Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
Rickskeg
International
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV wrote: 28 Aug 2023, 09:33 Wat mij trouwens enorm opvalt is dat de Noord/Zuid-Amerikaanse spelers het hier zo enorm naar hun zin hadden. Wat mij betreft heeft 1 man daar een heel groot aandeel in: Mart vd Heuvel.

Die man moet echt zijn hele leven behouden blijven voor de club. Hij regelt alles voor die jongens, zodat zij zich goed voelen in Nederland.
Zegt ook wel genoeg dat je hem nog altijd ziet op die Inside filmpjes ipv Roorda die nu de teammanager is
Fonzerelli
Ballenjongen

Ik hoor en lees dat Lozano ipv Bakayoko zou komen. Echter heb je kwalitatief minimaal 3 basiswaardige vleugels nodig.
Bijkomend voordeel is dat hij op beide flanken uit de voeten kan. Vraag is inderdaad of het financieel wel haalbaar is.
Als hij komt dan vertrekt hopelijk El Ghazi, en dan is de bezetting voorin zowel kwantitatief als kwalitatief uitstekend.

Vertessen zou ik er overigens ookgewoon bijhouden. Heeft toch rendement en kan met zijn snelheid altijd van pas komen.
Mikelvb
Nationale topspeler

Fonzerelli wrote: 28 Aug 2023, 09:45 Ik hoor en lees dat Lozano ipv Bakayoko zou komen. Echter heb je kwalitatief minimaal 3 basiswaardige vleugels nodig.
Bijkomend voordeel is dat hij op beide flanken uit de voeten kan. Vraag is inderdaad of het financieel wel haalbaar is.
Als hij komt dan vertrekt hopelijk El Ghazi, en dan is de bezetting voorin zowel kwantitatief als kwalitatief uitstekend.

Vertessen zou ik er overigens ookgewoon bijhouden. Heeft toch rendement en kan met zijn snelheid altijd van pas komen.
Het liefst zie ik El Ghazi en Vertessen vertrekken en daarvoor in de plaats echt een top talent voor op de flanken. Mocht Baka dan ook nog vertrekken en Lozano komt, dan ook nog een talent op de flanken erbij die ook in Jong wilt spelen.
ShovingNE2
Site Admin

Rickskeg wrote: 28 Aug 2023, 09:45Zegt ook wel genoeg dat je hem nog altijd ziet op die Inside filmpjes ipv Roorda die nu de teammanager is
Wat zou Roorda dan moeten doen in die video's? Toch niet zijn taak of zo? Mart is het aanspreekpunt voor alles wat spelers moeten/willen regelen buiten wedstrijden en trainingen om. Niet Roorda.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Blijkbaar hebben velen Chucky niet echt goed gevolgd bij Napoli, waar hij meer in een dienende rol speelde en super belangrijk was in de pressing van Spalletti. Iemand die heeft geleerd om keihard te werken en zich weg te cijferen voor spelers zoals Osimhen.

hij liep 2 op 3 bij ons qua goals, is een absolute topspeler voor ons.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 14):
    MaaxMithrasguusM.DelgadoDadOfFourYkhimRV1913KingfisherJoJoRen HöekTinuZzZFritskePhilipsJ O H NShovingNE2
    Massimo
    Legende

Als Lozano vaste basisspeler was geweest bij Napoli en al helemaal van het Napoli van vorig seizoen, dan was hij met zijn eenjarig contract en op 28 jarige leeftijd niet haalbaar geweest voor PSV. Nu maakt PSV een goede kans. Lozano is niet die topspeler geworden bij Napoli, maar een goede spelers gebleven, maar voor PSV is hij een topspeler. Helemaal als hij hier weer de grote man is in plaats van een roulatiespeler. In de Eredivisie was hij in beide seizoenen bij 28 goals betrokken en hij heeft specifieke kwaliteiten die PSV beter maken. Kan ook zeker zijn offdays hebben, maar wat mij betreft is dit een speler die PSV naar een hoger niveau tilt en is het een speler die je wel net wat verder in Europa zou kunnen brengen. Dit soort spelers kunnen grotere wedstrijden voor je beslissen en mocht het PSV lukken dan mogen ze (en wij) denk ik de handen dichtknijpen.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Søren
    Josef Dettelbacher
    Legende

Lozano had destijds wat Bakayoko nu heeft: een internationale status die eigenlijk niet past bij zijn daadwerkelijke kwaliteiten. Geen enkel probleem of verwijt overigens, want we hebben er goed aan verdiend en voor PSV is het natuurlijk buitenklasse. Zou mooi zijn als ie terugkeert bij ons, dan heb je zonder twijfel de beste voorhoede in de Eredivisie.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    DeBruyne
    Meervoudig international

Volgens dit 'medium' vragen ze 20 miljoen
    ComeOnPSV
    Vedette

DeBruyne wrote: 28 Aug 2023, 10:04

Volgens dit 'medium' vragen ze 20 miljoen
    Denk dat de berichten over 15 miljoen de waarheid betreffen.

