Ik ook wel, maar voor de kleinere wedstrijden is dit wel een defensief middenveld. Dan past een Babadi, Tillman, Saibari er ook prima op.
Ibrahim Sangaré
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Probleem is al opgelost door het zo te stellen: in de kleinere wedstrijden geef je dan natuurlijk je talenten de kans en kan een Sanga of Schouten desgewenst wat rust pakken
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit is inderdaad een samenvatting van hoe het lijkt te zijn. Rik heeft van bovenstaande al 26 premium artikelen uit de pen gekregen. Ik verwacht morgenvroeg nog een keerMassimo wrote: ↑28 Aug 2023, 17:34 Het is volgens mij best duidelijk allemaal.
-PSV moet minimaal 1 grote verkoop doen, maar is bereid om zowel Bakayoko als Sangaré te verkopen als 'the price right' is.
- Bakayoko geniet de meeste concrete interesse en zal waarschijnlijk vervangen worden door Lozano.
- Voor Sangaré is ook wel interesse, maar daar komen de biedingen nog een stuk minder in de buurt van wat PSV zou willen hebben i.i.t. bij Bakayoko.
- PSV hoopt nog steeds Vranckx te kunnen halen als Sangaré vertrekt. Zonder vertrek van Sangaré geen Vranckx.
- Het is de bedoeling dat er sowieso nog een centrale verdediger komt.
- El Ghazi en/of Drommel kunnen nog vertrekken, waarbij de eerste i.v.m. salaris een wens is i.t.t. Drommel die ook best mag blijven.
Ik denk ook niet dat er nog hele nieuwe/spannende namen bij komen. Het zou mij in ieder geval verbazen.
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
https://www.ed.nl/PSV/PSV-gaat-nog-hele ... ~a0897f25/
In dit stuk lijkt het er in ieder geval op dat PSV rekent op een vertrek van Sangaré
In dit stuk lijkt het er in ieder geval op dat PSV rekent op een vertrek van Sangaré
-
- Nationale topspeler
Die Vranckx heeft natuurlijk niet voor niks die Italiaanse boot afgehouden. Mijn voorspelling is dat zowel Sangare als Bakayoko gaan vertrekken aangezien Lozano vrijwel zeker lijkt te komen en die haal je niet voor erbij.ComeOnPSV wrote: ↑29 Aug 2023, 09:31 https://www.ed.nl/PSV/PSV-gaat-nog-hele ... ~a0897f25/
-
- Lid 2e elftal
Dit is alle vier allang rond, zal na de wedstrijd tegen Rangers bekend worden gemaakt. Kan haast niet anders..
Sangare en Bakayoko -> out
Vranckx en Lozano -> in
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zie die Sangaré lopen en ik zou hem echt gaan missen hoor. Die gast kan zoveel dingen die we niet kunnen vervangen met welke speler dan ook. Ja hij heeft ook zijn dingetjes maar hij gaat er vanavond 100% staan.
- Juancho
- Mister PSV
Maar zou hij zelf wel weg willen als hij alleen naar onderkant nr PL kan? Terwijl hij eindelijk de CL in kan? Hij lacht altijd maar volgens mij kan hij niet zonder PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Die hele Vranckx kan me eigenlijk gestolen worden. Trek wat miljoenen uit voor een contract zonder clausule voor Sanga. Onze driebenige vriend is zo’n enorm feestnummer in dit team en volgens mij rete belangrijk in de kleedkamer. Link tussen jong en oud en de verschillende achtergronden.
- These users thanked the author Ted Lasso for the post:
- PapaHiljemark
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Meervoudig international
Gaat de hele PL slopen en maakt binnen 1 jaar een transfer naar een topclub.
Trots dat je 3 jaar ons mooie shirt hebt mogen dragen
Trots dat je 3 jaar ons mooie shirt hebt mogen dragen