Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler

29.04.2007 wrote: 28 Aug 2023, 22:37
Ittot wrote: 28 Aug 2023, 22:30

Dan blijft hij gewoon.
Precies. En ik heb liever Lozano. Verkopen dus die handel.
Dat wil iedereen maar dat betekent niet dat je weer het uitverkoophoekje vd ikea hoeft te zijn.

Het een sluit het ander niet uit. Daarnaast blijft er niet meer zoveel over als je 30m voor Bakayoko krijgt en 15 voor Lozano moet betalen. Zeker niet voldoende voor een Sanchez of Debast.

Daarnaast gaat het niet om Lozano vs Bakayoko. We leven we van transfers, we hebben elk jaar een tekort en moeten dus ook Cashcows in de selectie hebben. En de cashcows die je hebt moet je voor de hoofdprijs verkopen. Bij elke transfer zet je weer een norm. Nu hebben we de kans de norm omhoog te zetten.
Trixm
Vedette

Ittot wrote: 28 Aug 2023, 22:44

Dat wil iedereen maar dat betekent niet dat je weer het uitverkoophoekje vd ikea hoeft te zijn.

Het een sluit het ander niet uit. Daarnaast blijft er niet meer zoveel over als je 30m voor Bakayoko krijgt en 15 voor Lozano moet betalen. Zeker niet voldoende voor een Sanchez of Debast.

Daarnaast gaat het niet om Lozano vs Bakayoko. We leven we van transfers, we hebben elk jaar een tekort en moeten dus ook Cashcows in de selectie hebben. En de cashcows die je hebt moet je voor de hoofdprijs verkopen. Bij elke transfer zet je weer een norm. Nu hebben we de kans de norm omhoog te zetten.
Het zijn spelers, geen koeien.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    10. Nilis
    Saibari is underrated.
    El Sordo
    Vedette

Ze lurken zelf anders ook gretig aan de vette uiers van de club.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Trixm wrote: 28 Aug 2023, 22:47
    Inderdaad, al hebben ook wij daar uitzonderingen op gehad. Deze was echt wel een koe man.

Image
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 4):
    HeissenberrugDadOfFourDribbleRYU
    Ittot
    Internationale topspeler

Trixm wrote: 28 Aug 2023, 22:47

Ok, dan stel ik voor geen transfergeld meer te vragen voor spelers. En ook vooral niet na te denken over beleid e.d.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Ik vind 30 miljoen voor Bakayoko aardig richting de hoofdprijs, momenteel. En eigenlijk vooral omdat er zoveel clubs geïnteresseerd lijken te zijn, anders had ik 25 miljoen al de hoofdprijs gevonden. Ik zie in Bakayoko niet het talent wat ik bij Malen, Depay, Gakpo, Madueke en ja, ook Bergwijn, wel zag. Misschien zit ik mis en moet ik over een tijd bekennen dat ik fout zat en dat we hem voor te weinig hebben verkocht, maar zoals ik er nu naar kijk verwacht ik dat niet.
    Overigens als hij ons woensdag met 2 goals naar de CL schiet, hoop ik ook op meer, zo ben ik dan ook wel weer. :opzijnkop:
    ruuddevil
    Legende

Als we niet de spelers kunnen halen die we willen halen komt dat niet omdat Baka niet wordt verkocht, maar omdat Sangare niet op tijd weg is. Baka maakte gewoon deel uit van de plannen voor dit seizoen. En nu zou die jongen maar verpatst moeten worden zodat we weer een dure kracht kunnen halen? En ondertussen zit er 25 mln op de bank.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 3):
    milansandroZuc0Menno1
    Tomm
    Vedette

