Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
Djorditje10
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 28 Aug 2023, 11:52

:kwijl: :kwijl: :kwijl:
Wat gaat dit een versterking worden zeg, laat het lukken 🙏.

Fijn dat er met hem ook iemand zou komen die gewend is om hoog druk te zetten en ballen te veroveren.
ComeOnPSV
Vedette

Vertaald:

Transfer komt steeds dichterbij.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    LucNilisLegend
    El Sordo
    Vedette

In de huidige markt zou Lozano toch zeker 50-60 m hebben opgeleverd.
  • These users thanked the author El Sordo for the post:
    Jur1913
    Chucky
    Vedette

Sensation wrote: 28 Aug 2023, 11:52

:kwijl: :kwijl: :kwijl:
    Kunnen we zijn maatje voorin, die nummer 9, ook niet meteen even oppikken? Schijnt best wel een aardige spits te zijn, dacht ik :mrgreen:
    ComeOnPSV
    Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 28 Aug 2023, 09:58 Lozano had destijds wat Bakayoko nu heeft: een internationale status die eigenlijk niet past bij zijn daadwerkelijke kwaliteiten. Geen enkel probleem of verwijt overigens, want we hebben er goed aan verdiend en voor PSV is het natuurlijk buitenklasse. Zou mooi zijn als ie terugkeert bij ons, dan heb je zonder twijfel de beste voorhoede in de Eredivisie.
    Die eerste zin is schandalig.

Lozano heeft zijn internationale status hier opgebouwd. Hij was geniaal goed en bekroonde dat met die goal tegen Duitsland. Hij was veel verder en zijn kwaliteiten klopte met zijn internationale status. Dat heeft Bakayoko niet.

Lozano zijn wedstrijd tegen AZ (zijn eerste eredivisie duel) was al beter dan wat Bakayoko de afgelopen maanden heeft laten zien.
    Last edited by ComeOnPSV on 28 Aug 2023, 12:02, edited 1 time in total.
    guus
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Lang - Luuk - Lozano
    Veerman - Schouten - Tillman (ervanuitgaande dat Sanga vertrekt)

Dit is toch zeker een CL-waardig middenveld en aanval.

Nu de verdediging nog
    ComeOnPSV
    Vedette

In Italië denken ze dat het grootste probleem zijn salaris zal worden voor PSV.

Nou dan kunnen we toch wel zeggen dat hij bijna binnen is. Want de Nederlandse journalisten geven al aan dat zijn salaris niet het grootste probleem zal zijn.
    Smeets14
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Mooi als ie terugkeert. Heb het over het algemeen niet zo op terugkerende al dan niet voormalige toppers, maar hij kan zo maar de uitzondering op die ‘regel’ zijn. Persoonlijk zou ik als back (wat ik lang heb gespeeld…) helemaal gek worden van zo’n speler, die maar blijft gaan en geen energie lijkt te verliezen. Bienvenida Chucky :lover:
    El Sordo
    Vedette

psvgouda wrote: 28 Aug 2023, 12:06 Bienvenida Chucky
    Ik dacht dat jij laatst nog gewag maakte van je vertaalwerk? Nou, eerst een opfriscursusje Spaans dan maar.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Scoorde 36x in zijn 2 seizoenen voor PSV, gemiddeld 1 per 150min.
    Daarna 27x in 4 seizoenen voor Napoli, gemiddeld 1 per 286min. Waarvan de laatste 2 seizoenen 10 goals, 1 per 405 min.

Lijkt qua doelpunten helaas dus wel een nogal steile lijn omlaag gevolgd te hebben. Iemand had het over een dienende rol in Napels maar dat zie ik toch niet echt terug in de 13 assists in 4 seizoenen. NB: zijn laatste doelpunt voor het nationale team van Mexico dateert alweer uit 2018.

Ik denk dat het niet ongezond is om het beeld van onze levende legende een tikje te nuanceren.
  • These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 2):
    ruuddevilThomaJense
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Salaris is geen probleem. PSV weet wat Chucky wilt verdienen. Het is de transfersom.

Chucky scoorde op een WK terwijl hij bij ons in dienst was. Een bepalende speler voor Mexico. Bakayoko heeft net haartjes op z’n balletjes.

