Serieus?
Transferwindow 2023/24
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Of ik moet het artikel verkeerd interpreteren, maar dat komt vrij duidelijk naar boven
-
- Moderator
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
-
Ja dat klopt, op de korte termijn zou het een flinke upgrade zijn maar ik denk dat Bakayoko zich enorm gaat ontwikkelen dit jaar wat financieel ook het een en ander met zich mee zou brengen…. Met lozano heb je gewoon beperkte restwaarde en qua salaris een hele dure speler.Robson de Souza wrote: ↑26 Aug 2023, 19:18Ik bedoel eigenlijk dat je serieus liever Baka hebt dan Lozano. Lozano is voor Eredivisie buitencategorie, net als Lang.
- These users thanked the author Cas for the post:
- RalfEdstrom
-
- Nationale topspeler
Mocht je bakayoko kunnen verkopen voor 30 en je haalt Sanchez en Lozano binnen dan heb je letterlijk in elke linie een buitencategorie speler voor PSV. Een enorm sterke as
Benitez
Sanchez, Dest
Schouten, Sangare, Veerman
Lozano, Luuk, Lang.
Alleen in de defensie moet er dan nog wat bij maar qua basis is dit niet normaal.
Benitez
Sanchez, Dest
Schouten, Sangare, Veerman
Lozano, Luuk, Lang.
Alleen in de defensie moet er dan nog wat bij maar qua basis is dit niet normaal.
-
- Nationale topspeler
Over 3 jaar verkoop je een 31-jarige Lozano die de ED weer aan gort heeft gespeeld gewoon voor zijn aankoopbedrag hoor. Daarbij komen natuurlijk andere inkomsten kijken en misschien wat meer zekerheid voor CL plaatsing komende jaren. No-brainer lijkt mij.Cas wrote: ↑26 Aug 2023, 19:23Ja dat klopt, op de korte termijn zou het een flinke upgrade zijn maar ik denk dat Bakayoko zich enorm gaat ontwikkelen dit jaar wat financieel ook het een en ander met zich mee zou brengen…. Met lozano heb je gewoon beperkte restwaarde en qua salaris een hele dure speler.Robson de Souza wrote: ↑26 Aug 2023, 19:18
Ik bedoel eigenlijk dat je serieus liever Baka hebt dan Lozano. Lozano is voor Eredivisie buitencategorie, net als Lang.
-
Maar wel een speler die je over 2 a 3 jaar nog voor minimaal 7 miljoen kan verkopen. Daarnaast een bak aan ervaring, assists, goals en iemand die de kans op een kampioenschap dit jaar serieus vergrootCas wrote: ↑26 Aug 2023, 19:23Ja dat klopt, op de korte termijn zou het een flinke upgrade zijn maar ik denk dat Bakayoko zich enorm gaat ontwikkelen dit jaar wat financieel ook het een en ander met zich mee zou brengen…. Met lozano heb je gewoon beperkte restwaarde en qua salaris een hele dure speler.Robson de Souza wrote: ↑26 Aug 2023, 19:18
Ik bedoel eigenlijk dat je serieus liever Baka hebt dan Lozano. Lozano is voor Eredivisie buitencategorie, net als Lang.
-
- Vaste waarde in elftal
Cas wrote: ↑26 Aug 2023, 19:23Ja dat klopt, op de korte termijn zou het een flinke upgrade zijn maar ik denk dat Bakayoko zich enorm gaat ontwikkelen dit jaar wat financieel ook het een en ander met zich mee zou brengen…. Met lozano heb je gewoon beperkte restwaarde en qua salaris een hele dure speler.Robson de Souza wrote: ↑26 Aug 2023, 19:18
Nou Cas als je Bakayoko voor 35 kan verkopen, mort je het gelijk doen, ik zie het echt niet in hem. Lozano,vranckx en sanchez direct halen
El ghazi mag ook nog exit
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Via een tap op de telefoon van Earnie wat inside information vernomen:
"Papa Earnie, wat eten we vanavond?"
"Enchiladas kindjes, enchiladas..."
Earnieeee is cooking hehe
"Papa Earnie, wat eten we vanavond?"
"Enchiladas kindjes, enchiladas..."
