Waarom denk je dat?Karfiooltje wrote: ↑27 Aug 2023, 21:57 Hij moet deze zomer echt opgepikt worden anders krijg je er volgend seizoen minder dan de helft voor
Ibrahim Sangaré
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
Ik mag het niet hardop zeggen maar ik denk dat Schouten hem uit de basis speelt gedurende het seizoen. Past veel beter in het spel van Bosz en is voetballend veel sterker. Met het druk zetten zoals Bosz graag ziet heb je minder fysiek nodigStandbeeld wrote: ↑27 Aug 2023, 21:59Waarom denk je dat?Karfiooltje wrote: ↑27 Aug 2023, 21:57 Hij moet deze zomer echt opgepikt worden anders krijg je er volgend seizoen minder dan de helft voor
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- Juancho
- Mister PSV
Als hij blijft zou je zeggen, op papier word je middenveld Veerman/Sanagare/Schouten. Of dat in praktijk gaat werken... Afwachten want ik kan me voorstellen dat je echt ook meer een loper/ 10 nodig hebt die aansluit bij Luuk. Tillman zou om die reden ook gehaald zijn lijkt me.
Hoe dan ook, als Ibi blijft us er meer concurrentie dan ooit. Ook voor hem. Dus hij mag aan de bak en dat lijjkt me alleen maar goed. Ruud zette hem vorig jaar ook een paar weken op de bank toch?
Hoe dan ook, als Ibi blijft us er meer concurrentie dan ooit. Ook voor hem. Dus hij mag aan de bak en dat lijjkt me alleen maar goed. Ruud zette hem vorig jaar ook een paar weken op de bank toch?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Bankzitter
Forest gaat nu voor Ndidi, ik vraag me oprecht af of er wel zoveel interesse is in Sangare en of we hem daadwerkelijk kunnen verkopen. Zijn transfer is denk ik wel heel belangrijk voor het aankopen van enkele versterkingen.
-
- Vedette
Als de clausule van Sangaré na deze zomer vervalt en we halen CL dan kan PSV zomaar eens spekkoper worden.
Als hij CL speelt valt het wel op hoe goed hij is. Ik vind hem namelijk in de echte topwedstrijden vaak domineren.
Als hij CL speelt valt het wel op hoe goed hij is. Ik vind hem namelijk in de echte topwedstrijden vaak domineren.
-
- Jeugdinternational
-
- Vedette
Sangare wordt einde van het jaar alweer 26 jaar oud. Voor zijn carriere en voor ons is het gewoon beste als hij deze week nog vertrekt.
-
- Nationale topspeler
Sangaré wil zelf niet naar Nottingham.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Gewoon een wilde suggestie, maar wellicht dat PSV een akkoord heeft liggen met een club voor een paar miljoen minder dan de clausule op voorwaarde dat Ibi pas na Rangers verkocht wordt?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat dit iets te concreet is. Geloof eerder dat PSV gewoon voor zichzelf heeft besloten dat het Sangaré verkoopt aan het hoogste bod onafhankelijk hoe hoog dat bod is. Natuurlijk met een bodem van pakweg 30 miljoen. Daarmee kun je Vranckx ook nog wel aan het spreekwoordelijk lijntje houden en Sangaré gemotiveerd houden om er alles aan te doen om ons voorbij Rangers te helpen.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Dat zou best wel eens kunnen. Zou ook kunnen verklaren waarom Vranckx nog niet bij die Italianen heeft getekend, die weet dat PSV donderdag komt. Mooi man, al die wilde theorieën!
-
- Regelmatige invaller
Het zou mij ook niet verbazen als er een hele reeks met principeakkoorden ligt. Ook niet gek als er zoveel puzzelstukjes binnen twee dagen in elkaar moeten vallen. Zou bovendien kunnen verklaren waarom de deal van Vranckx naar Fiorentina toch niet door gaat.
-
- Legende
Ik denk het niet. Ik denk eerder dat 25 de max was en dat PSV dat te weinig vond, dus nu overstag gaan met een relatief laag bod van 30 miljoen voor Bakayoko, ook met de gedachte dat ze met Lozano een vervanger gereed hebben. Ze moeten verkopen om die verdediger te financieren. Vandaar dat het 'not for sale' van Bakayoko overboord is gekieperd en ze nu genoegen nemen met een toch wel teleurstellend bod, gezien de interesse van al die clubs...
