Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Everton die uit paniek na 0 uit 3 nog bij Sangaré uitkomt, ik zie het wel gebeuren eigenlijk.
grasveld
Internationale topspeler

Bosz houdt van goede voetballers, zoals hij zelf altijd zegt. Weet daarom zeker dat hij liever kijkt naar types als Lang dan Baka. Of een Schouten > Sanga. Zoals hierboven gesteld, OF Baka OF Sanga zal vertrekken voor het einde van de window, dat is denk ik vrij zeker. Of allebei. Maar 1 van beide zal denk ik moeten vertrekken > we hebben nog een miljoen of 10-20 nodig verwacht ik om de selectie verder te kunnen versterken.

Vertrekt Baka? Dan komt Lozano.
Vertrekt Sanga? Dan komt Vranckx.
En één van beide moet denk ik dus vertrekken om ook nog de vacante CV positie op te vullen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

De kans is veel groter dan beide vertrekken. Anders was Lozano niet zo serieus.
DonyellMalen
Legende

nilssonH wrote: 28 Aug 2023, 16:37Everton die uit paniek na 0 uit 3 nog bij Sangaré uitkomt, ik zie het wel gebeuren eigenlijk.
Ik ook. Al gun ik Sangare een betere club. Everton is al jaren niet veel.
Menno1
Legende

Heruone wrote: 28 Aug 2023, 16:33
Menno1 wrote: 28 Aug 2023, 16:31

Geen idee waar dar uitblijkt; Bakayoko speelt altijd en doet het ook prima. Ik vind het geen talent in de categorie Madueke, maar die jongen heeft wel interesse van vrijwel alle Europese clubs.

Het treurige, en wat mij betreft onbegrijpelijke, aan de casus Sangare is dat hij op 1 September om 23:59 nog weggekocht kan worden. Ik vind dat echt bizar dat je niet een clausule afspreekt tot en met 25 Augustus bijvoorbeeld. Nu kan je als club dus werkelijk geen kant op. Vandaar ook dat waarschijnlijk Bakayoko verkocht wordt om er zeker van te zijn dat die CV er is (plus opvolger Baka)

Als PSV dat niet doet, en Sangare gaat zonder tijd te hebben voor en zijn vervanger en geen CV, dan zijn we de lul. Geen vervanger van Sangare valt wel te overzien, want we hebben Schouten. Maar geen enkele fatsoenlijke CV, dat is echt killing. Vandaar het zekere voor het onzekere: verkoop Bakayoko, desnoods onder de gehypte waarde.

Just my 2 cents...
Zomaar een paar zaken:

- Mist gevoel voor diepgang.
- Vrij statische voetballer.
- Tactisch moeite om momenten te herkennen.
- Vertraagt in het momentum van zijn actie vaak het spel.
- Komt moeilijk in scoringsposities en zijn afwerking is vaak niet geweldig binnen de zestien.

Denk dat er best voldoende kanttekeningen te zetten zijn voor waarom een trainer niet gecharmeerd is in Bakayoko. Terwijl er ook voldoende pluspunten zijn waarom het een interessant talent is.

En PSV weet allang hoe Sangare in de markt ligt. Dus daar maak ik me weinig zorgen over.
Wat bedoel je met Sangare? Want de indruk was dat hij in Juni al makkelijk verkocht zou worden; voorlopig is er zo ver wij weten alleen een lullig bod van 25 miljoen binnen gekomen van Forrest. En de tijd begint te dringen. Ik denk echt dat PSV het zekere voor het onzekere wilt nemen en snel die 30-35 miljoen binnen wilt hebben om te kunnen herinvesteren en de interesse voor Baka is 'heter' dan die voor Sangare. Om deze scenario's te voorkomen:

- Sangare blijft, dus geen CV
- Sangare gaat, maar echt last minute, dus wederom geen CV en geen opvolger Sangare.

En ja, Lozano zal gezien worden als een buitenkansje (ik heb daar twijfels bij zoals je weet) maar de prioriteit is vooral dat die verdediging een upgrade krijgt en daar is geld voor nodig.
Armada
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 28 Aug 2023, 16:43

Zomaar een paar zaken:

- Komt moeilijk in scoringsposities en zijn afwerking is vaak niet geweldig binnen de zestien.

