Niet te loslippig hopelijk. Wat profiel op de banden wordt gewaardeerd.
Armada
Is dat een 100% voorwaarde, dat Bakayoko vertrekt? Geen kans dat Lozano alsnog komt bij kwalificatie CL (en vertrek El Ghazi en/of Vertessen)?
Ja, wat ik begrijp wel. Dat geeft wel een indicatie hoe serieus het is rond Baka. Hij stond in de winterstop ervoor open, nu ook.
Ik denk niet dat Aster niet komt omdat Baka weg gaat hoor. Samen spelen met z’n beste maat is leuk maar zal geen invloed hebben op z’n carrière. Als Baka een mooie stap maakt laat dat aan Vranckx juist zien dat PSV de juiste vervolg stap is.DonyellMalen wrote: ↑28 Aug 2023, 14:47Gaat er dan direct ook een streep door de komst van z'n maat Aster, indien Sangare alsnog vertrekt?
Nee. Als Sanga vertrekt zou Vranckx komen. Baka zou PSV mogelijkheid geven Lozano + Brantwaite te halen.DonyellMalen wrote: ↑28 Aug 2023, 14:47Gaat er dan direct ook een streep door de komst van z'n maat Aster, indien Sangare alsnog vertrekt?
Is Branthwaite extra op een RCV? Of is dat de beoogde defensieve versterking?Armada wrote: ↑28 Aug 2023, 14:48Nee. Als Sanga vertrekt zou Vranckx komen. Baka zou PSV mogelijkheid geven Lozano + Brantwaite te halen.DonyellMalen wrote: ↑28 Aug 2023, 14:47
Gaat er dan direct ook een streep door de komst van z'n maat Aster, indien Sangare alsnog vertrekt?
Vertrek Baka is extra zekerheid voor geval Sanga toch niet vertrekt. VCR moet komen.
We komen in een tijdsspanne waar tijd al even de bottleneck is. Daarom word er nu geschakeld naar “bekenden” met korte lijntjes en een bepaalde voorliefde: Lozano, Branthwaite. Er is geen tijd meer om te masseren en spelers warm te krijgen (Schouten, Dest).DonyellMalen wrote: ↑28 Aug 2023, 14:52 Hoop dat ze op een andere CB mikken dan Branthwaite. We hebben een RCB nodig, geen LCB. Daarnaast vind ik Gerrit te duur voor zijn kwaliteiten.
Sanchez is momenteel wel klaar met gemasseerd te worden, die hoeft alleen nog maar te tekenen als er geld komt ;-)Armada wrote: ↑28 Aug 2023, 14:54We komen in een tijdsspanne waar tijd al even de bottleneck is. Daarom word er nu geschakeld naar “bekenden” met korte lijntjes en een bepaalde voorliefde: Lozano, Branthwaite. Er is geen tijd meer om te masseren en spelers warm te krijgen (Schouten, Dest).DonyellMalen wrote: ↑28 Aug 2023, 14:52 Hoop dat ze op een andere CB mikken dan Branthwaite. We hebben een RCB nodig, geen LCB. Daarnaast vind ik Gerrit te duur voor zijn kwaliteiten.
Sanchez, net als vele anderen, wacht tot het laatst.. in de hoop dat er een rcht interessante club komt. Net als Götze toen. Die bepalen pas op het allerlaatste moment.Vanthaman18 wrote: ↑28 Aug 2023, 14:55Sanchez is momenteel wel klaar met gemasseerd te worden, die hoeft alleen nog maar te tekenen als er geld komt ;-)
Lozano begrijp ik, maar voor de verdediging mag je toch hopen dat PSV al een aantal maanden bezig is om te masseren en spelers warm te krijgen. Maar uit jouw woorden maak ik op dat er of niet gemasseerd en warm gemaakt is voor de verdediging, of dat dat allemaal zonder succes is geweest. De tweede optie lijkt me de meest logische optie dan.Armada wrote: ↑28 Aug 2023, 14:54We komen in een tijdsspanne waar tijd al even de bottleneck is. Daarom word er nu geschakeld naar “bekenden” met korte lijntjes en een bepaalde voorliefde: Lozano, Branthwaite. Er is geen tijd meer om te masseren en spelers warm te krijgen (Schouten, Dest).DonyellMalen wrote: ↑28 Aug 2023, 14:52 Hoop dat ze op een andere CB mikken dan Branthwaite. We hebben een RCB nodig, geen LCB. Daarnaast vind ik Gerrit te duur voor zijn kwaliteiten.
Dat lijkt me niet. PSV weet al vier maanden dat de achterhoede op de CB versterkt moet worden. Om dan enkel bij een oude bekende terug te komen (Gerrit), waar nog genoeg twijfels over zijn, is vrij ongeloofwaardig en indien het waar is vrij slecht beleid.
Is Sanchez nog wel steeds een optie voor PSV?Armada wrote: ↑28 Aug 2023, 14:56Sanchez, net als vele anderen, wacht tot het laatst.. in de hoop dat er een rcht interessante club komt. Net als Götze toen. Die bepalen pas op het allerlaatste moment.Vanthaman18 wrote: ↑28 Aug 2023, 14:55
Sanchez is momenteel wel klaar met gemasseerd te worden, die hoeft alleen nog maar te tekenen als er geld komt ;-)
Eerder het laatste. PSV is nog steeds bezig hoor.Brael wrote: ↑28 Aug 2023, 14:58Lozano begrijp ik, maar voor de verdediging mag je toch hopen dat PSV al een aantal maanden bezig is om te masseren en spelers warm te krijgen. Maar uit jouw woorden maak ik op dat er of niet gemasseerd en warm gemaakt is voor de verdediging, of dat dat allemaal zonder succes is geweest. De tweede optie lijkt me de meest logische optie dan.
En daarom denk ik ook dat hij gaat komen als PSV het geld ervoor heeft.DonyellMalen wrote: ↑28 Aug 2023, 15:00Er is al aantal keer hier gemeld dat Sanchez PSV's project het meest interessant vindt. Was alleen in het begin van de window nog te duur.