Ik had het over een dienende rol, en dat kan best zonder assists zelfs als aanvaller. Nogmaals, enorm belangrijk als teamspeler in het hoog druk zetten. Voor Spalletti enorm belangrijk. Nee, het was geen Mertens’, Kvaradona of Osimhen qua productie, maar onderdeel van een geoliede machine.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 3):
    Grasmatguusbamboe
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

ziege maar ook zagge wrote: 28 Aug 2023, 12:11 Scoorde 36x in zijn 2 seizoenen voor PSV, gemiddeld 1 per 150min.
    Daarna 27x in 4 seizoenen voor Napoli, gemiddeld 1 per 286min. Waarvan de laatste 2 seizoenen 10 goals, 1 per 405 min.

Lijkt qua doelpunten helaas dus wel een nogal steile lijn omlaag gevolgd te hebben. Iemand had het over een dienende rol in Napels maar dat zie ik toch niet echt terug in de 13 assists in 4 seizoenen. NB: zijn laatste doelpunt voor het nationale team van Mexico dateert alweer uit 2018.

Ik denk dat het niet ongezond is om het beeld van onze levende legende een tikje te nuanceren.
    @Mods, dit is rood. Ook namens Danny Makkelie.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
    ziege maar ook zaggeRV1913
    Smeets14
    Nationale topspeler

ziege maar ook zagge wrote: 28 Aug 2023, 12:11 Scoorde 36x in zijn 2 seizoenen voor PSV, gemiddeld 1 per 150min.

Of je kijkt verder dan alleen het scorebord. Een dienende speler wil niet per se zeggen dat het iemand is die assists geeft.
    tezzyunited
    Regelmatige invaller

Lozano heeft in zijn periode bij PSV 40 goals en 23 assists geproduceerd in 79 wedstrijden. Dat zijn belachelijk goede cijfers voor flankspeler in een aanval met Luuk de Jong en Bergwijn.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste

tezzyunited wrote: 28 Aug 2023, 12:21 Lozano heeft in zijn periode bij PSV 40 goals en 23 assists geproduceerd in 79 wedstrijden. Dat zijn belachelijk goede cijfers voor flankspeler in een aanval met Luuk de Jong en Bergwijn.
    Hoort wel een klein beetje bij een dalende lijn he, dat het begin van de lijn hoger is.
    Smeets14 wrote: 28 Aug 2023, 12:16Of je kijkt verder dan alleen het scorebord. Een dienende speler wil niet per se zeggen dat het iemand is die assists geeft.
    Ik volg het italiaanse voetbal totaal niet dus heb weinig anders dan statistieken om naar te kijken. Maar ik laat me graag overtuigen. Maar dan wel met iets tastbaars graag.
    tezzyunited
    Regelmatige invaller

ziege maar ook zagge wrote: 28 Aug 2023, 12:25
    tezzyunited wrote: 28 Aug 2023, 12:21 Lozano heeft in zijn periode bij PSV 40 goals en 23 assists geproduceerd in 79 wedstrijden. Dat zijn belachelijk goede cijfers voor flankspeler in een aanval met Luuk de Jong en Bergwijn.
    Hoort wel een klein beetje bij een dalende lijn he, dat het begin van de lijn hoger is.
    Volgende keer dan graag alle cijfers meenemen, dus ook de assists. Dat creëert een iets beter beeld van die dalende lijn :*
    Maax
    Meervoudig international

Ik denk dat vrijwel niemand op dit forum (op een enkeling na) meer dan 10 potjes van Lozano in het shirt van Napoli heeft gezien. Maar dat maakt de hype niet minder! (A)
  • These users thanked the author Maax for the post:
    ziege maar ook zagge
    Jur1913
    Internationale topspeler

De eredivisie is toch moeilijk te vergelijken met de Serie A?
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Ykhim
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste

tezzyunited wrote: 28 Aug 2023, 12:27
    ziege maar ook zagge wrote: 28 Aug 2023, 12:25

