Vissen we ook naar Krabben?
Transferwindow 2023/24
-
- Regelmatige invaller
Oh dat is meer dan verwacht! Kun je een linkje delen waar de 25 miljoen wordt genoemd?DeEintovenaar wrote: ↑28 Aug 2023, 09:51Volgens mij is het al lang bekend dat bij de clausule PSV netto 25 miljoen overhoudt.Kolkmania wrote: ↑28 Aug 2023, 09:50 Donderdag en vrijdag gaan twee ontzettend chaotische dagen worden, niet normaal.
Vergeet niet dat er netto een heel stuk minder overblijft bij een transfer van Sangaré. Kan weinig terugvinden over doorverkooppercentage, maar de basissom van Sangaré lag verrassend laag. Zou mij niet verbazen als je van Sangaré ongeveer 20 miljoen netto overhoudt als de transfersom daadwerkelijk 37.5 miljoen is.
Procentueel houd je meer over aan Bakayoko door gebrek aan doorverkoop, boekwaarde en waarschijnlijk lagere percentages van derden. Denk dat het dan realistisch is dat je 40 miljoen euro over houdt, waarbij dat gehele bedrag vast niet volledig geïnvesteerd zal worden.
Lozano, Vranckx en een kwalitatieve goede CV (+10 miljoen euro) verwacht ik alleen realistisch als we door gaan naar CL. In dat geval zouden we zelfs wat kleine gokjes kunnen toevoegen (extra buitenspeler bijvoorbeeld).
-
- Nationale topspeler
Ik kon zo snel even alleen deze vinden:Kolkmania wrote: ↑28 Aug 2023, 12:57Oh dat is meer dan verwacht! Kun je een linkje delen waar de 25 miljoen wordt genoemd?DeEintovenaar wrote: ↑28 Aug 2023, 09:51
Volgens mij is het al lang bekend dat bij de clausule PSV netto 25 miljoen overhoudt.
Update 13:33: Het Eindhovens Dagblad meldt dat volgens goed ingevoerde bronnen ook na dit seizoen de afkoopclausule in het contract van Ibrahim Sangaré weer 37 miljoen euro zal bedragen. Inclusief alle bonussen, tekengelden en premies gaat hij nu richting de 4 miljoen euro per jaar verdienen. Indien een club volgend jaar uiteindelijk de transferclausule activeert zal PSV na aftrek van alle kosten netto ruim 25 miljoen euro overhouden aan de transfer.
https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... ontract%27
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- Kolkmania
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Met een salaris van 4mln per jaar kan je het niet riskeren dat Ibi straks onverhoopt op de bank belandt. Dat Bosz met Schouten, Veerman en Babadi/Saibari/Tillman gaat spelen.
-
- Internationale topspeler
Wat is je suggestie?Standbeeld wrote: ↑28 Aug 2023, 13:17 Met een salaris van 4mln per jaar kan je het niet riskeren dat Ibi straks onverhoopt op de bank belandt. Dat Bosz met Schouten, Veerman en Babadi/Saibari/Tillman gaat spelen.
Ik ben van mening dat het beter is om afscheid van hem te nemen. Gewoon verkopen voor het maximaal haalbare bedrag, wat mogelijk lager ligt dan de clausule. Ik moet zeggen dat ik 4 miljoen salaris ook wel héél veel vind voor een speler van zijn kaliber, die toch nog af en toe door het ijs zakt. Het is niet zo dat hij een of andere Dries Mertens of Lozano is die ieder seizoen bij 30 goals direct betrokken is.
