Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
Raw85
Meervoudig international

Een jaar geleden nog gedwongen moeten verkopen en dan nu al weer 15 miljoen neerleggen voor iemand die al 28 jaar is ben ik eerlijk gezegd niet echt blij mee
Madueke
Legende

'Iemand'? :O
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Heissenberrug
    Rob
    Jeugdspeler

Ik zie eigenlijk ook liever een jongere Lozano waar we ook wat aan kunnen verdienen.
    Joenepsv
    Legende

Hoewel ik een enorme voorstander ben van Lozano en deze transfer zeker zie zitten roept dit ook wel wat vragen op. Eigenlijk maar één overkoepelende vraag, hoe gaan we dit in betalen? Er zal achter de schermen iets heel concreets spelen rondom Bakayoko anders kan ik dit niet plaatsen. Je gaat niet een hele dure speler halen en daarmee één van je grootste cashcows laten banken. Wel leuk om dit nieuws te volgen in elk geval en bij terugkeer is Lozano meteen de beste speler van de Eredivisie.
    De Realist
    Internationale topspeler

Hahaha hou toch op joh

Edit: dit was geen reactie op direct boven me
    Last edited by De Realist on 27 Aug 2023, 19:27, edited 1 time in total.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Raw85
    Meervoudig international

Madueke wrote: 27 Aug 2023, 19:22'Iemand'? :O
    Een publiekslieveling, dat is hij natuurlijk. Maar ik hoop dat ze bij PSV wat verder kijken dan dat.
    grasveld
    Internationale topspeler

Een aanvaller van 28 is nog zeker wel een jaar of 3-4 in zijn prime. We zullen hem misschien niet voor 50 miljoen door kunnen verkopen. Maar lijkt me wel een zekerheid die kan en zal bijdragen aan het pakken van prijzen.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Rob wrote: 27 Aug 2023, 19:25 Ik zie eigenlijk ook liever een jongere Lozano waar we ook wat aan kunnen verdienen.
    Lozano brengt ons de titel en daarmee 80 miljoen uit de CL pot. En dat de komende 3 jaren.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
    KingfisherLucNilisLegend
    guus
    Internationale topspeler

Raw85 wrote: 27 Aug 2023, 19:19 Een jaar geleden nog gedwongen moeten verkopen en dan nu al weer 15 miljoen neerleggen voor iemand die al 28 jaar is ben ik eerlijk gezegd niet echt blij mee
    Ja stom hè, iemand verkopen en dan iemand kopen. PSV kan beter iedereen verkopen en niemand meer kopen.😉
  • These users thanked the author guus for the post:
    SKERLA
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

SomeOne wrote: 27 Aug 2023, 19:15
    🚨 Excl: Hirving Lozano enthousiast over terugkeer bij PSV.

Napoli en PSV onderhandelen positief over de contractering van Chucky. De cijfers liggen rond de 15 miljoen € tussen vast en variabel, Napoli behoudt een%.

Chucky vindt het een leuk idee om terug te gaan naar waar hij succesvol was en waar hij zeer geliefd is.

📸
    @KeryNews
    Prachtig.
    Ittot
    Internationale topspeler

Maikel wrote: 27 Aug 2023, 19:19 Reyes ook blij, die behoudt hiermee zijn baan.

Maar als hij zegt dat Lozano wilt komen, dan komt dat rechtstreeks van Lozano zelf vandaan. Die komt terug.
    Hoe weet je dit? Is die Reyes bevriend met Lozano?
    Raw85
    Meervoudig international

guus wrote: 27 Aug 2023, 19:28
    Raw85 wrote: 27 Aug 2023, 19:19 Een jaar geleden nog gedwongen moeten verkopen en dan nu al weer 15 miljoen neerleggen voor iemand die al 28 jaar is ben ik eerlijk gezegd niet echt blij mee
    Ja stom hè, iemand verkopen en dan iemand kopen. PSV kan beter iedereen verkopen en niemand meer kopen.😉
    Wat een dooddoener. 15 miljoen is gewoon heel veel geld voor ons. Voor 5 miljoen had ik er 1000% achter gestaan natuurlijk.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Joenepsv wrote: 27 Aug 2023, 19:26 Hoewel ik een enorme voorstander ben van Lozano en deze transfer zeker zie zitten roept dit ook wel wat vragen op. Eigenlijk maar één overkoepelende vraag, hoe gaan we dit in betalen? Er zal achter de schermen iets heel concreets spelen rondom Bakayoko anders kan ik dit niet plaatsen. Je gaat niet een hele dure speler halen en daarmee één van je grootste cashcows laten banken. Wel leuk om dit nieuws te volgen in elk geval en bij terugkeer is Lozano meteen de beste speler van de Eredivisie.
    PSV zet in op een relatief hoog bedrag aan bonussen. Ik ben geen financieel expert, maar ik geloof dat dat de logica is dat PSV nu een lagere transfersom betaalt, maar op termijn wel wat meer geld kwijt is, zoals dat ook bij Schouten en Lang al het geval is, en mogelijk ook Tillman en Dest als we de opties lichten. Dat zou op zich ook geen slecht beleid zijn, maar dan is het wel zaak dat we komend seizoen de CL halen.

