Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
RalfEdstrom
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ralf Edstrom

BadShaker wrote: 27 Aug 2023, 23:04 Omdat Lozano niet akkoord gaat met de nieuwe salary cap van 2,5 miljoen die Napoli heeft ingevoerd.
Dat zal dan voor nieuwe kontrakten gelden, bestaande kontrakten moeten ze gewoon respecteren. Lozano heeft daar dus geen last van.
  • These users thanked the author RalfEdstrom for the post:
    Peeesjeevee
    Den Willy
    Veelbelovend talent

Ik zag dat hij afgelopen seizoen 5 goals en 5 assists had. Is hij nog wel zo goed als hij was of is het beste er vanaf? In dat geval zou ik liever Baka houden want die wordt alleen nog maar beter.
    Smeets14
    Nationale topspeler

RalfEdstrom wrote: 27 Aug 2023, 23:11
    BadShaker wrote: 27 Aug 2023, 23:04 Omdat Lozano niet akkoord gaat met de nieuwe salary cap van 2,5 miljoen die Napoli heeft ingevoerd.
    Dat zal dan voor nieuwe kontrakten gelden, bestaande kontrakten moeten ze gewoon respecteren. Lozano heeft daar dus geen last van.
    Jawel want Lozano heeft nog maar een 1 jarig contract en moet of verlengen of worden verkocht. Als hij verlengt valt hij binnen de cap.
    Ronaldio
    Meervoudig international

Den Willy wrote: 27 Aug 2023, 23:13 Ik zag dat hij afgelopen seizoen 5 goals en 5 assists had. Is hij nog wel zo goed als hij was of is het beste er vanaf? In dat geval zou ik liever Baka houden want die wordt alleen nog maar beter.
    Dat is in elk geval net zoveel als Bakayoko. Alleen een andere competitie.

Italië is een competitie van sterke verdedigers en minder aanvallend voetbal zoals we dat in Nederland kennen. En zeker niet te vergelijken met het aanvallend spel wat Bosz speelt.

Ik denk dat het voetbal en de competitie in Nederland beter bij zijn skills passen dan Italië.

En met 28 jaar zijn spelers op hun best. Denk aan Guardado, die op zijn 28ste naar PSV kwam. En Tadic op zijn 28ste naar Ajax. Die scoorde in Engeland het seizoen ervoor maar 6x, en het seizoen erop bij Ajax 28x.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ik ben wel benieuwd hoe Lozano tactisch binnen je speelstijl gaat passen. Zeker hoe momenteel Teze en Bakayoko de rechterflank invullen (wil Bosz op die manier blijven spelen?).

Lozano komt het beste tot zijn recht op links of in een wat vrijere rol rondom de spits.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Juancho
    Mister PSV

Dat is idd altijd een belangrijke vraag/afweging want wij als fans denken maar 1 ding: Lozano is een held dus terugkomen. Maar PSV heeft natuurlijk Lang al gekocht op zijn beste positie dus tactisch/financieel zal het vast afgewogen worden door PSV en zeker met goedkeuring van Bosz. Benieuwd naar de invulling want het lijkt wel verdomd serieus te zijn allemaal.

En dat zag ik iig ff niet aankomen 😁
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Zuc0
    Nationale topspeler

Heruone wrote: 28 Aug 2023, 01:47 Ik ben wel benieuwd hoe Lozano tactisch binnen je speelstijl gaat passen. Zeker hoe momenteel Teze en Bakayoko de rechterflank invullen (wil Bosz op die manier blijven spelen?).

Lozano komt het beste tot zijn recht op links of in een wat vrijere rol rondom de spits.
    Bosz zie ik daarvan niet zo snel afwijken.

Vaak wordt er naar de individule kwaliteiten van een speler gekeken maar het spelsysteem wat de betreffende speler speelt (en het spelsysteem van een nieuwe club) en oude vs nieuwe koppeltjes vergeten.
    Zo is/was Madueke over de hele linie een betere speler dan Doan en toch ging PSV onder Schmidt imo een stuk beter (onder de druk uit) en vooral stabieler spelen toen Madueke geblesseerd raakte. De combi Mwene - Doan liep ook imo.

Hoe zeer ik ook blij zou zijn met een terugkeer van Lozano. Het blijft afwachten hoe het uitpakt. Met Bakayoko weet je op dit moment beter wat je hebt in dit systeem.
    Baldado
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Yoeri Nikiforov

Zuc0 wrote: 28 Aug 2023, 03:32
    Heruone wrote: 28 Aug 2023, 01:47 Ik ben wel benieuwd hoe Lozano tactisch binnen je speelstijl gaat passen. Zeker hoe momenteel Teze en Bakayoko de rechterflank invullen (wil Bosz op die manier blijven spelen?).