- Standbeeld
- Mister PSV
50mln is alleen realistisch als hij leuke dingen laat zien in de CL en op het EK aankomend seizoen. Zover zijn we nog niet. Er is een reden waarom de clubs juist nu al willen toehappen.Chucky wrote: ↑28 Aug 2023, 15:10 Ik weet niet in hoeverre bovenstaande betrouwbaar is, maar als wij echt inzetten op 'maar' 30 miljoen zou dat echt schandalig zijn, gezien de combinatie van hype omtrent Baka plus timing. Een paar weken terug gaf ik al aan gaf dat ik Johan in potentie een 50-miljoen speler vind, en dat is nu alleen nog maar realistischer geworden.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Idem, maar verwacht wel dat je er meer moet kunnen uitkrijgen. Tussen 30 en 40 zit nog wel een groot gat, hetgeen wat ik als de absolute max beschouw momenteel.Standbeeld wrote: ↑28 Aug 2023, 15:1350mln is alleen realistisch als hij leuke dingen laat zien in de CL en op het EK aankomend seizoen. Zover zijn we nog niet. Er is een reden waarom de clubs juist nu al willen toehappen.Chucky wrote: ↑28 Aug 2023, 15:10 Ik weet niet in hoeverre bovenstaande betrouwbaar is, maar als wij echt inzetten op 'maar' 30 miljoen zou dat echt schandalig zijn, gezien de combinatie van hype omtrent Baka plus timing. Een paar weken terug gaf ik al aan gaf dat ik Johan in potentie een 50-miljoen speler vind, en dat is nu alleen nog maar realistischer geworden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Hatseflats
- Vedette
- Maax
- Meervoudig international
Volgens mij ben ik een van de weinige hier, maar ik zou echt stomverbaasd zijn als Sanga hier nog is na de window. Er gaat sowieso een club komen met 30+ wat PSV gewoon accepteert als de clausule niet wordt geboden.
Mijn mening is dat ik er Sanga nog heel graag een jaar bij heb, maar ik ben er volledig van overtuigd dat er iets/iemand gaat komen met een zak geld.
-
- Meervoudig international
De interesse in Sangare lijkt lager dan verwacht. Nou kan er altijd nog een club komen die zn clausule betaalt, maar de kans dat hij vertrekt lijkt op dit moment in mijn mening kleiner dan op het begin van de transfermarkt
- Hatseflats
- Vedette
Ieder zijn mening natuurlijk.
Ik denk dat ie op zeker weg is na 1 september.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- RIO
- Standbeeld
- Mister PSV
Ja eens, maar de vraag is ook of je het als PSV op een spits moet drijven waardoor het op de allerlaatste dag aankomt en je het risico loopt dat je de gewenste vervangers en overige versterking(en) niet meer binnen kan halen. Maar goed, dat is allemaal hypothetisch verder. Het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten.Heruone wrote: ↑28 Aug 2023, 15:18Idem, maar verwacht wel dat je er meer moet kunnen uitkrijgen. Tussen 30 en 40 zit nog wel een groot gat, hetgeen wat ik als de absolute max beschouw momenteel.Standbeeld wrote: ↑28 Aug 2023, 15:13
50mln is alleen realistisch als hij leuke dingen laat zien in de CL en op het EK aankomend seizoen. Zover zijn we nog niet. Er is een reden waarom de clubs juist nu al willen toehappen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Heruone
-
- Vedette
Lezen hèStandbeeld wrote: ↑28 Aug 2023, 15:1350mln is alleen realistisch als hij leuke dingen laat zien in de CL en op het EK aankomend seizoen. Zover zijn we nog niet. Er is een reden waarom de clubs juist nu al willen toehappen.Chucky wrote: ↑28 Aug 2023, 15:10 Ik weet niet in hoeverre bovenstaande betrouwbaar is, maar als wij echt inzetten op 'maar' 30 miljoen zou dat echt schandalig zijn, gezien de combinatie van hype omtrent Baka plus timing. Een paar weken terug gaf ik al aan gaf dat ik Johan in potentie een 50-miljoen speler vind, en dat is nu alleen nog maar realistischer geworden.
Ik zeg ook: potentieel. Ik vind hem dat nu niet waard, maar als hij Europees wat leuks laat zien en er in de competitie 10-15 in schiet gaat hij volgend jaar op zeker voor 50+ miljoen weg.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als ze 30 miljoen bieden met 20% doorverkoop dan geef ik toestemming hoor. Evt nog wat bonussen.
Wellicht had je meer kunnen vangen, maar als je dan Lozano en een CV terughaalt is het prima.
Wellicht had je meer kunnen vangen, maar als je dan Lozano en een CV terughaalt is het prima.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Vanthaman18
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit is precies wat ik zeg en waarom ik op dit moment minimaal 30mln wel gerechtvaardigd vind.Chucky wrote: ↑28 Aug 2023, 15:41Ik vind hem dat nu niet waard, maar als hij Europees wat leuks laat zien en er in de competitie 10-15 in schiet gaat hij volgend jaar op zeker voor 50+ miljoen weg.Standbeeld wrote: ↑28 Aug 2023, 15:13
50mln is alleen realistisch als hij leuke dingen laat zien in de CL en op het EK aankomend seizoen. Zover zijn we nog niet. Er is een reden waarom de clubs juist nu al willen toehappen.