Overigens kan Bakayoko ook gewoon nog verkocht worden. Dat zou dan ook een miljoen of 30-35 moeten opleveren, afgaande op de berichtgeving.
    Massimo
    Legende

Ik zou het echt een transfer van de buitencategorie voor PSV vinden. Bij Bakayoko heeft de ene na de andere grote club interesse, dus die zou best wel eens onhoudbaar kunnen worden. Als je dan Lozano kan terughalen dan wordt je er sportief mijns inziens alleen maar sterker op. Die wordt hier weer helemaal het mannetje.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Maikel
    Site Admin

Ittot wrote: 27 Aug 2023, 19:31
    Maikel wrote: 27 Aug 2023, 19:19 Reyes ook blij, die behoudt hiermee zijn baan.

Maar als hij zegt dat Lozano wilt komen, dan komt dat rechtstreeks van Lozano zelf vandaan. Die komt terug.
    Hoe weet je dit? Is die Reyes bevriend met Lozano?
    Die staat geloof ik bijzonder dicht op de familie ja. Was in zijn tijd bij PSV ook al zo.
    Ykhim kan dit wellicht bevestigen.
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
    YkhimIttot
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Raw85 wrote: 27 Aug 2023, 19:32
    guus wrote: 27 Aug 2023, 19:28

Wat een dooddoener. 15 miljoen is gewoon heel veel geld voor ons. Voor 5 miljoen had ik er 1000% achter gestaan natuurlijk.
    Kans is sowieso groot dat de uiteindelijke som lager komt te liggen. Kan ook niet anders dat Bakayoko gaat vertrekken, anders komt Lozano natuurlijk nooit. 30M+ voor Bakayoko en daar voor 10 miljoen en wat bonus Lozano binnen halen is een werelddeal.

Heb je nog geld genoeg voor Vranckx en een RCV. Ik hoop enorm dat dit lukt.
  • These users thanked the author GiveCup2day for the post (total 2):
    Raw8510. Nilis
    Massimo
    Legende

Ykhim wrote: 27 Aug 2023, 19:32 Overigens kan Bakayoko ook gewoon nog verkocht worden. Dat zou dan ook een miljoen of 30-35 moeten opleveren, afgaande op de berichtgeving.
    Ik denk dat dit met elkaar te maken heeft.
  • These users thanked the author Massimo for the post (total 2):
    YkhimGeissbock
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Maikel wrote: 27 Aug 2023, 19:34Die staat geloof ik bijzonder dicht op de familie ja. Was in zijn tijd bij PSV ook al zo.
    @Ykhim kan dit wellicht bevestigen.
    Sowieso is Reyes ook gewoon een integere, betrouwbare bron. Die schrijft dit soort dingen niet zomaar op. Maar het is verder ook al langer duidelijk dat Chucky graag naar PSV komt en dat salaris daarbij geen struikelblok vormt.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Maikel
    Geissbock
    Bankzitter

Het voordeel is dat je Lozano als dertiger ook altijd wel voor een behoorlijk bedrag verkocht gaat krijgt in Mexico (of de US), mocht hij dat als eindstap van zijn carrière zien.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Raw85 wrote: 27 Aug 2023, 19:27
    Madueke wrote: 27 Aug 2023, 19:22'Iemand'? :O
    Een publiekslieveling, dat is hij natuurlijk. Maar ik hoop dat ze bij PSV wat verder kijken dan dat.
    Het gaat toch helemaal niet om het zijn van een 'publiekslieveling'? Bjorn van der Doelen en zelfs Eric Addo waren publiekslievelingen (of in ieder geval bij een gedeelte van het publiek) maar die zijn verder in niks te vergelijken met Lozano. Het gaat hier toch gewoon om te investeren in pure kwaliteit?

