Reden is dat dat de kansen op een kampioenschap van PSV vergroot. Dat is niet iets waar Valentijn voorstander van is.
Maar los van zijn reden: ik ben totaal niet geïnteresseerd in de voetbalvisie van Valentijn. Een tekstschrijver van een krant die voetbal toevallig leuk vindt. Boeie.
Hirving Lozano
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
At the moment, between Napoli 's request and PSV 's offer, there are around five million euros. In fact, the Dutch have offered a fixed 10 million, plus bonuses, and at the moment they have no intention of relaunching. Napoli continues to ask for 15.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- SKERLA
- ComeOnPSV
- Vedette
De onderhandelingen tussen PSV en Napels over de terugkeer van Hirving Lozano naar Nederland worden voortgezet. Op dit moment moeten de twee clubs tot overeenstemming komen over het bedrag, dus de Nederlandse club zal de kwestie van het aannemen van de speler, die inmiddels zijn opening voor de tweede etappe heeft gegeven, moeten oplossen. Op dit moment zit er tussen het verzoek van Napoli en het bod van PSV zo'n vijf miljoen euro. In feite hebben de Nederlanders een vast bedrag van 10 miljoen aangeboden, plus bonussen, en op dit moment zijn ze niet van plan opnieuw te lanceren. Napoli blijft vragen om 15.
- DonyellMalen
- Legende
- Hatseflats
- Vedette
-
- Lid scoutingsteam
- Standbeeld
- Mister PSV
'Chucky' Lozano is very close to returning to PSV which is advancing in negotiations with Napoli
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Hatseflats
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Verdomme , zo blij dat Chucky terug lijkt te komen !
Mi amigo Lozanooooo.
Mi amigo Lozanooooo.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
- DeefPeef
We can't change the world until we change ourselves.
- Hatseflats
- Vedette
Kunnen de mensen die een tweet hier delen met een andere taal dan Nederlands het ook vertalen? Dank!
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 10):
- Vanthaman18 • Chucky • 10. Nilis • Tijn • Tjompie • GiveCup2day • SKERLA • Demenkovets • De Realist • Ren Höek
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Dit ja. Lomp irritant. Ik druk op de tweet en dan staat er onder translate. Als je de tweet leest heb je dit waarschijnlijk zelf al gedaan. Kopieer dan ff mee of maak daar dan een screenshot van als u lui bent.Hatseflats wrote: ↑28 Aug 2023, 19:32 Kunnen de mensen die een tweet hier delen met een andere taal dan Nederlands het ook vertalen? Dank!
Wij zijn nog luier
- Juancho
- Mister PSV
En daarom kan ik, ondertussen misschien als 1 van de weinigen, v. Bommel nog steeds niet uitstaan. Hij wilde dus deze man, de enige man die de PSV Familia als beste kent, er uit flikkeren voor die gladjakker van VI. Een mens maakt fouten en verdient een 2de kans. Dit is alleen een uitzondering op de regel: iedereen, werkelijk iedereen, die met z'n poten aan Mart denkt te moeten komen kan op zouten. Dan pas je overduidelijk niet bij de PSV familie.MR02 wrote: ↑28 Aug 2023, 12:37Mart is idd een enorm groot onderdeel daarvan. Niet veel mensen binnen de club zijn onmisbaar, hij wel. Zijn er wel meer op de Herdgang hoor (Kemenades), maar in het geval van Lozano met name Mart.ComeOnPSV wrote: ↑28 Aug 2023, 09:33 Wat mij trouwens enorm opvalt is dat de Noord/Zuid-Amerikaanse spelers het hier zo enorm naar hun zin hadden. Wat mij betreft heeft 1 man daar een heel groot aandeel in: Mart vd Heuvel.
Die man moet echt zijn hele leven behouden blijven voor de club. Hij regelt alles voor die jongens, zodat zij zich goed voelen in Nederland.
Hier zegt ie er zelf heel kort iets over mbt Lozano. Kan me ook een verhaal herinneren, volgens ging het over Lozano. Denk ook de reden dat hij hier specifiek een hond noemt. Iig, een van de Latino spelers wilde een hondje voor z'n dochter. Speciaal soort, niet zomaar overal te vinden. Hij vraagt aan Mart of ie een idee heeft. Dag later heeft Mart stad en land afgelopen en ergens ver weg in Noord-Holland ofzo zo'n hondje gevonden voor ze. Dochtertje helemaal in de wolken, en de speler zelf eeuwig dankbaar.
