Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

El Sordo wrote: 29 Aug 2023, 08:47
11 Tinus wrote: 29 Aug 2023, 08:03

Als je Sangaré en Bakayoko verkoopt heb je qua cashcows wel weer wat bij te zetten. Vranckx en Jarred zou logisch zijn in combi met Jarred maar dan mis je nog die echte RCV.
Dan heb je nog Lang, Veerman, Dest en evt. Pepi en Babadi 🤷🏻‍♂️
Dest hebben we niet eens gekocht en willen we die kopen dan moet er nog heel veel miljoen binnen komen en Babadi en Pepi zijn op dit moment nog niet zover dat je ze cashcows kan noemen binnen 1 a 2 jaar. Dan is Saibari of Teze verder.
KoekwausPSV
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

🇧🇪 Info #DiablesRouges:
🐝De interesse van #BrentfordFC in Johan Bakayoko is reëel. De verwachting is dat The Bees de komende 48 uur op het laatste moment een bod van €25 miljoen + €5 miljoen zullen proberen op #PSV.
⏳ De tijd dringt, dus wacht maar af... #mercato #JPL
DonyellMalen
Legende

Nog steeds niet genoeg.
Breur
Internationale topspeler

Nee ik ook niet, maar ik denk wel dat Baka nog kan groeien. De top 10 clubs van de wereld zijn wat te hoog gegrepen, maar alles eronder kan hij met wat geluk halen.

Desalniettemin kan PSV daar niet op gokken en kunnen we het geld goed gebruiken. Voor PSV zou het gewoon een goede speler zijn komend seizoen, maar als je hem kan vervangen door Lozano + een mooi zakcentje dan zou ik dat altijd doen. Lozano op zijn huidige niveau is beter dan dat wat we Baka waarschijnlijk ooit in een PSV shirt zouden zien. Als hij echt zou doorbreken is hij al weg voordat hij topniveau bereikt.
El Sordo
Vedette

11 Tinus wrote: 29 Aug 2023, 09:17
El Sordo wrote: 29 Aug 2023, 08:47

Dan heb je nog Lang, Veerman, Dest en evt. Pepi en Babadi 🤷🏻‍♂️
Dest hebben we niet eens gekocht en willen we die kopen dan moet er nog heel veel miljoen binnen komen en Babadi en Pepi zijn op dit moment nog niet zover dat je ze cashcows kan noemen binnen 1 a 2 jaar. Dan is Saibari of Teze verder.
Oja, nouja, Dest is dat dan potentieel. Ik zou niet weten waarom Babadi of Pepi dat over twee jaar niet kunnen zijn, trouwens, Bakayoko speelde tot twee jaar geleden ook nog relatief anoniem in de KKD. Dat soort zaken verandert razendsnel. Saibari en Teze gaan nooit meer dan tien-twaalf miljoen opleveren, vermoed ik. Hoe dan ook, blijven nog Lang en Veerman over. Ik zie ook graag een nieuwe potentiële topspeler, maar honderd keer liever Vranckx, een talent in de voorste posities en een solide RCV dan Vranckx en Branthwaite als zgn. "cash cow".
Last edited by El Sordo on 29 Aug 2023, 11:06, edited 2 times in total.
Teletubby
Nationale topspeler

KoekwausPSV wrote: 29 Aug 2023, 09:17

🇧🇪 Info #DiablesRouges:
🐝De interesse van #BrentfordFC in Johan Bakayoko is reëel. De verwachting is dat The Bees de komende 48 uur op het laatste moment een bod van €25 miljoen + €5 miljoen zullen proberen op #PSV.
⏳ De tijd dringt, dus wacht maar af... #mercato #JPL
Het begint er al meer op te lijken. Elke dag komt er 5 miljoen bij. Donderdagochtend als we CL halen staat de teller wel op 35 + 5 miljoen aan bonussen dan dus.
Arie_Gold
Ballenjongen
Favoriete speler: Noa Lang

Ik zou 30 miljoen voor Baka altijd accepteren, zeker nu. Zo veel heeft hij nog niet laten zien in PSV 1 en als je dan direct met dat geld Lozano + CV kan binnen halen, strik erom.