-
- Vedette
Als bovenstaande de realiteit is zal ik maar niet beginnen over de aankoop van Pepi......Menno1 wrote: ↑28 Aug 2023, 15:42Ik denk het niet. Ik denk eerder dat 25 de max was en dat PSV dat te weinig vond, dus nu overstag gaan met een relatief laag bod van 30 miljoen voor Bakayoko, ook met de gedachte dat ze met Lozano een vervanger gereed hebben. Ze moeten verkopen om die verdediger te financieren. Vandaar dat het 'not for sale' van Bakayoko overboord is gekieperd en ze nu genoegen nemen met een toch wel teleurstellend bod, gezien de interesse van al die clubs...
- Armada
- Internationale topspeler
Het hangt een beetje samen met Sanga. Een van de twee moet gaan om de gewenste samenstelling te krijgen binnen de selectie. De onderhandelingen met Bosz duurden wat langer om o.a. dit punt.Menno1 wrote: ↑28 Aug 2023, 15:42Ik denk het niet. Ik denk eerder dat 25 de max was en dat PSV dat te weinig vond, dus nu overstag gaan met een relatief laag bod van 30 miljoen voor Bakayoko, ook met de gedachte dat ze met Lozano een vervanger gereed hebben. Ze moeten verkopen om die verdediger te financieren. Vandaar dat het 'not for sale' van Bakayoko overboord is gekieperd en ze nu genoegen nemen met een toch wel teleurstellend bod, gezien de interesse van al die clubs...
De volgorde van transfers kan soms niet anders. Ik zie wel eens opmerkingen over bijv. Pepi vs verdediger. Maar ja; je wil een concurrent / standin voor Luuk. Er moet restwaarde zijn, het moet jong zijn. En PSV wil meer zekerheid dan een type Romero… dan kom je in een categorie Pepi met ditto prijskaartje.
Dan is die jongen enthousiast gemaakt, komt ook Feyenoord in de race… dan moet je ergens toeslaan. Dat het met verdedigers langer duurt heeft soms ook te maken met het profiel: iemand met ervaring, kwaliteit en (net) betaalbaar… dit zijn gewilde jongens die ook nog eens tot het laatst wachten.
Om die topkwaliteit te borgen, moet PSV kiezen en bluffen. Anders is Pepi, Lang, Schouten, Dest, Vranckx en Lozano halen…. Echt niet haalbaar. Daar komt die centrale verdediger dan bij.
PSV doet deze periode het onmogelijke wanneer die goede CV er nog bij komt. Ik hoop dat we dat snappen.
- These users thanked the author Armada for the post (total 7):
- De Realist • Rikkert1234 • Noosa • M.Delgado • TomV23 • 10. Nilis • J O H N
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Mwah, volgens mij is Bosz niet zo enorm gecharmeerd van Bakayoko. Die berichten zijn al wel eens doorgesijpeld vanuit wat mensen die er kort op zitten hier. En dat PSV "not for sale" zegt, betekend niet dat PSV niet wilt verkopen hé. Madueke was afgelopen winter ook not voor sale, tenzij dat ene bod zou komen.Menno1 wrote: ↑28 Aug 2023, 15:42Ik denk het niet. Ik denk eerder dat 25 de max was en dat PSV dat te weinig vond, dus nu overstag gaan met een relatief laag bod van 30 miljoen voor Bakayoko, ook met de gedachte dat ze met Lozano een vervanger gereed hebben. Ze moeten verkopen om die verdediger te financieren. Vandaar dat het 'not for sale' van Bakayoko overboord is gekieperd en ze nu genoegen nemen met een toch wel teleurstellend bod, gezien de interesse van al die clubs...
