Veerman zei na Rangers-PSV . "We hebben heel veel spelers die graag de bal willen hebben, waardoor er te weinig diepgang is. Daar moeten we aan werken", zei hij.
Nou met Lozano heb je iig een speler die ook diep gaat.
Hirving Lozano
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Het is dat het nog een beetje vroeg is voor een "that's what she said" dus die laat ik voor nu maar even achterwege...Fonzerilli wrote: ↑29 Aug 2023, 07:20 Veerman zei na Rangers-PSV . "We hebben heel veel spelers die graag de bal willen hebben, waardoor er te weinig diepgang is. Daar moeten we aan werken", zei hij.
Nou met Lozano heb je iig een speler die ook diep gaat.
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Meervoudig international
Past niet in Boszbal. Heeft ruimte nodig achter de verdediging anders functioneert hij niet. Hij vindt Bakayoko een stuk geschikter ondanks dat die nog moet groeien in zijn rendement, met voornaamste reden dat hij een mannetje kan uitspelen in kleine ruimtes.Hatseflats wrote: ↑28 Aug 2023, 16:47Gaf die faalhaas ook een reden of was het zijn dikke onderpens gevoel?
-
Dus je zegt hiermee dat Bakayoko minder ruimte nodig heeft dan Lozano?
Volgens mij stuitert bij Bakayoko iedere bal die hij aan probeert te nemen eerst 2 à 3 meter bij hem weg. Op zijn snelheid en fyisek kan hij dat (in wat grotere ruimtes) nog corrigeren. Lozano is veel lichtvoetiger, handiger en vlugger dan Bakayoko.
- trouwepsvfan
- Vedette
Dit valt mij ook steeds vaker op. De eerste aanname van Baka (met name op lange hoge ballen) is eigenlijk altijd slecht. Haalt vaak gelijk een stukje tempo uit de aanval.grasveld wrote: ↑29 Aug 2023, 08:50Dus je zegt hiermee dat Bakayoko minder ruimte nodig heeft dan Lozano?
Volgens mij stuitert bij Bakayoko iedere bal die hij aan probeert te nemen eerst 2 à 3 meter bij hem weg. Op zijn snelheid en fyisek kan hij dat (in wat grotere ruimtes) nog corrigeren. Lozano is veel lichtvoetiger, handiger en vlugger dan Bakayoko.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- SKERLA
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Nationale topspeler
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Vertaling!
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 4):
- trouwepsvfan • Breur • Hatseflats • 10. Nilis
- El Sordo
- Vedette
Lozano is echt vele malen beter dan Bakayoko (nu is). Echt een no-brainer, ook in dat zogenaamde Boszbal, wat een verschrikkelijk lelijke term is, overigens.
D'n Chuck en Lang die zo nu en dan van kant wisselen, Luuk die beide CV's bezig houdt omdat zijn hoofd voor twee telt, Veerman die afvallende ballen precies in het hoekje krult; daar kan geen Eredivisieverdediging tegenop hoor.
D'n Chuck en Lang die zo nu en dan van kant wisselen, Luuk die beide CV's bezig houdt omdat zijn hoofd voor twee telt, Veerman die afvallende ballen precies in het hoekje krult; daar kan geen Eredivisieverdediging tegenop hoor.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Hirving Lozano ——binnenkort—> PSV
Mexicaanse vlag / lichtblauw #hupNapoliAltijd / Rood #PSV
- These users thanked the author Thijs for the post (total 8):
- SKERLA • alu.w • DadOfFour • 10. Nilis • Persepolis • M.Delgado • Ren Höek • Heissenberrug
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
-
- Nationale topspeler
Ik hoop alleen dat bakayoko vertrekt zodat ik nooit meer verbasteringen zoals Bakkiechoco of Bakje Yoghurt hoef te lezen op dit forum.
- SKERLA
- Legende
Gevoelsmatig toch het eerste, ik wil die hymne weer horen.
Rationeel gezien het tweede.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Vanthaman18
-
- Vedette
Het behalen van CL beinvloed ook wie er inkomen en uitgaan. Die twee zijn niet los van elkaar te zien
- SKERLA
- Legende
Zeker, het maakt het een stuk makkelijker.Rikkert1234 wrote: ↑29 Aug 2023, 09:30 Het behalen van CL beinvloed ook wie er inkomen en uitgaan. Die twee zijn niet los van elkaar te zien
Maar zonder CL komen Vranckx en Lozano denk ik ook, als Ibi en zijn tolk worden verkocht.
-
- Nationale topspeler
Cl spelen kan een Sanchez gewoon over de streep trekken inderdaad. Met CL plus verkoop Sangare en bakayoko gaat het echt knallen met Sanchez, Vranckx en Lozano hoop ik. Zonder CL lijkt me een huurdeal met Gerrit waarschijnlijker.Rikkert1234 wrote: ↑29 Aug 2023, 09:30 Het behalen van CL beinvloed ook wie er inkomen en uitgaan. Die twee zijn niet los van elkaar te zien