Bosz zie ik daarvan niet zo snel afwijken.

Vaak wordt er naar de individule kwaliteiten van een speler gekeken maar het spelsysteem wat de betreffende speler speelt (en het spelsysteem van een nieuwe club) en oude vs nieuwe koppeltjes vergeten.
    Zo is/was Madueke over de hele linie een betere speler dan Doan en toch ging PSV onder Schmidt imo een stuk beter (onder de druk uit) en vooral stabieler spelen toen Madueke geblesseerd raakte. De combi Mwene - Doan liep ook imo.

Hoe zeer ik ook blij zou zijn met een terugkeer van Lozano. Het blijft afwachten hoe het uitpakt. Met Bakayoko weet je op dit moment beter wat je hebt in dit systeem.
    Mwene icm Doan ..... Of Lozano icm Dest/Teze/Mauro jr. ?

Dan weet ik het wel. Tuurlijk weet je wat je nu aan Baka hebt, maar je weet ook wat je er niet aan hebt... Ook kunnen we er gigantisch veel geld voor ontvangen.

Daarbij heeft Lozano nog niet zo lang geleden voor ons gespeeld dus zou je intern precies moeten weten wat voor type speler je ervoor terug krijgt.
  • These users thanked the author Baldado for the post:
    Amadeus
    Ready for Maddy :shake:
    ruuddevil
    Legende

Ronaldio wrote: 28 Aug 2023, 01:02
    Den Willy wrote: 27 Aug 2023, 23:13 Ik zag dat hij afgelopen seizoen 5 goals en 5 assists had. Is hij nog wel zo goed als hij was of is het beste er vanaf? In dat geval zou ik liever Baka houden want die wordt alleen nog maar beter.

Italië is een competitie van sterke verdedigers en minder aanvallend voetbal zoals we dat in Nederland kennen. En zeker niet te vergelijken met het aanvallend spel wat Bosz speelt.

Ik denk dat het voetbal en de competitie in Nederland beter bij zijn skills passen dan Italië.

En met 28 jaar zijn spelers op hun best. Denk aan Guardado, die op zijn 28ste naar PSV kwam. En Tadic op zijn 28ste naar Ajax. Die scoorde in Engeland het seizoen ervoor maar 6x, en het seizoen erop bij Ajax 28x.
    En toch is Mertens hun all time topscorer. Driesje was een grote meneer. Ik begrijp de euforie over een eventuele terugkeer van Chucky, maar zelf ben ik niet overtuigd dat dit de juiste aankoop is.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Menno1
    Menno1
    Legende

ruuddevil wrote: 28 Aug 2023, 06:50
    Ronaldio wrote: 28 Aug 2023, 01:02

En toch is Mertens hun all time topscorer. Driesje was een grote meneer. Ik begrijp de euforie over een eventuele terugkeer van Chucky, maar zelf ben ik niet overtuigd dat dit de juiste aankoop is.
    Hier ook. Goede voetballer, had geweldige stats bij PSV, maar was wel een ander team destijds en bij Napoli was hij toch vrij anoniem; niet de super ster die sommigen dachten. Ik denk wel dat het een upgrade is tov Bakayoko, maar ik vind Lozano ook wel wat overschat hier: alsof het de nieuwe messias is en dat hij de eredivisie wel even kapot gaat spelen. Ik hoop het van harte, maar ben er helemaal niet zeker van.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
    YayaTouréNoosaDen Willy
    guus
    Internationale topspeler

Haha gaan we hier nu twijfelen over Lozano.
  • These users thanked the author guus for the post (total 9):
    GrasmatVanthaman18Rikkert1234EindhovenvoetbalEl SordoTinuZzZMaikelRobson de SouzaArie_Gold
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

guus wrote: 28 Aug 2023, 07:09 Haha gaan we hier nu twijfelen over Lozano.
    Ja bizar. Dit is een aankoop van de buitencategorie. We mogen allemaal bidden dat het gaat lukken.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
    EindhovenvoetbalHeruoneMaartenV
    Rikkert1234
    Vedette

Menno1 wrote: 28 Aug 2023, 06:58

hij de eredivisie wel even kapot gaat spelen
    Dat heeft hij toch in het verleden ook al gedaan?
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Al die clowntjes altijd bij personen die alleen maar een andere mening hebben... Laat ieder van deze transfer lekker vinden wat ze zelf willen. Ook ik ben het niet met ze eens, want ik word wel enthousiast van deze mogelijkheid, maar wat is het probleem dat zij er anders over denken?