PSV zal iets meer moeten bieden. Niet gek. We zijn tenslotte in onderhandeling.
    Rikkert1234
    Vedette

Zal uiteindelijk wel rond de 16/17 met een groter vast bedrag uitkomen.
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    Dalton12
    grasveld
    Internationale topspeler

Laag basisbedrag met prestatieafhankelijke bonussen, waarna het tot een voor Napoli acceptabel bedrag kan groeien. Kampioenschap, behalen CL. Ik denk dat PSV daarop inzet.
    Josef Dettelbacher
    Legende

grasveld wrote: 28 Aug 2023, 10:21 Laag basisbedrag met prestatieafhankelijke bonussen, waarna het tot een voor Napoli acceptabel bedrag kan groeien. Kampioenschap, behalen CL. Ik denk dat PSV daarop inzet.
    Lozano komt niet voor een laag basissalaris, tenzij je bijvoorbeeld 2.5-3 mln basis als "laag" ziet.
    ParkJiSung
    Basisspeler

Hij heeft het over het transferbedrag.
  • These users thanked the author ParkJiSung for the post:
    Wouter331
    Massimo
    Legende

Schouten moest ook eerst 20 miljoen kosten.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Josef Dettelbacher wrote: 28 Aug 2023, 09:58 Lozano had destijds wat Bakayoko nu heeft: een internationale status die eigenlijk niet past bij zijn daadwerkelijke kwaliteiten.
    Sorry, wat?!

Chucky had een meer dan terechte status als topspeler hoor.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 6):
    El SordoRV1913Vanthaman18GrasmatRobson de SouzaShovingNE2
    Josef Dettelbacher
    Legende

Ykhim wrote: 28 Aug 2023, 10:34
    Josef Dettelbacher wrote: 28 Aug 2023, 09:58 Lozano had destijds wat Bakayoko nu heeft: een internationale status die eigenlijk niet past bij zijn daadwerkelijke kwaliteiten.
    Sorry, wat?!

Haha als z'n grootste fan wist ik wel dat jij hierop ging reageren.

Zijn kwaliteiten voor de Eredivisie staan wat mij betreft niet ter discussie. Ik vond alleen wel dat Chucky al zó groot gemaakt werd voor zijn komst, en dat bij binnenkomst al duidelijk werd dat hij gegarandeerd veel geld ging opbrengen, dat er wat mij betreft weldegelijk sprake was van prijs/kwaliteitinflatie. Zoals met Bakayoko nu. Ik volg het niet goed genoeg om te zeggen dat hij stil heeft gestaan, maar om nu te zeggen dat hij dominant aanwezig is in de headlines qua prestaties in Italië, is ook weer het andere uiterste.
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 28 Aug 2023, 11:23
    Ykhim wrote: 28 Aug 2023, 10:34

Sorry, wat?!

Haha als z'n grootste fan wist ik wel dat jij hierop ging reageren.

Zijn kwaliteiten voor de Eredivisie staan wat mij betreft niet ter discussie. Ik vond alleen wel dat Chucky al zó groot gemaakt werd voor zijn komst, en dat bij binnenkomst al duidelijk werd dat hij gegarandeerd veel geld ging opbrengen, dat er wat mij betreft weldegelijk sprake was van prijs/kwaliteitinflatie. Zoals met Bakayoko nu. Ik volg het niet goed genoeg om te zeggen dat hij stil heeft gestaan, maar om nu te zeggen dat hij dominant aanwezig is in de headlines qua prestaties in Italië, is ook weer het andere uiterste.
    Maar ik vind dat dat ook lang niet altijd nodig is voor een topspeler. Kijk naar prime Wijnaldum. Over het algemeen gezien viel hij nooit echt op bij Liverpool, maar hij liet andere spelers wel 10x beter renderen. Het tegenovergestelde zag je bij PSG, daar had je allemaal individuele topspelers maar juist daarom draait het weer niet.
    Soms heb je topspelers die individueel niet opvallen maar juist het team beter laten draaien, bij Napoli vind ik Lozano ook in die categorie vallen.
    Josef Dettelbacher
    Legende