-
- Vedette
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Zit je in de RvC?ShovingNE2 wrote: ↑28 Aug 2023, 15:43 Als ze 30 miljoen bieden met 20% doorverkoop dan geef ik toestemming hoor. Evt nog wat bonussen.
- DadOfFour
Ik ben net even bij de plaatselijke Mexicaan langs gegaan (Carrer d'Amèrica, 15-19 Sabadell - https://www.pendejorestaurante.com/) en gevraagd wat zij er nou van vinden als Lozano teruggaat naar PSV. En eerlijk is eerlijk, ze worden er best enthousiast van. PSV is in hun ogen toch wel de beste club van Nederland en om daar hun landgenoot weer te zien spelen, daar genieten ze wel van.
Eten was gelukkig ook weer prima, de nachos zijn wel een aanrader.
- These users thanked the author DadOfFour for the post (total 3):
- Tutti Frutti • FieseFriedrich • Ren Höek
La vida és massa curta per no fer broma
- ShovingNE2
- Site Admin
Als negentiendertien.nl hebben wij daar inderdaad een zetel. Hoezo?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Armada
PendejoDadOfFour wrote: ↑28 Aug 2023, 16:08 Ik ben net even bij de plaatselijke Mexicaan langs gegaan (Carrer d'Amèrica, 15-19 Sabadell - https://www.pendejorestaurante.com/) en gevraagd wat zij er nou van vinden als Lozano teruggaat naar PSV. En eerlijk is eerlijk, ze worden er best enthousiast van. PSV is in hun ogen toch wel de beste club van Nederland en om daar hun landgenoot weer te zien spelen, daar genieten ze wel van.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik vermoedde het al, omdat jij aangaf wanneer jij toestemming zou geven voor een transfer. Maar hoe komt het dat jij die zetel van negentiendertien.nl invult?ShovingNE2 wrote: ↑28 Aug 2023, 16:08 Als negentiendertien.nl hebben wij daar inderdaad een zetel. Hoezo?
- DadOfFour
Als ik eerdere berichten mag geloven heeft dat te maken met dat hij een groot lid is, ofwel heeft...Thijs wrote: ↑28 Aug 2023, 16:10Ik vermoedde het al, omdat jij aangaf wanneer jij toestemming zou geven voor een transfer. Maar hoe komt het dat jij die zetel van negentiendertien.nl invult?ShovingNE2 wrote: ↑28 Aug 2023, 16:08 Als negentiendertien.nl hebben wij daar inderdaad een zetel. Hoezo?
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Jeugdinternational
Mijn gevoel is dat de verkopen er nog wel gaan komen. Maar kopende clubs zijn niet gek. Die hebben gezien dat er vorig jaar een TD uitgegooid is omdat Gakpo niet voor 28 miljoen verkocht werd na mislopen CL en dat de club in de winter Gakpo na een fantastisch WK voor een beperkt bedrag liet gaan en madueke ook verkocht terwijl de coach dit niet wilde.
Clubs wachten bewust om te kijken wat er woensdag gebeurd. Ze gokken er op dat PSV de CL niet haalt en dan ineens 20 & 25 miljoen voldoende vinden voor Baka en Sangare. En geef ze eens ongelijk? Zou haast dom zijn om nu de hoofdprijs te betalen als de kans aanwezig is dat na woensdag er uitverkoop plaatsvind.
Even los van of de uitverkoop bij niet halen CL noodzakelijk is, die nuance en zo diep in de financiële materie zitten andere clubs niet, het gaat om hoe het er vorig jaar uit zag.
Clubs wachten bewust om te kijken wat er woensdag gebeurd. Ze gokken er op dat PSV de CL niet haalt en dan ineens 20 & 25 miljoen voldoende vinden voor Baka en Sangare. En geef ze eens ongelijk? Zou haast dom zijn om nu de hoofdprijs te betalen als de kans aanwezig is dat na woensdag er uitverkoop plaatsvind.
Even los van of de uitverkoop bij niet halen CL noodzakelijk is, die nuance en zo diep in de financiële materie zitten andere clubs niet, het gaat om hoe het er vorig jaar uit zag.