De halve PL zit achter die jongen aan. Als Stewart en Brands blufpoker durven te spelen dan zou dit echt een klapper van jewelste kunnen worden waar je simpelweg geen nee tegen kunt zeggen. Hopelijk woensdag met het koppie erbij en eerst die CL veiligstellen en dan gaan we het meemaken.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 28 Aug 2023, 23:05 Als we niet de spelers kunnen halen die we willen halen komt dat niet omdat Baka niet wordt verkocht, maar omdat Sangare niet op tijd weg is. Baka maakte gewoon deel uit van de plannen voor dit seizoen. En nu zou die jongen maar verpatst moeten worden zodat we weer een dure kracht kunnen halen? En ondertussen zit er 25 mln op de bank.
    Ik verwacht niet dat Lozano gehaald zal worden als Bakayoko blijft, dus ja, dat heeft wel degelijk met zijn verkoop te maken. Hetzelfde als dat Vranckx waarschijnlijk niet gehaald zal worden zo lang Sangare bij PSV speelt.
    De verdediger is inderdaad een ander verhaal.
    trouwepsvfan
    Vedette

29.04.2007 wrote: 28 Aug 2023, 23:09
    ruuddevil wrote: 28 Aug 2023, 23:05 Als we niet de spelers kunnen halen die we willen halen komt dat niet omdat Baka niet wordt verkocht, maar omdat Sangare niet op tijd weg is. Baka maakte gewoon deel uit van de plannen voor dit seizoen. En nu zou die jongen maar verpatst moeten worden zodat we weer een dure kracht kunnen halen? En ondertussen zit er 25 mln op de bank.
    Ik verwacht niet dat Lozano gehaald zal worden als Bakayoko blijft, dus ja, dat heeft wel degelijk met zijn verkoop te maken. Hetzelfde als dat Vranckx waarschijnlijk niet gehaald zal worden zo lang Sangare bij PSV speelt.
    Volgens mij bedoelt hij dat er met Pepi en Schouten 25 miljoen op de bank zit als Sangare blijft
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Ittot
    Internationale topspeler

29.04.2007 wrote: 28 Aug 2023, 23:04

Ik vind 30 miljoen voor Bakayoko aardig richting de hoofdprijs, momenteel. En eigenlijk vooral omdat er zoveel clubs geïnteresseerd lijken te zijn, anders had ik 25 miljoen al de hoofdprijs gevonden. Ik zie in Bakayoko niet het talent wat ik bij Malen, Depay, Gakpo, Madueke en ja, ook Bergwijn, wel zag. Misschien zit ik mis en moet ik over een tijd bekennen dat ik fout zat en dat we hem voor te weinig hebben verkocht, maar zoals ik er nu naar kijk verwacht ik dat niet.
    Overigens als hij ons woensdag met 2 goals naar de CL schiet, hoop ik ook op meer, zo ben ik dan ook wel weer. :opzijnkop:
    Op het eerste na ben ik het volledig met je eens. Maar dat moet je los laten. Het gaat niet om of hij hetzelfde talent heeft als Gakpo. Of Lozano. Of Malen. Dat heeft hij waarschijnlijk niet. Maar dat heeft Anthony ook niet en die ging voor 100m weg. Dus daar gaat het niet om. Ik vind het hem ook niet waard tov die andere spelers. Maar dat is niet van belang.

Het gaat erom dat de helft vd PL clubs achter een 20 jarige international van Belgie aanzit. Zijn collega van 20 bij Belgie die echt niet heel veel meer indruk gemaakt heeft is zojuist voor 60m verkocht.. Dus al die PL clubs + PSG willen hem om wat voor reden dan ook heel graag binnen harken. Die zitten echt niet verlegen om 10 a 15m meer of minder. De markt is gek en niet logisch, daar moet je gebruik van maken.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Ittot wrote: 28 Aug 2023, 23:26
    29.04.2007 wrote: 28 Aug 2023, 23:04

Op het eerste na ben ik het volledig met je eens. Maar dat moet je los laten. Het gaat niet om of hij hetzelfde talent heeft als Gakpo. Of Lozano. Of Malen. Dat heeft hij waarschijnlijk niet. Maar dat heeft Anthony ook niet en die ging voor 100m weg. Dus daar gaat het niet om. Ik vind het hem ook niet waard tov die andere spelers. Maar dat is niet van belang.