Earnieeee is cooking hehe
- These users thanked the author Heruone for the post (total 12):
- Teletubby • Vanthaman18 • Splash • AddoCultheld • STRAEHV • Frank • Remontada • TacticalReliable • Frisian1913 • FieseFriedrich • FC Bracke • Fonzerilli
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
Ja nou ja, als je hem voor 50 kan verkopen ook gelijk doen.PsvBmg wrote: ↑26 Aug 2023, 19:27Cas wrote: ↑26 Aug 2023, 19:23
Ja dat klopt, op de korte termijn zou het een flinke upgrade zijn maar ik denk dat Bakayoko zich enorm gaat ontwikkelen dit jaar wat financieel ook het een en ander met zich mee zou brengen…. Met lozano heb je gewoon beperkte restwaarde en qua salaris een hele dure speler.
Nou Cas als je Bakayoko voor 35 kan verkopen, mort je het gelijk doen, ik zie het echt niet in hem. Lozano,vranckx en sanchez direct halen
Last edited by Zuc0 on 26 Aug 2023, 19:29, edited 1 time in total.
-
Dan moeten we wel 35 krijgen, tot nu toe zijn alle biedingen rond de 20-25 (ofja degene die uit zijn gelekt). Voor 35+ is het een prima move, voor onder de 30 houd ik hem liever nog een jaartje (of 2)PsvBmg wrote: ↑26 Aug 2023, 19:27Cas wrote: ↑26 Aug 2023, 19:23
Ja dat klopt, op de korte termijn zou het een flinke upgrade zijn maar ik denk dat Bakayoko zich enorm gaat ontwikkelen dit jaar wat financieel ook het een en ander met zich mee zou brengen…. Met lozano heb je gewoon beperkte restwaarde en qua salaris een hele dure speler.
-
- Nationale topspeler
Jij zou liever Baka houden met de kans dat die stagneert en zo hopeloos blijft spelen dan CL plaatsing komende jaren vergroten (en kampioenschap) plus geld overhouden om ergens anders te gebruiken?
Tsja, het is maar wat je prioriteiten zijn natuurlijk.
-
Dacht dat er een paar dagen geleden een bod van 30 miljoen pond binnengekomen was.
Lozano is 10 + bonus
Vranckx is 10 + bonus
Sanchez is 12 + bonus.
Sjesus, Dat zou absurd zijn als dat zou lukken.
Sangaré, le Roi du PSV
-
Zou echt top zijn. Dan hebben we een wel heel lekkere aanval zeg. Inderdaad misschien wel een van de beste voorste linies in de laatste tientallen jaren in de ED. 300% vooruitgang t.o.v. Bakayoko. Misschien niet qua talent, maar wel qua nu leveren en presteren.
Ruilen met Napoli en PSV nog 15 à 20 miljoen toe. Daar zou ik direct voor tekenen.
Ruilen met Napoli en PSV nog 15 à 20 miljoen toe. Daar zou ik direct voor tekenen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
-
- Lid van verdienste
Ik ben vaak terughoudend als het gaat om het terughalen van spelers, maar ik denk dat Lozano nog van een dusdanige kwaliteit is dat hij nog veel zal gaan toevoegen aan PSV.
En als Bakayoko gaat hebben we echt een nieuwe rechtsbuiten nodig, want met El Ghazi (of Vertessen) op die plek een heel seizoen ga je het niet redden. Mogelijk zelfs twee, als El Ghazi dan ook nog gaat.
En als Bakayoko gaat hebben we echt een nieuwe rechtsbuiten nodig, want met El Ghazi (of Vertessen) op die plek een heel seizoen ga je het niet redden. Mogelijk zelfs twee, als El Ghazi dan ook nog gaat.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Denk je niet dat Lozano alleen komt als Bakayoko vertrekt en je dus sowieso een rechtsbuiten nodig zal hebben dan?trouwepsvfan wrote: ↑26 Aug 2023, 18:59Ik zei ook niet dat we een nieuwe speler kunnen inschrijven voor woensdag. Mijn punt is dat het voor mij opnieuw illustreert waar de prioriteiten kennelijk liggen.29.04.2007 wrote: ↑26 Aug 2023, 18:57
Zou kunnen, maar dat staat volledig los van deze eventuele transfer van Lozano, er kan op dit moment geen speler meer ingeschreven worden voor die wedstrijd , dus al zou PSV nu een verdediger kopen, maakt het nog geen reet uit voor het wel of niet behalen van CL dit seizoen.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- PsvBS
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Zelfs die kansloze neusjes worden jaloers.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Ook credits voor Ykhim die eerder al meldde dat Lozano geïnteresseerd was in een terugkeer
- These users thanked the author dannyPSV for the post (total 8):
- LeandroBonfim • DonyellMalen • Ykhim • Dribble • mateja • FieseFriedrich • J O H N • Noosa