Ik ben vooral enthousiast over de combinatie 'upgrade op rechtsbuiten + geld overhouden voor RCV waardoor je daar hopelijk ook een upgrade zal krijgen.'
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 12):
    GrasmatKlapstoelStandbeeldBrabanderRSPSVR.MancomatejaRaw85JuanchoDen WillyRobdannyPSV
    Joenepsv
    Legende

Heb nul twijfels over Lozano. Die is meteen één van de beste spelers van de eredivisie. Een aanval met Lang-De Jong-Lozano speelt de eredivisie op een hoopje.

Waar PSV wel voor moet zorgen, mocht Bakayoko verkocht worden, dat je een jonge vleugelaanvaller haalt achter Lang en Lozano. Er zit nu te weinig kwaliteit achter de basis en vanuit Jong zie ik niks doorkomen.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
    KolkmaniaHeruone
    Menno1
    Legende

Rikkert1234 wrote: 28 Aug 2023, 07:29

hij de eredivisie wel even kapot gaat spelen
    Dat heeft hij toch in het verleden ook al gedaan?
    Nee dat was Pereiro (duikt weg....)
    Mithras
    Bankzitter

Wellicht met veel positiewisselingen met Lang? Die houdt er ook van om te zwerven. Punt van aandacht wordt dan wel de bezetting van de flanken/het veld breed houden.
    Standbeeld
    Mister PSV

Voor Lozano zijn er ook mogelijkheden om terug te gaan maar Mexico, naar de Verenigde Staten (Los Angeles), naar Saudi-Arabië of andere Europese clubs. PSV heeft echter een streepje voor bij hem, omdat zijn vrouw Ana en hij hier tussen 2017 en 2019 in hun beleving een toptijd beleefden en wat aan de vroege kant weg zijn gegaan. De relatieve rust waaronder Lozano in Eindhoven zijn sport kon bedrijven, beviel hem bijvoorbeeld enorm goed.
    https://www.ed.nl/PSV/PSV-wacht-op-buit ... ~adc83731/
    mr.top
    Internationale topspeler

Bijzonder dat hij zijn vertrek bij PSV dus als het te vroeg zou hebben ervaren. Zeker ook omdat hij indertijd nogal uit leek te kijken naar een transfer r8chting een top competitie.

En Rik is hier duidelijk wat later dan een aantal mensen die al in dit topic hebben gepost.
    Josef Dettelbacher
    Legende

mr.top wrote: 28 Aug 2023, 08:56 Bijzonder dat hij zijn vertrek bij PSV dus als het te vroeg zou hebben ervaren. Zeker ook omdat hij indertijd nogal uit leek te kijken naar een transfer r8chting een top competitie.

En Rik is hier duidelijk wat later dan een aantal mensen die al in dit topic hebben gepost.
    Je kon aan alles zien dat hij een pleurishekel aan van Bommel had. Wel meer spelers overigens.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
    LucNilisLegendmr.top
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones

Hier ook. Goede voetballer, had geweldige stats bij PSV, maar was wel een ander team destijds en bij Napoli was hij toch vrij anoniem; niet de super ster die sommigen dachten. Ik denk wel dat het een upgrade is tov Bakayoko, maar ik vind Lozano ook wel wat overschat hier: alsof het de nieuwe messias is en dat hij de eredivisie wel even kapot gaat spelen. Ik hoop het van harte, maar ben er helemaal niet zeker van.
    Blijft een draver, Suarez light. Kan zeker wel wat betekenen voor PSV, maar liever niet weer dat geduikel en dat gejank bij de arbitrage aub.
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Kezmania
    Meervoudig international

Dat zit ook een beetje in het zuid-Amerikaanse spel. Van mij hoeft het ook niet maar ik neem het er graag bij als hij samen met Luuk en Noa de gehele eredivisie compleet aan gort speelt.
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Hij komt alleen uit Noord-Amerika.
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Arie_Gold
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Noa Lang

Chucky :heart: :heart:

Tegeltje op het kantoor van Earnie: 'Aanval is de beste verdediging'.

Dan winnen we elke wedstrijd maar met 8-5, let's go!
    ComeOnPSV
    Vedette

Wat mij trouwens enorm opvalt is dat de Noord/Zuid-Amerikaanse spelers het hier zo enorm naar hun zin hadden. Wat mij betreft heeft 1 man daar een heel groot aandeel in: Mart vd Heuvel.

Die man moet echt zijn hele leven behouden blijven voor de club. Hij regelt alles voor die jongens, zodat zij zich goed voelen in Nederland.
    Post Reply