Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Rik heeft al flink wat bijgespijkerd op het MEME gebied. Die SpongeBob meme met de letters zo geschreven is wel echt al 3 jaar oud.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    bachus
    Teletubby
    Nationale topspeler

SKERLA wrote: 26 Aug 2023, 20:13
    Grasmat wrote: 26 Aug 2023, 20:12 Natuurlijk heeft dit wél te maken met of Bakayoko vertrekt.
    Misschien wel alleen met Sangaré.

Stewart wilde altijd al een aanvaller 'erbij'.
    Lozano haal je niet voor 15 miljoen voor 'erbij'. Die gaat geen misselijk salaris krijgen en is dan gewoon de grootste aankoop ooit. Die gaat dus spelen. Lang zal ook gegarandeerd spelen. Bakayoko zal dan naar de bank verwezen worden maar een speler die zoveel waarde vertegenwoordigt op de bank zetten is achterlijk. Nee als Lozano komt dan gaat bakayoko
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
    Menno1LaBomba88
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat wrote: 26 Aug 2023, 20:15

Lang gaat niet banken, Chucky gaat niet banken en Bakayoko is je hot-hot-hot cashcow, die gaat ook niet banken. Het geld van Sangaré staat lijkt mij gereserveerd voor verdediger(s) en evt Vranckx nog.
    Ja, normaal gesproken wel. Maar als het kookt...
    Tjompie
    Internationale topspeler

Teletubby wrote: 26 Aug 2023, 20:15

Rik heeft al flink wat bijgespijkerd op het MEME gebied. Die SpongeBob meme met de letters zo geschreven is wel echt al 3 jaar oud.
    Image
  • These users thanked the author Tjompie for the post:
    mr.top
    Juancho
    Mister PSV

vd Wallen is gewoon eindelijk wakker geworden jongens. Vliegtuigje weg, Lozano terug :shake:
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    nilisnl
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

dannyPSV wrote: 26 Aug 2023, 19:46 Ook credits voor @Ykhim die eerder al meldde dat Lozano geïnteresseerd was in een terugkeer
    Thanks, wordt gewaardeerd!
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 12):
    LeandroBonfimMaikelKingfisherStandbeeldDeBruyneMaria-FranciscusYouneedtogotheretocomebackdannyPSVAssyNoosaDaveBSomeOne
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Juancho wrote: 26 Aug 2023, 20:24 vd Wallen is gewoon eindelijk wakker geworden jongens. Vliegtuigje weg, Lozano terug :shake:
    Hij heeft m nog ;)
    JChovanec
    Meervoudig international

Juancho wrote: 26 Aug 2023, 20:24 vd Wallen is gewoon eindelijk wakker geworden jongens. Vliegtuigje weg, Lozano terug :shake:
    Van de Wallen had zijn bootje toch vroeg in het voorjaar in Napels liggen :wonder: heeft ie vast Lozano eens uitgenodigd 😁
    Falch
    Talent

Dan moet een vertrek van Bakayoko toch wel concreet zijn?
  • These users thanked the author Falch for the post:
    MC Hammer
    Menno1
    Legende

Teletubby wrote: 26 Aug 2023, 20:17

Lozano haal je niet voor 15 miljoen voor 'erbij'. Die gaat geen misselijk salaris krijgen en is dan gewoon de grootste aankoop ooit. Die gaat dus spelen. Lang zal ook gegarandeerd spelen. Bakayoko zal dan naar de bank verwezen worden maar een speler die zoveel waarde vertegenwoordigt op de bank zetten is achterlijk. Nee als Lozano komt dan gaat bakayoko
    Uiteraard, anders zou het helemaal wanbeleid zijn. Bakayoko is je cashcow nu; die bank je niet. Dus die gaat. Als je daar 25 plus Lozano aan overhoudt, dan prima. Dan haal je alsnog je top CV en is de selectie iets beter in balans.

Ik vind nog steeds dat we eigenlijk 2 top CVs nodig hebben maar dat lijkt utopisch. En dan hopen dat Lozano op rechts een groot succes wordt. Ik snap de Tadic vergelijking maar wat Tadic vooral meebracht was een portie absoluut leiderschap en winnaars mentaliteit. Lozano heeft dat toch echt een stuk minder. Wel grinta uiteraard maar kan mij niet voorstellen dat zijn impact zo groot zou zijn als die van Tadic bij Ajax.

Zo. En nu duik ik weg…. 🫣
    Gomes92
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Chucky Lozano

Falch wrote: 26 Aug 2023, 20:29 Dan moet een vertrek van Bakayoko toch wel concreet zijn?
    Laten we het hopen. Ruildeal Lozano - Bakayoko met wat extra geld is een 200% verbetering.
    DonyellMalen
    Legende

Gomes92 wrote: 26 Aug 2023, 20:31Ruildeal Lozano - Bakayoko met wat extra geld is een 200% verbetering.
    Zou Bakayoko aan een PL-club proberen te verkopen in dat geval, die willen en kunnen veel meer lappen.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Menno1 wrote: 26 Aug 2023, 20:30

Uiteraard, anders zou het helemaal wanbeleid zijn. Bakayoko is je cashcow nu; die bank je niet. Dus die gaat. Als je daar 25 plus Lozano aan overhoudt, dan prima. Dan haal je alsnog je top CV en is de selectie iets beter in balans.