Kunnen we Sangare mooi hier houden.
ElTigre
Meervoudig international

Alleen bij een vaste som van 30 en dan eventueel nog bonussen + sell-on.
  • These users thanked the author ElTigre for the post:
    LucNilisLegend
    Rikkert1234
    Vedette

ElTigre wrote: 29 Aug 2023, 09:49 Alleen bij een vaste som van 30 en dan eventueel nog bonussen + sell-on.
    Zal denk ik zoiets worden. 30+5 met 10/15%
    Bruneau
    Jeugdinternational

Teletubby wrote: 29 Aug 2023, 09:25
    Het begint er al meer op te lijken. Elke dag komt er 5 miljoen bij. Donderdagochtend als we CL halen staat de teller wel op 35 + 5 miljoen aan bonussen dan dus.
    Laten we hopen dat Johan er woensdag één of twee scoort, dan kunnen we er nog 5 miljoen bijdoen :hartjes: :hartjes:
    Trixm
    Vedette

Het is inmiddels uitgesloten dat Baka nog een jaar blijft, best bijzonder eigenlijk.
    Saibari is underrated.
    Ittot
    Internationale topspeler

PSV moet echt veel duidelijker maken dat 30 veel te weinig is. Dan komen ze ook niet met die onzin biedingen van 25 +5.

Ben er bang voor dat we dit weer niet weten uit te spelen. Ik mis Harry van Raay.

Misschien moet PSV iemand aannemen voor de verkoop. Iemand dat dat proces apart regelt, los van Brands en Earnie.
    Ardbeg
    Mister PSV

Ittot wrote: 29 Aug 2023, 10:06 PSV moet echt veel duidelijker maken dat 30 veel te weinig is. Dan komen ze ook niet met die onzin biedingen van 25 +5.

Ben er bang voor dat we dit weer niet weten uit te spelen. Ik mis Harry van Raay.

Misschien moet PSV iemand aannemen voor de verkoop. Iemand dat dat proces apart regelt, los van Brands en Earnie.
    Mag Earnie even de kans krijgen om echt een basisspeler te verkopen? Hij heeft die kant van zichzelf nog helemaal niet kunnen laten zien..
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    10. NilisDonyellMalen
    ManvanGlas
    Ballenjongen

Ittot wrote: 29 Aug 2023, 10:06 PSV moet echt veel duidelijker maken dat 30 veel te weinig is. Dan komen ze ook niet met die onzin biedingen van 25 +5.

Doodvermoeiend deze zure sfeer. Hoe is dat hier toch ontstaan? Mag hier graag eens bijgepraat worden, maar klik vaak verward weer weg.
  • These users thanked the author ManvanGlas for the post:
    10. Nilis
    DonyellMalen
    Legende

Trixm wrote: 29 Aug 2023, 10:06 Het is inmiddels uitgesloten dat Baka nog een jaar blijft, best bijzonder eigenlijk.
    Terwijl hij zelf graag wilde blijven en dat nog niet eens zo lang geleden uitsprak. Tja, de voetballerij he.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Bakayoko anoniem in de KKD? Wat een grap...
    Trixm
    Vedette

El Sordo wrote: 29 Aug 2023, 09:24
    11 Tinus wrote: 29 Aug 2023, 09:17

Oja, nouja, Dest is dat dan potentieel. Ik zou niet weten waarom Babadi of Pepi dat over twee jaar niet kunnen zijn, trouwens, Bakayoko speelde tot wee jaar geleden ook nog relatief anoniem in de KKD. Dat soort zaken veranderd razendsnel. Saibari en Teze gaan nooit meer dan tien-twaalf miljoen opleveren, vermoed ik. Hoe dan ook, blijven nog Lang en Veerman over. Ik zie ook graag een nieuwe potentiële topspeler, maar honderd keer liever Vranckx, een talent in de voorste posities en een solide RCV dan Vranckx en Branthwaite als zgn. "cash cow".
    Anoniem in de KKD? Dan heb je het niet goed gevolgd.

https://www.voetbal4u.com/2022/05/13/jo ... an-de-kkd/
    Saibari is underrated.
    El Sordo
    Vedette

Trixm wrote: 29 Aug 2023, 10:38
    El Sordo wrote: 29 Aug 2023, 09:24

Oja, nouja, Dest is dat dan potentieel. Ik zou niet weten waarom Babadi of Pepi dat over twee jaar niet kunnen zijn, trouwens, Bakayoko speelde tot wee jaar geleden ook nog relatief anoniem in de KKD. Dat soort zaken veranderd razendsnel. Saibari en Teze gaan nooit meer dan tien-twaalf miljoen opleveren, vermoed ik. Hoe dan ook, blijven nog Lang en Veerman over. Ik zie ook graag een nieuwe potentiële topspeler, maar honderd keer liever Vranckx, een talent in de voorste posities en een solide RCV dan Vranckx en Branthwaite als zgn. "cash cow".

