Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

milansandro wrote: 27 Aug 2023, 14:56
Sensation wrote: 27 Aug 2023, 14:10

Jouw post zijn anders ook niet erg lekker leesbaar :mrgreen: Het schijnt in Lloret een populair drankspel te zijn om na elke .. een shotje te nemen
Dat shotje mag je lekker met je vriendjes hier op dit forum opdrinken.. :mrgreen:
Ik heb geen vrienden :treurig:
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Sao-Mellow
    Menno1
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Persepolis wrote: 27 Aug 2023, 08:59
    Menno1 wrote: 26 Aug 2023, 20:30 Ik snap de Tadic vergelijking maar wat Tadic vooral meebracht was een portie absoluut leiderschap en winnaars mentaliteit. Lozano heeft dat toch echt een stuk minder. Wel grinta uiteraard
    Geen winnaarsmentaliteit maar wel grinta :wonder:
    Ik begrijp wel wat je bedoeld. Het is meer dat Tadic dat niet alleen op het veld liet zien, maar ook daarbuiten. Ik heb helemaal geen zin om die gast op te hemelen, maar de voorbeelden zijn er wel; door spelers te motiveren en aan te sporen naar de gym te gaan voor extra werk aan hun lichamen bijvoorbeeld, niet te beroerd zijn om vooraan te staan wanneer het slecht gaat en de spreekbuis zijn.

Ja, het is een lul met vingers, maar dat komt vooral ook omdat hij bij Ajax speelde. Als we hem bij PSV hadden gehad, dan was 90% weg van hem geweest.

Lozano laat het vooral zien door volle bak te gaan op het veld, met als ultieme beloning ooit die goal tegen AZ uit. Maar verder is het een timide jongen en geen echte leider. Maar wellicht hoeft dat ook niet, want met spelers als Luuk heb je dat al in huis eigenlijk.

Hoe dan ook, ik zie wel voordelen aan Lozano, want het is een jongen met diepgang in zijn spel en dat smaakje ontbreekt wel een beetje voorin. Maar ik ben iets minder laaiend enthousiast als de meesten hier, omdat ik Lozano een goede speler vind, maar minder wereldklasse zoals sommigen hier doen voorkomen. Dat zie je ook wel een beetj eterug bij Napoli, waar hij redelijk heeft gepresteerd, maar zeker niet uitzonderlijk, zoals Dries bijvoorbeeld wel deed. Overigens vond ik hem in die partijen tegen Ajax fantastisch goed, maar dat hele elftal was dan ook ongelooflijk.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Søren
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Mocht je Lozano halen, Bakayoko laten gaan.. dan blijven er weinig jonge spelers met veel potentieel voorin over.. Lang, De jong en Lozano zijn toch niet de jongsten meer en daarachter is bijzonder weinig dat zich momenteel profileert als potentiële topper.

Pepi zal het nog moeten laten zien, Babadi speelt voornamelijk op het middenveld momenteel, evenals Saibari die nog moet werken aan zijn rendement.
    Vertessen blijft een bijzonder geval en El Ghazi is gewoonweg degelijk maar niet de topper gebleken gezien zijn salaris.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    DaveB
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Voormalig KG wrote: 27 Aug 2023, 18:44 Mocht je Lozano halen, Bakayoko laten gaan.. dan blijven er weinig jonge spelers met veel potentieel voorin over.. Lang, De jong en Lozano zijn toch niet de jongsten meer en daarachter is bijzonder weinig dat zich momenteel profileert als potentiële topper.

Pepi zal het nog moeten laten zien, Babadi speelt voornamelijk op het middenveld momenteel, evenals Saibari die nog moet werken aan zijn rendement.
    Vertessen blijft een bijzonder geval en El Ghazi is gewoonweg degelijk maar niet de topper gebleken gezien zijn salaris.
    Noa Lang is 24 jaar.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Voormalig KG wrote: 27 Aug 2023, 18:44 Mocht je Lozano halen, Bakayoko laten gaan.. dan blijven er weinig jonge spelers met veel potentieel voorin over.. Lang, De jong en Lozano zijn toch niet de jongsten meer en daarachter is bijzonder weinig dat zich momenteel profileert als potentiële topper.
    *ahem*
    Image
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 4):
    BalinhoMaria-FranciscusVoormalig KGFrisian1913
    Maax
    Meervoudig international

GiveCup2day wrote: 27 Aug 2023, 18:45

Noa Lang is 24 jaar.
    Ik had eigenlijk ook niet het idee dat Noa z'n carrière af wil sluiten in Eindje ;)
  • These users thanked the author Maax for the post:
    GiveCup2day
    Jwoeloe
    Moderator

Stel Bakayoko en El Ghazi gaan, dan kan de opvolger van El Ghazi natuurlijk wel weer een jonge gozer zijn met voldoende potentie om eerst te rouleren en later vaste basisspeler te worden. Als Bakayoko voor een mooi bedrag gaat, kan je ook wat meer in die vervanger investeren.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    DeBruyne
    Ronaldio
    Meervoudig international

Lang is nog jong. Die gaat voor een groot bedrag weg. Net als Veerman.
    Ook zie ik Boscagli nog wel een behoorlijk bedrag opleveren.

