Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
Breur
Internationale topspeler

Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:19
Breur wrote: 28 Aug 2023, 14:16

Heerlijke omschrijving. Aangeboden door kuchende man in parkeergarage?
Eerder door een loslippige prostitué achter centraal.
Niet te loslippig hopelijk. Wat profiel op de banden wordt gewaardeerd.

Armada
Last edited by Breur on 28 Aug 2023, 14:27, edited 1 time in total.
Armada
Internationale topspeler

Breur wrote: 28 Aug 2023, 14:25
Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:19

Eerder door een loslippige prostitué achter centraal.
Niet te loslippig hopelijk. Wat profiel op de banden wordt gewaardeerd.
Altijd voor slicks gaan.
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Cas wrote: 28 Aug 2023, 14:22 Kan iemand even een photoshopje maken van hoe Lozano er in ons shirt uit zou zien? Realistischer dan dit krijg ik hem niet

Image
Bespaar je de tijd en wacht 3/4 daagjes en PSV zet vanzelf alle foto's online.
Armada
Internationale topspeler

Denk dat focus op Bakayoko moet, dit gaat wel rond komen als het zo ver is. Of er moet iets geks tussendoor komen- wat zeker kan in deze dagen.

Echter ook Baka ziet er steeds serieuzer uit. Zijn voorkeur ligt niet direct bij een PSG, eerder bij een Newcastle.
Last edited by Armada on 28 Aug 2023, 14:44, edited 1 time in total.
Joosth
Vaste waarde in elftal

Cas wrote: 28 Aug 2023, 14:22 Kan iemand even een photoshopje maken van hoe Lozano er in ons shirt uit zou zien? Realistischer dan dit krijg ik hem niet

Image
En dan aankomen met een Umbro shirtje 🤨
Geissbock
Bankzitter

Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:43 Denk dat focus op Bakayoko moet, dit gaat wel rond komen als het zo ver is. Of er moet iets geks tussendoor komen- wat zeker kan in deze dagen.
Is dat een 100% voorwaarde, dat Bakayoko vertrekt? Geen kans dat Lozano alsnog komt bij kwalificatie CL (en vertrek El Ghazi en/of Vertessen)?
Persepolis
Vedette

Joosth wrote: 28 Aug 2023, 14:43

Image
Dat is toch ook gewoon een echte foto :tear:
DonyellMalen
Legende

Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:43Echter ook Baka ziet er steeds serieuzer uit. Zijn voorkeur ligt niet direct bij een PSG, eerder bij een Newcastle.
Gaat er dan direct ook een streep door de komst van z'n maat Aster, indien Sangare alsnog vertrekt?
Armada
Internationale topspeler

Geissbock wrote: 28 Aug 2023, 14:45
Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:43 Denk dat focus op Bakayoko moet, dit gaat wel rond komen als het zo ver is. Of er moet iets geks tussendoor komen- wat zeker kan in deze dagen.
Is dat een 100% voorwaarde, dat Bakayoko vertrekt? Geen kans dat Lozano alsnog komt bij kwalificatie CL (en vertrek El Ghazi en/of Vertessen)?
Ja, wat ik begrijp wel. Dat geeft wel een indicatie hoe serieus het is rond Baka. Hij stond in de winterstop ervoor open, nu ook.

PSV gaat geen Lozano halen wanneer Baka blijft, zonder dat zij een centrale verdediger halen.
Smeets14
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 28 Aug 2023, 14:47
Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:43Echter ook Baka ziet er steeds serieuzer uit. Zijn voorkeur ligt niet direct bij een PSG, eerder bij een Newcastle.
Gaat er dan direct ook een streep door de komst van z'n maat Aster, indien Sangare alsnog vertrekt?
Ik denk niet dat Aster niet komt omdat Baka weg gaat hoor. Samen spelen met z’n beste maat is leuk maar zal geen invloed hebben op z’n carrière. Als Baka een mooie stap maakt laat dat aan Vranckx juist zien dat PSV de juiste vervolg stap is.
Armada
Internationale topspeler

Nee. Als Sanga vertrekt zou Vranckx komen. Baka zou PSV mogelijkheid geven Lozano + Brantwaite te halen.

Vertrek Baka is extra zekerheid voor geval Sanga toch niet vertrekt. VCR moet komen.
Heruone
Lid scoutingsteam

Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:48

Nee. Als Sanga vertrekt zou Vranckx komen. Baka zou PSV mogelijkheid geven Lozano + Brantwaite te halen.