Volgende keer dan graag alle cijfers meenemen, dus ook de assists. Dat creëert een iets beter beeld van die dalende lijn :*
    Heb ik toch genoemd? Goed, niet die bij PSV. Maar die zijn dus gedropt van 23 assists in 79 wedstrijden naar 13 assists in 84 wedstrijden.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Eigenlijk boeit het me niet zo heel veel wat zijn statistieken daar waren. Het feit dat Lozano graag terug wilt naar PSV vind ik gewoon al fantastisch. De paar beelden die ik hier voorbij heb zien komen, laten verder zien dat deze man voor PSV echt een behoorlijke goede aanwinst zal zijn.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 4):
    GrasmatYkhimpsvgoudaRen Höek
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste

Jur1913 wrote: 28 Aug 2023, 12:28 De eredivisie is toch moeilijk te vergelijken met de Serie A?
    Snap ik maar een speler maakt toch ook een ontwikkeling door en staat daar toch ook in een veel sterker team? Hoe groot moet de drop in prestaties van ED naar SA volgens jou zijn voordat je 'm als drop mag benoemen?
    DC_PSV
    Vedette

Als je Lozano de afgelopen seizoenen hebt gezien in de wedstrijden tegen Ajax, in de CL en Serie A zie je aan alles dat het een glasbak is die nog beter is geworden dan hij bij ons al was. Absoluut een go dus.
    #simplythebest
    MR02
    Talent

ComeOnPSV wrote: 28 Aug 2023, 09:33 Wat mij trouwens enorm opvalt is dat de Noord/Zuid-Amerikaanse spelers het hier zo enorm naar hun zin hadden. Wat mij betreft heeft 1 man daar een heel groot aandeel in: Mart vd Heuvel.

Die man moet echt zijn hele leven behouden blijven voor de club. Hij regelt alles voor die jongens, zodat zij zich goed voelen in Nederland.
    Mart is idd een enorm groot onderdeel daarvan. Niet veel mensen binnen de club zijn onmisbaar, hij wel. Zijn er wel meer op de Herdgang hoor (Kemenades), maar in het geval van Lozano met name Mart.

Hier zegt ie er zelf heel kort iets over mbt Lozano. Kan me ook een verhaal herinneren, volgens ging het over Lozano. Denk ook de reden dat hij hier specifiek een hond noemt. Iig, een van de Latino spelers wilde een hondje voor z'n dochter. Speciaal soort, niet zomaar overal te vinden. Hij vraagt aan Mart of ie een idee heeft. Dag later heeft Mart stad en land afgelopen en ergens ver weg in Noord-Holland ofzo zo'n hondje gevonden voor ze. Dochtertje helemaal in de wolken, en de speler zelf eeuwig dankbaar.

Latino's zijn wel behoorlijk van familie. En als er iemand is die je binnen een dag als familie kan laten voelen, dan is het Mart wel.
  • These users thanked the author MR02 for the post (total 2):
    MaaxTomPSV023
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het zegt vooral veel over de ambities bij PSV. Je komt bij Lang, Schouten, Sanchez, De Ketelaere en Lozano uit, in de winter bij Danjuma en Depay bv. We laten ons niet afschrikken door een bepaald salaris en/of transfersom. Je zou zeggen dat Lozano gewoon meteen het verschil voor ons gaat maken. En natuurlijk gaat PSV hem niet halen zonder verkoop van Bakayoko maar het zou wel passen bij het ambitie niveau. Vleugelspelers kun je elke wedstrijd wisselen en Lozano kan op beide flanken dus ze spelen alle drie 50 wedstrijden indien ze fit blijven.
    Jur1913
    Internationale topspeler

ziege maar ook zagge wrote: 28 Aug 2023, 12:31
    Jur1913 wrote: 28 Aug 2023, 12:28 De eredivisie is toch moeilijk te vergelijken met de Serie A?
    Snap ik maar een speler maakt toch ook een ontwikkeling door en staat daar toch ook in een veel sterker team? Hoe groot moet de drop in prestaties van ED naar SA volgens jou zijn voordat je 'm als drop mag benoemen?
    Je mag het best benoemen hoor, ik denk alleen dat we het niet al te zwaar moeten laten wegen aangezien het daar een competitie is met veel ervaren rotten die uitstekend kunnen verdedigen
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    La Foquita
    Post Reply