De lichting Saibari, Babadi, Pepi, Land staat dan alweer klaar.

Goede ervaren spelers zijn alleen maar goed.
    DeBruyne
    Meervoudig international

Jwoeloe wrote: 27 Aug 2023, 18:49 Stel Bakayoko en El Ghazi gaan, dan kan de opvolger van El Ghazi natuurlijk wel weer een jonge gozer zijn met voldoende potentie om eerst te rouleren en later vaste basisspeler te worden. Als Bakayoko voor een mooi bedrag gaat, kan je ook wat meer in die vervanger investeren.
    Helemaal mee eens. Of je gaat Yorbe Vertessen als back up aan de rechterkant gebruiken en je haalt een jong talent voor de linkerkant erbij. Dan heb je voorin bijvoorbeeld

Lang-de Jong-Lozano
    Zeballos-Pepi/van Duiven-Vertessen
    Jwoeloe
    Moderator

DeBruyne wrote: 27 Aug 2023, 18:55
    Jwoeloe wrote: 27 Aug 2023, 18:49 Stel Bakayoko en El Ghazi gaan, dan kan de opvolger van El Ghazi natuurlijk wel weer een jonge gozer zijn met voldoende potentie om eerst te rouleren en later vaste basisspeler te worden. Als Bakayoko voor een mooi bedrag gaat, kan je ook wat meer in die vervanger investeren.
    Helemaal mee eens. Of je gaat Yorbe Vertessen als back up aan de rechterkant gebruiken en je haalt een jong talent voor de linkerkant erbij. Dan heb je voorin bijvoorbeeld

Lang-de Jong-Lozano
    Ongeacht aan welke kant die speler komt te staan, zou een harde vereiste zijn (in mijn ogen) dat dit een linkspoot is. Lang, Lozano en Vertessen zijn tenslotte allemaal rechtspoten.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Lang-de Jong-Lozano
    Babadi?
    Søren
    Meervoudig international

Jwoeloe wrote: 27 Aug 2023, 18:49Stel Bakayoko en El Ghazi gaan, dan kan de opvolger van El Ghazi natuurlijk wel weer een jonge gozer zijn met voldoende potentie om eerst te rouleren en later vaste basisspeler te worden. Als Bakayoko voor een mooi bedrag gaat, kan je ook wat meer in die vervanger investeren.
    Dat zou perfect zijn.
    Mits het lijstje met kandidaten klaar ligt, en ze haalbaar zijn.
    Het wordt wel kort dag nl…
  • These users thanked the author Søren for the post:
    Geissbock
    nilssonH
    Moderator

Matías Soulé huren met een optie. Mag in die constructie weg bij Juventus. En anders Malcolm Ebiowei van Crystal Palace :mrgreen:
    Søren
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 27 Aug 2023, 18:57

Lang-de Jong-Lozano
    Babadi?
    Babadi en Vertessen zijn beide geen buitenspelers, dus geen ideale kandidaten voor die vacature.
    Als backup vd backup prima, maar zou dan liever een echte buitenspeler zien.
    DeBruyne
    Meervoudig international

Lang-de Jong-Lozano
    Babadi?
    Zou ook een optie kunnen zijn. Maar vind hem achter de spitsen net even wat beter
    Coach
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Napoli heeft inmiddels een vervanger voor Lozano aangetrokken, dus de weg is vrij voor Lozano om naar Eindhoven te komen. En Bakayoko kan dan verkocht worden aan een Premier League club. Vanzelfsprekend aan de hoogste bieder 💰😁
    SKERLA
    Legende

DeBruyne wrote: 27 Aug 2023, 19:03

Babadi?
    Zou ook een optie kunnen zijn. Maar vind hem achter de spitsen net even wat beter
    Ik ook, maar hij heeft vorig seizoen bijna alleen linksbuiten gespeeld.
    En op 10 is de concurrentie wat groter.
    grasveld
    Internationale topspeler

Eigenlijk vind ik het toch wel ook vreemd en frustrerend dat de transfermarkt altijd zo lang open is. Wat zou er op tegen zijn om de deadline te veranderen naar 1 augustus? Dan komt alles gewoon wat eerder op gang en is iedereen klaar voordat de competitie begint. Of mis ik iets?
  • These users thanked the author grasveld for the post (total 3):
    vak kk 1988Voormalig KGTrixm
    Søren
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 27 Aug 2023, 21:04
    DeBruyne wrote:

Babadi?