Latino's zijn wel behoorlijk van familie. En als er iemand is die je binnen een dag als familie kan laten voelen, dan is het Mart wel.
Kan niet wachten tot de beelden van de reünie van Mart met de familie Lozano
- These users thanked the author Juancho for the post (total 9):
- ziege maar ook zagge • SKERLA • Lente • MR02 • dannyPSV • Menno1 • L-side lange zijde • LucNilisLegend • Ren Höek
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Volledig mee eens. Ik kan slechte resultaten best accepteren maar van legendes zoals Mart blijf je af. van Bommel is wat mij betreft nog steeds af.Juancho wrote: ↑28 Aug 2023, 20:13En daarom kan ik, ondertussen misschien als 1 van de weinigen, v. Bommel nog steeds niet uitstaan. Hij wilde dus deze man, de enige man die de PSV Familia als beste kent, er uit flikkeren voor die gladjakker van VI. Een mens maakt fouten en verdient een 2de kans. Dit is alleen een uitzondering op de regel: iedereen, werkelijk iedereen, die met z'n poten aan Mart denkt te moeten komen kan op zouten. Dan pas je overduidelijk niet bij de PSV familie.MR02 wrote: ↑28 Aug 2023, 12:37
Mart is idd een enorm groot onderdeel daarvan. Niet veel mensen binnen de club zijn onmisbaar, hij wel. Zijn er wel meer op de Herdgang hoor (Kemenades), maar in het geval van Lozano met name Mart.
Hier zegt ie er zelf heel kort iets over mbt Lozano. Kan me ook een verhaal herinneren, volgens ging het over Lozano. Denk ook de reden dat hij hier specifiek een hond noemt. Iig, een van de Latino spelers wilde een hondje voor z'n dochter. Speciaal soort, niet zomaar overal te vinden. Hij vraagt aan Mart of ie een idee heeft. Dag later heeft Mart stad en land afgelopen en ergens ver weg in Noord-Holland ofzo zo'n hondje gevonden voor ze. Dochtertje helemaal in de wolken, en de speler zelf eeuwig dankbaar.
Latino's zijn wel behoorlijk van familie. En als er iemand is die je binnen een dag als familie kan laten voelen, dan is het Mart wel.
Kan niet wachten tot de beelden van de reünie van Mart met de familie Lozano
- These users thanked the author GiveCup2day for the post:
- LucNilisLegend
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ook mooi dat hij de PL daarvoor lijkt af te wijzen. Waren ook best wat geruchten over Newcastle de laatste dagen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Ja die staat in de startblokken. Sterker nog: ik denk dat hij misschien Woensdag al op de tribune zit. Overduidelijk dat dit rond gaat komen.
Nu is de vraag: voor hoeveel gaat Bakayoko weg? Overigens gaat dat nog interessant worden als hij er 2 in knalt tegen de Rangers. Dan is echt niemand blij met slechts 30 miljoen.
Afijn, we gaan een krankzinnige week tegemoet maar Lozano schrijf ik met potlood al op hoor. Die komt v
Nu is de vraag: voor hoeveel gaat Bakayoko weg? Overigens gaat dat nog interessant worden als hij er 2 in knalt tegen de Rangers. Dan is echt niemand blij met slechts 30 miljoen.
Afijn, we gaan een krankzinnige week tegemoet maar Lozano schrijf ik met potlood al op hoor. Die komt v
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Heb vaak een hekel aan de alweter V. maar ik vind dat hij een punt heeft. Lozano komt tot zijn recht met ruimte voor zich. Ik vind Bakayoko, ondanks zijn grillen, ook logischer bij het Boszbal.Hatseflats wrote: ↑28 Aug 2023, 16:47Gaf die faalhaas ook een reden of was het zijn dikke onderpens gevoel?
- Baldado
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Yoeri Nikiforov
Heeft net zo goed veel ruimte nodig om zijn snelheid te benutten... daarbij denk ik dat Lozano beter is in het druk zetten op de tegenstander.Zuc0 wrote: ↑29 Aug 2023, 06:06Heb vaak een hekel aan de alweter V. maar ik vind dat hij een punt heeft. Lozano komt tot zijn recht met ruimte voor zich. Ik vind Bakayoko, ondanks zijn grillen, ook logischer bij het Boszbal.Hatseflats wrote: ↑28 Aug 2023, 16:47
Gaf die faalhaas ook een reden of was het zijn dikke onderpens gevoel?
Ready for Maddy
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En Lozano is veel explosiever dan Baka
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Baldado