Ik vind nog steeds dat we eigenlijk 2 top CVs nodig hebben maar dat lijkt utopisch. En dan hopen dat Lozano op rechts een groot succes wordt. Ik snap de Tadic vergelijking maar wat Tadic vooral meebracht was een portie absoluut leiderschap en winnaars mentaliteit. Lozano heeft dat toch echt een stuk minder. Wel grinta uiteraard maar kan mij niet voorstellen dat zijn impact zo groot zou zijn als die van Tadic bij Ajax.

Zoals Earnie al eerder heeft aangegeven. Je kan niet alles repareren in een transferperiode. Even naar alle dingen die zijn gedaan.

Bosz = uitstekend, heerlijk ervaren trainer met een duidelijke speelstijl.

Lang = uitstekend, basiswaardige linksbuiten was broodnodig,

Pepi = nodig, we weten allemaal vorig jaar toen de Jong geblesseerd raakte en we met El Ghazi in de spits verder moesten,

Schouten = uitstekend, enorme impuls voor de 6 positie voor het systeem van Bosz

Dest = nodig, past in het spel van Bosz en lijkt op het eerste gezicht een impuls

Tillman = mogelijk overbodig, hebben we echter nog niet veel van kunnen zien. Daar moeten we dus nog even op wachten

Veel is dus al opgelost deze transferperiode. Echter de verdediging moet nog een impuls waar ze duidelijk voor zijn aan het kijken. Haal je miraculeus Sanchez binnen dan staat er met Teze- Sanchez- Boscagli - Dest gewoon een hele goede verdediging. We zullen het zien wat de komende dagen gaan brengen maar het ziet er wel al goed uit.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 5):
    TomV23Maria-FranciscusSensationzlatanAronhondeveld4
    FieseFriedrich
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey

Wat betreft Bakayoko; zou het kunnen dat PSV van Lozano heeft begrepen dat die open staat voor een terugkeer en ook bleek dat de transfersom wellicht haalbaar is, maar voor Bakayoko nog niet concreet een transfer op tafel ligt? Alleen dat PSV redeneert dat de koopsom van Lozano dermate meevalt, dat ze er dan gewoon voor gaan om Bakayoko te verkopen, desnoods niet voor 35 tot 40 miljoen maar voor 25 tot 30 miljoen omdat ze deze kans niet willen laten lopen? Geredeneert dat die verkoop wel lukt en ze daarmee een upgrade hebben + centjes.
    M.a.w. eerst concreet geworden voor Lozano en daarmee de casus Bakayoko veranderd i.p.v. eerst concreet nieuws voor Bakayoko en toen pas concreet voor Lozano.
    Standbeeld
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 26 Aug 2023, 20:34
    Gomes92 wrote: 26 Aug 2023, 20:31Ruildeal Lozano - Bakayoko met wat extra geld is een 200% verbetering.
    Zou Bakayoko aan een PL-club proberen te verkopen in dat geval, die willen en kunnen veel meer lappen.
    Als die van Burnley bereid zijn 20-25 te lappen als openingsbod, dan is er denk ik wel een reële kans dat je op 30 uit kan komen (het bedrag waarvan ik verwacht dat PSV akkoord zal gaan). Ja het was wel Chelsea, maar volgens mij begonnen die bij Madueke ook met 25. Uiteindelijk werd het 38/40?
    Menno1
    Legende

Teletubby wrote: 26 Aug 2023, 20:38

Zoals Earnie al eerder heeft aangegeven. Je kan niet alles repareren in een transferperiode. Even naar alle dingen die zijn gedaan.

Bosz = uitstekend, heerlijk ervaren trainer met een duidelijke speelstijl.

Lang = uitstekend, basiswaardige linksbuiten was broodnodig,

Pepi = nodig, we weten allemaal vorig jaar toen de Jong geblesseerd raakte en we met El Ghazi in de spits verder moesten,

Schouten = uitstekend, enorme impuls voor de 6 positie voor het systeem van Bosz

Dest = nodig, past in het spel van Bosz en lijkt op het eerste gezicht een impuls

Tillman = mogelijk overbodig, hebben we echter nog niet veel van kunnen zien. Daar moeten we dus nog even op wachten

Veel is dus al opgelost deze transferperiode. Echter de verdediging moet nog een impuls waar ze duidelijk voor zijn aan het kijken. Haal je miraculeus Sanchez binnen dan staat er met Teze- Sanchez- Boscagli - Dest gewoon een hele goede verdediging. We zullen het zien wat de komende dagen gaan brengen maar het ziet er wel al goed uit.
    Eens. Alles valt of staat met die CV. Is het die Miles Robinson of zo, dan vind ik dat een behoorlijke fail. Jarrad is wat mij betreft een ondergrens kwa niveau. Maar eigenlijk moet je echt een top CV halen nu. Dan heb je een uitstekende selectie.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Juancho
    DonyellMalen
    Legende

Standbeeld wrote: 26 Aug 2023, 20:42Als die van Burnley bereid zijn 20-25 te lappen als openingsbod, dan is er denk ik wel een reële kans dat je op 30 uit kan komen (het bedrag waarvan ik verwacht dat PSV akkoord zal gaan). Ja het was wel Chelsea, maar volgens mij begonnen die bij Madueke ook met 25. Uiteindelijk werd het 38/40?
    Madueke was uiteindelijk 38 miljoen ja.

