Ik zei ook niet dat we een nieuwe speler kunnen inschrijven voor woensdag. Mijn punt is dat het voor mij opnieuw illustreert waar de prioriteiten kennelijk liggen.29.04.2007 wrote: ↑26 Aug 2023, 18:57Zou kunnen, maar dat staat volledig los van deze eventuele transfer van Lozano, er kan op dit moment geen speler meer ingeschreven worden voor die wedstrijd , dus al zou PSV nu een verdediger kopen, maakt het nog geen reet uit voor het wel of niet behalen van CL dit seizoen.trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 18:50
Dat is het punt niet. Ja, ik word ook super geil van een aanval met Lang en Lozano, maar de kans is aanwezig dat je woensdag weer de CL misloopt omdat Ramalho weer een ketser maakt.
Transferwindow 2023/24
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Standbeeld
- Mister PSV
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Heissenberrug
-
- Vaste waarde in elftal
Als die verdedigers van Rangers bij ons zouden spelen zouden we het ook een RKC verdediging vinden.trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 18:50Dat is het punt niet. Ja, ik word ook super geil van een aanval met Lang en Lozano, maar de kans is aanwezig dat je woensdag weer de CL misloopt omdat Ramalho weer een ketser maakt.
Oftewel: als we beter zijn aan de bal, want dat was ook niet veel, dan winnen we gewoon.
Maar ga lekker met zijn alle door om er 1 speler uit te pikken. Daar lag wel een probleem maar niet hét probleem.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Plus wat ik al zei: Lozano is 28. Op zijn 31/32e kun je daar echt nog wel 5-10 miljoen voor krijgen als hij het gewoon goed doet. Dus je schrijft hem zeker niet volledig af.29.04.2007 wrote: ↑26 Aug 2023, 18:55Ik ga er vanuit dat het eventuele aantrekken van Lozano het vertrek van Bakayoko betekent. En in dat geval zal je hoe dan ook een rechtsbuiten moeten aantrekken. En in het gunstigste geval hou je zelfs nog een behoorlijk bedrag over waardoor je zelfs nog een verdediger kan kopen zonder bv Sangare te moeten verkopen.Menno1 wrote: ↑26 Aug 2023, 18:49 Ik ben geen voorstander. Gooi dat geld liever in de verdediging en in een jonger talent. Lozano is wel een topper natuurlijk al blijf ik hem beter op links vinden dan op rechts.
Dus mixed feelings. Je schrijft echt een gigantisch bedrag af (wederom) in de hoop dat Chucky een Tadic impuls geeft aan PSV. Ergens wel te begrijpen maar ik had het geld anders geïnvesteerd, al ben ik ook wel weer nieuwschierig naar deze Uber geile aanval
-
- Nationale topspeler
Maar als je bakayoko en Sangare voor gezamenlijk 65-70 miljoen verkoopt en je haalt hiervoor Vranckx (8-10 miljoen), Sanchez (12) en Lozano (12) voor terug dan doe je ongelooflijk goede zaken.SNDR87 wrote: ↑26 Aug 2023, 18:57 Kan haast niet anders dan dat PSV, Sangare of Bakayoko nu dan echt gaat verkopen. Een speler waar nu al 20+ Miljoen voor is geboden (Bakayoko) gaan ze denk ik niet op de bank zetten als Lozana aangetrokken wordt en Lozano zal ook niet als back up worden aangetrokken. Als Sangare verkocht gaat worden is er geld voor Lozano èn komt er sowieso nog een RCV bij.
Heb nog steeds alle vertrouwen in Stewart dus spelen vast belangrijke dingen op de achtergrond die dit eventueel mogelijk maken. Laat het maar snel 1 September zijn zodat we weten waar we aan toe zijn met de selectie.. Spannende laatste dagen
- Hatseflats
- Vedette
Geen 1 transfer voor woensdag zal daar iets aan kunnen veranderen, dus ik snap je punt alweer niet. Eigenlijk snap ik nooit iets van jouw puntentrouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 18:50Dat is het punt niet. Ja, ik word ook super geil van een aanval met Lang en Lozano, maar de kans is aanwezig dat je woensdag weer de CL misloopt omdat Ramalho weer een ketser maakt.
Baka woensdag nog ff vlammen en dan ruilen voor Lozano en 25 mil.
- Remontada
- Veelbelovend talent
Dat klopt en heb je inmiddels tot in treure kenbaar gemaakt.trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 18:50Dat is het punt niet. Ja, ik word ook super geil van een aanval met Lang en Lozano, maar de kans is aanwezig dat je woensdag weer de CL misloopt omdat Ramalho weer een ketser maakt.
Al halen we dit weekend nog 4 nieuwe CV’s… ze kunnen toch niet spelen tegen Rangers.
OHHHH CHUCKY LOOOZAANOOOO
-
- Meervoudig international
En als je door hem 4 keer de cl haalt, en je krijgt vanaf volgend jaar meer geld. Dan heb je het er over 4 jaar ook wel uit.Grasmat wrote: ↑26 Aug 2023, 19:00Plus wat ik al zei: Lozano is 28. Op zijn 31/32e kun je daar echt nog wel 5-10 miljoen voor krijgen als hij het gewoon goed doet. Dus je schrijft hem zeker niet volledig af.29.04.2007 wrote: ↑26 Aug 2023, 18:55
Ik ga er vanuit dat het eventuele aantrekken van Lozano het vertrek van Bakayoko betekent. En in dat geval zal je hoe dan ook een rechtsbuiten moeten aantrekken. En in het gunstigste geval hou je zelfs nog een behoorlijk bedrag over waardoor je zelfs nog een verdediger kan kopen zonder bv Sangare te moeten verkopen.
Marcel for president!