Oh dat wil ik best van je aannemen hoor, het verandert alleen weinig aan mijn initiële bevinding dat ik Lozano eigenlijk duurder vond dan ie waard is (al ben ik daar als PSV fan uiteraard blij mee qua verkoopprijs). En dat zie ik nu ook bij Bakayoko gebeuren.
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Tijd voor een 23/24 versie.

Image
  • These users thanked the author TomPSV023 for the post:
    Baldado
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Josef Dettelbacher wrote: 28 Aug 2023, 11:23Haha als z'n grootste fan wist ik wel dat jij hierop ging reageren.

Hij werd al voor z'n komst terecht groot gemaakt. Een van de beste spelers in Noord-Amerika in deze eeuw, had toen al allerlei prijzen en een lading goals op zijn naam staan. Ik denk dat je hem niet genoeg credits geeft wanneer je hem slechts voor de Eredivisie top vond. De man was in 2018 met afstand de beste op het veld tegen de regerend wereldkampioen, bijvoorbeeld. Hij scoorde goals in topwedstrijden tegen Ajax en Feyenoord, maar ook tegen Inter en Tottenham. Was in zijn eentje verantwoordelijk voor rode kaarten van Barcelona en Tottenham, terwijl Inter er geen kreeg toen dat wel moest. Hij schoot ons sowieso al diezelfde CL in tegen BATE trouwens. Daarbovenop komen zijn geweldige statistieken voor PSV. Nu bij Napoli in een wat meer dienende rol, maar tegelijkertijd ook een van de gewaardeerde krachten achter het meest roemrijke Napoli-team sinds Maradona.

Wereldklasse was en is hij zeker niet. Maar daar waar Bakayoko de hype mee heeft, kon Lozano terugvallen op daadwerkelijk goeie prestaties gedurende een aantal jaren. Topspeler.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 8):
    Josef DettelbacherRen HöekPersepolisSmeets14HeissenberrugEl SordoDen BondskootsKingfisher
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 28 Aug 2023, 11:33 Oh dat wil ik best van je aannemen hoor, het verandert alleen weinig aan mijn initiële bevinding dat ik Lozano eigenlijk duurder vond dan ie waard is (al ben ik daar als PSV fan uiteraard blij mee qua verkoopprijs). En dat zie ik nu ook bij Bakayoko gebeuren.
    Maar hoe bepaal je dan wat een speler waard is? Iemand die uitblinkt bij PSV is toch minimaal die prijsklasse? Zeker als het iemand is met een internationale naam.
    Chucky
    Vedette

Lozano was echt een topper hoor, voor PSV-begrippen. Als international en Napoli-speler is zijn rendement te laag vind ik, maar voor ons niveau is het een absolute glasbak. Staat voor mij qua prestaties zeker in de top-5 buitenspelers van PSV deze eeuw (samen met Farfán, Robben, Memphis, Mertens).
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

:kwijl: :kwijl: :kwijl:
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Ykhim
    DonyellMalen
    Legende

Ideaal voor hoge pressie, Lozano. Wat is ‘ie snel, niet normaal.
    Brael
    Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 28 Aug 2023, 09:58 Lozano had destijds wat Bakayoko nu heeft: een internationale status die eigenlijk niet past bij zijn daadwerkelijke kwaliteiten. Geen enkel probleem of verwijt overigens, want we hebben er goed aan verdiend en voor PSV is het natuurlijk buitenklasse. Zou mooi zijn als ie terugkeert bij ons, dan heb je zonder twijfel de beste voorhoede in de Eredivisie.
    De kwaliteiten en prestaties van Lozano en Bakayoko lopen wel enorm uiteen, terwijl hun prijskaartje niet eens zo veel gaat schelen, waarschijnlijk.
    Lozano voor 40 miljoen, voor Bakayoko worden bedragen van 30M+ genoemd inmiddels.
    Ik snap je wel een heel klein beetje (een 35 miljoen voor Lozano was ook niet vreemd geweest), maar dit zijn wel 2 uitersten die je loopt te vergelijken.
    Post Reply