En juist op linksbuiten was het erg pover wat ie heeft laten zien.
    Als je Babadi een kans wil geven doe dat dan ook op z’n “eigen” positie.
    Anders krijg je dezelfde situatie als met Saibari.
    Je moet je talenten niet afbranden door ze op verkeerde posities te gebruiken , dat kost je uiteindelijk geld.
    SKERLA
    Legende

Søren wrote: 27 Aug 2023, 21:23
    SKERLA wrote: 27 Aug 2023, 21:04
    En juist op linksbuiten was het erg pover wat ie heeft laten zien.
    Als je Babadi een kans wil geven doe dat dan ook op z’n “eigen” positie.
    Anders krijg je dezelfde situatie als met Saibari.
    Je moet je talenten niet afbranden door ze op verkeerde posities te gebruiken , dat kost je uiteindelijk geld.
    Ja, dat is waar.
    ComeOnPSV
    Vedette

grasveld wrote: 27 Aug 2023, 21:12 Eigenlijk vind ik het toch wel ook vreemd en frustrerend dat de transfermarkt altijd zo lang open is. Wat zou er op tegen zijn om de deadline te veranderen naar 1 augustus? Dan komt alles gewoon wat eerder op gang en is iedereen klaar voordat de competitie begint. Of mis ik iets?
    Ja en nee.

Ja als je de winterwindow ook gaat sluiten.

Nee, want in de winterwindow gaan de clubs met veel geld alles proberen te herstellen. Dus dan kunnen ze wachten in de zomer daarvoor.
    Karfiooltje
    Nationale topspeler

grasveld wrote: 27 Aug 2023, 21:12 Eigenlijk vind ik het toch wel ook vreemd en frustrerend dat de transfermarkt altijd zo lang open is. Wat zou er op tegen zijn om de deadline te veranderen naar 1 augustus? Dan komt alles gewoon wat eerder op gang en is iedereen klaar voordat de competitie begint. Of mis ik iets?
    Spelers die aan het begin van het seizoen geblesseerd raken kunnen niet meer vervangen worden. Zie bijvoorbeeld Kevin de Bruyne en Jurrien Timber

Je kunt een speler niet een voorbereiding laten draaien om hem te beoordelen om te kijken of er versterkingen nodig zijn.

Heeft beiden zo zijn voor en nadelen.
    Joenepsv
    Legende

Dan ga je hetzelfde beeld als nu zien maar dan op 30 juli/1 augustus. Het enige verschil is dat doorgaans de meeste competities nog niet zijn gestart waardoor je niet ineens je halve elftal kwijt kunt raken. Maar verder zal dit altijd zo blijven. En om eerlijk te zijn vind ik het ook heerlijk. Die dynamiek op de laatste dagen. Paniekaankopen, buitenkansjes, konijnen uit de hoge hoed. Hier wordt de hele window naartoe geleefd.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    Smeets14
    Johann Vogel
    Vedette

Joenepsv wrote: 27 Aug 2023, 21:52
    Dan ga je hetzelfde beeld als nu zien maar dan op 30 juli/1 augustus. Het enige verschil is dat doorgaans de meeste competities nog niet zijn gestart waardoor je niet ineens je halve elftal kwijt kunt raken. Maar verder zal dit altijd zo blijven. En om eerlijk te zijn vind ik het ook heerlijk. Die dynamiek op de laatste dagen. Paniekaankopen, buitenkansjes, konijnen uit de hoge hoed. Hier wordt de hele window naartoe geleefd.
    Met als verschil dat nu het seizoen al is begonnen. Je kan je afvragen of het wenselijk is dat je rond de belangrijke playoff wedstrijden nog allerlei transfer perikelen wil hebben. In plaats van volledige focus op het sportieve.

Anderzijds is dat ook de reden waarom de window zo lang openblijft. De rijkere clubs kunnen het een aantal wedstrijden aankijken en de selectie eventueel aanvullen.
    iam
    International
    Favoriete speler: 12e man

Johann Vogel wrote: 27 Aug 2023, 23:47
    Joenepsv wrote: 27 Aug 2023, 21:52

Met als verschil dat nu het seizoen al is begonnen. Je kan je afvragen of het wenselijk is dat je rond de belangrijke playoff wedstrijden nog allerlei transfer perikelen wil hebben. In plaats van volledige focus op het sportieve.

Anderzijds is dat ook de reden waarom de window zo lang openblijft. De rijkere clubs kunnen het een aantal wedstrijden aankijken en de selectie eventueel aanvullen.
    Voor die paar kleine clubs die play-offs spelen gaat de uefa dat soort regels niet veranderen. Pas als ze er in de PL/spaanse over beginnnen te klagen misschien.
    Post Reply