Lozano is nog geen maand geleden 28 geworden, als hij zijn normale niveau haalt hier, hoef je er ook niet van op te kijken dat hij over 2 jaar gewoon weer 10+ miljoen oplevert.

Vergelijk zo'n transfer nou eens met bv de transfer van El Ghazi bijvoorbeeld. Ja, die kostte een stuk minder, maar we hebben er nauwelijks iets aan gehad en hij mag nu transfervrij weg. Ik ben juist blij dat PSV eindelijk weer eens bij iedere transfer voor kwaliteit lijkt te gaan.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
    10. NilisSKERLA
    Maikel
    Site Admin

Ykhim wrote: 27 Aug 2023, 19:37
    Maikel wrote: 27 Aug 2023, 19:34Die staat geloof ik bijzonder dicht op de familie ja. Was in zijn tijd bij PSV ook al zo.
    @Ykhim kan dit wellicht bevestigen.
    Sowieso is Reyes ook gewoon een integere, betrouwbare bron. Die schrijft dit soort dingen niet zomaar op. Maar het is verder ook al langer duidelijk dat Chucky graag naar PSV komt en dat salaris daarbij geen struikelblok vormt.
    Weggejaagd door Van Bommel.
    Zal nu in de armen gesloten worden door Bosz want het lijkt me echt de perfecte aanvaller voor het voetbal van Bosz.
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    Heissenberrug
    Joenepsv
    Legende

Ykhim wrote: 27 Aug 2023, 19:32
    Joenepsv wrote: 27 Aug 2023, 19:26 Hoewel ik een enorme voorstander ben van Lozano en deze transfer zeker zie zitten roept dit ook wel wat vragen op. Eigenlijk maar één overkoepelende vraag, hoe gaan we dit in betalen? Er zal achter de schermen iets heel concreets spelen rondom Bakayoko anders kan ik dit niet plaatsen. Je gaat niet een hele dure speler halen en daarmee één van je grootste cashcows laten banken. Wel leuk om dit nieuws te volgen in elk geval en bij terugkeer is Lozano meteen de beste speler van de Eredivisie.
    PSV zet in op een relatief hoog bedrag aan bonussen. Ik ben geen financieel expert, maar ik geloof dat dat de logica is dat PSV nu een lagere transfersom betaalt, maar op termijn wel wat meer geld kwijt is, zoals dat ook bij Schouten en Lang al het geval is, en mogelijk ook Tillman en Dest als we de opties lichten. Dat zou op zich ook geen slecht beleid zijn, maar dan is het wel zaak dat we komend seizoen de CL halen.

Overigens kan Bakayoko ook gewoon nog verkocht worden. Dat zou dan ook een miljoen of 30-35 moeten opleveren, afgaande op de berichtgeving.
    Die CL zou geweldig zijn. Als we die woensdag halen en meteen komend seizoen nog een keer worden we het Bayern München van Nederland. Het Ludogorets van de lage landen. Dan kunnen we elk jaar transfers van deze orde doen. Lozano zou in elk geval een fantastische aankoop zijn die met zijn 28 jaar ervaring en kwaliteit brengt maar (mits er geen rare blessures zijn) ook nog jaren van waarde kan zijn. Ik denk ook dat er heel hard aan Bakayoko getrokken wordt en dat Earnie niets anders kan dan verkopen. Als je dan Lozano terug kan halen doe je het best goed, hoewel ik als Bakayoko fan hem graag nog even zie blijven.
    SomeOne
    Veelbelovend talent

En de vervanger bij Napoli is al bijna binnen.
    grasveld
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 27 Aug 2023, 19:37 Sowieso is Reyes ook gewoon een integere, betrouwbare bron. Die schrijft dit soort dingen niet zomaar op. Maar het is verder ook al langer duidelijk dat Chucky graag naar PSV komt en dat salaris daarbij geen struikelblok vormt.
    Omdat PSV bereid is diep in te buidel te tasten voor Chucky? Of omdat hijzelf met wat minder genoegen neemt?
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Joenepsv wrote: 27 Aug 2023, 19:40
    Ykhim wrote: 27 Aug 2023, 19:32

Die CL zou geweldig zijn. Als we die woensdag halen en meteen komend seizoen nog een keer worden we het Bayern München van Nederland.
    Je begint nu wel heel erg te klinken als onze vrienden uit Amsterdam.
    Post Reply