Op de momenten dat Robben geblesseerd was wel ja…
Is natuurlijk ook precies waarom Robben net niet die extra stap heeft gezet om echt de beste na Messi en Ronaldo te zijn.
Op de momenten dat Robben geblesseerd was wel ja…
Kijk even naar de UEFA coefficienten van dit jaarloginnaam wrote: ↑26 Aug 2023, 00:00Tikkieterug wrote: ↑25 Aug 2023, 22:38En de Franse competitie is ook niet echt beter dan de Nederlandse.
Hebben ze daar ook clubs van het niveau Volendam, RKC, Go Ahead, etc op het hoogste niveau?
Dat wil niet zeggen dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Franse. Ik schat zo in dat met name de Franse middenmotors en degradatiekandidaten sterker zijn dan de Nederlandse middenmotors en degradatiekandidaten. De top/subtop doet denk ik niet eens heel veel voor elkaar onder, los van PSG.
Scorebordjournalistiek…
Behoorlijk, daar de gemiddelde marktwaarde van de spelers van de selectie van FC Metz (laagste van Ligue1) gelijk is aan die van Heerenveen.
Moet je vooral tegen de coëfficiëntengoeroe van het forum zeggen
De ondergrens in de Ligue 1 ligt veel hoger dan die van de Eredivisie. De piek overigens ook, want geen club in Nederland kan wedijveren met PSG. Dat wij op Conference League niveau hetzelfde bereiken als Franse clubs in CL en Europa League maakt ons inderdaad niet even goed.loginnaam wrote: ↑26 Aug 2023, 11:27Moet je vooral tegen de coëfficiëntengoeroe van het forum zeggen
Als Nederland over 5 jaar nog steeds boven Frankrijk staat op de coëfficiëntenranglijst dan wil ik wel enigszins met je meegaan, hoewel het nog steeds vooral iets over de top en subtop zegt. Maar die 5e plek hebben we nu vooral te danken aan punten in de Conference League en maar 5 deelnemende clubs. Ik moet nog maar zien dat we aan het eind van het seizoen nog steeds boven Frankrijk staan. Zeker als AZ zich laat uitschakelen door die Noren, gaat dat een heel moeilijk verhaal worden.
Nou, ik denk dat voor- en tegenstanders van Baka zich daar wel in kunnen vinden.dePinhodeSouza wrote: ↑26 Aug 2023, 19:19 Lijkt me toch een aardige wissel, Bakayoko voor El Chucky. En nog een zak geld overhouden ook
Haha, fijn dat we het eindelijk met mekaar eens zijnStandbeeld wrote: ↑26 Aug 2023, 19:21Nou, ik denk dat voor- en tegenstanders van Baka zich daar wel in kunnen vinden.dePinhodeSouza wrote: ↑26 Aug 2023, 19:19 Lijkt me toch een aardige wissel, Bakayoko voor El Chucky. En nog een zak geld overhouden ook
Misschien dat jij dat wilt ("dat ie zsm oprot"), maar ik heb dat nog van geen PSV-fan gehoord of gelezen.
Niet letterlijk nee, maar de liefde is wel rap bekoeld nu Lozano in beeld is.SKERLA wrote: ↑26 Aug 2023, 19:42Misschien dat jij dat wilt ("dat ie zsm oprot"), maar ik heb dat nog van geen PSV-fan gehoord of gelezen.Søren wrote: Na alle berichten hier vd verheerlijkers, aanbidders en believers van Baka, willen dezelfde figuren in het Lozano topic nu dat ie zsm oprot zodat ze Lozano kunnen halen…
Met pek en veren richting Napels.
Mooi is dat toch, de waan vd dag.
Nee hoor er is niks veranderd. Behalve 1 belangrijke ding: dat Baka blijkbaar serieus op de nominatie staat om een grote transfer te maken. En tja, wat kan je daar als fan tegen doen? Als Lozano dan een optie blijkt te zijn als vervanger....
Volgens mij leef jij echt in je eigen wereldje. Heb het gevoel dat je regelmatig dingen ziet die er niet zijn.
Dus je leest het niet, weet niet waar het eigenlijk over gaat, maar gaat er wel met gestrekt been?
Hoe krijg je het voor elkaar om zo alles te verdraaien?