Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

d'Oude wrote: 28 Aug 2023, 23:01 Mijn voorkeur:
Sanga en Baka weg voor 60-70 mln.
Lozano en 2 centrale verdedigers (1 talent en 1 basisspeler) erbij. Evt. Vranckx als we toch bezig zijn.

Voor de rest waar kan verder opruimen en doorselecteren. El Gazi kan wmb zonder vervanging weg, rest alleen als je een vervanger hebt in de vorm van een talent; aankoop of eigen jeugd.
Bijna eens. Je hebt dan wel vervanging op de flanken nodig.
RYU
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Philip Cocu

Mijn ideale scenario;

CL halen.
Bakayoko verkopen voor 30+ (is de vervanger van Madueke dus speelt er pas heel kort lees veel waarde ontwikkeling)
Sangare verkopen voor 30+

Incoming:
- Lozano (kan nog zeker wat seizoenen mee) + jong talent erachter
- vervanger voor Sangare hebben we eigenlijk al met Schouten, Vranckx mag ook komen.
- verdediging versterken
- rest van het geld in de spaarpot

Mooiste van alles is dat we dit aan het einde van deze week weten:)
  • These users thanked the author RYU for the post (total 2):
    ArdbegSKERLA
    DonyellMalen
    Legende

d'Oude
    Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 28 Aug 2023, 23:02Bijna eens. Je hebt dan wel vervanging op de flanken nodig.
    Bosz lijkt Til als optie te zien.
    Saibari en Babadi heb je ook nog.
    Evt. zelfs Pepi of dn Duif.
    En dan uiteraard Vertessen.
    Wel eens; het zijn allemaal geïmproviseerde flankspelers want eigenlijk zijn het stuk voor stuk spitsen of middenvelders.
    One can only hope
    Maikel
    Site Admin

Ardbeg wrote: 28 Aug 2023, 22:52 Sanga en Baka weg
    Zekerheid of gedachte van je?
    DonyellMalen
    Legende

d'Oude wrote: 28 Aug 2023, 23:09Wel eens; het zijn allemaal geïmproviseerde flankspelers want eigenlijk zijn het stuk voor stuk spitsen of middenvelders.
    En dat is precies de reden waarom we eigenlijk, naast Lozano, bij een vertrek va Baka nog een extra winger moeten halen. Zeker als je straks (hopelijk!!) CL speelt en Lang of Lozano moet noodgedwongen gewisseld worden, dan ga je er enorm in niveau op achteruit.
    Zico
    Regelmatige invaller

DonyellMalen wrote: 28 Aug 2023, 23:08
    Top dat Bosca inzetbaar is!
  • These users thanked the author Zico for the post:
    LucNilisLegend
    ComeOnPSV
    Vedette

Ivicii wrote: 28 Aug 2023, 22:59Maar wat zien wij als supporters dan niet dat de topclubs wel zien.. het was 15 miljoen afgelopen winter.. het gaat nu richting de 25-30 voor m.. als ie beetje normaal seizoen draait zit je tegen de 35-40
    Is super jong.
    Linksbenige rechtsbuiten (die zijn schaars)
    Belgisch international
    Uitstekend KKD seizoen met veel rendement.

Al paar dingen die goed waren. Vorig seizoen best goede statistieken toen hij zomaar moest spelen iedere week.

Maar ik vind het allemaal magertjes wat hij brengt.
    Hij kan geen normale 7 scoren. Het is of een 8 of een 3 wat mij betreft.
    Josef Dettelbacher
    Legende

DonyellMalen wrote: 28 Aug 2023, 23:08
    Echt klasse van Babajoko. Zo jong en toch al zo'n hele meneer.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Ardbeg
    Mister PSV

Maikel wrote: 28 Aug 2023, 23:12
    Ardbeg wrote: 28 Aug 2023, 22:52 Sanga en Baka weg
    Zekerheid of gedachte van je?

Hoop, omwille van dit scenario:
    RYU wrote: 28 Aug 2023, 23:07 Mijn ideale scenario;

CL halen.
    Bakayoko verkopen voor 30+ (is de vervanger van Madueke dus speelt er pas heel kort lees veel waarde ontwikkeling)
    Sangare verkopen voor 30+

Incoming:
    - Lozano (kan nog zeker wat seizoenen mee) + jong talent erachter
    - vervanger voor Sangare hebben we eigenlijk al met Schouten, Vranckx mag ook komen.
    - verdediging versterken
    - rest van het geld in de spaarpot

Mooiste van alles is dat we dit aan het einde van deze week weten:)
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    RYU
    Josef Dettelbacher
    Legende

ComeOnPSV wrote: 28 Aug 2023, 23:28
    Ivicii wrote: 28 Aug 2023, 22:59Maar wat zien wij als supporters dan niet dat de topclubs wel zien.. het was 15 miljoen afgelopen winter.. het gaat nu richting de 25-30 voor m.. als ie beetje normaal seizoen draait zit je tegen de 35-40
    Is super jong.
    Linksbenige rechtsbuiten (die zijn schaars)
    Belgisch international
    Uitstekend KKD seizoen met veel rendement.

Al paar dingen die goed waren. Vorig seizoen best goede statistieken toen hij zomaar moest spelen iedere week.