Denk dat er best voldoende kanttekeningen te zetten zijn voor waarom een trainer niet gecharmeerd is in Bakayoko. Terwijl er ook voldoende pluspunten zijn waarom het een interessant talent is.

En PSV weet allang hoe Sangare in de markt ligt. Dus daar maak ik me weinig zorgen over.
Wat bedoel je met Sangare? Want de indruk was dat hij in Juni al makkelijk verkocht zou worden; voorlopig is er zo ver wij weten alleen een lullig bod van 25 miljoen binnen gekomen van Forrest. En de tijd begint te dringen. Ik denk echt dat PSV het zekere voor het onzekere wilt nemen en snel die 30-35 miljoen binnen wilt hebben om te kunnen herinvesteren en de interesse voor Baka is 'heter' dan die voor Sangare. Om deze scenario's te voorkomen:

- Sangare gaat, maar echt last minute, dus wederom geen CV en geen opvolger Sangare.

En ja, Lozano zal gezien worden als een buitenkansje (ik heb daar twijfels bij zoals je weet) maar de prioriteit is vooral dat die verdediging een upgrade krijgt en daar is geld voor nodig.
Sangare blijft. Bakayoko gaat. Lozano + CV komen.

Baka is onze verzekering tegen een aanblijven van Sanga.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Er is toch ook een scenario waar Bakayoko en Sangaré blijven en dat er met de CL inkomsten een CV gekocht kan worden?
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    BlackMambaSanga
    DonyellMalen
    Legende

Armada wrote: 28 Aug 2023, 16:52Sangare blijft. Bakayoko gaat.
    Okay, zou erg verrassend zijn wel. Gaan het zien.
    Armada
    Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 28 Aug 2023, 16:54 Er is toch ook een scenario waar Bakayoko en Sangaré blijven en dat er met de CL inkomsten een CV gekocht kan worden?
    El Ghazi + Sanga drukken wel heel hevig op de salarispost. Eigenlijk moeten beide vertrekken om ruimte te maken.
    Armada
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 28 Aug 2023, 16:54
    Armada wrote: 28 Aug 2023, 16:52Sangare blijft. Bakayoko gaat.
    Okay, zou erg verrassend zijn wel. Gaan het zien.
    Oh nee. Dit is geen speciale info. Enkel een alternatief scenario dat hout snijdt.
    Menno1
    Legende

Armada wrote: 28 Aug 2023, 16:52

Sangare blijft. Bakayoko gaat. Lozano + CV komen.

Baka is onze verzekering tegen een aanblijven van Sanga.
    Interessant. Moet je dat willen? ik weet dat je niet in basis opstellingen mag denken, maar is het idee dan Schouten - Veerman - Sangare als beoogde basis? Wat overigens prima zou moeten kunnen werken, al kom je wellicht wat goals te kort, maar dat compenseert die aanval wel, waar alle 3 aanvallers 15+ goals gaan maken met uitschieters naar de 25.

En die fantastische clausule van Sangare: is dat volgend jaar ook weer van toepassing? Ik blijf met stomme verbazing zitten dat zo'n clausule geen deadline heeft....(wachten op een like van Juancho )
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Juancho
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 28 Aug 2023, 16:54 Er is toch ook een scenario waar Bakayoko en Sangaré blijven en dat er met de CL inkomsten een CV gekocht kan worden?
    Ja natuurlijk, PSV houdt met alle scenario's rekening en dus ook dat mogelijk Baka en Sangare om wat voor reden dan ook niet worden verkocht.
    DonyellMalen
    Legende

Man, dit gaat weer een waanzinnig slot van de window worden.
    PSVehv
    Lid 2e elftal

DonyellMalen wrote: 28 Aug 2023, 17:03 Man, dit gaat weer een waanzinnig slot van de window worden.
    Genieten! Mogelijk nog 2 buitenspelers, 1 middenvelder en 2 verdedigers. :kwijl:
    DonyellMalen
    Legende

PSVehv wrote: 28 Aug 2023, 17:04Mogelijk nog 2 buitenspelers, 1 middenvelder en 2 verdedigers.
    Dat is eveneens wat ik hoop. Ik verwacht bij verkoop Baka en Sangare echter Vranckx en Lozano + een CB. Nog een extra buitenspeler zou erg gewenst zijn, maar die verwacht ik persoonlijk niet meer.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Ik word me toch een partij ongekend opgewonden van het idee dat we straks Schouten, Sangaré, Veerman, Lozano, Luuk en Lang kunnen opstellen. Potverdikkie.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
    Raw85BlackMambaSanga
    Josef Dettelbacher
    Legende