Maar Bakayoko zou ik niet laten gaan voor 30, minstens 5 miljoen meer.
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Jongens. Nog geen jaar geleden verklaarden we PSG voor gek dat die 15 wilden lappen.
  • These users thanked the author BadShaker for the post (total 2):
    HeissenberrugMaartenV
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Als je daar 25 plus Lozano aan overhoudt, dan prima. Dan haal je alsnog je top CV en is de selectie iets beter in balans.
    Iets beter in balans? Serious?

Met Lozano haal je een speler die een paar niveaus hoger is dan je huidige rechtsbuitens en waarschijnlijk zelfs direct je beste aanvaller is. Als je dan ook nog een top CV haalt zoals je zelf stelt, dan ga je er toch gewoon bijzonder veel op vooruit in kwaliteit en is je selectie veel beter in balans?
    Dn Trol
    Vaste waarde in elftal

Komende week uit:
    Sangare
    Bakayoko
    El ghazi
    Ramalho

In
    CL groepsfase
    Vrancx
    Lozano
    Branthwaite
    Summerville

Dromen mag
  • These users thanked the author Dn Trol for the post:
    60yearsofglory
    Johann Vogel
    Vedette

Ik blijf erbij dat je als PSV zijnde een stuk of zestien ‘basisspelers’ moet hebben. Als Lozano wordt gehaald komt die niet voor de bank. Maar dat geldt net zo goed voor Schouten of Pepi. Toch zaten die dinsdag ook even op de bank.

Ik zou het liefste zien dat je el Ghazi, Til en Vertessen verkoopt en naast Lozano nog een buitenspeler wordt gehaald (er vanuit gaande dat Bakayoko vertrekt). Dus dat je Lang, Lozano, Tillman, Babadi en aankoop als opties hebt voor de drie posities achter de spits.
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

JChovanec wrote: 26 Aug 2023, 20:06
    Doperwt11 wrote: 26 Aug 2023, 20:04

Geen groot talent halen maar Bakayoko als ralent achter Kang en Chucky :tongue: :tongue: :tongue:
    Wat schrijf jij nou, weer een andere speler in de aanval?
    Doe maar Lang 😁
  • These users thanked the author Doperwt11 for the post:
    JChovanec
    Smell Rock
    Verbannen

Als Chucky terugkomt zijn we weer meteen de populairste Nederlandse club in Mexico 🥳
    Full speed or nothing
    BlackMambaSanga
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Ibrahim Sangare

Wanneer je CL haalt blijft Bakayoko en komt Lozano. 🤤

Vertessen en EL Ghazi mogen dan beiden weg en ook Drommel staat nog op de nominatie om te vertrekken.

De CV en Vrankx als vaste vervanger Sangare kunnen dan ook nog beiden komen. 12 mln direct voor Vrankx en Sanchez/Branthwait (?mln).😍
    Massimo
    Legende

Lozano voor Bakayoko zou ik een geweldige kwaliteitsimpuls vinden. Bakayoko vind ik talentvol, maar is ook soms nog was onvolwassen en wisselvallig. Dat is ook helemaal niet raar. Bakayoko staat er blijkbaar heel goed op en als je nu een schitterend bedrag kan krijgen dan heb je ook nog eens je broodnodige verkoop die ook met CL nog nodig zou zijn. Sangaré ligt blijkbaar toch iets minder in de markt dan verwacht en het is zelfs maar de vraag of clubs zijn die meer dan 30 miljoen voor hem willen betalen. Nog een jaar Sangaré is niet erg en vanwege zijn contractsituatie blijft hij zijn waarde wel houden en dan heb je met Bakayoko toch je grote verkoop gedaan en komt wellicht Lozano in plaats van Vranckx. Sangaré kan trouwens ook nog wel vertrekken, maar ik moet nog maar zien of dat dan voor het bedrag van zijn clausule dan is.

Lozano is een speler waar je nog jaren mee vooruit kan en bij PSV speelt hij weer alles en kan hij de grote man voor een aantal jaar zijn. Ik zou het knap van PSV vinden mocht het lukken, want ik vind dit wel een transfer dan van de buitencategorie. En als Lozano bij PSV weer de gevierde man is, dan zal dat voor zijn zelfvertrouwen ook goed doen wat hem dan weer betere prestaties zou moeten gaan geven.
    Post Reply