Het gaat erom dat de helft vd PL clubs achter een 20 jarige international van Belgie aanzit. Zijn collega van 20 bij Belgie die echt niet heel veel meer indruk gemaakt heeft is zojuist voor 60m verkocht.. Dus al die PL clubs + PSG willen hem om wat voor reden dan ook heel graag binnen harken. Die zitten echt niet verlegen om 10 a 15m meer of minder. De markt is gek en niet logisch, daar moet je gebruik van maken.
    Ik zeg ook nergens dat ze hem voor het eerste de beste bod moeten laten vertrekken he. Prima dat ze de eerste biedingen hebben afgeslagen. Maar er komt een punt dat je als PSV zijnde er wel over moet gaan nadenken. En als PSV nog geen alternatief op het oog had of bv een nieuw jong talent wilden halen ipv Bakayoko, dan had ik ook gezegd; doe maar 40 miljoen en anders laat hem maar blijven in de hoop dat hij een goed seizoen draait, een bijdrage levert aan een hopelijk kampioenschap en dan kan je hem vorig jaar alsnog verkopen. Maar ik vind het juist wél belangrijk dat op dit moment Lozano het alternatief lijkt te zijn. Daarbij ga je er in mijn ogen dusdanig op vooruit op de rechtsbuitenpositie dat ik het een gemiste kans vind als de mogelijkheid er is, maar uiteindelijk niet door zou gaan omdat je te standvastig bent in de transfersom.
    En ondanks dat PSV uiteraard moet proberen zoveel mogelijk eraan te verdienen, zou ik nu prima kunnen leven met een iets lagere transfersom (mits Lozano zijn vervanger wordt).
    29.04.2007
    Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 28 Aug 2023, 23:19
    29.04.2007 wrote: 28 Aug 2023, 23:09

Volgens mij bedoelt hij dat er met Pepi en Schouten 25 miljoen op de bank zit als Sangare blijft
    Dat denk ik ook, maar daar ging mijn reactie dan ook niet over.
    Zuc0
    Nationale topspeler

Blijf de gedachte houden dat Bakayoko liever niet vertrekt en het liefst samen met Vranckx bij PSV wil knallen.

Gaat Sangare dan zie ik de push afnemen en Bakayoko nu niet vertrekken.
  • These users thanked the author Zuc0 for the post:
    Baldado
    Dr. Gonzo
    Vaste waarde in elftal

Gezien de hoeveelheid clubs met concrete interesse, vermoed ik dat Earnie Stewart de zaakwaarnemer van Bakayoko een richtprijs heeft meegegeven. Die lijkt actief clubs te benaderen.
    Nu de verkoop van Sangaré niet lijkt te gebeuren, zal iemand anders verkocht moeten worden. Lijkt Bakayoko te worden.
    Jammer, want had hem graag nog langer bij PSV gezien. Maar goed, het budget hebben we ook nodig voor de renovatie van de selectie.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

En toch valt het denk ik wel mee want als Bakayoko gaat voor 30 plus zal PSV niet weer 30 uit gaan geven aan Lozano en Debast, en zeker niet Lozano en Sanchez. Zelfs met plaatsing voor de CL vind ik dat ambitieus.
    Dr. Gonzo
    Vaste waarde in elftal

11 Tinus wrote: 29 Aug 2023, 07:31 En toch valt het denk ik wel mee want als Bakayoko gaat voor 30 plus zal PSV niet weer 30 uit gaan geven aan Lozano en Debast, en zeker niet Lozano en Sanchez. Zelfs met plaatsing voor de CL vind ik dat ambitieus.
    Lijkt mij ook inderdaad. Maar ze zullen toch ook verdedigend nog een versterking moeten halen. Benieuwd wat we gaan doen, worden spannende dagen
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Als je denkt dat Doku niet veel beter is dan Bakayoko en dat je daarom 60 miljoen kunt vragen dan heb je Doku nooit zien spelen.
    Joenepsv
    Legende