Ykhim wrote: 28 Aug 2023, 17:09 Ik word me toch een partij ongekend opgewonden van het idee dat we straks Schouten, Sangaré, Veerman, Lozano, Luuk en Lang kunnen opstellen. Potverdikkie.
    Wel graag nog 5 anderen erbij
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Cas
    Meervoudig international

Ykhim wrote: 28 Aug 2023, 17:09 Ik word me toch een partij ongekend opgewonden van het idee dat we straks Schouten, Sangaré, Veerman, Lozano, Luuk en Lang kunnen opstellen. Potverdikkie.

Image
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik denk dat zowel Chucky als Vranckx komen.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    DonyellMalen
    Cas
    Meervoudig international

RIO wrote: 28 Aug 2023, 17:23 Ik denk dat zowel Chucky als Vranckx komen.
    Ik verwacht dat er 0% kans is dat vranxck komt, als sangare blijft.
    Armada
    Internationale topspeler

Aster maar geld voor is.

Hahahahahahahahawhahahwhwhwhahahahahahahahahahahahahahaahahahahahqhahaqhhahaa
    Josef Dettelbacher
    Legende

Armada wrote: 28 Aug 2023, 17:26
    Aster maar geld voor is.

Hahahahahahahahawhahahwhwhwhahahahahahahahahahahahahahaahahahahahqhahaqhhahaa
    Image
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Siemen
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    BlackMambaSanga
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Ibrahim Sangare

Dus we zien liever Sangare vervangen worden door een speler die al een tijdje nergens eentje heeft? Ook al speelde hij daarvoor bij KV Mechelen🤔

Zie Vrankcx liever komen naast dat Sangare blijft. Voor Bakayoko hetzelfde. Kan makkelijk bij plaatsing CL. Voor de gewenste CV afscheid nemen van: Dit mag men zelf invullen. Genoeg opties om tot dt bedrag te komen.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Zomaar een paar zaken:

PSV weet allang hoe Sangare in de markt ligt en/of er clubs interesse hebben en wanneer die gaan komen. Gezien het feit dat clubs tegenwoordig eerst altijd met een zaakwaarnemer de bandjes warm houden etc. Het is nooit dat direct een bod komt of dat plotseling die clausule afgetikt wordt. Vorig jaar was vrees ik het probleem dat PSV gedurende dat tweeluik geen vervanger had en volgens mij weinig kon herinvesteren van dat transferbedrag. Vandaar dat men destijds in paniek heeft verlengd.

Dit jaar is dat niet het geval. Zie Schouten die al gehaald werd en waarom men Vranckx warm houdt (en ongetwijfeld nog wel wat namen). Als Sangare vertrekt de 31 of evt. zelfs nog 1 september, dan heeft men daar waarschijnlijk zichzelf allang op voorbereid.

Mijn gok is overigens nog steeds dat er een principe akkoord ligt met een club over Sangare voor een wellicht iets gunstigere prijs onder voorbehoud dat Sangare het tweeluik tegen Rangers kan afmaken. Ik verwacht eigenlijk ook dat er een rits aan principe akkoorden ligt momenteel.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Massimo
    Legende

Het is volgens mij best duidelijk allemaal.

-PSV moet minimaal 1 grote verkoop doen, maar is bereid om zowel Bakayoko als Sangaré te verkopen als 'the price right' is.
    - Bakayoko geniet de meeste concrete interesse en zal waarschijnlijk vervangen worden door Lozano.
    - Voor Sangaré is ook wel interesse, maar daar komen de biedingen nog een stuk minder in de buurt van wat PSV zou willen hebben i.i.t. bij Bakayoko.
    - PSV hoopt nog steeds Vranckx te kunnen halen als Sangaré vertrekt. Zonder vertrek van Sangaré geen Vranckx.
    - Het is de bedoeling dat er sowieso nog een centrale verdediger komt.
    - El Ghazi en/of Drommel kunnen nog vertrekken, waarbij de eerste i.v.m. salaris een wens is i.t.t. Drommel die ook best mag blijven.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Djorditje10
    Post Reply