In 139 wedstrijden voor PSV 0x onzichtbaar geweest.Gomes92 wrote: ↑25 Aug 2023, 20:34Onpopulaire mening: Wat moet Liverpool met Sangaré? Is in de helft van onze wedstrijden totaal onzichtbaar.Standbeeld wrote: ↑25 Aug 2023, 19:33 Slaat toch allemaal nergens op joh. Wat moet Liverpool met Mats fucking Wieffers?
Ibrahim Sangaré
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Regelmatige invaller
Clubs als Liverpool kunnen tegenwoordig 3x een Sangaré kopen en als er één daarvan een succes is, is dat prima.Gomes92 wrote: ↑25 Aug 2023, 20:34Onpopulaire mening: Wat moet Liverpool met Sangaré? Is in de helft van onze wedstrijden totaal onzichtbaar.Standbeeld wrote: ↑25 Aug 2023, 19:33 Slaat toch allemaal nergens op joh. Wat moet Liverpool met Mats fucking Wieffers?
-
- Internationale topspeler
Dat zijn de wedstrijden tegen de Cambuurs en Emmens van deze wereld. De clubs waar Liverpool tegen speelt zijn van een stuk hoger niveauGomes92 wrote: ↑25 Aug 2023, 20:34Onpopulaire mening: Wat moet Liverpool met Sangaré? Is in de helft van onze wedstrijden totaal onzichtbaar.Standbeeld wrote: ↑25 Aug 2023, 19:33 Slaat toch allemaal nergens op joh. Wat moet Liverpool met Mats fucking Wieffers?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- ruuddevil
- Legende
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Begrijp me niet verkeerd maar een speler die onnodig tegendoelpunten veroorzaakt, zon 5-10 x per seizoen hebben ze daar al genoeg van..
- Persepolis
- Vedette
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Fuck you cuntGarioMotze wrote: ↑26 Aug 2023, 17:04 Begrijp me niet verkeerd maar een speler die onnodig tegendoelpunten veroorzaakt, zon 5-10 x per seizoen hebben ze daar al genoeg van..
- These users thanked the author RIO for the post:
- Den Bondskoots
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Kan wel eens interessant zijn mbt Sangare.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
- Fc Denzel • LucNilisLegend
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Blijft toch apart dat alle clubs zo lang wachten als je die clausule zo kunt activeren, en je dus grote kans hebt ernaast te grijpen bij zo veel concurrentie.
Wellicht de volgende keer afspreken dat zo'n clausule geldt tot twee weken vóór het eind van de window. Daarna is het voor twee weken ongelimiteerd of ovb van vervanging.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik denk dat de zaakwaarnemer er alles uit aan het halen is. Als er een akkoord met een club is kan die club de clausule aftikken.Josef Dettelbacher wrote: ↑27 Aug 2023, 13:52Blijft toch apart dat alle clubs zo lang wachten als je die clausule zo kunt activeren, en je dus grote kans hebt ernaast te grijpen bij zo veel concurrentie.
- Asterix
- Meervoudig international
Juist door die clausule duurt het zo lang. Clubs weten dat ze altijd nog bij Sangaré kunnen uitkomen en dat het weinig tijd zal kosten. Clausule activeren en met de speler kom je er meestal wel snel uit.Josef Dettelbacher wrote: ↑27 Aug 2023, 13:52Blijft toch apart dat alle clubs zo lang wachten als je die clausule zo kunt activeren, en je dus grote kans hebt ernaast te grijpen bij zo veel concurrentie.
Wellicht de volgende keer afspreken dat zo'n clausule geldt tot twee weken vóór het eind van de window. Daarna is het voor twee weken ongelimiteerd of ovb van vervanging.
Ich liebe gegenpressung
-
- Legende
Dat denk ik niet eerlijk gezegd. Bij een gewilde speler is de kans op misgrijpen groter met zo'n clausule, omdat je niet met de club hoeft te onderhandelen. Dan lijkt het me nog eerder dat hij een plan B is bij de meeste clubs, en plan A meer tijd kost.Asterix wrote: ↑27 Aug 2023, 13:54Juist door die clausule duurt het zo lang. Clubs weten dat ze altijd nog bij Sangaré kunnen uitkomen en dat het weinig tijd zal kosten. Clausule activeren en met de speler kom je er meestal wel snel uit.Josef Dettelbacher wrote: ↑27 Aug 2023, 13:52
Blijft toch apart dat alle clubs zo lang wachten als je die clausule zo kunt activeren, en je dus grote kans hebt ernaast te grijpen bij zo veel concurrentie.
- Asterix
- Meervoudig international
Ik denk ook dat ie plan B is. Toch wel verbazingwekkend aangezien Sangaré een uitstekend profiel heeft. Zo zie je maar wat het kan schelen als een speler geen CL speelt.Josef Dettelbacher wrote: ↑27 Aug 2023, 13:57Dat denk ik niet eerlijk gezegd. Bij een gewilde speler is de kans op misgrijpen groter met zo'n clausule, omdat je niet met de club hoeft te onderhandelen. Dan lijkt het me nog eerder dat hij een plan B is bij de meeste clubs, en plan A meer tijd kost.
Ich liebe gegenpressung
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik denk dat ook niet meehelpt dat hij er om het jaar 6 weken uit ligt vanwege de Afrika Cup.Asterix wrote: ↑27 Aug 2023, 14:04Ik denk ook dat ie plan B is. Toch wel verbazingwekkend aangezien Sangaré een uitstekend profiel heeft. Zo zie je maar wat het kan schelen als een speler geen CL speelt.Josef Dettelbacher wrote: ↑27 Aug 2023, 13:57
Dat denk ik niet eerlijk gezegd. Bij een gewilde speler is de kans op misgrijpen groter met zo'n clausule, omdat je niet met de club hoeft te onderhandelen. Dan lijkt het me nog eerder dat hij een plan B is bij de meeste clubs, en plan A meer tijd kost.
Bovendien is het te wisselvallig. Hoge pieken maar ook grote fouten. Dat zien die grote clubs ook.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Legende
Dit lijkt me voor veel PL clubs niet echt een issue. Zie bijvoorbeeld Salah, Mané, Mahrez. Als je maar goed genoeg bent, dan accepteren ze dat wel.trouwepsvfan wrote: ↑27 Aug 2023, 14:06Ik denk dat ook niet meehelpt dat hij er om het jaar 6 weken uit ligt vanwege de Afrika Cup.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ja, Sangare is dus wel even een niveautje anders hè. Bij de buitencategorie accepteren ze dat. Bij andere spelers zal het vermoedelijk wel meespelen.Josef Dettelbacher wrote: ↑27 Aug 2023, 14:27Dit lijkt me voor veel PL clubs niet echt een issue. Zie bijvoorbeeld Salah, Mané, Mahrez. Als je maar goed genoeg bent, dan accepteren ze dat wel.trouwepsvfan wrote: ↑27 Aug 2023, 14:06
Ik denk dat ook niet meehelpt dat hij er om het jaar 6 weken uit ligt vanwege de Afrika Cup.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Persepolis
- Vedette
Denk ook niet dat het daar een enorme issue is. Ze hebben daar normaal gesproken breed genoege selecties om die paar weken op te vangen zonder een centrale verdediger op zijn plek te moeten zetten.
-
- Nationale topspeler
Hij moet deze zomer echt opgepikt worden anders krijg je er volgend seizoen minder dan de helft voor
- These users thanked the author Karfiooltje for the post:
- Noa7kFeestje