Als dit waar is... Ik kan niet wachten weer een hoop gefrustreerde verdedigers te zien die hem niet bij kunnen houden. Was destijds volgens mij by far de speler die het meest werd getackeld.
LarsKempie wrote: ↑26 Aug 2023, 18:33
Lijkt echt alsof ze het er bij PSV om doen. Bizar dat er met tientallen miljoenen gesmeten wordt in de aanval en middenveld en dat de defensie nog steeds van het niveau NEC is (onze mannen hadden vorig jaar 41 tegengoals, NEC 45)
Ja we moeten gewoon Bayakoko verkopen, niemand terughalen en het hele seizoen met Vertessen in de basis gaan spelen. Man man man wat een niveau.
Mensen die niet blij zijn met een speler die bekend is met de competitie, in de eredivisie in 60 duels 34 goals en 22 assists heeft afgeleverd, met 120 serie A duels in de benen, van net 28, die zijn af.
Teletubby wrote: ↑26 Aug 2023, 18:36
Mensen die niet blij zijn met een speler die bekend is met de competitie, in de eredivisie in 60 duels 34 goals en 22 assists heeft afgeleverd, met 120 serie A duels in de benen, van net 28, die zijn af.
TomPSV wrote: ↑26 Aug 2023, 18:35
Als je zelfs commentaar hebt op het halen van een geweldenaar als Lozano, dan moet je wel een heel vervelend leven hebben.
Leon77M wrote: ↑26 Aug 2023, 18:42
Bod op Lozano = vertrek Bakoyoko zeer concreet danwel zo goed als zeker = geen Bakayoko woensdag ?
Het ontbreken van Bakayoko in zijn huidige vorm tegen Rangers zou ik niet eens een probleem vinden. Dan durf ik het op rechts ook wel aan met Saibari of Vertessen.
Bod op Lozano = vertrek Bakoyoko zeer concreet danwel zo goed als zeker = geen Bakayoko woensdag ?
Lijkt me een logische redenering. Als PSV nu zeker 35-40 miljoen kan harken voor Bakayoko met als nadeel dat je Tillman/Vertessen op RB moet zetten woensdag dan doen ze dit. Dit geeft PSV nu al het kapitaal om de plannen door te zetten die al weken op de plank liggen. Zoals het binnenhalen van een top CV.
Het ontbreken van Bakayoko in zijn huidige vorm tegen Rangers zou ik niet eens een probleem vinden. Dan durf ik het op rechts ook wel aan met Saibari of Vertessen.
In zijn huidige vorm kreeg hij het wel nog voor elkaar om 2 assists te leveren tegen Rangers. Dat is altijd een wapen.