11 Tinus wrote: 29 Aug 2023, 07:31 En toch valt het denk ik wel mee want als Bakayoko gaat voor 30 plus zal PSV niet weer 30 uit gaan geven aan Lozano en Debast, en zeker niet Lozano en Sanchez. Zelfs met plaatsing voor de CL vind ik dat ambitieus.
    Zie het ook nog wel gebeuren dat én Bakayoko en Sangare verkocht worden. Voor beide spelers is veel interesse. Als je dan Vranckx, Lozano en een CV (ik gok Branthwaite) kunt halen heb je best een aardige window gehad en kun je in de winter verder bouwen. Van mij hoeft Bakayoko overigens niet weg. Die jongen wordt alleen maar beter. Maar soms kom je op een punt dat een speler onhoudbaar is en het lijkt erop dat dat voor Bakayoko nu al is.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Joenepsv wrote: 29 Aug 2023, 07:59
    Zie het ook nog wel gebeuren dat én Bakayoko en Sangare verkocht worden. Voor beide spelers is veel interesse. Als je dan Vranckx, Lozano en een CV (ik gok Branthwaite) kunt halen heb je best een aardige window gehad en kun je in de winter verder bouwen. Van mij hoeft Bakayoko overigens niet weg. Die jongen wordt alleen maar beter. Maar soms kom je op een punt dat een speler onhoudbaar is en het lijkt erop dat dat voor Bakayoko nu al is.
    Als je Sangaré en Bakayoko verkoopt heb je qua cashcows wel weer wat bij te zetten. Vranckx en Jarred zou logisch zijn in combi met Jarred maar dan mis je nog die echte RCV.
    grasveld
    Internationale topspeler

Teletubby wrote: 28 Aug 2023, 20:58 Als er met deze rits aan geïnteresseerde clubs niet een bedrag binnengehaald kan worden dat begint met een 4 en plus een doorverkooppercentage dan doe je naar mijn mening slechte zaken.

Ik vrees dat er bij een uitschakeling tegen Rangers PSV overstag gaat met een bedrag dat begint met 3 maar als Rangers verslagen wordt dan hoop ik toch dat PSV achterover gaat leunen en pas bij een bod van 40 de telefoon opneemt. Als we de geruchten mogen geloven gaat Lozano ook wel rondkomen. Dus een vervanger is het probleem niet.
    Als 100 mensen interesse hebben in een klein rijtjeshuis uit 1980 in Schubbekutteveen, gaat deze ook niet voor een miljoen over de toonbank. :mrgreen:
    El Sordo
    Vedette

11 Tinus wrote: 29 Aug 2023, 08:03
    Joenepsv wrote: 29 Aug 2023, 07:59

Als je Sangaré en Bakayoko verkoopt heb je qua cashcows wel weer wat bij te zetten. Vranckx en Jarred zou logisch zijn in combi met Jarred maar dan mis je nog die echte RCV.
    Dan heb je nog Lang, Veerman, Dest en evt. Pepi en Babadi 🤷🏻‍♂️
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Begrijp nog steeds niet waarom een club 35 miljoen wilt betalen voor Johan. Als we dat kunnen vangen dan mag Earnie hem op de fiets wegbrengen. Deal van dit decennium.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    10. Nilis
    Breur
    Internationale topspeler

RIO wrote: 29 Aug 2023, 09:07 Begrijp nog steeds niet waarom een club 35 miljoen wilt betalen voor Johan. Als we dat kunnen vangen dan mag Earnie hem op de fiets wegbrengen. Deal van dit decennium.
    Vergeet Madueke niet. Bakayoko speelt tenminste regelmatig en zit niet steeds geblesseerd thuis.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja ok fair, alleen heeft Madueke echt enorm veel talent, alleen z’n fitheid. Als ie lichamelijk top zou zijn dan is het echt een ongelofelijke speler. Ik zie Bakayoko niet als een toekomstige wereldtopper.
    Post Reply