Maar ik vind het allemaal magertjes wat hij brengt.
    Hij kan geen normale 7 scoren. Het is of een 8 of een 3 wat mij betreft.
    8+3 /2 = 5.5 = 6. 6 naar boven afgerond is 10. Dus waar hebben we het over? 35 miljoen, tekenen bij het kruisje aub.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    LucNilis87
    Regelmatige invaller

Als Sangaré blijft, zijn we dan na deze zomer van die clausule verlost? Dan is mijn ideale scenario dat hij blijft en na een indrukwekkend CL seizoen alsnog voor €60 miljoen vertrekt.
    Als we Bakayoko verkopen en daarmee Lozano en Debast kunnen halen, dan zou ik Sangaré nooit onder de clausuleprijs verkopen.
    ComeOnPSV
    Vedette

LucNilis87 wrote: 28 Aug 2023, 23:39 Als Sangaré blijft, zijn we dan na deze zomer van die clausule verlost? Dan is mijn ideale scenario dat hij blijft en na een indrukwekkend CL seizoen alsnog voor €60 miljoen vertrekt.
    Als we Bakayoko verkopen en daarmee Lozano en Debast kunnen halen, dan zou ik Sangaré nooit onder de clausuleprijs verkopen.
    Even stap voor stap haha.

Eerst CL halen.
    Dan 2 dagen kijken of er een club de clausle gaat afbetalen.
    Mocht hij er dan nog zijn dan kijken we naar zijn clausule (die ik denk vervalt)
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    Chomsky
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Joenepsv wrote: 28 Aug 2023, 22:05Denk dat je best goed zit met je theorie over Stewart. Meende eens in de podcast van Timmer gehoord te hebben dat Earnie zelf ook had aangegeven dat hij deze zomer de pijlen op het eerste richt en daarna eens de opleiding doorneemt.
    We gaan het zien. Ik denk iig dat het een stuk moeilijker is dan men denkt. Tegelijkertijd blinkt men wel uit in het overtuigen van spelers met verhalen en het tijd/moeite steken in spelers om de bandjes warm te houden. Brands is daar meester in en Stewart kan dat volgens mij ook heel goed.

In België (zoals Ajax nu Godts heeft opgehaald) en ook bij de U23 van PL clubs loopt natuurlijk veel talent rond.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    ShovingNE2
    Site Admin

Het is supporters eigen om eigen spelers te downplayen, aankopen te hoog aan te schrijven en spelers van de concurrent tot wereldtop te verheffen.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    EindhovenvoetbalTimSibot
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    mateja
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 29 Aug 2023, 08:19
    Het is supporters eigen om eigen spelers te downplayen, aankopen te hoog aan te schrijven en spelers van de concurrent tot wereldtop te verheffen.
    PSV supporter eigen
    R.Manco
    Regelmatige invaller

Voor het eerst in de transferperiode dat ik dit topic en de tijdslijn van Rik Elfrink niet ieder mogelijk moment refresh. Toch wel heel apart dat het nu echt stilte voor de storm lijkt te zijn en we vanaf donderdag twee dagen nog ongelofelijk veel beweging kunnen verwachten. Aan de ene kan enorm vermakend natuurlijk, maar eigenlijk slaat het nergens op dat je zo midden in het al lopende seizoen nog zoveel wisselingen in de selectie kan krijgen.
    Persepolis
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 29 Aug 2023, 08:19
    En vergeet niet: vertrokken bankzitters omhoog te praten.
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Toch fijn dat 6 premier league clubs blijkbaar en een Napoli geïnteresseerd zijn in Bakayoko. Met wat mazzel slijt je hem voor het weekend nog voor 40/45 miljoen vanwege de tijdsdruk.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Image
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 26):
    SKERLADSQ2TeletubbyAsterixmilansandroArie_GoldJosef DettelbacherRemontadaJames RodriguezVanthaman18TomPSV023Smeets14ComeOnPSVLeon77MFieseFriedrichSplashIbiAppelvlaaiDe RealistRen HöekJ O H NFritskePhilipsHeissenberrugTomV23AssyRYUMaikel
    Tinus10
    Jeugdspeler

Ik begrijp best dat Bakayoko op een gegeven moment onhoudbaar gaat worden.
    Echter wat ik niet begrijp is dat men zegt dat zowel El Ghazi als Bakayoko kunnen vertrekken en dat alléén Lozano daar dan voor terug hoeft te komen.
    Zodra Lang/Lozano wegvalt heb je los van Vertessen (geen toppertje..) 0 backup op de flanken...
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Tinus10 wrote: 29 Aug 2023, 10:02 Ik begrijp best dat Bakayoko op een gegeven moment onhoudbaar gaat worden.
    Echter wat ik niet begrijp is dat men zegt dat zowel El Ghazi als Bakayoko kunnen vertrekken en dat alléén Lozano daar dan voor terug hoeft te komen.
    Zodra Lang/Lozano wegvalt heb je los van Vertessen (geen toppertje..) 0 backup op de flanken...
    Wie zegt dat dan alleen Lozano daarvoor terug hoeft te komen?
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Ardbeg
    RV1913
    Nationale topspeler

Stade Rennais hoopt Davinson Sánchez (27) binnen afzienbare tijd te presenteren als nieuwe verdediger en heeft volgens L'Équipe een bod van negen miljoen euro neergelegd bij Tottenham Hotspur. De voormalige Ajacied lijkt geen toekomst te hebben bij zijn Londense werkgever en werd deze zomer ook al in verband gebracht met PSV en Spartak Moskou.

Dit komt van VI
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

RV1913 wrote: 29 Aug 2023, 10:20 Stade Rennais hoopt Davinson Sánchez (27) binnen afzienbare tijd te presenteren als nieuwe verdediger en heeft volgens L'Équipe een bod van negen miljoen euro neergelegd bij Tottenham Hotspur. De voormalige Ajacied lijkt geen toekomst te hebben bij zijn Londense werkgever en werd deze zomer ook al in verband gebracht met PSV en Spartak Moskou.

Dit komt van VI
    Rickskeg
    International

Maar hoe zit het eigenlijk met de werkvergunning van Lozano? Die kan niet mee doen dit weekend dan. En als Baka en El G weg gaan zit je zonder RB
    Post Reply