Vertrek Baka is extra zekerheid voor geval Sanga toch niet vertrekt. VCR moet komen.
Is Branthwaite extra op een RCV? Of is dat de beoogde defensieve versterking?
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    Leon77M
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    DonyellMalen
    Legende

Hoop dat ze op een andere CB mikken dan Branthwaite. We hebben een RCB nodig, geen LCB. Daarnaast vind ik Gerrit te duur voor zijn kwaliteiten.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    AsterixKingfisher
    Armada
    Internationale topspeler

Heruone wrote: 28 Aug 2023, 14:51
    Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:48

Is Branthwaite extra op een RCV? Of is dat de beoogde defensieve versterking?
    In mijn optiek zou dat gewoon de verdedigende versterking zijn voor centraal.
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Image
    Iemand op het forum had de presentatiefoto al gemaakt:

Image
    Armada
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 28 Aug 2023, 14:52 Hoop dat ze op een andere CB mikken dan Branthwaite. We hebben een RCB nodig, geen LCB. Daarnaast vind ik Gerrit te duur voor zijn kwaliteiten.
    We komen in een tijdsspanne waar tijd al even de bottleneck is. Daarom word er nu geschakeld naar “bekenden” met korte lijntjes en een bepaalde voorliefde: Lozano, Branthwaite. Er is geen tijd meer om te masseren en spelers warm te krijgen (Schouten, Dest).
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:54
    DonyellMalen wrote: 28 Aug 2023, 14:52 Hoop dat ze op een andere CB mikken dan Branthwaite. We hebben een RCB nodig, geen LCB. Daarnaast vind ik Gerrit te duur voor zijn kwaliteiten.
    We komen in een tijdsspanne waar tijd al even de bottleneck is. Daarom word er nu geschakeld naar “bekenden” met korte lijntjes en een bepaalde voorliefde: Lozano, Branthwaite. Er is geen tijd meer om te masseren en spelers warm te krijgen (Schouten, Dest).
    Sanchez is momenteel wel klaar met gemasseerd te worden, die hoeft alleen nog maar te tekenen als er geld komt ;-)
    Joosth
    Vaste waarde in elftal

Persepolis wrote: 28 Aug 2023, 14:46
    Joosth wrote: 28 Aug 2023, 14:43

Dat is toch ook gewoon een echte foto :tear:
    Owh haha, vond dat zo’n matig merk voor PSV!
    Armada
    Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 28 Aug 2023, 14:55

Sanchez is momenteel wel klaar met gemasseerd te worden, die hoeft alleen nog maar te tekenen als er geld komt ;-)
    Sanchez, net als vele anderen, wacht tot het laatst.. in de hoop dat er een rcht interessante club komt. Net als Götze toen. Die bepalen pas op het allerlaatste moment.
    Brael
    Vedette

Lozano begrijp ik, maar voor de verdediging mag je toch hopen dat PSV al een aantal maanden bezig is om te masseren en spelers warm te krijgen. Maar uit jouw woorden maak ik op dat er of niet gemasseerd en warm gemaakt is voor de verdediging, of dat dat allemaal zonder succes is geweest. De tweede optie lijkt me de meest logische optie dan.
    DonyellMalen
    Legende

Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:54We komen in een tijdsspanne waar tijd al even de bottleneck is. Daarom word er nu geschakeld naar “bekenden” met korte lijntjes en een bepaalde voorliefde: Lozano, Branthwaite. Er is geen tijd meer om te masseren en spelers warm te krijgen (Schouten, Dest).
    Dat lijkt me niet. PSV weet al vier maanden dat de achterhoede op de CB versterkt moet worden. Om dan enkel bij een oude bekende terug te komen (Gerrit), waar nog genoeg twijfels over zijn, is vrij ongeloofwaardig en indien het waar is vrij slecht beleid.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Leon77M
    DonyellMalen
    Legende

Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:56Sanchez, net als vele anderen, wacht tot het laatst.. in de hoop dat er een rcht interessante club komt.
    Er is al aantal keer hier gemeld dat Sanchez PSV's project het meest interessant vindt. Was alleen in het begin van de window nog te duur.
    Noosa
    Meervoudig international

Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:56
    Vanthaman18 wrote: 28 Aug 2023, 14:55

Sanchez, net als vele anderen, wacht tot het laatst.. in de hoop dat er een rcht interessante club komt. Net als Götze toen. Die bepalen pas op het allerlaatste moment.
    Is Sanchez nog wel steeds een optie voor PSV?
    Armada
    Internationale topspeler

Brael wrote: 28 Aug 2023, 14:58

Lozano begrijp ik, maar voor de verdediging mag je toch hopen dat PSV al een aantal maanden bezig is om te masseren en spelers warm te krijgen. Maar uit jouw woorden maak ik op dat er of niet gemasseerd en warm gemaakt is voor de verdediging, of dat dat allemaal zonder succes is geweest. De tweede optie lijkt me de meest logische optie dan.
    Eerder het laatste. PSV is nog steeds bezig hoor.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

DonyellMalen wrote: 28 Aug 2023, 15:00
    Armada wrote: 28 Aug 2023, 14:56Sanchez, net als vele anderen, wacht tot het laatst.. in de hoop dat er een rcht interessante club komt.
    Er is al aantal keer hier gemeld dat Sanchez PSV's project het meest interessant vindt. Was alleen in het begin van de window nog te duur.
    En daarom denk ik ook dat hij gaat komen als PSV het geld ervoor heeft.
    Post Reply