespeeld, naar China gegaan en daar nu 2 jaar gespeeld. Vertrekt daar per direct en gaat tot einde seizoen bij Göteborg tekenen. Vanaf volgend seizoen dus weer transfervrij. Inmiddels 33, kan zijn huidig niveau niet inschatten, want ik kijk niet naar de Chinese competitie, maar zou dus naast Sangare een hoop kwaliteit en ervaring kunnen toevoegen aan onze jonge, talentvolle groep. En dan heb je een speler op die positie die ook doelpunten kan maken. Je zou in ieder geval zeggen dat wij op z'n minst hetzelfde salaris op zouden kunnen hoesten als een Göteborg.
- SomaQan
- Nationale topspeler
Guus Til? Kan een goal maken zit nu weer op de bank te verpieteren bij Freiburg. Zou dat misschien een optie zijn als 12de man voor volgend seizoen? We missen in de breedte ook scorende vermogen als een paar basisspelers afvallen door blessures.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Mwah. Als ie overal op de bank beland moet je je afvragen of je veel aan PSV gaat toevoegen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Legende
Volgens het AD heeft Berghuis een clausule dat hij maar voor 4 miljoen euro op te halen is..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Tomm
- Vedette
- Ailon
- Vedette
Dat klopt ook wel. Is contractueel vastgelegd.
Of Berghuis zelf naar PSV zou willen is een groot vraagteken, want dat is ooit heel dichtbij geweest maar op het laatste moment afgeketst.
Maar een vet salaris doet veel vergeten.
Last edited by Ailon on 06 Mar 2021, 00:32, edited 1 time in total.
-
- Legende
Ik ben ook voor. Dan heb je met Goetze en Berghuis 2 zeer intelligente half 10 spelers. Zeker als Mo weg gaat. Vraag is alleen wie in de spits gaan van de 3: Gakpo, Madueke en Zahavi.
-
- Meervoudig international
Op dit forum wordt weleens benoemd dat PSV een keer echte ‘boefjes’ moet halen. Berghuis is taakbewuster geworden na een aantal jaar. Voor 4 miljoen koop je inderdaad doelpunten en assists in, ook verzwak je je concurrent. Denk dat als je hem verleidt met voorronde CL voetbal + prominente rol binnen de selectie hij wel overstag gaat.