Of jij leest niet goed, net als Franske hierboven? Tót twee jaar geleden, het staat er echt heel duidelijk. Bovendien ging het over de ontwikkeling die spelers in zeer korte tijd kunnen doorgaan, dus in al je gulzigheid om Bakayoko te verdedigen mis je even dat we hier eens aan dezelfde kant staan.

:nerd:
    Trixm
    Vedette

El Sordo wrote: 29 Aug 2023, 10:45
    Trixm wrote: 29 Aug 2023, 10:38

Of jij leest niet goed, net als Franske hierboven? Tót twee jaar geleden, het staat er echt heel duidelijk. Bovendien ging het over de ontwikkeling die spelers in zeer korte tijd kunnen doorgaan, dus in al je gulzigheid om Bakayoko te verdedigen mis je even dat we hier eens aan dezelfde kant staan.

haha oka true, hij speelde op zijn 17e relatief anoniem in de KKD :grin:
    Saibari is underrated.
    Franciscus
    Nationale topspeler

Trixm wrote: 29 Aug 2023, 10:49
    El Sordo wrote: 29 Aug 2023, 10:45

haha oka true, hij speelde op zijn 17e relatief anoniem in de KKD :grin:
    Ja en daarom is hij nu geen tig miljoen waard!!!!
    El Sordo
    Vedette

Dus je leest niet goed, mist de discussie volledig, maar wil al kersenplukkend wel even gratuit een puntje maken? Je zult zelf vast erg tevreden zijn met je daaropvolgende lachebekje, maar misschien is het verstandig eerst eens wat Douwe Egberts door een filter te persen. Nihil ante coffeum.
    Franciscus wrote: 29 Aug 2023, 10:59 Ja en daarom is hij nu geen tig miljoen waard!!!!
    God, dat staat er ook al niet. Die glutenvrije hosties doen kennelijk niet veel goeds voor de hersencapaciteit.
  • These users thanked the author El Sordo for the post:
    De Realist
    Armada
    Internationale topspeler

El Sordo wrote: 29 Aug 2023, 11:05 Dus je leest niet goed, mist de discussie volledig, maar wil al kersenplukkend wel even gratuit een puntje maken? Je zult zelf vast erg tevreden zijn met je daaropvolgende lachebekje, maar misschien is het verstandig eerst eens wat Douwe Egberts door een filter te persen. Nihil ante coffeum.
    Mooi geschreven. Die Sybren Poletprijs komt er aan.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    El Sordo
    Franciscus
    Nationale topspeler

El Sordo wrote: 29 Aug 2023, 11:05 Dus je leest niet goed, mist de discussie volledig, maar wil al kersenplukkend wel even gratuit een puntje maken? Je zult zelf vast erg tevreden zijn met je daaropvolgende lachebekje, maar misschien is het verstandig eerst eens wat Douwe Egberts door een filter te persen. Nihil ante coffeum.
    Yep that's how I roll. Jij geeft een lachebekje en ik lach vriendelijk terug. Het punt is: Als je je pleidooi begint met een belachelijke premisse (Bakayoko anoniem als zeventienjarige) dan kun je nog inhoudelijk een goed punt maken, maar de simpele goegemeente waar ik mezelf toe reken geraakt dan niet meer zo ver.

Teze kan trouwens ook nog steeds stappen maken, verdedigen is echt een ervaringsvak.
    DonyellMalen
    Legende

Teletubby
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 29 Aug 2023, 11:15
    Dat lijstje aan PL clubs wordt met het uur langer. Ze moeten even de moeite besparen en gewoon "all premier league teams" typen.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Tjompie
    Post Reply