-
- Nationale topspeler
Ik begrijp daar ook niks van. Maar Chucky is natuurlijk wel een topversterking voor de aanval.trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 18:59Mijn punt is dat het voor mij opnieuw illustreert waar de prioriteiten kennelijk liggen.29.04.2007 wrote: ↑26 Aug 2023, 18:57
Zou kunnen, maar dat staat volledig los van deze eventuele transfer van Lozano, er kan op dit moment geen speler meer ingeschreven worden voor die wedstrijd , dus al zou PSV nu een verdediger kopen, maakt het nog geen reet uit voor het wel of niet behalen van CL dit seizoen.
Als er geen CV bij komt, wat echt bizar zou zijn, worden het nog vreemde wedstrijden.
Ik voorspel in dat geval alvast RKC- PSV: 4-8
- Juancho
- Mister PSV
Die Mexicanen lappen tegenwoordig ook aardig wat. Dus idd, op zn 32ste kan Lozano lekker voor 10 miljoen terug naar Mexico om af te bouwenGrasmat wrote: ↑26 Aug 2023, 19:00Plus wat ik al zei: Lozano is 28. Op zijn 31/32e kun je daar echt nog wel 5-10 miljoen voor krijgen als hij het gewoon goed doet. Dus je schrijft hem zeker niet volledig af.29.04.2007 wrote: ↑26 Aug 2023, 18:55
Ik ga er vanuit dat het eventuele aantrekken van Lozano het vertrek van Bakayoko betekent. En in dat geval zal je hoe dan ook een rechtsbuiten moeten aantrekken. En in het gunstigste geval hou je zelfs nog een behoorlijk bedrag over waardoor je zelfs nog een verdediger kan kopen zonder bv Sangare te moeten verkopen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Je kan toch nu geen verdediger inschrijven meer voor woensdag? Wat heeft die wedstrijd hier dan nu mee te maken?trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 18:50Dat is het punt niet. Ja, ik word ook super geil van een aanval met Lang en Lozano, maar de kans is aanwezig dat je woensdag weer de CL misloopt omdat Ramalho weer een ketser maakt.
Edit: Ik zie dat meer mensen je punt missen
- trouwepsvfan
- Vedette
Pffff ik heb het niet over verdedigers inschrijven. Maar er staat een ongebelanceerde selectie op het moment suprême, dus ik zou graag zien dat Stewart eens echt aan de slag gaat om voor de periode na 1 september een gebalanceerde selectie aan te trekken.SKERLA wrote: ↑26 Aug 2023, 19:06Je kan toch nu geen verdediger inschrijven meer voor woensdag? Wat heeft die wedstrijd hier dan nu mee te maken?trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 18:50
Dat is het punt niet. Ja, ik word ook super geil van een aanval met Lang en Lozano, maar de kans is aanwezig dat je woensdag weer de CL misloopt omdat Ramalho weer een ketser maakt.
Ik hoop dan dat er met het geld van Baka Lozano en een RCV (Sanchez?) wordt gehaald.
- Hatseflats
- Vedette
Dat hoopt iedereen en die CV gaat echt nog wel komen. Hou je gemak eenstrouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 19:08Pffff ik heb het niet over verdedigers inschrijven. Maar er staat een ongebelanceerde selectie op het moment suprême, dus ik zou graag zien dat Stewart eens echt aan de slag gaat om voor de periode na 1 september een gebalanceerde selectie aan te trekken.
Ik hoop dan dat er met het geld van Baka Lozano en een RCV (Sanchez?) wordt gehaald.
- SKERLA
- Legende
Je hebt het letterlijk over de wedstrijd van woensdag.trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 19:08Pffff ik heb het niet over verdedigers inschrijven. Maar er staat een ongebelanceerde selectie op het moment suprême, dus ik zou graag zien dat Stewart eens echt aan de slag gaat om voor de periode na 1 september een gebalanceerde selectie aan te trekken.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Phillip Cocu
- Tjompie
- Internationale topspeler
https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-wil-hir ... ~a24183d6/De club wil aan het einde van de transferperiode ook nog een centrale verdediger aantrekken.
-
- Nationale topspeler
Wat is de bijzonder manier? Gaan we nu eindelijk die lucht eens verkopen boven het stadion?Tjompie wrote: ↑26 Aug 2023, 19:11https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-wil-hir ... ~a24183d6/De club wil aan het einde van de transferperiode ook nog een centrale verdediger aantrekken.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ja, daar probeerde ik mee aan te geven dat de selectie niet gebalanceerd is.SKERLA wrote: ↑26 Aug 2023, 19:10Je hebt het letterlijk over de wedstrijd van woensdag.trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 19:08
Pffff ik heb het niet over verdedigers inschrijven. Maar er staat een ongebelanceerde selectie op het moment suprême, dus ik zou graag zien dat Stewart eens echt aan de slag gaat om voor de periode na 1 september een gebalanceerde selectie aan te trekken.
Ik wacht af maar de tijd dringt.
- Hatseflats
- Vedette
Tijd zat, vrouwke! Eerst Lozano en dan pas de verdediging.trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 19:13Ja, daar probeerde ik mee aan te geven dat de selectie niet gebalanceerd is.
Prioriteiten zijn in dit geval meer dan prima!
- SKERLA
- Legende
trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 19:13Ja, daar probeerde ik mee aan te geven dat de selectie niet gebalanceerd is.
-
- Meervoudig international
PSV moet dus bakje yoghurt verkopen om lozano te betalen….. houdt dan bakayoko maarTjompie wrote: ↑26 Aug 2023, 19:11https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-wil-hir ... ~a24183d6/De club wil aan het einde van de transferperiode ook nog een centrale verdediger aantrekken.