Ik gok nog steeds dat beiden gaan vertrekken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Geen idee waar dar uitblijkt; Bakayoko speelt altijd en doet het ook prima. Ik vind het geen talent in de categorie Madueke, maar die jongen heeft wel interesse van vrijwel alle Europese clubs.Heruone wrote: ↑28 Aug 2023, 15:56Mwah, volgens mij is Bosz niet zo enorm gecharmeerd van Bakayoko. Die berichten zijn al wel eens doorgesijpeld vanuit wat mensen die er kort op zitten hier. En dat PSV "not for sale" zegt, betekend niet dat PSV niet wilt verkopen hé. Madueke was afgelopen winter ook not voor sale, tenzij dat ene bod zou komen.Menno1 wrote: ↑28 Aug 2023, 15:42
Ik denk het niet. Ik denk eerder dat 25 de max was en dat PSV dat te weinig vond, dus nu overstag gaan met een relatief laag bod van 30 miljoen voor Bakayoko, ook met de gedachte dat ze met Lozano een vervanger gereed hebben. Ze moeten verkopen om die verdediger te financieren. Vandaar dat het 'not for sale' van Bakayoko overboord is gekieperd en ze nu genoegen nemen met een toch wel teleurstellend bod, gezien de interesse van al die clubs...
Het treurige, en wat mij betreft onbegrijpelijke, aan de casus Sangare is dat hij op 1 September om 23:59 nog weggekocht kan worden. Ik vind dat echt bizar dat je niet een clausule afspreekt tot en met 25 Augustus bijvoorbeeld. Nu kan je als club dus werkelijk geen kant op. Vandaar ook dat waarschijnlijk Bakayoko verkocht wordt om er zeker van te zijn dat die CV er is (plus opvolger Baka)
Als PSV dat niet doet, en Sangare gaat zonder tijd te hebben voor en zijn vervanger en geen CV, dan zijn we de lul. Geen vervanger van Sangare valt wel te overzien, want we hebben Schouten. Maar geen enkele fatsoenlijke CV, dat is echt killing. Vandaar het zekere voor het onzekere: verkoop Bakayoko, desnoods onder de gehypte waarde.
Just my 2 cents...
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Zomaar een paar zaken:Menno1 wrote: ↑28 Aug 2023, 16:31Geen idee waar dar uitblijkt; Bakayoko speelt altijd en doet het ook prima. Ik vind het geen talent in de categorie Madueke, maar die jongen heeft wel interesse van vrijwel alle Europese clubs.Heruone wrote: ↑28 Aug 2023, 15:56
Mwah, volgens mij is Bosz niet zo enorm gecharmeerd van Bakayoko. Die berichten zijn al wel eens doorgesijpeld vanuit wat mensen die er kort op zitten hier. En dat PSV "not for sale" zegt, betekend niet dat PSV niet wilt verkopen hé. Madueke was afgelopen winter ook not voor sale, tenzij dat ene bod zou komen.
Het treurige, en wat mij betreft onbegrijpelijke, aan de casus Sangare is dat hij op 1 September om 23:59 nog weggekocht kan worden. Ik vind dat echt bizar dat je niet een clausule afspreekt tot en met 25 Augustus bijvoorbeeld. Nu kan je als club dus werkelijk geen kant op. Vandaar ook dat waarschijnlijk Bakayoko verkocht wordt om er zeker van te zijn dat die CV er is (plus opvolger Baka)
Als PSV dat niet doet, en Sangare gaat zonder tijd te hebben voor en zijn vervanger en geen CV, dan zijn we de lul. Geen vervanger van Sangare valt wel te overzien, want we hebben Schouten. Maar geen enkele fatsoenlijke CV, dat is echt killing. Vandaar het zekere voor het onzekere: verkoop Bakayoko, desnoods onder de gehypte waarde.
Just my 2 cents...
- Mist gevoel voor diepgang.
- Vrij statische voetballer.
- Tactisch moeite om momenten te herkennen.
- Vertraagt in het momentum van zijn actie vaak het spel.
- Komt moeilijk in scoringsposities en zijn afwerking is vaak niet geweldig binnen de zestien.
Denk dat er best voldoende kanttekeningen te zetten zijn voor waarom een trainer niet gecharmeerd is in Bakayoko. Terwijl er ook voldoende pluspunten zijn waarom het een interessant talent is.
En PSV weet allang hoe Sangare in de markt ligt. Dus daar maak ik me weinig zorgen over.
- DonyellMalen
- Legende